• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels:
    Regels RPG:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics. Pas als er na 12 uur niemand van ons online is geweest, mag je een topic openen, maar dan wordt de link in een reactie op de story geplaatst én er wordt een melding gemaakt in onze gastenboeken.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!

    Regels binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -Het huis mag alleen verlaten worden onder toestemming van de leiding. Dus of je nu even voor een wandeling wilt gaan of naar het dorp, eerst toestemming vragen aan de begeleiding. En áls het mag, moeten jullie met minimaal twee personages zijn.
    -Als er iets is met je personage, áltijd naar de leiding komen, als is het maar voor een paracetamol.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (0/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (10)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Ethan Brooks - Patholoog
    -Sam Davis - Emiko
    -Jeremy Devoné - Appelboompje
    -Tyler Jason Devoné - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson - KiliOfDurin
    -Pete David Mikaelson - Roww
    -XXXX
    -XXXX
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (10)
    -Melody Black - MissCastle
    -Rose Black - Patholoog
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -XXXX
    -Denise Kate Parks - Roww
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -XXXX


    De groepen
    Groep 1:
    -Denise Parks
    -John Hunter Bell
    -Tyler Devoné
    -Dena Fields
    -XXXX

    Groep 2:
    -Ethan Brooks
    -Jeremy Devoné
    -Thomas 'Loki' Laufreyson
    -XXXX
    -Rose Black

    Groep 3:
    -XXXX
    -Abigail Pierce
    -XXXX
    -Delilah Gerson
    -Lizzy Franklyn


    Groep 4:
    -James Yaser
    -Melody Black
    -Pete Mikaelson
    -Laurinda Pearl
    -XXXX


    De kamerindeling:

    Kamer 1: XXXX, XXXX, John Hunter Bell, Dena Fields.
    Kamer 2: Thomas 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    Kamer 3: Abigail Pierce, Yune van Thermen
    Kamer 4: Tyler Devoné, Rose Black, Ethan Brooks, Sam Davis
    Kamer 5: Pete Mikaelson, Jeremy Devoné, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    Kamer 6: Denise Parks, Laurinda Pearl
    Kamer 7: Melody Black, XXXX
    Kamer 8: Miss Sharp en mister McEwan..


    Het huis:
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7
    -slaapkamer (2) 6:
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5
    -slaapkamer (4) met badkamer 4.
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3
    -slaapkamer (2) 2.
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic [4]
    De story

    Veel plezier
    Vragen kunnen altijd gesteld worden.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2013 - 19:34 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Abigail Pierce
    "Ja maar jou ribben, daar kun je verder niks mee, die botten zelf bewegen niet eens! Dat doet het kraakbeen dat er tussen zit. Jou hand, gebruik je de hele dag door. Je stoot er een keer ergens mee tegen aan, pakt er iets mee op,.." en grinnik zachtjes "Slaat er een keer mee tegen het plafond... Dat doe je met je ribben niet." Waarom deed hij nou zo eigenwijs? Desnoods ging ik die hand zelf inpakken, wat ik trouwens wel kon... Maar er moest en zou wat mee gebeuren. En als dat vanavond niet gebeurde zou hij het over 3 maand nog uitstellen.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Laurinda Pearl
    Hij verteld lachend over zijn blauwe koffer waarna hij me voorbij loopt en een deur open doet waar blijkbaar een gigantische tifus zooi ligt en ik grinnik als hij de deur met een noodvaart weer dichtslaat. Zelf open ik de volgende deur maar weer geen blauwe koffer.
    Pff, "Als we elke deur gaan openen komen we straks dingen tegen die we niet tegen zouden moeten komen hoor Pete"


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Roww schreef:


    Denise Parks
    James noemt een aantal namen, als eerst John, die kende ik al.. Dena had ook al over hem gepraat. Maar alle andere kende ik nog niet.
    "Laurinda.. daar zit ik bij op de kamer" zeg ik tegen James als hij Laurinda noemt. Ze kletst veel volgens hem, nou ja beter dan zo'n bitch..
    Als hij me dan vraagt of ik al meer mensen ken dan alleen hij "Ja, Dena.. maar toen we binnen waren is ze er ook al weer heel snel vandoor gegaan" mompel ik zuchtend "Achter een jongen aan" vervolg ik schouderophalend.
    "Maar goed, wat kunnen we nu doen hier?" vraag ik hem "Ik hoop dat het geen saaie tijd word hier.. ik kan totaal niet tegen verveling" vervolg ik met een zachte grinnik.


    James Yaser
    "Maar goed, wat kunnen we nu doen hier? Ik hoop dat het geen saaie tijd word hier.. Ik kan totaal niet tegen verveling." zei Denise.
    "Tja, met dat probleem kamp ik ook." zei ik er grinnikend achteraan. "Maar wat we nu zouden kunnen gaan doen.... Al sla je me dood, ik zou het niet weten. Ik ben niet zo'n mens wat dingen kan bedenken, ik ben meer iemand wat dingen doet. Snap je? Dus jij mag lekker gaan zeggen wat we gaan doen!"
    Ik keek haar pesterig aan en stak mijn tong naar haar uit. Ik denk dat een potje stoeien er met haar niet in zat, misschien konden we een spelletje gaan doen, maar als ik dat aanbood dat klonk dat altijd zo ouweleuterig.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Pete Mikaelson
    Laurinda verteld me dan dat als we alle deuren open gaan doen we dingen tegen komen die we niet zouden moeten zien. Een zachte grinnik rolt over mijn lippen.
    "Okey.." mompel ik zuchtend "We gaan kijken op het briefje" vervolg ik zuchtend. Ik loop naar de trap waar ik rustig van af stap en zo langzaam richting woonkamer ga. Als ik dan eenmaal in de woonkamer ben kijk ik rond, een prikbord hangt tegen de muur met één enkel blaadje eraan. Dat zal het wezen. Ik loop er snel heen en zoek mijn eigen naam op..
    "Pete, Jeremy, Lizzy en Delilah? Oke.. hoop dat dat wat leuke mensen zijn.." mompel ik met een glimlachje "Dus, kamer Vijf" vervolg ik dan. Snel loop ik de woonkamer weer uit en kijk Laurinda met een glimlach aan "Op naar kamer vijf dan maar" zeg ik vrolijk.

    Denise Parks
    James verteld me dat hij met hetzelfde probleem zit als ik, niet tegen verveling kunnen, en citeert dan mijn woorden waarna hij zegt dat hij geen enkel idee heeft.
    Als hij me dan verteld dat hij niet zo'n mens is dat vanalles bedenkt en me zegt dat ik zelf mag bedenken kijk ik hem zuchtend aan. Hij steek plagerig zijn tong naar me uit en ik schud lachend mijn hoofd.
    "Zeg, jij bent hier al twee dagen, ik hoog uit twee uurtjes, jij weet wat er allemaal te vinden is hier" zeg ik grinnikend "Maar goed, is er dan niets hier wat we kunnen doen? Als je echt niets kan bedenken gaan we gewoon een sneeuwpop maken of een sneeuwballen gevecht ofzo" zeg ik dan schouderophalend "Sneeuw genoeg hier in de bergen" vervolg ik met een glimlach. Ik hou wel van sneeuw en sneeuwpret, alleen de koude vind ik wat minder. Maar als je lang genoeg lol hebt in de sneeuw lijkt de koude al snel verdwenen.


    Little do you know


    Lizzy Franklyn
    "Je lijkt me aardig, en je bent mijn enige vriendin hier, als je dat tenminste wilt." zei Delilah. "en jij? Wat vind jij van mij?"
    Autsj, ik had het voelen aankomen. Daar was ik niet zo goed in. Wat moest ik nu zeggen, de waarheid of moest ik liegen. Ik besloot dat ik voor een mengeling ging: "Je lijkt me ook heel aardig en grappig enzovoort. Je bent de enige hier wat ik vertrouw en mijn vriendin wil zijn. Maar om eerlijk te zijn, ben ik wel nog bang voor jou." Ik wist niet wat ik verder moest zeggen dus flapte ik eruit: "We kunnen samen leuke muziek maken, want dan kan jij zingen en ik gitaar spelen."
    Ik hoopte dat ze het niet te veel aantrok dat ik bang voor haar was, maar ik kon het haar niet aandoen om het haar niet te vertellen. Ze was nota bene de enige hier wat ik vertrouwde.


    Delilah Gerson
    "Je lijkt me ook heel aardig en grappig enzovoort. Je bent de enige hier wat ik vertrouw en mijn vriendin wil zijn. Maar om eerlijk te zijn, ben ik wel nog bang voor jou." Bang voor mij?Wat bedoelde ze daarmee? Nu ja , ze was tenminste wel eerlijk en dat apprecieerde ik enorm.
    "We kunnen samen leuke muziek maken, want dan kan jij zingen en ik gitaar spelen."ratelde ze door, ik grinnikte even, ze had dus geen problemen met mijn zangstem en zelf had ze het ook heel goed gedaan op de gitaar.
    "Waarom ben je bang van me ?" vroeg ik zacht, ik wilde niet dat mensen bang waren van me, ja misschien sommigen , om ze op een afstand te houden, maar Lizzy niet.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Loki Laufeyson
    Ik luisterde stil naar haar. Ze had gelijk, maar ik wilde het niet toegeven. Dat zou namelijk eht ziekenhuis betekenen en dat wilde ik niet. "We gaan morgen naar McEwan, goed?' zei ik zacht. "Laten we nu maar gewoon gaan slapen. Het is al laat en we zijn allebei moe. Het wordt er echt niet beter op als we nu blijven kippen. Mijn hand is morgen echt nog wel gebroken. Geen zorgen." Ik glimlachte naar haar geruststellend. Nu zou ik in elk geval nog een nachtje kunnen slapen. Als er dan eieren op mijn hand en pols zouden staan was het zeker. McEwan vertrouwde ik niet echt, maar alles beter dan Sharp. Ik geeuwde kort en keek haar aan. ondanks de pijn was ik wel slaperig.


    Bowties were never Cooler

    Abigail Pierce
    "Dat klopt" ik kijk hem even bestraffend aan, "Maar ik ken jou soort langer dan vandaag, want ik ben er net zo een. Morgen stel je het weer uit, en weer uit, en weer uit en over 3 maand ben je nog aan het uitstellen." En ik was gewoon niet meer in de mood voor slapen, hoe moe mijn lichaam inmiddels ook aanvoelde, ik wou gewoon niet.
    Ik wist donders goed hoe graag Loki naar huis wilde, en hij was al eerder zomaar weg gegaan, misschien lag hij morgen wel niet meer in het bed boven me, maar liep hij ergens onder aan die berg...


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Loki Laufeyson
    Ik zag haar me bestraffend aankijken. Eerst stemde ze met me in, maar toen toch ook weer niet. "Echt niet, Abs. Als ik me er niet aan houd mag je me morgen aan mijn haren naar Sharp slepen. En ik ben echt niet weg in de morgen. Ik kan denk ik niet eens een ander shirt aantrekken. Laat staan mijn schoenen. En als je echt bang bent dat ik wegloop blijf je hier liggen." Wat had ik nu wel voorgestelt. Opzich klonk het niet als een slecht idee, maar dit kon ze fout gaan opvatten, ookal bedoelde ik eht echt niet zo. Ze was mijn bondgenoot. Meer niet. Bondgenoot was voor mij de sterkste band die ik met iemand kon hebben die geen familie was. Ik geeuwde nog eens. het enige probleem zou dan het licht nog zijn. En als ze zou gaan woelen mijn hand, maar die legde ik dan wel aan de andere kant zodat ze er niet op kon rollen ofzo.


    Bowties were never Cooler

    [KiliOfDurin -> HelloSweety]


    Bowties were never Cooler

    Abigail Pierce
    ik kijk hem even ongelovig aan... "Fine" en ik spring weer van het bed af richting en loop richting de lichtknop die ik opnieuw uitdruk waardoor het weer donker word in de kamer. Deze keer neem ik heel even de tijd om mijn ogen te laten wennen, veel zag ik nog steeds niet maar ik kon wel een beetje de vormen zien. Mijn been voelde namelijk nog altijd aan alsof er een flinke blauwe plek op zat of ging komen. Op de tast en het kleine beetje zicht dat ik had loop ik terug richting het bed en klim gewoon weer bij Loki in en ga naast hem liggen.
    Hij had een punt, hij zou niet makkelijk weg komen met die hand, maar als hij het toch proberen zou, dan zou ik zoiezo wakker worden,


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    KLAINEISBACK schreef:

    Delilah Gerson
    "Je lijkt me ook heel aardig en grappig enzovoort. Je bent de enige hier wat ik vertrouw en mijn vriendin wil zijn. Maar om eerlijk te zijn, ben ik wel nog bang voor jou." Bang voor mij?Wat bedoelde ze daarmee? Nu ja , ze was tenminste wel eerlijk en dat apprecieerde ik enorm.
    "We kunnen samen leuke muziek maken, want dan kan jij zingen en ik gitaar spelen."ratelde ze door, ik grinnikte even, ze had dus geen problemen met mijn zangstem en zelf had ze het ook heel goed gedaan op de gitaar.
    "Waarom ben je bang van me ?" vroeg ik zacht, ik wilde niet dat mensen bang waren van me, ja misschien sommigen , om ze op een afstand te houden, maar Lizzy niet.


    Lizzy Franklyn
    "Waarom ben je bang van me?" vroeg Delilah zacht.
    "Nou... Ik...." stamelde ik. "Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen." Ik dacht even diep na en koos mijn woorden zorgvuldig: "Jij bent niet de enigste en het enige waar ik bang voor ben. Ik ben bang voor alles en iedereen. Jij kan daar niets aan doen. Ik heb ontzettend veel moeite om mensen te vertrouwen en vrienden met ze worden. Het is nogal ingewikkeld."
    Ik keek even naar Delilah om haar reactie te peilen, ik hoopte voor mij dat ze me nu niet raar zou gaan vinden, als ze dat niet al deed.
    "Het is nogal een gevoelig verhaal." zei ik erachteraan.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Roww schreef:


    Denise Parks
    James verteld me dat hij met hetzelfde probleem zit als ik, niet tegen verveling kunnen, en citeert dan mijn woorden waarna hij zegt dat hij geen enkel idee heeft.
    Als hij me dan verteld dat hij niet zo'n mens is dat vanalles bedenkt en me zegt dat ik zelf mag bedenken kijk ik hem zuchtend aan. Hij steek plagerig zijn tong naar me uit en ik schud lachend mijn hoofd.
    "Zeg, jij bent hier al twee dagen, ik hoog uit twee uurtjes, jij weet wat er allemaal te vinden is hier" zeg ik grinnikend "Maar goed, is er dan niets hier wat we kunnen doen? Als je echt niets kan bedenken gaan we gewoon een sneeuwpop maken of een sneeuwballen gevecht ofzo" zeg ik dan schouderophalend "Sneeuw genoeg hier in de bergen" vervolg ik met een glimlach. Ik hou wel van sneeuw en sneeuwpret, alleen de koude vind ik wat minder. Maar als je lang genoeg lol hebt in de sneeuw lijkt de koude al snel verdwenen.[/grey]


    James Yaser
    "Zeg, jij bent hier al twee dagen, ik hoog uit twee uurtjes, jij weet wat er allemaal te vinden is hier. Maar goed, is er dan niets hier wat we kunnen doen? Als je echt niets kan bedenken gaan we gewoon een sneeuwpop maken of een sneeuwballen gevecht ofzo. Sneeuw genoeg hier in de bergen." zei Denise.
    "Nou ja, het meeste wat ik gedaan heb is eten, wachten, praten en slapen." zei ik grinnikend. "Ik heb wel zin in een sneeuwballen gevecht..."
    Ik liep richting de gang om mijn jas, wanten en enz. aan te doen. Ik grinnikte nog een keer en zei: "Ik zie er wel uit als een opgeblazen pop."


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Denise Parks
    James verteld me dat hij hier niet meer dan eten, slapen, praten en wachten heeft gedaan en ik grinnik zacht. Dan gaat hij akkoord met een sneeuwballen gevecht en loopt hij al vast naar de voordeur om zijn jas en alles aan te trekken. Ik loop vrolijk achter hem aan en trek als eerst mijn warme zwarte Combat boots aan om vervolgens mijn zwarte jas aan te trekken. Als laatste trek ik een witte muts met een bolletje over mijn hoofd en kijk ik James vrolijk aan.
    "Klaar om af te gaan?" vraag ik hem grinnikend. Ik loop naar buiten en trek mijn lederen handschoenen aan zodat mijn handen niet nat worden van de sneeuwballen die ik maken ga. Ook zal de sneeuw er gelukkig niet aan blijven plakken.
    Ik ga door mijn knieën om een hoop sneeuw te pakken en ga dan recht staan om er een bal van de maken. Voor James klaar kan zijn met een sneeuwbal gooi ik mijn mooi gevormde bol sneeuw al in zijn richting. Ik lach vrolijk als de bol tegen hem uit een spat.
    "Dankje mam en pap voor al die jaren wintersportvakanties!" roep ik lachend.


    Little do you know

    Loki Laufeyson
    Ze stemde toe, ondanks dat ze er niet helemaal blij mee leek. ach ja, het was me gelukt dit in elk geval uit te stellen. Ik ging vast op mijn rug liggen en schoof wat opzij om mijn arm veilig tussen mezelf en de muur te leggen en toch genoeg plek te maken voor haar. Ondertussen was zij omlaag geklommen en ging al snel het licht uit. Geduldig wachtte ik. Het duurde best even voor ze boven was en ik haar warme kleine lijfje tegen me aan voelde. Ik trok de al warme dekens over ons heen en liet mijn goede arm wat ongemakkelijk boven haar hoofd liggen. ik kon nu niet echt een geschiktere plek verzinnen. Uiteindelijk pakte ik toch gewoon mijn knuffel en hield die met mijn goede arm tegen mijn borst gedrukt. Ik sloot mijn ogen en begon langzaam in slaap te vallen. 'Weltrusten, Abby." mompelde ik zacht, voor mijn ademhaling verder vertraagde en mijn mond iets open viel.


    Bowties were never Cooler

    Delilah Gerson
    "Nogal gevoelig verhaal" besloot Lizzy haar uitleg over haar angsten.
    "Oh, en heb je dan ook geen... Fobieën? " zei ik zacht, en keek weer even naar buiten, en toen weer naar de etende Lizzy. Hoe kon ze zo mager zijn terwijl ze at?
    Twijfelend vroeg ik haar : "Wil je vertellen waarom je het vertrouwen verloor?" probeerde ik. Meestal luchtte het wel op om erover te praten, toch?


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing