• Fans kunnen rare dingen doen, en soms gaan ze te ver, dat is niet onbekend. Maar wat nou als ze écht te ver gaan. Als ze je gaan bedreigen. Schakel je de politie in? Dan maken ze waar waarmee ze gedreigd hebben. Vertel je het aan iemand? Dan is het het einde van die persoon. Probeer je het te negeren... Dan wordt het je eigen dood.

    Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    #Minstens vijf regels per post. Anders dan kan niemand het meer volgen. Je krijgt 2 waarschuwingen
    # OOC in het praattopic
    #Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen
    #Liever geen topics meer aanmaken zonder mijn toestemming, hier wordt het voor mij erg onoverzichtelijk door.


    De kamer

    Rollen:
    One Direction:
    Louis Tomlinson: Atalay
    Niall Horan: MinimuisBeta
    Zayn Malik: xZiall
    Harry Styles: IrishNialler
    Liam Payne: Kendizzzzle


    De ontvoerders:
    - Ryanne Lucy McGurr || Pirouette - bedreigt Zayn Malik
    - Joél Lucas Lockwood || HaIcyon - Bedreigt Harry Styles
    - Tyler Joël Valentino || Kayal - Bedreigt Niall Horan
    - Jacelyn Aimee Everald || Daddario - Bedreigt Louis Tomlinson
    - Rhine Jessica Mason || xZiall - Bedreigt Liam Payne

    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan ||IrishNialler
    Zusje Niall || June Felice Eve Horan ||HaIcyon
    Zusje Louis || Megan Jade Tomlinson ||HaIcyon
    Zusje Louis || Lauren Alexia Tomlinson ||HaIcyon
    Zusje Liam || Kyra Rose Payne ||Kayal
    Vriendin Harry || Georgia Madison Jaspers ||xZiall
    Broertje Harry || Jack Matthew Styles ||xZiall
    Zusje Zayn || Daenerys Sansa Malik ||HelloSweety
    Vriendin Zayn || Lina Vermear ||MinimuisBeta


    (maximaal 5 per lid)

    Als er een streep door staat zijn ze dood

    Extra rollen:
    Zusje Tyler || Celene Jill Valentino ||HaIcyon
    Zusje Jace || Emilie Jailene Everald ||Daddario
    Normale vriendin Tyler || Clary Danielle Flynn ||xZiall



    Begin:
    Alle familieleden/vrienden van de band worden wakker, in een donkere kamer, waar ze erachter komen dat ze ontvoerd zijn. De ontvoerders maken op dit moment alle vijf een filmpje met hun eis erin. bijvoorbeeld dat ze nu het nieuwe vriendinnetje van dat 1D lid zijn. De leden van 1D hebben net een tour achter de rug, en ze kunnen er misschien al achter komen dat er iemand mist.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2013 - 20:09 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Zayn Javvad Malik

    Ik word wakker van de huilende Sam. Ik klim uit bed en loop naar hem toe. 'Wat is er kleintje? Wat is er dan?' Vraag ik op een lieve toon. Sam stopt met huilen en kijkt me aan. Ik loop naar beneden en pak de melkfles. Even de melk ik de magnetron en klaar. Ik geef Sam de fles. Sam drinkt meten als een gek. Hij is nu drie weken oud en groeit als een speer. Nu heb ik eigenlijk wel alles wat ik nodig heb. Naar buiten ga ik nog niet echt met hem, want dan komen er meteen fans op me af. Als ik ergens heen moet bel ik mijn ouders wel, die willen maar al te graag oppassen. Ik heb ze niet het echte verhaal verteld. Ik heb ze verteld dat Lina bij me weg is gegaan. Althans; dat is wat de media ook verteld. Later leg ik mijn ouders alles uit, maar nu kan dat niet. Ze moeten gewoon in de leugen geloven. Maar zo gaat het goed. Sam heeft zijn eten op. Ze hebben Daentje alweer bij me weg gehaald. Toen ik erachter kwam heb ik drie kwartier zitten huilen. Mijn ouders denken nu dat ze ergens in Australië zit. Maar iedere ochtend moet ik weer opstaan en me realiseren dat ik Daentje en Lina nog lang niet terugkrijg. En laatst had ik een berichtje gekregen dat Ryanne dood is, dus waarschijnlijk blijven ze daar nu tot dat de ontvoerders er geen zin in hebben of wij ze redden. Ik stuur de jongens een berichtje. Hey, komen jullie hier heen? We hebben vandaag toch vrij. -Z


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jacelyn Aimee Everald

    Hij kromp van pijn door mijn knuffel, waardoor ik snel 'sorry' zei, maar toch nog even glimlachte. 'Ik jou ook, waar is Tyler en de rest? Wat heb ik de afgelopen twee weken gemist? Oh ja trouwens, jullie moeten nog wel helpen met het verversen van het verband om de drie dagen ongeveer' Ik grinnikte even en knikte. ''Helemaal niks. We hebben letterlijk niks gedaan, ik heb me iedere dag verveeld. Gelukkig heb ik mijn mobiel nog.'' zuchtte ik diep en haalde een hand door mijn haren. Volgens mij zag ik er echt vreselijk uit. Wallen onder mijn ogen, mijn huid die oneven was. Dit kon haast niet slechter. ''Ik moet echt meer aan mijn uiterlijk doen, wauw.'' mompelde ik en zuchtte diep. ''Ik haat verband verversen, maar voor jou doe ik het nog wel. Misschien.'' Een glimlach kwam rond mijn lippen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Joél Lucas Lockwood

    'Helemaal niks. We hebben letterlijk niks gedaan, ik heb me iedere dag verveeld. Gelukkig heb ik mijn mobiel nog.' zuchtte Jace diep als antwoord en ze haalde een hand door haar haren. 'Ik moet echt meer aan mijn uiterlijk doen, wauw.' mompelde ze en zuchtte diep. Ik keek haar even aan, ze zag er inderdaad niet al te best uit. 'Ik haat verband verversen, maar voor jou doe ik het nog wel. Misschien.' Een glimlach kwam rond haar lippen. Ik liet even een pruillipje zien. 'Maar.. Maar... Ik kan dat niet zelf doen, dan wordt het alleen maar geklungel' zeg ik pruilend tegen haar. 'Ik heb een idee. Als jij nou even gaat douchen en jezelf even gaat verzorgen zodat je er wat beter uitziet, ga ik even Tyler opzoeken. Je weet waar de badkamer is hé? Wees gerust, het water is warm' zeg ik dan tegen haar en ik schenk haar een glimlach.


    That is a perfect copy of reality.

    Tyler Joël Valentino

    Ik loop het huis in en trek de dunne capuchon van mijn jack van mijn hoofd. Heerlijk dit weer... Een wind waardoor je elk moment neer kan vallen, regen die niet ophoudt en een keiharde donder en bliksem. Heerlijk. Ik schud mijn haar een beetje uit en veeg het maar naar achter. Mijn jack gooi ik ergens in een hoekje en ik leun tegen de deur. Ik hoest even en veeg langs mijn mond met mijn handpalm. Ik kijk even naar mijn hand en zucht diep als ik weer wat bloed zie. Tuurlijk mensen.. Als dat niet op gaat houden word ik echt gek.. Ik heb nu al zowat twee weken last met ademen en dat verdomde bloed ophoesten. Irritant als het maar kan zijn.. Ik loop naar de keuken en was snel mijn handen. Vervolgens loop ik weer uit de keuken en zie Jace en Joél. 'Bro.. Ben je weer terug.' zeg ik lachend..

    [ bericht aangepast op 5 dec 2013 - 22:02 ]


    El Diablo.

    Jacelyn Aimee Everald

    'Maar.. Maar... Ik kan dat niet zelf doen, dan wordt het alleen maar geklungel' Ik grinnikte even bij zijn pruillip en drukte er nog een kus op voor dat ik realiseerde wat ik had gedaan. 'Ik heb een idee. Als jij nou even gaat douchen en jezelf even gaat verzorgen zodat je er wat beter uitziet, ga ik even Tyler opzoeken. Je weet waar de badkamer is hé? Wees gerust, het water is warm' Ik knikte en keek op waar Tyler was, ik hoopte maar dat hij niet had gezien wat ik überhaupt had gedaan. "Ik had niet verwacht dat er in deze loods nog warm water was." Lachte ik en groette Tyler met een kus op de wang. "Maar ik ga even douchen en wat make-up op doen." Zei ik en liep naar mijn kamer, tenminste waar al mijn spullen zijn. Ik pakte wat nieuwe kleren uit mijn tas, ondergoed en mijn make-up haalde ik eruit. Zo snel mogelijk nam ik een douche en liep weer naar mijn kamer met een handdoek om mijn licham. Ik trok mijn kleren weer aan voordat ik bevroor en begon aan mijn foundation. Misschien zou ik daardoor er beter uitzien.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall

    Ik kijk langzaam op en glimlach even zwak. 'heey, het gaat wel met jou; zeg ik en kijk hem aan en glimlach even. Ik sla mijn armen om hem heen. Ik zucht even en voel mijn maag zeuren om eten. Door ik in het begin sondevoedung kreeg en later gewoon voedsel was ik wel wat aangekomen maar nog nu na een paar daagjes zo begon ik weer af te vallen

    Sorry jort


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Joél Lucas Lockwood

    Jace drukte een kus op mijn pruillip en drukte een kus terug. Toen zei ze 'Ik had niet verwacht dat er in deze loods nog warm water was.' Ze lachte even en groette Tyler toen met een kus op de wang. Ik voelde een steek van jaloezie door me heen gaan, maar ik had net een kus op de mond gehad, dus klagen mocht ik niet. 'Maar ik ga even douchen en wat make-up op doen' zei Jace en ze liep naar haar kamer. Ik volg haar met mijn ogen en dan zegt Tyler lachend 'Bro.. Ben je weer terug.' Ik lach ook even. 'Dude, dat zie je toch? Ik ben niet gestorven de afgelopen twee weken hoor' zeg ik nog steeds lachend. Ik loop zijn kant op en ik geef hem een schouderduw. 'Hebben onze gevangenen zich nog gedragen? Of moet er iemand een straf krijgen doormiddel van een mes?' Vraag ik grinnikend en ik pak mijn mes uit mijn zak. 'Rhine bijvoorbeeld?' vroeg ik toen lachend.


    That is a perfect copy of reality.

    Tyler Joël Valentino

    Jace groette me met een kus op mijn wang waardoor er automatisch een glimlach op mijn gezicht verschijnt. "Maar ik ga even douchen en wat make-up op doen." Zei ze en ik knik. Ik kijk haar na en dan weer naar Joél. 'Dude, dat zie je toch? Ik ben niet gestorven de afgelopen twee weken hoor' zegt hij lachend. Ik grinnik zachtjes en hij loopt ondertussen naar me toe om me vervolgens een schouderduw te geven. Ik moet me best doen niet een beetje in te zakken en ik zucht. Oh ja, zwakker. Great.. Wat was dit dan weer, zware griep ofzo? 'Hebben onze gevangenen zich nog gedragen? Of moet er iemand een straf krijgen doormiddel van een mes? Rhine bijvoorbeeld?' vroeg hij en ik schud mijn hoofd. 'Ze zijn aardig stil.. De telefoons liggen in de kluis dus...' zeg ik en ik krab in mijn nek. Ik hoest weer wat en veeg mijn hand dan af aan mijn broek. 'Hoe gaat het met je, trouwens?' vraag ik aan hem.


    El Diablo.

    Joél Lucas Lockwood

    Tyler grinnikt zachtjes terwijl ik naar hem toeloop om hem een schouderduw te geven. Ik zie dat hij zijn best moet doen om niet in te zakken. Ik frons mijn wenkbrauw even. Op mijn vraag antwoord hij 'Ze zijn aardig stil.. De telefoons liggen in de kluis dus...' en hij krabt dan in zijn nek. Hij hoest weer wat en ik zie bloed op zijn hand. Ik kijk even bezorgd. Dat is niet goed. Tyler veegt zijn hand dan af aan zijn broek. 'Hoe gaat het met je, trouwens?' vraagt hij aan mij. Ik lach even. 'Het is een wonder dat ze me lieten gaan, maar ik kan die vraag net zo goed aan jou stellen. Nee echt man. Je kucht bloed uit, je gedraagt je als een opa, je valt bijna om als ik je alleen maar een schouderduw geef terwijl het eerst andersom was. Je moet je echt even laten controleren gast' zeg ik tegen hem. Ik ben niet zo snel bezorgd, maar ik wil niet dat hij overlijdt. Dan heeft punt één: Celéne niemand meer en punt twéé: Jace raakt in een depressie.


    That is a perfect copy of reality.

    Tyler Joël Valentino

    Hij lacht even. . 'Het is een wonder dat ze me lieten gaan, maar ik kan die vraag net zo goed aan jou stellen. Nee echt man. Je kucht bloed uit, je gedraagt je als een opa, je valt bijna om als ik je alleen maar een schouderduw geef terwijl het eerst andersom was. Je moet je echt even laten controleren gast' zegt hij en ik kijk hem even aan. Ik schud mijn hoofd, 'Het is niks.. Gewoon een griepje, vast gekregen door heel stom met een vest naar buiten te gaan.' zeg ik rustig. Ik ging niet naar het ziekenhuis. Ik haat ziekenhuizen... En er was toch niks aan de hand, het ergste wat ik kon hebben is een longontsteking... En ik moet hier wel helpen. Joél is net uit het ziekenhuis, Rhine spendeert zowat al haar tijd bij Liam en Jace gun ik gewoon wat rust. Ik kan niet weg gaan, al zou ik het nog zo graag willen..


    El Diablo.

    Joél Lucas Lockwood

    Tyler schud zijn hoofd, 'Het is niks.. Gewoon een griepje, vast gekregen door heel stom met een vest naar buiten te gaan.' zegt hij rustig. Ik zucht even en schud dan met mijn hoofd. 'Je bent echt een koppige idioot weet je dat? Je zusje zou het met me eens zijn' zeg ik tegen hem. 'Hé Cele, kom is hier heen!' roep ik naar de andere kamer. Celéne komt aanlopen en vraagt meteen 'What's the problem?' vraagt ze grijnzend. 'Je broer is het probleem' zeg ik tegen haar. Ze kijkt me even aan en loopt dan door naar Tyler. Ze merkt meteen de bloedveeg op zijn broek op. 'Wat is dat?' Vraagt ze aan hem. Ik geef haar snel een mes. Net wanneer Tyler niet kijkt. Celéne weet precies hoe ze Tyler kan overhalen om zich toch te laten onderzoeken. 'Ty, wat is er? En niet zeggen dat er niets is, want dat lieg je' zegt ze dan tegen hem en ze kijkt hem doordringend aan.


    That is a perfect copy of reality.

    Jack Matthew Styles

    'Heey, het gaat wel, met jou?' vraagt ze. Ik haal mijn schouders op. 'Het leek even alsof we vrij waren. Alsof ik een sprookjeswereld leefde met jou en Harry en iedereen. En nu zijn we hier. Ergens op een plek.' Ik probeer mijn tranen binnen te houden. Om dat te kunnen leg ik mijn hoofd tegen haar schouder aan. Ik luister naar haar hartslag. 'Het spijt me Lysan, het spijt me dat ik je niet kan beschermen,' mompel ik. Ik wil zo graag hier weg. Ik wil het beste voor Lysan. 'Je verdient beter dan mij. Beter dan welk persoon dan ook.' Er ontsnapt toch een traan. Ik wil haar zo graag helpen. Gewoon weer zoals vroeger, toen we samen dagen lol konden hebben. Maar dan natuurlijk wel als vriendin. Ik hou echt van haar, en wil haar niet kwijt. Ik weet dat ze beter kan krijgen, maar aan de andere kant ben ik zo blij dat ze voor mij koos.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jacelyn Aimee Everald

    Zuchtend deed ik wat oogschaduw en eyeliner op mijn oogleden. Ik zag er tenminste beter uit dan een paar minuten geleden. Ik deed mijn jas weer aan en keek voor het laatst in de spiegel. Mijn muts deed ik op mijn hoofd en liep mijn kamer uit. Celene, Joél en Tyler stonden op dezelfde plek als daarnet. Ty had een bloedveeg op zijn broek, waarna ik mijn wenkbrauwen fronste. Dat was niet normaal. Ik ging naast Joél staan en keek naar Ty. "Ty, laat je onderzoeken. Anders ga ik dreigen." Zei ik serieus. Ik haalde mijn muts van mijn hoofd en haalde een hand door mijn haren, ik had mijn haren gelijk gewassen en geföhnd. Daarna deed ik mijn muts weer op mijn hoofd. "Cele en ik zijn bereid dingen te doen om jou naar het ziekenhuis te brengen. Dat weet je." Zei ik en kruiste mijn armen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Rhine Jessica Mason

    Ik haat deze loods. Ik sta op en eet rustig in mijn kamer. De bruiloft is al bijna, en ik kan al niet meer wachten. Hey Li, zin om iets te gaan doen? xxx Rhine Stuur ik naar Liam. Nog steeds ben ik bang voor Jace, hoewel we het goed gemaakt hebben - hoop ik. Ik loop naar beneden en zie.. Joel! Meteen vormt zich een knoop in mijn maag. Een schuldgevoel overvalt me. 'Joel, je bent weer uit het ziekenhuis! Het spijt me echt. Alsjeblieft, vergeef me voor wat ik gedaan heb!' smeek ik. Ik wil absoluut geen ruzie. Vooral niet met Joel of Jace. 'Moeten we niet op zoek naar een vervanger voor Ryanne?' Ik kijk rond. Mijn blik valt op Celeste. 'Zou jij dat niet willen doen? Zayn bedreigen? Hij heeft dat kind en twee gevangenen.' Stel ik voor. Het is gewoon niet handig om die twee niet te beveiligen. Vooral niet met Sansa, die erg gevaarlijk is.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Clary Danielle Flynn

    Ik open mijn ogen en kijk naar mijn plafond. Het is totaal wit. Van Tyler heb ik nu al drie weken al niets gehoord. Hij is te druk bezig met mensen ontvoeren. Ik weet dat ik dat eigenlijk niet wil, maar ik negeer dat gevoel gewoon. Ik sta op. Ik heb wel gehoord dat ze nu bij een of andere loods zijn. Ik denk dat ik vandaag maar even ga kijken. Ik kleed me om en eet mijn ontbijt op. Ik besluit dat ik hier thuis echt helemaal niets te doen heb en ga naar de loods. Al snel ben ik bij de loods waar ik veel mensen zie. Ik loop meteen naar Tyler en de mensen die om hem heen staan. Ik zie de bloedvlek op zijn broek. 'Ty! Wat heb je gedaan?' Vaag ik in paniek. Ik ben meteen bang dat er iets ernstigs is. Ik kijk naar Jace. Ik mag haar niet. Ik hoorde Tyler over haar praten. Hij is verliefd op haar. Maar wat moet hij nou met iemand die er van geniet mensen voor de lol te martelen?


    Spoiler alert: you will save yourself