• Volgens mij was het tweede topic vol, dus vandaar topic nummer 3 :D
    Algemeen anime topic waar je kan praten over alle anime en manga!



    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Uhu.. Ik stop nu eventjes.. en laat wel even zien wat ik nu heb. Want ik weet niet of het goed is XD...
    Helft van het liedje of zo.. -aan het eind staat ook nog wat maar dat laat ik niet zien anders kijken jullie daartussen naar een zwart beeld..-
    Moet hij nu wel even opschieten met opslaan... Dan maar even in after effects de achter kant eraf knippen... geluid eventjes netjes laten af lopen aan het eind anders is dat ook flut.. blablabla... straks eerst douchen...


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you



    Ok tot zo ver is hij ;D -Nja en aan het eind had ik al wat dingen staan..-
    Dat stukje waar je een jampotje ziet, dat moet ik nog fixen.. Maar wat vinden jullie tot zo ver?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:


    Ok tot zo ver is hij ;D -Nja en aan het eind had ik al wat dingen staan..-
    Dat stukje waar je een jampotje ziet, dat moet ik nog fixen.. Maar wat vinden jullie tot zo ver?


    Ziet er al wel erg vet uit :D
    Je hebt hele mooie overgangen die heel smooth verlopen op het ene moment en dan vervolg je die op wat scenes die opeens heel snel verlopen, wat ik een hele leuke afwisseling vind. Ook is het leuk hoe je dat met die camera gedaan hebt en dan steeds 'foto's' neemt van bepaalde scenes. Ziet er echt al heel mooi uit en ik ben echt nieuwsgierig naar de rest :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Taka schreef:
    (...)

    Ziet er al wel erg vet uit :D
    Je hebt hele mooie overgangen die heel smooth verlopen op het ene moment en dan vervolg je die op wat scenes die opeens heel snel verlopen, wat ik een hele leuke afwisseling vind. Ook is het leuk hoe je dat met die camera gedaan hebt en dan steeds 'foto's' neemt van bepaalde scenes. Ziet er echt al heel mooi uit en ik ben echt nieuwsgierig naar de rest :)

    Dan moet ik nu even verklappen dan met de camera en foto's maken een scene is uit de anime zelf ;$
    Heb je trouwens verder nog tips? ;D
    Ik zal trouwens proberen om hem volgende week af te hebben. Heel misschien morgen maar die kans zit er weinig in xd. Morgen wil ik namelijk ook al een tekening af maken haha xd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    (...)
    Dan moet ik nu even verklappen dan met de camera en foto's maken een scene is uit de anime zelf ;$
    Heb je trouwens verder nog tips? ;D
    Ik zal trouwens proberen om hem volgende week af te hebben. Heel misschien morgen maar die kans zit er weinig in xd. Morgen wil ik namelijk ook al een tekening af maken haha xd.


    Aha xd nou ja, ik ken de anime verder niet, maar het viel me op dat het wel mooi gedaan was. Dus ik dacht dat daar miss de hand van Shion in zichtbaar was xd haha, jammer. Maar het zag er wel goed uit en is dat nummer trouwens ook van de anime of ergens anders van? Want het nummer die ik heb gebruikt, heb ik van een andere anime geplukt :X Namelijk van NANA, wat ook een uitstekende, echt geweldige anime is, met een waardeloos eind. xd

    Hmmm tips, Een goede tip is verder gaan en niet opgeven xd Maar ik ken op zich de anime niet goed, dus ik kan je weinig tips geven in beelden of iets. Ik denk dat het maken van een amv ook wel iets persoonlijks is, dus daar moet je zelf een beetje je visie op loslaten. Dus kies zelf de beelden uit die je wilt gebruiken en probeer het verhaal te schetsen dat jij in de serie vindt, want ik denk dat veel amv'makers dat doen. :) veel succes in ieder geval.

    Maar doe maar rustig aan hoor, je kunt beter iets goeds doen, dan dat je dingen te overhaastig doet. :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Oooh ik vind 'm awesome! Maar ik vind de muziek juist heel mooi passen! De tekst weet ik natuurlijk niet, maar de muziek zelf wel, vind ik. ^^
    Ik ben benieuwd naar het eindresultaat. ;D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Vooral dat stuk met dat je Ritsuka's moeder haar woedeaanval ziet, dat past er heel mooi in. ^^
    Ik zou sowieso nog iets van die gevechten er in doen, maar dat had je vast zelf al bedacht. ;p
    Verder heb je aan mij vrij weinig, want ik ben niet zo goed in AMV's maken. ;x Heb er ooit één gemaakt, maar die is niet echt goed ofzo. xd


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Haha nee geen hand van Shion xd. Heb alleen Loveless gebruikt en tot zo ver nog maar 2 verschillende episodes xd.
    De nummer is van de band ONE OK ROCK. Naar mijn weten komt het van geen enkele anime.. Vind het ergens juist lastiger om een liedje te gebruiken dat gebruikt is voor een andere anime... Verder was ik niet zo hele erge fan van de liedjes die Loveless gebruikte.. Behalve de ending, maar naar mijn smaak is hij te traag voor een amv xd. Nja niet te traag voor een amv, maar voor mij te traag om te bewerken.. Tenminste leg ik dat zo goed uit?

    Dank je voor de tips ;d.
    Het verhaal schetsen gaat best lastig ;d. Maar het liedje deed mij in iedergeval denken aan iemand die zichzelf kwijt is en niet meer weet wie hij is, wat de hoofd persoon in Loveless ook ongeveer heeft. Ritsuka -de hoofdpersoon- is namelijk niet zichzelf meer.. Weet even niet meer hoe het zat xd. Zo slecht ben ik in onthouden/uitleggen.. Maar in iedergeval zijn moeder weet duidelijk dat Ritsuka niet haar Ritsuka is en Ritsuka vraagt zich in de anime ook af wie hij is en blablabla.
    Maar ik zeg er nu wel even bij, dat is niet het hoofdverhaal in Loveless xd.


    Parachutes schreef:
    Vooral dat stuk met dat je Ritsuka's moeder haar woedeaanval ziet, dat past er heel mooi in. ^^
    Ik zou sowieso nog iets van die gevechten er in doen, maar dat had je vast zelf al bedacht. ;p
    Verder heb je aan mij vrij weinig, want ik ben niet zo goed in AMV's maken. ;x Heb er ooit één gemaakt, maar die is niet echt goed ofzo. xd

    Dank je ;d. Gevechten had ik nog niet bedacht.. Ik wist namelijk niet of ik dat wel goed erin kan verwerken.. Heb wel even gekeken namelijk. Qua kleuren en zo verschilt het namelijk heel erg met de rest, maar ik kan het wel proberen, want nu ik er zo weer over nadenk lijk het mij wel leuk passen in een refrein ;o.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2013 - 22:37 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    Haha nee geen hand van Shion xd. Heb alleen Loveless gebruikt en tot zo ver nog maar 2 verschillende episodes xd.
    De nummer is van de band ONE OK ROCK. Naar mijn weten komt het van geen enkele anime.. Vind het ergens juist lastiger om een liedje te gebruiken dat gebruikt is voor een andere anime... Verder was ik niet zo hele erge fan van de liedjes die Loveless gebruikte.. Behalve de ending, maar naar mijn smaak is hij te traag voor een amv xd. Nja niet te traag voor een amv, maar voor mij te traag om te bewerken.. Tenminste leg ik dat zo goed uit?

    Dank je voor de tips ;d.
    Het verhaal schetsen gaat best lastig ;d. Maar het liedje deed mij in iedergeval denken aan iemand die zichzelf kwijt is en niet meer weet wie hij is, wat de hoofd persoon in Loveless ook ongeveer heeft. Ritsuka -de hoofdpersoon- is namelijk niet zichzelf meer.. Weet even niet meer hoe het zat xd. Zo slecht ben ik in onthouden/uitleggen.. Maar in iedergeval zijn moeder weet duidelijk dat Ritsuka niet haar Ritsuka is en Ritsuka vraagt zich in de anime ook af wie hij is en blablabla.
    Maar ik zeg er nu wel even bij, dat is niet het hoofdverhaal in Loveless xd.


    (...)
    Dank je ;d. Gevechten had ik nog niet bedacht.. Ik wist namelijk niet of ik dat wel goed erin kan verwerken.. Heb wel even gekeken namelijk. Qua kleuren en zo verschilt het namelijk heel erg met de rest, maar ik kan het wel proberen, want nu ik er zo weer over nadenk lijk het mij wel leuk passen in een refrein ;o.


    Aahh okeey, was even nieuwsgierig, maar ga zo verder en ik hoop dat het net zo mooi wordt als de rest :)
    Want het ziet er echt al best vet uit. Trouwens, dat Loveless verhaal klinkt wel erg mooi, miss ga ik hem ooit kijken.

    Trouwens nog even een algemene vraag.
    Wat is jullie top 10 van beste anime personages?

    [ bericht aangepast op 28 nov 2013 - 22:47 ]


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    DAT IS EEN ONMOGELIJKE VRAAG WAT DOE JE ME AAN .___________.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    DAT IS EEN ONMOGELIJKE VRAAG WAT DOE JE ME AAN .___________.


    Hahaha, daarom ben ik nog ruim in top 10 xd ik had ook top 5 kunnen doen, maar dat zou helemaal onmogelijk zijn.
    En ik vond top 250 een beetje veel, hoewel ik daar ook niets op tegen heb xd haha, als je dat liever hebt.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Ok ik zal het straks antwoorden eerst goed nadenken..

    Maar ehm... Wie Kyoukai kijkt kan maar beter een week wachten.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik kan er wel tien noemen op zich, maar noooit op volgorde. Vind je dat ook goed? ;D
    Komen ze:
    - Fai D. Flourite - Tsubasa Chronicles, hij is sowieso nummer één, dat vind ik niet moeilijk. ^^ De rest komt niet op volgorde.
    - Xerxes Break - Pandora Hearts
    - Gilbert Nightray - Pandora Hearts
    - Echo/Noise - Pandora Hearts
    - Lelouch Lamperouge - Code Geass
    - Yuuki Tenpouin - Code: Breaker
    - Natsu Dragneel - Fairy Tail
    - Gareki - Karneval
    - Akise Aru - Mirai Nikki
    - Nezumi - No. 6
    - Shana - Shakugan no Shana
    - Armin Arlert - Shingeki no Kyojin
    - Mikasa Ackerman - Shingeki no Kyojin

    Oh wacht, dat waren er dertien. ;D
    Maar het is dus niet op volgorde, behalve Fai dan, die staat sowieso op één. :3

    Damnit, ik vergeet Daichi. :/
    Dus, ook nog Daichi Shijima - Devil Survivor 2 the animation. ^^

    [ bericht aangepast op 28 nov 2013 - 23:21 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    @Shion Oh... Ik loop al achter, dus ik denk dat ik je advies maar ga opvolgen. (':
    Is het zo erg? D:
    Oh wacht nee, niet zeggen wat er gebeurt, alleen maar 'ja' of 'nee'. ><


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Taka schreef:
    (...)

    Aahh okeey, was even nieuwsgierig, maar ga zo verder en ik hoop dat het net zo mooi wordt als de rest :)
    Want het ziet er echt al best vet uit. Trouwens, dat Loveless verhaal klinkt wel erg mooi, miss ga ik hem ooit kijken.

    Trouwens nog even een algemene vraag.
    Wat is jullie top 10 van beste anime personages?


    Maar dat is niet het werkelijke verhaal D:
    Het verhaal gaat over Ritsuka die er achter wilt komen waarom zijn broer Seimei is vermoord..
    Het gaat over Fighters & Sacrafices xd. -ok dat woord is fout geschreven-

    Mja dan zal ik op deze manier verder gaan ;d. Nogmaals bedankt.

    Ehm de top 10.. Ik geef dingen te snel een 10 dus dat lijstje af gaan help nou ook niet bepaald of zo..
    Ik kan ook niet echt zeggen van ik ga kijken welke ik het vaakst gekeken heb.. Ik heb Loveless het vaakst gekeken maar ik merk nu gewoon veel dingen op die best raar verlopen. Wie ben jij! je bent een vreemde!!.... Oh je kent mijn broer? Laten we herinneringen maken ;D

    En toen pas las ik tot 10 personages.. Damnit nog lastiger..

    Ehm.. Ik heb nu niet helemaal in de juiste volgorde dat gaat veel te veel denk werk geven xd.

    - Suttcliff Grell - Kuroshitsuji
    - Nai - Karneval
    - Kuroko Tetsuya - Kuroko no Basket
    - Yuuki Tenpouin - Code: Breaker
    - Nezumi - No.6
    - Inukashi - No.6
    - Tachibana Mei - Sukitte Ii na yo.
    - Gram Ana - Phi Brain
    - Shiina Mashiro
    - Yoite - Nabari no Ou

    Parachutes schreef:
    @Shion Oh... Ik loop al achter, dus ik denk dat ik je advies maar ga opvolgen. (':
    Is het zo erg? D:
    Oh wacht nee, niet zeggen wat er gebeurt, alleen maar 'ja' of 'nee'. ><


    Haha tuurlijk ga ik niet zeggen wat er gebeurd ;d. Maar naar mijn mening was het erg D:
    In de spoiler staat er waarmee ik het vergelijk
    Het gaf mij het gevoel wanneer Eren werd opgegeten door een Titan..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you