• Fans kunnen rare dingen doen, en soms gaan ze te ver, dat is niet onbekend. Maar wat nou als ze écht te ver gaan. Als ze je gaan bedreigen. Schakel je de politie in? Dan maken ze waar waarmee ze gedreigd hebben. Vertel je het aan iemand? Dan is het het einde van die persoon. Probeer je het te negeren... Dan wordt het je eigen dood.

    Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    #Minstens vijf regels per post. Anders dan kan niemand het meer volgen. Je krijgt 2 waarschuwingen
    # OOC in het praattopic
    #Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen
    #Liever geen topics meer aanmaken zonder mijn toestemming, hier wordt het voor mij erg onoverzichtelijk door.


    De kamer

    Rollen:
    One Direction:
    Louis Tomlinson: Atalay
    Niall Horan: MinimuisBeta
    Zayn Malik: xZiall
    Harry Styles: IrishNialler
    Liam Payne: Kendizzzzle


    De ontvoerders:
    - Ryanne Lucy McGurr || Pirouette - bedreigt Zayn Malik
    - Joél Lucas Lockwood || HaIcyon - Bedreigt Harry Styles
    - Tyler Joël Valentino || Kayal - Bedreigt Niall Horan
    - Jacelyn Aimee Everald || Daddario - Bedreigt Louis Tomlinson
    - Rhine Jessica Mason || xZiall - Bedreigt Liam Payne

    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan ||IrishNialler
    Zusje Niall || June Felice Eve Horan ||HaIcyon
    Zusje Louis || Megan Jade Tomlinson ||HaIcyon
    Zusje Louis || Lauren Alexia Tomlinson ||HaIcyon
    Zusje Liam || Kyra Rose Payne ||Kayal
    Vriendin Harry || Georgia Madison Jaspers ||xZiall
    Broertje Harry || Jack Matthew Styles ||xZiall
    Zusje Zayn || Daenerys Sansa Malik ||HelloSweety
    Vriendin Zayn || Lina Vermear ||MinimuisBeta


    (maximaal 5 per lid)

    Als er een streep door staat zijn ze dood

    Extra rollen:
    Zusje Tyler || Celene Jill Valentino ||HaIcyon
    Zusje Jace || Emilie Jailene Everald ||Daddario
    Normale vriendin Tyler || Clary Danielle Flynn ||xZiall



    Begin:
    Alle familieleden/vrienden van de band worden wakker, in een donkere kamer, waar ze erachter komen dat ze ontvoerd zijn. De ontvoerders maken op dit moment alle vijf een filmpje met hun eis erin. bijvoorbeeld dat ze nu het nieuwe vriendinnetje van dat 1D lid zijn. De leden van 1D hebben net een tour achter de rug, en ze kunnen er misschien al achter komen dat er iemand mist.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2013 - 20:09 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Rhine Jessica Mason

    'Hey.' Zegt hij. ik zucht. De bruiloft komt steeds dichterbij en nog steeds wil hij niet meewerken. 'Liam, we moeten weer iets gaan doen.' Zeg ik met een zucht, en ik zet de tv uit. Ik heb een hekel aan tv's en dat komt omdat die ene hekel aan mij hebben. Helaas. Ik ga tegen Liam aanzitten en knuffel hem even. Ik hou van knuffelen. 'Liam weet je al wat voor pak je aan gaat doen?' Vraag ik terwijl ik bij hem op schoot ga zitten. Hij is moe, en daar irriteer ik me aan. Ik kan er niet goed tegen als mensen moe zijn aangezien ze dan langzaam reageren en niet goed opletten. 'Lili.' Zeg ik. Het koosnaampje dat Kyra voor hem heeft bedacht. Ik heb besloten dat het mijn koosnaampje voor hem wordt omdat ik het wel leuk vind klinken.


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Sorry, ik moet gaan, ik ben er rond zes uur weer ik regeer dan, byee]


    How far is far

    [Byee]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [pff net thuis van school nat straks om half zeven dansen.

    Lysan Horan.

    .'Lysan ben je wakker? 'vraagt hij en ik glimlach zwakjes.. 'Maakt niet uit' zegt hij en de auto stopt, of bij een stopligt, of we waren bij de dokter. 'Neem jij hem mee?' Vraagt hij bevelend aan Junel. Hij stapt uit en doet de deur bij mij open en knijpt zijn ogen dicht. 'sorry van je achterbank' zeg ik zawakjes. Hij tilt me voorzichtig op en loop nar binnen bij de ehbo post. Al snel kwamen er mensen en ik werd op een bed gelegd. Ik merkte vaagjes dat Niall achter me aan kwam gelopen en word tegen gehouden. Ze nemen mij mee en een vrouw vraagt of ik weet wie ik ben. 'Ik ben Lysan Horan'z eg ik zachtjes. 'hoe kom je aan je wonden?" vraagt ze. Ik slik even 'ik ben ontvoerd en en iemand heeft haar mes in mijn been en arm gedaan' zeg ik zachtjes en de tranen schieten weer in mijn ogen. Ze knikken 'we laten jen u in een slaap zakken zodat je kunt aansterken, wij je wond kunnen ontsmetten en verzorgen' ik knik 'mevrouw? wil je het kind in mijn buik weg halen, het is al dood' vraag ik zachtjes en de vrouw knikt. Er word een kapje op mijn mond gezet en al gauw zak ik weg. De dokteroren ontsmetten alle wonden en ik krijg een infuus met drinken, sondevoeding zodat ik eten binnenkreeg en bloed zodat ik weer voldoende bloed in mijn lichaam had. Een apart hield mijn nog best zwakke hartslag in de gaten. Als daarna alles gedaan is word ik terug gereden naar een kamer waar de dokter verteld van de wonden en de 'abortus'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jacelyn Aimee Everald

    Ik was echt kwaad, maar ook verdrietig aan de andere kant. Mijn gedachtes waren door elkaar en ik kon niet meer goed nadenken. Een zucht rolde over mijn lippen, hopend dat het mij wat kalmeerde. Ik kon er niet tegen dat Rhine er niet tegen kon dat ze amateur was. Ze moest er maar meeleven, geen wraak nemen. Dat deed ik zelfs niet. Ik voelde een hand op mijn schouder, maar ik keek nog steeds wanhopig naar de grond. 'Ga erachteraan, ik blijf wel hier bij hem. Of andersom, als je dat liever hebt.' Ik beet op mijn lip. Achter haar aangaan leek me het beste, maar waar zou ze zijn? Het leek me namelijk nogal dom als ze gewoon thuis zat. Bij Liam dan? Ze hadden het namelijk erg druk met hun 'bruiloft', of hoe je het ook kan noemen. ''Ja, maar ik blijf nu even hier. Mijn hoofd doet pijn en ik heb geen zin meer in alles.'' mompelde ik zacht. ''Joél, word alsjeblieft wakker.'' mompelde ik haast hopeloos.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Daenerys Samsa Malik
    Toen hij me die boterham gaf en zei dat hij me wel had moeten beschermen borrelde er al een heleboel op, maar toen hij naar mijn verwondingen vroeg knapte iets in me en stortte ik alles eruit. Ik, degene met de zo sterke mentale muren was gebroken. Alles kwam eruit en er begonnen zelfs tranen te stromen. Ik werd pas iets rustiger toen Zayn me knuffelde en ik drukte mijn gezicht stevig tegen de borst van mijn grote broer. Toen hij vroeg naar Sam en Lina keek ik met rode natte oogjes op. "Ze zijn nog daar." piepte ik zacht en schuldig. "Maar ze leven nog en zijn in betere staat dan ik." Dat was ook niet erg moeilijk, maar goed. Ik verborg al snel weer mijn gezicht in zijn shirt en liet mijn tranen het ruïneren. Ach, dat kreeg hij er toch wel uit in de was. Bij zijn woorden keek ik op. Hoe kon dat nou weer? Het kon natuurlijk dat er meer door het gat waren geklommen, maar wie? Jack en Lina in elk geval niet. Die pasten zelfs uitgemergeld niet door die dunne spleet. Lauren misschien en Kyra had ik al lang niet meer gezien. het moesten eigenlijk wel Niall's zusjes zijn. Ik zuchtte. Zayn zou in elk geval zijn zoon bij zich hebben, al was het voor zijn vriendin nog de vraag. Ik voelde me echt heel schuldig dat ik in elk geval het kindje niet had meegenomen en nu Lysan uit alle mensen hem meenam hierheen. Schokkerig ging ik rechtop zitten, ik haalde mijn neus op en veegde verwoed de tranen weg. "Mag ik douchen? Ik voel me vrij vies." vroeg ik zacht voor ik een hap van de boterham nam. Ik genoot er gewoon van. Dit had ik echt heel erg gemist, hoe onbenullig dat ook mocht lijken, het was zo.


    Bowties were never Cooler

    Liam James Payne:

    'Liam, we moeten weer iets gaan doen.' Zegt ze met een zucht. 'Zoals wat?' Zeg ik terwijl ik gaap. Ze zette de tv uit. 'He, ik zat dat te kijken..' Zei ik met een beetje een pruillip zoals een klein kind, ik was te moe om normaal te functioneren blijkbaar. Ze ging tegen me aan zitten, en knuffelde me even. 'Liam weet je al wat voor pak je aan gaat doen?' Vroeg ze terwijl ze op mijn schoot ging zitten. 'Nee, eigenlijk nog niet, weet jij al welke jurk je aan gaat doen?' Vroeg ik met een beetje een slaperige glimlach. 'Lili.' Zei ze. Oh, nee, noemde ze me nou echt Lili? Ik had een hekel aan die bijnaam, het was dat mijn zusje het zei, van haar kon ik het wel hebben, maar van anderen.


    How far is far

    Niall

    ik kijk naar Lysan die de kamer in word greden door een dokter. Ze ziet er nog een beetje slaperig uit en door de dekens zijn haar wonden niet zichtbaar, ze zag er uit als een normaal tiener meisje dat haar amandelen had laten knippen. Ik voelde mijn mobiel trillen in mijn zak. Ik pak hem behendig en zie dat het van Zayn komt.

    Geweldig! Mag ik hem komen ophalen? Daen is hier. Weet je ook waar Lina is?

    Daen? Daar? Hoe kom zij daar, sterker nog, hoe komt het dat ineens iedereen vrij is?

    Ik ben in het ziekenhuis, kom hier maar heen, hoe gaat het met Sansa? en lina is hier niet sorry

    stuur ik terug. Ik luister naar de dokter die nog wat tegen Lysan praat en vang het woord 'abortus' op. Als de dokter weg is loop ik naar Lysan toe. 'Hoe gaat het?' vraag ik en pak haar hand. ' Had hij het nou over een abortus?' vraag ik er dan voorzichtig achterna.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Lysan Horab

    Hoe gaat het" vraagt Niall en pakt mijn hand. Ik glimlach zwak " het faat wel. Ik krijg eindelijk eten en drinken. Mijn been doet nog wel veel pijn maar dat was een gele diepe wond" zucht ik' Had hij het nou over een abortus?' ik kijk blozend weg en knik terwijl tranen opwellen. " Hij... Hij heeft me verkracht. Hij gaf me d-drugs en deed alles en ik raakte zwanger' ik barst in huilen uit. ' hij gaf me een zwangerschapstest en ehm er stond dat ik zwanger was. Maar ik vond dat een kind recht haf op een leven en heb gelogen en toen heeft hij me heel hard in mijn buik en maag getrapt" zeg ik zachthes en veeg mijn tranen snikkend weg. " en het spujt mw zo. Ze gebben mijn ketting die ik van jou kreeg twee keer afgepakt" fluister ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    KiliOfDurin schreef:
    Daenerys Samsa Malik
    Toen hij me die boterham gaf en zei dat hij me wel had moeten beschermen borrelde er al een heleboel op, maar toen hij naar mijn verwondingen vroeg knapte iets in me en stortte ik alles eruit. Ik, degene met de zo sterke mentale muren was gebroken. Alles kwam eruit en er begonnen zelfs tranen te stromen. Ik werd pas iets rustiger toen Zayn me knuffelde en ik drukte mijn gezicht stevig tegen de borst van mijn grote broer. Toen hij vroeg naar Sam en Lina keek ik met rode natte oogjes op. "Ze zijn nog daar." piepte ik zacht en schuldig. "Maar ze leven nog en zijn in betere staat dan ik." Dat was ook niet erg moeilijk, maar goed. Ik verborg al snel weer mijn gezicht in zijn shirt en liet mijn tranen het ruïneren. Ach, dat kreeg hij er toch wel uit in de was. Bij zijn woorden keek ik op. Hoe kon dat nou weer? Het kon natuurlijk dat er meer door het gat waren geklommen, maar wie? Jack en Lina in elk geval niet. Die pasten zelfs uitgemergeld niet door die dunne spleet. Lauren misschien en Kyra had ik al lang niet meer gezien. het moesten eigenlijk wel Niall's zusjes zijn. Ik zuchtte. Zayn zou in elk geval zijn zoon bij zich hebben, al was het voor zijn vriendin nog de vraag. Ik voelde me echt heel schuldig dat ik in elk geval het kindje niet had meegenomen en nu Lysan uit alle mensen hem meenam hierheen. Schokkerig ging ik rechtop zitten, ik haalde mijn neus op en veegde verwoed de tranen weg. "Mag ik douchen? Ik voel me vrij vies." vroeg ik zacht voor ik een hap van de boterham nam. Ik genoot er gewoon van. Dit had ik echt heel erg gemist, hoe onbenullig dat ook mocht lijken, het was zo.


    Zayn Javvad Malik

    'Ze zijn nog daar.' Piept ze. 'Sam is bij Niall. Je hebt een opstand veroorzaakt.' Zeg ik met een glimlach. 'Maar ze leven nog en ze zijn in betere staat dan ik.' Zegt ze. Het is een opluchting om dat te horen. 'mag ik douchen? Ik voel me vrij vies.' Zegt ze. Ik knik. 'Vind je het erg als ik Sam dan even op ga halen? Ik ben gewoon in het ziekenhuis. Je belt me als er iets is.' Zeg ik, en ik trek mijn jas aan. Ik wil Sam ontzettend graag zien. Ik knuffel Daentje nog even stevig. 'Daentje, beloof me alsjeblieft dat je geen domme dingen doet.' Zeg ik, en ik loop de deur uit. Ik rij naar het ziekenhuis en loop naar de balie. 'Ik zoek de Horans. June Horan, Lysan Horan en Niall Horan.' Zeg ik. 'Uw naam?' Vraagt ze in een saaie stem. ik zucht. 'Zayn Malik.' En ik loop naar de kamer die ze net opgenoemd heeft. Binnen zie ik Lysan en Niall. 'Hey. Gaat het Lysan? Ik hoorde dat je met Daentje gevochten hebt? Waar is Sam?' Vraag ik. Ik kan niet wachten tot dat ik mijn zoontje eindelijk in het echt mag zien.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Kendizzzzle schreef:
    Liam James Payne:

    'Liam, we moeten weer iets gaan doen.' Zegt ze met een zucht. 'Zoals wat?' Zeg ik terwijl ik gaap. Ze zette de tv uit. 'He, ik zat dat te kijken..' Zei ik met een beetje een pruillip zoals een klein kind, ik was te moe om normaal te functioneren blijkbaar. Ze ging tegen me aan zitten, en knuffelde me even. 'Liam weet je al wat voor pak je aan gaat doen?' Vroeg ze terwijl ze op mijn schoot ging zitten. 'Nee, eigenlijk nog niet, weet jij al welke jurk je aan gaat doen?' Vroeg ik met een beetje een slaperige glimlach. 'Lili.' Zei ze. Oh, nee, noemde ze me nou echt Lili? Ik had een hekel aan die bijnaam, het was dat mijn zusje het zei, van haar kon ik het wel hebben, maar van anderen.


    Rhine Jessica Mason

    'He, ik zat dat te kijken..' Zegt hij met een pruillip. Ik glimlach. 'Het was toch saai. Ik ben veel leuker.' Verzeker ik hem. Het is helemaal niet moeilijk meer om een ander persoon te zijn als ik bij hem ben. Ik voel me dan veel vrolijker en heb meer zin om dingen te doen. Hij heeft zeker een goede invloed op me. 'Nee, eigenlijk nog niet, weet jij al welke jurk je aan gaat doen?' Vraagt hij met een slaperige glimlach. Ik knik. 'Het is nog geheim voor jou. Ik wil dat je overdondert wordt op de bruiloft.' Zeg ik met een glimlach. 'Dat ik ervoor zorg dat je echt verliefd op me word.' Voeg ik er zachtjes aan toe. Dat is ten minste waarover ik droom. Woow, calm down! Je ontvoerd zijn zusje? Hoe durf je zo over hem te denken? Vraagt een stemmetje in mijn hoofd. Ik wil tegenspreken maar dat doe ik niet. Het stemmetje heeft gelijk.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Liam James Payne:

    'Het was toch saai. Ik ben veel leuker.' Zegt ze. Ze knikte 'Het is nog geheim voor jou. Ik wil dat je overdondert wordt op de bruiloft.' Zei ze met een glimlach. 'Dat gaat vast wel lukken.' Glimlachte ik. 'Dat ik ervoor zorg dat je echt verliefd op me word.' Voegde ze er zacht aan toe, maar toch hoorde ik het. Misschien, maar hoe kan ik nou verliefd worden op het meisje dat mijn zusje iets aan heeft gedaan? Al zou ik dan echt verliefd op haar worden, hoe moest dat dan als ik op bezoek bij mijn ouders met haar ga, en mijn zusje daar ook is, hoe moeten hun dan ooit normaal met elkaar om gaan? Ik wil nog steeds graag het verhaal aan mijn ouders vertellen, maar dan doet ze Kyra iets aan, en als zij het niet doet dan doet een van haar enge vriendjes het wel. Toch vind ik dat mijn ouders recht op het verhaal hebben, het is toch hun dochter. Het boeit me niet zo zeer wat er met mij gebeurd, als het allemaal maar goed komt met Kyra en mijn ouders. 'Maar wat wou je nou doen?' Vroeg ik gapend.


    How far is far

    Daenerys Sansa Malik
    Ik waz heel opgelucht dat Sam niets mankeerde. "Ga. Ik red me wel." zei ik zacht. Ik bam nog een hap en stond toen heel gammel op van zijn schoot. Bijna direct zakte ik door mijn benen. Ik besloot me maar verder te slepen. Een groot deel van mijn wonden was ontstoken en aan het zweren. Mijn knie was een grote ramp met duidelijke bobbels waar mijn pezen los waren gescheurd. Ik sleepte mezelf naar de trap. Ik wilde Zayn niet laten weten hoeveel pijn ik wel niet had. Voor de trap nam ik de laatste hap van mijn boterham voor ik me met veel moeite tree voor tree de trap op sleepte. Eenmaal boven sleepte ik me de badkamer in en zette de douche aan. Ik deed mijn kleren langzaam uit. Nu ik naakt was, was mijn skelet nog beter te zien. Ik sleepte mezelf de douche in en bleef daar stil onder de warme stralen zitten. Waarschijnlijk zou Zayn me zo ook weer terugvinden. Ik was moe en koud en alle prut kwam zo langzaam uit mijn wonden gezet.


    Bowties were never Cooler

    Niall

    Ik luister naar Lysan die zachtjes begint te snikken. Die klootzak! Hij had gewoon mijn zusje verkracht! Ik kneep even iets te hard in Lysans hand en hoorde toen dat iemand binnen kwam. Het was Zayn, hij kwam binnen alsof er niet zo veel aan de hand was geweest en vroeg waar Sam was. Alsof hij alleen hem even kwam ophalen. Gelukkig vroeg hij ook nog even hoe het ging met Lysan. Ik kon het hem ook niet kwalijk nemen, hij was al twee weken vader en had zijn kind noch zijn vriendin gezien. 'Euhm,' ik moet even denk waar June is. 'Ik denk in de gang, hij is bij June.' zeg ik. 'Maar uh hoe gat het met Sansa?' vraag ik dan nog, in de hoop dat Sansa misschien ook nog iemand met zich mee had genomen. Ik pakte Lysans hand nu met twee handen vast om haar een wat veiliger gevoel te geven. Wat stom eigenlijk dat ik niet op June had gelet.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2013 - 21:51 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Lysan Horan
    'ik snif zacht en zie dat Niall echt boos is op Tyler. De deur gaat open en Zayn komt binnen" Hey. Gaat het Lysan? Ik hoorde dat je met Daentje gevochten hebt? Waar is Sam?' Vraagt hij en ik knik maar. Ik nam aan dat hij zelf wist dat et niet goed zou gaan aangezien je anders niet in een ziekenhuis lag. De voeding liet me wel beter voelen met het extra bloed. Het zakje zag er ranzig uit en het gepiep van de hartmonitor was super irritant maarja. Ik zucht zacht, het zou nogal lang duren voor ik het kon verwerken dat een kindje overleed. Oke het was voor mij wn het kind beter maarbals nig. het deed pijn, heel veel pijn. Mijn a wond viel opzich wel mee maar mijn beenwond bleef pijn doen en weetbik het. ' Niall? Wil je vragen of ik iets van paracetamol kan krijgen?'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan