• Een groep jongeren vindt een tijdmachine en gaat twintig jaar terug in de tijd, om schokkende gebeurtenissen te voorkomen die hun ouders hebben meegemaakt tijdens hun zomervakanties. Op deze manier hopen ze het leed in hun families te kunnen doen verdwijnen.

    Personages

    Abigail Evans – 19 (Ensiferum)
    Allison Evers – 22 (Candira)
    Angel Wings – 18 (Hohenheim)
    Archie Aegean – 21 (Hohenheim)
    Ashlee Doren – 19 (Ensiferum)
    Brian Gates – 21 (RosanneB)
    Cyrith Evans – 20 (Ensiferum)
    Damiën van der Galiën – 20 (Marjannee)
    Darwin Phoenix – 17 (Hohenheim)
    Davey de Waal – 22 (Ensiferum)
    DJ Turner – 17 (RosanneB)
    Ethan de Bruin – 23 (RosanneB)
    Faella Aegean – 19 (Hohenheim)
    Flynn Aegean – 19 (Hohenheim)
    Helen Beekman – 19 (RosanneB)
    Grace Broadsword – 20 (Ensiferum)
    Haloony Kirzer – 20 (Hohenheim)
    Ilse Keuring – 17 (Marjannee)
    Jelle Wings – 16 (Hohenheim)
    Jochem Rademakers – 20 (Ensiferum)
    Johan Leeuwens -–18 (Marjannee)
    June Gates – 19 (Ensiferum)
    Lotte Berkman – 18 (Ensiferum)
    Marije Leeuwens – 17 (Marjannee)
    Marten van der Heide – 21 (Marjannee)
    Mosh de Waal -–18 (Ensiferum)
    Myrthe de Waal – 22 (Marjannee)
    Raphael Evans – 21 (Ensiferum)
    Rosita Wings – 19 (Hohenheim)
    Ruben van Haagen – 20 (Marjannee)
    Scorpius Kruzinga – 23 (Ensiferum)
    Shenae Beekman - 21 (RosanneB)
    Simon van der Heide – 18 (Marjannee)
    Steve Farnham – 22 (Ensiferum)
    Thomas de Boer -–18 (Marjannee)


    Plattegrond van de camping:



    Informatie
    De camping is gelegen nabij het Griekse plaatsje Mystras. Het bevindt zich in een bosrijk en bergachtig gebied. Om bij de zee te komen, moeten ze de bus nemen, die brengt hen in tien minuten naar het strand.
    Op de camping zelf is een meertje met een strandje waar veel gezwommen wordt, evenals een zwembad. Er is tevens een kampeerwinkeltje, mini-supermarkt, poolcafe en feestgebouw. De camping wordt door twee families gerund: een Griekse familie en een Engelse familie.

    Inschrijftopic
    Overlegtopic
    Volgende schrijftopic

    [ bericht aangepast op 5 dec 2013 - 12:14 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Marjannee schreef:
    'Ja, het is erg warm,' antwoordde Damiën. 'En dit is inderdaad mijn eerste keer op de camping. Niet die van jou, dus?'


    "Nee, ik kom hier al sinds kinds af aan" zei ze tegen Damien en een glimlach sierde haar mond, plots hoorde ze een hele bekende stem. Een stem waaraan ze echt ergerde. "Ach, nee he! Als je het over de duivels hebt" mompelde ze een beetje. "Wil je me even exuseren" zei ze tegen Damien en met haar hond liep ze op de stemmen af die net aankwamen. "Goh! Jongens, kunnen jullie niet voor een keer rustig zijn en niet de wilde beesten uithangen" zei ze tegen Mosh en natuurlijk ook Flynn. Ze kende hun wel, al sinds het begin kende ze hun, nou niet helemaal. Sinds dit camping er was eigelijk. Ze keek strak voor zich uit en met haar ogen keek ze ook beetje streng, maar ze bedoelde het zoals gewoonlijk goed. Haar hond gromde zacht ook richting de jongens en een lichte grijns speelde nu op haar mondhoeken.


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Ehm, Mosh en eigenlijk iedereen zijn er toch voor de eerste keer, op de camping? Dan zou ze hen niet moeten kennen


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    RosanneB schreef:
    Ehm, Mosh en eigenlijk iedereen zijn er toch voor de eerste keer, op de camping? Dan zou ze hen niet moeten kennen


    Euhmm? Is iedereen dan voor het eerst op de camping dan? Want als dat zo is, that my fault :$


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Ja, iedereen is er voor de eerste keer, behalve Steve. :'p
    Hoewel ik het niet erg vindt om dat detailtje aan te passen als de rest dat oké vindt. Maar dan was Cyrith toen niet mee.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2013 - 15:25 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    [Behalve Darwin, bij deze]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik wist niet of ik het eerste deel ook moest kopieren, maar ik heb het toch maar gedaan..



    DJ checkte voor de laatste keer haar tas. Had ze wel echt alles ingepakt?
    ‘Deej, de taxi komt over tien minuten!’ riep Francis, een van haar drie zussen, van beneden.
    ‘Ik kom eraan!’ DJ pakte haar tas en ging de trap af. Haar ouders stonden al te wachten en haar zussen zaten aan de keukentafel.
    ‘De taxi komt zo,’ zei Francis nogmaals.
    ‘Jeetje, Deej, we gaan je wel missen, hoor,’ zei Stephanie.
    ‘Ja. Heel erg,’ glimlachte Bridget.
    ‘Natuurlijk gaan we haar missen!’ lachte Karina, haar moeder. ‘Het wordt een lange zomer zonder je.’
    ‘Ach. Die drie weken zijn zo weer om.’
    ‘Voor jou, ja.’
    ‘Mam, hier hebben we het over gehad,’ antwoordde DJ en ze glimlachte.
    Er werd getoeterd.
    ‘Oh, de taxi!’ zei Francis zenuwachtig.
    ‘Nou lieverd, heel veel plezier. En pas een beetje op, oké?’ benadrukte Karina.
    ‘Natuurlijk, mam.’
    DJ omhelsde haar zussen en haar ouders. Ze liep naar buiten en overhandigde haar tassen aan de chauffeur.
    ‘Dag lieverd!’
    ‘Dag!’
    DJ ging in de taxi zitten en toen de wagen wegreed, had ze het gevoel dat ze eindelijk vrij was.
    De taxi zette DJ netjes voor het vliegveld af. Ze werd door iemand van het vliegveld begeleid. Haar moeder had erop gestaan en DJ had maar toegegeven. Ze zou het toch nooit winnen van haar moeder, wat dat betrof.
    ‘Kun je het verder alleen af?’ vroeg de vrouw, die haar begeleid had.
    ‘Ja, ik denk dat dit wel moet lukken,’ zei DJ en ze wist een glimlach tevoorschijn te toveren, al ging het moeizaam. Ze had geen zin meer in dit gezeur. Ze wilde weg, naar Griekenland. Ze had er altijd al heen willen gaan en nu ging ze! Ze vond het wel jammer dat ze haar vriendinnen drie weken niet zag, maar ze zou hopelijk wel nieuwe vrienden maken daar.
    Ze gaf haar ticket aan de medewerker en liep door de slurf, die leidde naar het vliegtuig.
    DJ zat naast een vriendelijke, oude vrouw. Ze schatte haar een jaar of zestig.
    Ze kwebbelde er vrolijk op los en DJ, die zich altijd op haar gemak voelde bij oudere mensen, praatte geanimeerd terug. De vrouw, die zich had voorgesteld als Toos, was goed gezelschap. Toen Toos even naar de wc was, bekeek DJ rustig de mensen in het vliegtuig. Ze zag oude mensen, jonge mensen, kinderen, baby’s. Haar blik viel op een meisje, dat er lijkwit uitzag. Misselijk, dacht DJ. Daar had ze zelf vroeger ook last van gehad. Gelukkig was ze daar overheen gegroeid en dat was maar goed ook, want DJ ging behoorlijk vaak op vakantie. Haar ouders hadden een groot bedrijf en ze konden dus ook veel vakanties betalen. Ze had al veel landen gezien, maar Griekenland nog nooit.
    Toos kwam terug. ‘Zo, meis. Wat heb ik gemist?’

    Uiteindelijk landde het vliegtuig. DJ was toch wel blij dat ze weer op vaste grond stond.
    ‘Hier scheiden onze wegen,’ zei DJ teleurgesteld tegen Toos.
    ‘Nou, Donna Jo, niet zo sip, hè! Wij gaan elkaar nog zien! Desnoods kom ik een keer naar dat kamp!’
    DJ glimlachte. Ze mocht Toos echt. ‘Veel plezier met je vakantie hier, Toos. En ik hoop dat we elkaar inderdaad nog gaan zien.’
    ‘Natuurlijk, meis. Jij ook heel veel plezier! En maak aantekeningen! Ik wil alles horen!’
    ‘Dat komt goed,’ grijnsde DJ.
    ‘Tot ziens DJ!’
    ‘Dag Toos!’ zei DJ grijnzend en ze zwaaide. DJ staarde Toos nog even na, maar keek toen om zich heen. Waar moest ze nu ook alweer heen? Tot haar grote ergernis zag ze iemand met een bordje Donna Jo Turner staan. Ze zuchtte hoorbaar en liep naar de vrouw, die haar waarschijnlijk zou begeleiden naar de bus. De vrouw bracht haar inderdaad naar de bus.
    DJ probeerde vriendelijk te doen, maar irriteerde zich zo erg aan haar moeders bemoeizucht dat het niet echt lukte. Haar moeder met haar stomme bezorgdheid altijd. Ze hield heel veel van haar familie, maar ze werd af en toe letterlijk gek van haar moeder. Ze was overbezorgd. Stephanie had zich er ook altijd aan geërgerd, Bridget gaf er niet om en deed waar ze zin in had en Francis was altijd meer een vaderskindje geweest en bemoeide zich dus niet zo met haar moeder.
    Ze ging in het midden van de bus zitten, bij het raam. Het was al behoorlijk warm buiten en ook in de bus was het benauwd. Ze drukte haar wang tegen het koele glas en zuchtte.
    Even later reed de bus de camping op. De chauffeur gooide al de tassen en koffers eruit. DJ vond al snel haar tassen en koffer en liep met een grote groep naar de ingang. Ze moest door een hekje heen en stapte de koele receptie binnen. Het zag er mooi uit. Ze checkte zich in en ging naar haar kampeerveld. Het terrein was gigantisch.
    ‘Wauw!’ zei DJ zacht. ‘Het is precies zoals ik me had voorgesteld! Nog mooier zelfs!’ De brochures hadden niet gelogen. Ze voelde zich hier nu al thuis en sleepte enthousiast haar koffers met zich mee.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Als de rest goed vindt wat ik heb getypt.. De enige die ze dan niet kent, zijn degene uit de toekomst. Behalve Raphael en Damien, want die heeft mijn rol wel ontmoet. Plus Darwin en Cyrith kent zeook niet? Zo ongeveer!


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Mosh grijnsde toen hij Alison zag. Flynn en hij waren hier vorig jaar ook op vakantie geweest – gewoon voor de lol, en niet om Grieks te leren, zoals nu – en toen had hij haar ontmoet. Het was een bijzonder meisje, zoals ze zich blind wist te handhaven.
    ‘Niet zo zeuren, hè?’ grinnikte hij. ‘Deze jongen heeft vakantie.’
    Hij ging haar tegemoet en kuste haar wangen. Ze trok haar neus op toen ze door zijn bierwalm begroet werd en hij gaf een tikje op haar neus.
    ‘Wil je ook een biertje?’
    Hij keek over zijn schouder om te zien of hij Cyrith al kon voorstellen, maar die had zich blijkbaar in de camper verstopt. Het had Flynn en hem veel moeite gekost hem mee te krijgen, maar onder het mom van “studie”, was het hen uiteindelijk toch gelukt. Hij hoopte dat het zijn vriend goed zou doen, want hij stootte sociale activiteiten al veel te lang af. Het werd tijd dat hij weer deel ging nemen aan het sociale leven.


    Every villain is a hero in his own mind.

    [Nee, ze kent dan helemaal niemand, behalve Darwin, Flynn en Mosh. En Ashlee, straks. ;)
    Kun je trouwens met enkele aanhalingstekens (') schrijven? We slaan al deze verhalen op in word en het is een beetje zonde als iemand een andere stijl aanhoudt dan de rest ;)]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Brian was eigenlijk nog steeds een beetje chagrijnig toen hij de volgende morgen wakker werd. Hij kon er nog steeds niet zo goed tegen dat June hem haast negeerde. Hij keek even naar Haloony, die nog sliep, en besloot haar niet wakker te maken. Hij had geen idee waar ze gisteren had uitgehangen de hele dag en had ook geen zin om daar naar te vragen. Hij wilde niet steeds zo wantrouwig over komen, want hij wilde niet de indruk geven dat hij haar niet vertrouwde. Die tijd hadden ze nu wel gehad, grotendeels.
    Hij ritste de tent open en zag dat er een hoop nieuwe mensen waren bij gekomen. In alle vroegte al, blijkbaar. Er stonden al een aantal tentjes op. Hij kroop de tent uit en probeerde vertrouwde gezichten te zoeken tussen de menigte. Hij wist niet hoe laat zijn moeder hier aan zou komen, misschien wel in de loop van de dag. Hij zuchtte en besloot maar broodjes te gaan halen. Hij trok een shirt over zijn hoofd en wilde net weg lopen, toen hij haar ineens zag. Hij herkende haar meteen. Ze zeulde twee grote koffers en haar handbagage mee en hij moest haast lachen toen hij die geergerde blik herkende. Oma's werk, dacht hij, toen hij al die bagage zag. Hij kreeg kippenvel toen ze haar gezicht ophief en om zich heen keek. Ze zocht naar een goed plekje en een eindje verderop, op het andere veld, zag hij dat ze haar spullen neergooide. Brian kon eigenlijk nog nauwelijks geloven dat dat echt zijn moeder was geweest en liep nieuwsgierig naar het andere veld toe. Hij had even geen oog voor haar toekomstige vrienden en staarde naar haar gezicht. Hij bestudeerde haar van een afstandje en kon er niet omheen. Ze was het echt. Zijn hart sloeg wild tegen zijn borstkas, omdat hij zeuwachtig werd. Wat nou als ze hem niet mocht? Durfde hij zich uberhaupt wel aan haar voor te stellen? Hij schudde zijn hoofd. Nog niet, het kon later. Hij haastte zich terug naar zijn eigen veld en liep naar Junes tent.
    'June, ben je al wakker?' vroeg hij op gedempte toon. 'Ma is er!' fluisterde hij opgetogen. 'Ze is het echt!'

    [ bericht aangepast op 28 nov 2013 - 15:47 ]


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Ensiferum schreef:
    [Nee, ze kent dan helemaal niemand, behalve Darwin, Flynn en Mosh. En Ashlee, straks. ;)
    Kun je trouwens met enkele aanhalingstekens (') schrijven? We slaan al deze verhalen op in word en het is een beetje zonde als iemand een andere stijl aanhoudt dan de rest ;)]



    [Oke.. Don't forget also knows Raphael en Damien, wel alleen bij naam dan :P
    Het spijt me,maar al sinds dat ik rpgen doe dat is zo'n 10a 11 jaar ongeveer doe ik altijd dubble aanhalings tekens en dat ben ik gewoon heel erg gewend geraakt :$]


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    [Ja, dat is waar. Maar ik bedoel dat ze verder niemand eerder ontmoet kan hebben ;D]

    June werd wakker van Brians stem. Ze keek op haar horloge en zag dat het half elf was geweest.
    ‘Ik kom er aan,’ mompelde ze nog moe. Ze begon zich aan te kleden. Eigenlijk zag ze best wel een beetje op tegen een ontmoeting met haar moeder. Wat als ze het niet goed met elkaar konden vinden? Wat als ze zich per ongeluk versprak?
    Ze probeerde daar niet teveel aan te deken en klom de tent uit, waar Brian al stond te wachten. Vragend keek ze om zich heen.

    -

    Brian was niet de enige die één van zijn ouders herkend was. Davey en Raphael hadden naast elkaar op een klapstoeltje gezeten toen er een camper voorbij reed. Toen Raphael door het raampje naar binnen keek, had hij zijn vader nauwelijks herkend. Zijn haren waren nog steeds diepzwart geweest, maar dat was het enige kenmerkende wat er van zo’n afstand was te zien.
    Raphael was gewend aan het verbrande en daardoor mismaakte uiterlijk van zijn vader en kreeg een brok in zijn keel toen hij zijn ongeschonden gezicht zag. Het maakte hem alleen nog maar gemotiveerder zich in zijn leven te mengen om ervoor te zorgen dat dat zo zou blijven.
    ‘Zou dat ‘m zijn?’ vroeg ook Davey, die de camper binnen probeerde te duren. Er zat een andere jongen op de bijrijdersstoel, maar het voertuig was al voorbij voordat ze er een antwoord op kregen. Hij parkeerde echter niet veel bij hen vandaan en niet veel later zagen ze drie jongens naar buiten komen.
    Davey herkende zijn vader meteen aan de tattoos die nu al zijn ledematen sierden. Hij droeg een simpel zwarte hemd met een groene zonnebril erop en hij zag dat boven de hals nog meer tatoeages waren, die duidelijk nog niet zo lang geleden waren geplaatst. Hij grijnsde breed en voelde een vreemd soort trots.
    ‘Zullen we erheen gaan?’ fluisterde hij. ‘Jij hebt gisteren al kennis gemaakt met die blinde chick, toch?’
    Raphael aarzelde. ‘Misschien moeten we ze eerst gewoon hun spullen laten uitstallen. Ze zullen ’t wel zat zijn na zo’n lange reis.’
    Davey keek hem kort aan en stak toen een sigaret op. ‘Je zal wel gelijk hebben.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Candira schreef:
    (...)


    [Oke.. Don't forget also knows Raphael en Damien, wel alleen bij naam dan :P
    Het spijt me,maar al sinds dat ik rpgen doe dat is zo'n 10a 11 jaar ongeveer doe ik altijd dubble aanhalings tekens en dat ben ik gewoon heel erg gewend geraakt :$]


    [Nouja, het zou voor ons heel veel schelen en in boeken doen ze het ook met enkele aanhalingstekens dus het zou wel fijn zijn als je het voor ons een klein beetje zou willen aanpassen! (:]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Marjannee schreef:
    (...)

    [Nouja, het zou voor ons heel veel schelen en in boeken doen ze het ook met enkele aanhalingstekens dus het zou wel fijn zijn als je het voor ons een klein beetje zou willen aanpassen! (:]


    [Weet je wat, deze keer maak ik een uitzondering ervoor, omdat julli dat het liefst willen :), ik ga het proberen. Maar ga niet raar opkijken alsikper ongeluk opeens dubble aanhalinds tekens doe :$]


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    'Ze is daar, op dat veld!' wees Brian, die nog steeds zo'n zenuwachtig gevoel in zijn onderbuik had. Dit was echt bizar. Hij liep met June naar veld H4 en van een afstandje knikte hij naar hun moeder. Ze had een grote, rode tent op gezet, de grootste van allemaal, en Brian grijnsde.
    'Ik kan echt niet geloven dat dat mam is! Ze is hier nog jonger dan wij zijn. Ik wil haar echt heel graag ontmoeten,' zei hij, met zijn ogen op haar gericht.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2013 - 16:18 ]


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?