• Een groep jongeren vindt een tijdmachine en gaat twintig jaar terug in de tijd, om schokkende gebeurtenissen te voorkomen die hun ouders hebben meegemaakt tijdens hun zomervakanties. Op deze manier hopen ze het leed in hun families te kunnen doen verdwijnen.

    Personages

    Abigail Evans – 19 (Ensiferum)
    Allison Evers – 22 (Candira)
    Angel Wings – 18 (Hohenheim)
    Archie Aegean – 21 (Hohenheim)
    Ashlee Doren – 19 (Ensiferum)
    Brian Gates – 21 (RosanneB)
    Cyrith Evans – 20 (Ensiferum)
    Damiën van der Galiën – 20 (Marjannee)
    Darwin Phoenix – 17 (Hohenheim)
    Davey de Waal – 22 (Ensiferum)
    DJ Turner – 17 (RosanneB)
    Ethan de Bruin – 23 (RosanneB)
    Faella Aegean – 19 (Hohenheim)
    Flynn Aegean – 19 (Hohenheim)
    Helen Beekman – 19 (RosanneB)
    Grace Broadsword – 20 (Ensiferum)
    Haloony Kirzer – 20 (Hohenheim)
    Ilse Keuring – 17 (Marjannee)
    Jelle Wings – 16 (Hohenheim)
    Jochem Rademakers – 20 (Ensiferum)
    Johan Leeuwens -–18 (Marjannee)
    June Gates – 19 (Ensiferum)
    Lotte Berkman – 18 (Ensiferum)
    Marije Leeuwens – 17 (Marjannee)
    Marten van der Heide – 21 (Marjannee)
    Mosh de Waal -–18 (Ensiferum)
    Myrthe de Waal – 22 (Marjannee)
    Raphael Evans – 21 (Ensiferum)
    Rosita Wings – 19 (Hohenheim)
    Ruben van Haagen – 20 (Marjannee)
    Scorpius Kruzinga – 23 (Ensiferum)
    Shenae Beekman - 21 (RosanneB)
    Simon van der Heide – 18 (Marjannee)
    Steve Farnham – 22 (Ensiferum)
    Thomas de Boer -–18 (Marjannee)


    Plattegrond van de camping:



    Informatie
    De camping is gelegen nabij het Griekse plaatsje Mystras. Het bevindt zich in een bosrijk en bergachtig gebied. Om bij de zee te komen, moeten ze de bus nemen, die brengt hen in tien minuten naar het strand.
    Op de camping zelf is een meertje met een strandje waar veel gezwommen wordt, evenals een zwembad. Er is tevens een kampeerwinkeltje, mini-supermarkt, poolcafe en feestgebouw. De camping wordt door twee families gerund: een Griekse familie en een Engelse familie.

    Inschrijftopic
    Overlegtopic
    Volgende schrijftopic

    [ bericht aangepast op 5 dec 2013 - 12:14 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Fijn,' zei Brian oprecht. 'Ik ga me even omkleden, ik zie je zo dan.' Hij liep terug naar de tent en zag dat Haloony nog in bed lag.
    'Haloony, ik heb mijn moeder gezien,' zei hij met ingehouden enthousiasme. 'Het is echt zo bizar!'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    DJ keek haar verbaas aan. 'Waarom ging je via Zurich? Ben je niet gewoon via Schiphol gegaan? Mijn vlucht was rechtstreeks, het is prima verlopen!'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Dit scheelde me tweehonderd euro,' antwoordde Lotte met een knipoog. 'Soms moet je op de kleintjes letten, hè?'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Haloony grijnsde, maar kon zich er noet veel bij voorsteden. 'Hoe is ze? Vindt ze je aardig, denk je?'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Uit Uden,' antwoordde Ilse. 'Dat ligt niet zo ver van Den Bosch vandaan. Jullie dan?' Ze bekeek de linkerjongen, met zijn wat langere, donkerbruine haar en de piercing door zijn neus, nieuwsgierig. Ze had altijd wel interesse gehad voor de wat alternatievere jongens. Wat haar wel opviel, was dat zijn ene oog niet echt meerolde met zijn andere oog en ze vroeg zich af of hij dus aan één oog blind was.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2013 - 12:56 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Ja, dat ken ik wel. Al moet ik bekennen dat mijn ouders me ook wel iets hebben toegestopt. Het is mijn eerste keer dat ik alleen op vakantie ben,' zei DJ. 'Even rust!'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Ze is zoals ik had verwacht,' zei hij. 'Ik hoop dat ze me aardig vindt. Dat hoop ik echt! Ze gaat straks zwemmen en Lotte vroeg of wij ook kwamen! Kom je ook? Dan kun je haar zien!'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    [Davey heeft geen zwart haar, maar bruin ;p]

    'Ik kom uit Biezenmortel, dat ligt tussen den Bosch en Tilburg in en Davey komt uit Alphen aan de Rijn, vlakbij Leiden.'
    Hij blikte even op Davey, want vond dat hij ook wel wat mocht zeggen.
    'Dus,' begon hij toen Raphael hem een onopgemerkte elleboog had gegeven. 'Zijn jullie vriendinnen van elkaar?'

    -

    'Vond je het spannend?' vroeg Lotte. Zelfs was ze best wel zenuwachtig geweest. Het koste haar niet zoveel moeite om contacten te leggen, maar het bleef natuurlijk altijd afwachten of de mensen een klik met je hadden.

    -


    Every villain is a hero in his own mind.

    [Oeps, verkeerd op de foto gezien ;)]

    'Scherp opgemerkt,' knipoogde Ilse.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Daveys mondhoek ging een beetje omhoog, maar het was maar een vreemd idee dat Ilse naar hem zat te knipogen. Hij blikte even over zijn schouder. Misschien was het een goed moment om de meiden meteen aan Mosh en de andere jongens voor te stellen?
    Hij nam aan dat Raphael ook zat te popelen om zijn vader te spreken en anders Davey wel.
    ‘Zal ik jullie aan wat mensen voorstellen?’ stelde hij daarom voor, gezien hij had gezien dat Allison nog steeds bij zijn vaders vrienden stond.


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Graag! Hoe meer mensen we hier kennen, hoe beter,' zei Ilse grijnzend. 'Zijn jullie hier met jullie vriendengroep?'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Davey wist te knikken en blikte even op Raphael, die zelfverzekerd naar hun vaders toeliep. Het was vreemd dat Raphael het voortouw nam en niet hij, want doorgaans was Raphael degene die een beetje op de achtergrond bleef.
    'He Allison,' groette Raphael het blinde meisje. 'Hoe was je eerste nacht hier?'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Allison hoorde een bekende stem. 'Hallo Raphael' zei ze meteen. 'Mijn eerste nacht was wel gewoon goed, hoe was jouw nacht geweest?' vroeg ze aan hem.
    Dat vreemde gevoel dat ze had gevoeld kwam weer opdrijven. Wat was dit toch? Ze kende Raphael amper eigenlijk en die tinteling bleef maar in haar gedachten rondzweven. Het zou toch onmogelijk zijn dat ze Raphael nu al leuk vondt?


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    'Ja, best wel! Mijn vriendinnen gingen niet allemaal op vakantie, dus ik besloot me op te geven voor een jongerentrip. Mijn ouders vinden het vreselijk, maar ik wilde het gewoon graag! Ik moet toch ooit een beetje zelfstandig worden,' zei DJ.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Ja!' Haloony worstelde met haar slaapzak en toen met haar kleren, omdat ze geen zin had om in haar ondergoed naar de kleedruimte te lopen en ze was even bang dat de tentstokken het zouden begeven door haar onrustige gedraai, maar ze kroop even later heelhuids de tent uit.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes