• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels:
    Regels RPG:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics. Pas als er na 12 uur niemand van ons online is geweest, mag je een topic openen, maar dan wordt de link in een reactie op de story geplaatst én er wordt een melding gemaakt in onze gastenboeken.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!

    Regels binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -Het huis mag alleen verlaten worden onder toestemming van de leiding. Dus of je nu even voor een wandeling wilt gaan of naar het dorp, eerst toestemming vragen aan de begeleiding. En áls het mag, moeten jullie met minimaal twee personages zijn.
    -Als er iets is met je personage, áltijd naar de leiding komen, als is het maar voor een paracetamol.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (0/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (10)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Ethan Brooks - Patholoog
    -Sam Davis - Emiko
    -Jeremy Devoné - Appelboompje
    -Tyler Jason Devoné - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson - KiliOfDurin
    -Pete David Mikaelson - Roww
    -XXXX
    -XXXX
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (10)
    -Melody Black - MissCastle
    -Rose Black - Patholoog
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -XXXX
    -Denise Kate Parks - Roww
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -XXXX


    De groepen
    Groep 1:
    -Denise Parks
    -John Hunter Bell
    -Tyler Devoné
    -Dena Fields
    -XXXX

    Groep 2:
    -Ethan Brooks
    -Jeremy Devoné
    -Thomas 'Loki' Laufreyson
    -XXXX
    -Rose Black

    Groep 3:
    -XXXX
    -Abigail Pierce
    -XXXX
    -Delilah Gerson
    -Lizzy Franklyn


    Groep 4:
    -James Yaser
    -Melody Black
    -Pete Mikaelson
    -Laurinda Pearl
    -XXXX


    De kamerindeling:

    Kamer 1: XXXX, XXXX, John Hunter Bell, Dena Fields.
    Kamer 2: Thomas 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    Kamer 3: Abigail Pierce, Yune van Thermen
    Kamer 4: Tyler Devoné, Rose Black, Ethan Brooks, Sam Davis
    Kamer 5: Pete Mikaelson, Jeremy Devoné, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    Kamer 6: Denise Parks, Laurinda Pearl
    Kamer 7: Melody Black, XXXX
    Kamer 8: Miss Sharp en mister McEwan..


    Het huis:
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7
    -slaapkamer (2) 6:
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5
    -slaapkamer (4) met badkamer 4.
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3
    -slaapkamer (2) 2.
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic [4]
    De story

    Veel plezier
    Vragen kunnen altijd gesteld worden.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2013 - 19:34 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Roww schreef:
    Denise Parks
    James verteld me dat hij hier niet meer dan eten, slapen, praten en wachten heeft gedaan en ik grinnik zacht. Dan gaat hij akkoord met een sneeuwballen gevecht en loopt hij al vast naar de voordeur om zijn jas en alles aan te trekken. Ik loop vrolijk achter hem aan en trek als eerst mijn warme zwarte Combat boots aan om vervolgens mijn zwarte jas aan te trekken. Als laatste trek ik een witte muts met een bolletje over mijn hoofd en kijk ik James vrolijk aan.
    "Klaar om af te gaan?" vraag ik hem grinnikend. Ik loop naar buiten en trek mijn lederen handschoenen aan zodat mijn handen niet nat worden van de sneeuwballen die ik maken ga. Ook zal de sneeuw er gelukkig niet aan blijven plakken.
    Ik ga door mijn knieën om een hoop sneeuw te pakken en ga dan recht staan om er een bal van de maken. Voor James klaar kan zijn met een sneeuwbal gooi ik mijn mooi gevormde bol sneeuw al in zijn richting. Ik lach vrolijk als de bol tegen hem uit een spat.
    "Dankje mam en pap voor al die jaren wintersportvakanties!" roep ik lachend.


    James Yaser
    "Klaar om af te gaan?" vraag Denise me.
    "Ben jij klaar om af te gaan?" stel ik de wedervraag.
    Waarop Denise zegt: "Dankje mam en pap voor al die jaren wintersportvakanties!" Hmm, zij kon dus goed een sneeuwballengevecht houden. Daar had wel zin in, een gedegen tegenstander.
    Ik deed mijn handen in mijn handschoenen toen ik een sneeuwbal tegen mij voelde uitspatten.
    "Grrrrr." zei ik speels en ik pakte een nog grotere sneeuwbal en gooide hem tegen Denise. Recht in haar haar! Dat kon nog wel een leuk worden.
    "Hahaha, lekker puh!" zei ik tegen haar.

    KLAINEISBACK schreef:
    Delilah Gerson
    "Nogal gevoelig verhaal" besloot Lizzy haar uitleg over haar angsten.
    "Oh, en heb je dan ook geen... Fobieën? " zei ik zacht, en keek weer even naar buiten, en toen weer naar de etende Lizzy. Hoe kon ze zo mager zijn terwijl ze at?
    Twijfelend vroeg ik haar : "Wil je vertellen waarom je het vertrouwen verloor?" probeerde ik. Meestal luchtte het wel op om erover te praten, toch?


    Lizzy Franklyn
    "Oh, en heb je dan ook geen... Fobieën?" zei Delilah zacht. "Wil je vertellen waarom je het vertrouwen verloor?" vroeg Delilah daarna.
    Ik knikte en zei: "Ik heb eigenlijk een fobie voor alles. Het klinkt nu zo weinig maar het is ontzettend veel."
    Ik dacht weer even na en begon toen met mijn verhaal: "Het begon als een gewone zaterdagochtend. Ik deed mijn dingen en mijn zus deed haar dingen. Mijn zus, Alice, had me die dag van te voren overgehaald om die middag te gaan winkelen, terwijl ze wist dat ik daar een hekel aan had. Dus die middag gingen we de stad in. Winkel in, winkel uit, je weet wel hoe dat gaat. Tegen vijf uur werd ik een beetje pissig op haar, omdat ze maar door bleef gaan en ik allang geen zin meer had. Toen kwamen we bij de drukke straat. We keken allebei zorgvuldig uit of er geen auto kwam, en er kwam er geen. Dus we staken over, mijn zus gretig, want ze wou snel aan de overkant zijn. Ik liep langzaam achter haar aan en zag uit mijn ooghoek een auto kei en kei snel uit een parkeervak optrekken en hij reed richting mijn zus. Ik wilde nog iets tegen haar schreeuwen, maar het was te laat. Ze was op slag dood en de auto is keihard doorgereden. Iedereen dacht dat het een ongeluk was, maar ik ben als enige er van overtuigt dat het moord was en geen ongeluk. Toen ben ik overal bang voor geworden en heb ik overal mijn vertrouwen in verloren."
    Ik begon te huilen en ik kon niet meer stoppen met huilen. De gedachten aan mijn zus werden mij nog altijd te veel.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Delilah Gerson
    "...maar ik ben als enige er van overtuigt dat het moord was en geen ongeluk. Toen ben ik overal bang voor geworden en heb ik overal mijn vertrouwen in verloren."verklaarde Lizzy.
    Ik schrok hevig van Lizzy's verhaal en merkte toen dat ze aan het huilen was.
    "Oh god, Lizzy, wat erg!" zei ik geschokt, en trok haar ietwat onhandig in mijn armen, ze bleef nog een tijdje huilen, gelukkig kwam er niemand de keuken in.
    "Je eehhmmm... hebt toch geen fobie voor aanrakingen , toch? mompelde ik.
    Een moord , volgens Lizzy, wie zou haar zus vermoord hebben dan?
    "Gaat het weer een beetje?" vroeg ik aan het nog steeds huilende meisje, domme vraag Delilah, als ze nog ligt te huilen is het waarschijnlijk niet oke , hé ?


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Lizzy Franklyn
    "Oh God, Lizzy, wat erg!" zei Delilah en ze trok me in haar armen, waar ik ook nogal van schrok, maar omdat ik toch al huilde viel het niet echt op.
    "Je eeehhmmmm.... hebt toch geen fobie voor aanrakingen, toch?" vroeg Delilah onhandig.
    "Nou, uhm.... Normaal wel." zei ik toen snikkend.
    "Gaat het weer een beetje?" vroeg Delilah, ik wist niet wat ik erop moest zeggen, eigenlijk ging het niet, maar het was beleefd om te zeggen dat het ging, zo had ik geleerd, dus zei ik ten slotte maar: "Ik weet het niet."


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    [Lui vraagje, kan iedereen waar ik nog op moet reageren even z'n laatste post plaatsen met dat personage? Tof.]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    HelloSweety schreef:
    John Hunter Bell
    Ik duwde haar dicht tegen de muur en stootte hard, ruw en genadeloos in haar door. Nee, ik was echt nog niet vergeten wat er net was gebeurt en ik was nog lang niet klaar met haar. Mijn vingers duwden hard in haar heupen terwijl ik doorging. Even later voelde ik haar nagels in mijn rug, haar spieren rond mijn lengte verstrakken en hoorde ik een kreun uit haar keel komen. Een zacht gegrom kwam uit mijn keel, maar eerder opgewonden dan kwaad nu. Toen ze haar nagels uit mijn vlees haalde strukte ik haar nog wat harder tegen de muur en stoote ik net dat tikkie harder wat in deze positie nog kon. Waarom zou ze haar nagels weghalen? Voor mij lieten nagels in mijn rug alleen weten dat ik het meisje in mijn macht had en eerlijk gezegt vond ik het een geweldig gevoel. Ik probeerde haar dus zo goed en zo kwaad als het ging weer tot dat punt te drijven. Of ze zou klaarkomen of niet kon me echt even niets meer schelen, zolang ze zich maar zou overgeven aan mij.


    Bowties were never Cooler

    (Ik had nog een vraagje: Wat gebeurt er eigenlijk met de schade die Melody heeft aangericht in haar kamer? Blijft het onopgemerkt of gaat er iets mee gebeuren?)


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Alsjeblieft patholoog

    KLAINEISBACK schreef:
    Gregory McEwan
    'Kalkoen is met thanksgiving,' Anna ontweek mijn bevel,'We kunnen we iets anders lekkers eten met kerst.' stelde ze voor.
    Ik dacht na over het menu toen ik me realiseerde dat thnaksgiving ook over een week was.
    "Waarom nodig je je broer niet uit met thanksgiving?" stelde ik voor, Anna keek even op, maar zei niets.
    "Kom op Anna , bel hem nou gewoon, het is de moeite vast waard." moedigde ik haar aan.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    VitaIncoluma schreef:
    Lizzy Franklyn
    "Oh God, Lizzy, wat erg!" zei Delilah en ze trok me in haar armen, waar ik ook nogal van schrok, maar omdat ik toch al huilde viel het niet echt op.
    "Je eeehhmmmm.... hebt toch geen fobie voor aanrakingen, toch?" vroeg Delilah onhandig.
    "Nou, uhm.... Normaal wel." zei ik toen snikkend.
    "Gaat het weer een beetje?" vroeg Delilah, ik wist niet wat ik erop moest zeggen, eigenlijk ging het niet, maar het was beleefd om te zeggen dat het ging, zo had ik geleerd, dus zei ik ten slotte maar: "Ik weet het niet."

    Delilah Gerson
    "Je weet het niet?" vroeg ik verbaasd, ze haalde haar schouders op.
    "Lizz, zeg de waarheid, die duurt altijd het langst. " adviseerde ik haar, ik wist niet waarom maar ik had een beschermend gevoel over Lizzy, iets wat ik normaal nooit had en waar ik me best wel zorgen over maakte.
    Maar goed, het was hoog tijd dat de boel hier weer wat vrolijker werd, Lizzy was lief, en ik kon het niet uitstaan als aardige mensen huilden, dat was gewoon erg.
    Ik keek de keuken rond en zag puddingmix staan.
    "Hé Lizz, hou je van pudding? " grijnsde ik toen, om maar op een luchtiger onderwerp over te schakelen.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Lizzy Franklyn
    "Je weet het niet?" vroeg Delilah verbaasd. "Lizz, zeg de waarheid, die duurt het langst."
    "Nou, oké dan, eigenlijk gaat het niet." zei ik schouderophalend.
    "Hé Lizz, hou je van pudding?" vroeg Delilah uit het niets totdat ik zag dat ze een pak puddingmix in haar handen had.
    Ik knikte verbaasd en zei: "Ik hou van pudding!!!!!!!"
    Ik probeerde het van haar af te nemen terwijl ik mijn tranen afveegde.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    VitaIncoluma schreef:
    James Yaser
    "Klaar om af te gaan?" vraag Denise me.
    "Ben jij klaar om af te gaan?" stel ik de wedervraag.
    Waarop Denise zegt: "Dankje mam en pap voor al die jaren wintersportvakanties!" Hmm, zij kon dus goed een sneeuwballengevecht houden. Daar had wel zin in, een gedegen tegenstander.
    k deed mijn handen in mijn handschoenen toen ik een sneeuwbal tegen mij voelde uitspatten.
    "Grrrrr." zei ik speels en ik pakte een nog grotere sneeuwbal en gooide hem tegen Denise. Recht in haar haar! Dat kon nog wel een leuk worden.
    "Hahaha, lekker puh!" zei ik tegen haar.


    Denise Parks
    James zegt speels 'Grrr' als hij de bal sneeuw tegen zich aan krijgt en maakt meteen een nieuwe bal sneeuw. Ik ga ook weer snel in actie, maar als ik een sneeuwbal in mijn haren voel laat ik meteen alles vallen wat ik in mijn handen had.
    James roept een 'lekker puh' naar me en ik kijk pruilend naar mijn, inmiddels gekrulde, haren.
    "Nu gaat het weer zo lelijk krullen!" roep ik boos. Ik maak weer een mooie sneeuwbal en gooi hem naar James, als de bal sneeuw eenmaal tegen hem is kapot gegaan maak ik alweer een nieuwe sneeuwbol.
    "Ik haat het als mijn haar krult" vertel ik James dan hoofdschuddend.


    Little do you know

    Roww schreef:


    Denise Parks
    James zegt speels 'Grrr' als hij de bal sneeuw tegen zich aan krijgt en maakt meteen een nieuwe bal sneeuw. Ik ga ook weer snel in actie, maar als ik een sneeuwbal in mijn haren voel laat ik meteen alles vallen wat ik in mijn handen had.
    James roept een 'lekker puh' naar me en ik kijk pruilend naar mijn, inmiddels gekrulde, haren.
    "Nu gaat het weer zo lelijk krullen!" roep ik boos. Ik maak weer een mooie sneeuwbal en gooi hem naar James, als de bal sneeuw eenmaal tegen hem is kapot gegaan maak ik alweer een nieuwe sneeuwbol.
    "Ik haat het als mijn haar krult" vertel ik James dan hoofdschuddend.


    James Yaser
    "Ik haat het als mijn haar krult!" zei Denise pruilend nadat ze weer een sneeuwbal naar mij had gegooid. Terwijl ik een grote sneeuwbal naar haar had gegooid en die uiteenspat op haar jas zei ik: "Je hebt mooi haar, hoor. Ik heb wel eens mensen met lelijker haar gezien en geloof dan zou ik ontzettend blij zijn met jou haar."
    Ik bekeek haar eens goed en ik zag inderdaad dat haar begon te krullen. Ik vond het haar eerlijk gezegd niet verkeerd staan, ze was best schattig.
    "Weet je dat je nu best lijkt op een pluizig, schattig konijntje." zei ik lachend terwijl ik nog een sneeuwbal gooide die zijn doel raakte.
    Ik veegde hier en daar wat sneeuw van mijn jas af en schudde mijn haren waarna er een waterval van sneeuw uit mijn haren vloog.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Denise Parks
    James verteld me dat ik blij moet zijn met mijn haren nadat hij weer een sneeuwbal tegen me gegooit heeft. Ik lach zachtjes en schud mijn hoofd.
    "Als het krult, gaat het pluizen, en das niet mooi" vertel ik hem hoofdschuddend terwijl ik weer een bal sneeuw naar hem gooi.
    Wanneer hij even naar me kijkt neem ik mijn kans om nog een sneeuwbal naar hem te gooien, raak.
    Dan verteld hij me dat ik er uit zie als een schattig konijntje.
    "Wow, wow, wow.. Wacht? Schattig? Een konijntje?" ik kijk hem vragend aan "Oh nu krijg je er van langs" roep ik lachend uit waarna ik op hem af ren om hem vervolgens lachend in de sneeuw te duwen.
    "Noem mij nooit weer schattig, óf een konijntje" vertel ik hem waarschuwend met een priemende vinger "Nooit."


    Little do you know

    VitaIncoluma schreef:
    Lizzy Franklyn
    "Je weet het niet?" vroeg Delilah verbaasd. "Lizz, zeg de waarheid, die duurt het langst."
    "Nou, oké dan, eigenlijk gaat het niet." zei ik schouderophalend.
    "Hé Lizz, hou je van pudding?" vroeg Delilah uit het niets totdat ik zag dat ze een pak puddingmix in haar handen had.
    Ik knikte verbaasd en zei: "Ik hou van pudding!!!!!!!"
    Ik probeerde het van haar af te nemen terwijl ik mijn tranen afveegde.


    Delilah Gerson
    Blijkbaar hadden we een grote puddingfan hier in huis, Lizzy Franklin genaamd, ze droogde haar tranen en greep het pakje uit mijn handen en we begonnen ingrediënten te verzamelen, waarbij we de hele keuken door renden, na een tijdje wisten we alles toch tot iets wat op het recept leek samen te voegen en zetten we de pot op het vuur.
    "Nu maar hopen dat er niets aanbrand of Meneer McEwan schiet uit zn slof. " giechelde ik naar Lizzy, die helemaal onder het bloem zat.
    Ik had al een paar keer contact gehad met Gregory voor ik hier belandde en hij was echt aardig, maar de keuken was zijn heiligdom.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Roww schreef:
    Denise Parks
    James verteld me dat ik blij moet zijn met mijn haren nadat hij weer een sneeuwbal tegen me gegooit heeft. Ik lach zachtjes en schud mijn hoofd.
    "Als het krult, gaat het pluizen, en das niet mooi" vertel ik hem hoofdschuddend terwijl ik weer een bal sneeuw naar hem gooi.
    Wanneer hij even naar me kijkt neem ik mijn kans om nog een sneeuwbal naar hem te gooien, raak.
    Dan verteld hij me dat ik er uit zie als een schattig konijntje.
    "Wow, wow, wow.. Wacht? Schattig? Een konijntje?" ik kijk hem vragend aan "Oh nu krijg je er van langs" roep ik lachend uit waarna ik op hem af ren om hem vervolgens lachend in de sneeuw te duwen.
    "Noem mij nooit weer schattig, óf een konijntje" vertel ik hem waarschuwend met een priemende vinger "Nooit."


    James Yaser
    "Noem mij nooit weer schattig, of een konijntje." zei Denise verontwaardigd. "Nooit!." Ze drukte me met m'n gezicht in de sneeuw en worstelde me los en gooide haar in de sneeuw terwijl ik zei: "Je bent een schattig, pluizig konijntje!!!"
    "Of een musje, of een puppy. Of een babytijgertje of een leeuwtje of een weet ik veel." zei ik om haar te plagen terwijl ik een hand sneeuw in haar nek gooide.
    Dat zou lekker koud zijn. "Hahahaha." lachte ik haar uit.

    KLAINEISBACK schreef:


    Delilah Gerson
    Blijkbaar hadden we een grote puddingfan hier in huis, Lizzy Franklin genaamd, ze droogde haar tranen en greep het pakje uit mijn handen en we begonnen ingrediënten te verzamelen, waarbij we de hele keuken door renden, na een tijdje wisten we alles toch tot iets wat op het recept leek samen te voegen en zetten we de pot op het vuur.
    "Nu maar hopen dat er niets aanbrand of Meneer McEwan schiet uit zn slof. " giechelde ik naar Lizzy, die helemaal onder het bloem zat.
    Ik had al een paar keer contact gehad met Gregory voor ik hier belandde en hij was echt aardig, maar de keuken was zijn heiligdom.


    Lizzy Franklyn
    "Nu maar hopen dat er niets aanbrand of Meneer McEwan schiet uit z'n slof." giechelde Delilah.
    Ik knikte en roeide langzaam in de pudding. Toen die klaar was wilde ik kommetjes ik liep met de kommetjes naar het fornuis toen er een uit mijn handen viel.
    "Oho. Wat nu? Kutkutkut. Ze gaan zo uitflippen op mij. Oh my god, oh my god." flipte ik uit terwijl ik de tranen weer in mij op voelde komen. "Wat moet ik nu doen? Waar is de blik en veger? Waar is de stofzuiger? Snel snel snel, help me alsjeblieft." zei ik wanhopig.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Heeft iemand een personage over voor om met Yune te meeten?