• Volgens mij was het tweede topic vol, dus vandaar topic nummer 3 :D
    Algemeen anime topic waar je kan praten over alle anime en manga!



    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Monokuma :3


    I live for the applause, you will die for it.

    Shion schreef:
    (...)
    Danganronpa


    Dankjewel! :)

    Parachutes schreef:
    @Shion oehh ik vind het echt een mooie poster. (:
    En ja, Yuki van Code: breaker is de meest awesone Yuki, hehe. Ik ben echt fan van hem. ^^
    Ik vond Vampire Knight Yuki niet zo leuk. Ze kiest verkeerd. :/

    Yuki met zijn Nyanmaru obsessie ;d.
    Yuuki van Vampire Knight kiest inderdaad verkeerd... Neem Zero damnit D: Hij is tenminste niet je broer..
    Plus ze denkt te veel..






    @Foxfire, graag gedaan ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Die beer van Danganronpa is echt eng. Bezorgd me kippenvel, iedere keer. :/


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Shion schreef:
    (...)
    Yuki met zijn Nyanmaru obsessie ;d.
    Yuuki van Vampire Knight kiest inderdaad verkeerd... Neem Zero damnit D: Hij is tenminste niet je broer..
    Plus ze denkt te veel..






    @Foxfire, graag gedaan ;d


    Nyan, nyan, nyanmaru, minna no nakamaaa~ ;D
    Had je die special van Code: Breaker gezien? Ik ging echt dood XD.
    Jah, ze moest echt Zero kiezen, ik kon Kaname echt niet uitstaan, bluh. D:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Nyan, nyan, nyanmaru, minna no nakamaaa~ ;D
    Had je die special van Code: Breaker gezien? Ik ging echt dood XD.
    Jah, ze moest echt Zero kiezen, ik kon Kaname echt niet uitstaan, bluh. D:


    kokoru yasashi nyan kono mikatta ;D
    Ik vond hem geweldig xd. Eerst een heel liedje zingen en dan heel droog; Nyanmaru PUNCH!!
    Precies! en de manga word er niet echt beter op als ik Tumblr moet geloven xd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Geweldige nummer van de akatsuki: :P





    En even aan de mensen wie helsing in het speciaal ultimate hebben gezien.
    Kennen jullie ook de abridged versie daarvan? xd Hijs is echt geniaal.
    Er zijn 4 afleveringen daarvan, ik zal de eerste wel ff laten zien, want het is echt grappig.




    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Shion schreef:
    (...)

    kokoru yasashi nyan kono mikatta ;D
    Ik vond hem geweldig xd. Eerst een heel liedje zingen en dan heel droog; Nyanmaru PUNCH!!
    Precies! en de manga word er niet echt beter op als ik Tumblr moet geloven xd.


    =D


    Die mensjes blijven ook echt zo staan luisteren XD

    Ik heb de manga van Vampire Knight niet gelezen, ik vond de anime wel leuk, maar niet zo leuk dat ik per se de manga wilde lezen ;p. En hij was heel lang heel langzaam ongoing. -.- Maar volgens mij is-ie nu af, dacht ik, dus misschien dat ik 'm ooit nog een keer ga lezen. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Yeee ;D
    De manga heb ik ook niet gelezen maar werd er een beetje mee dood gegooid op Tumblr. Toen heb ik maar even aan die persoon gevraagd hoe de fck het nou zat met het einde.. Ben zelf te lui om te lezen, maar inderdaad hij is nu klaar ;d.


    Trouwens wie kijkt er Kyoukai no Kanata.. Door tumblr durf ik het niet te kijken want ik heb het gevoel dat er iets niet leuks gaat gebeuren..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    Yeee ;D
    De manga heb ik ook niet gelezen maar werd er een beetje mee dood gegooid op Tumblr. Toen heb ik maar even aan die persoon gevraagd hoe de fck het nou zat met het einde.. Ben zelf te lui om te lezen, maar inderdaad hij is nu klaar ;d.


    Trouwens wie kijkt er Kyoukai no Kanata.. Door tumblr durf ik het niet te kijken want ik heb het gevoel dat er iets niet leuks gaat gebeuren..


    Ik kijk 'm! Maar hoezo heb je dat gevoel? ;o
    Ik vind hem trouwens niet super geweldig ofzo, maar hij is wel leuk om bij te houden. Het is soms wel raar, want het kan één week ineens super serieus en ingewikkeld zijn en de volgende week staan ze ineens dansjes te doen in rare pakjes om youmu te verslaan. :/


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Ik kijk 'm! Maar hoezo heb je dat gevoel? ;o
    Ik vind hem trouwens niet super geweldig ofzo, maar hij is wel leuk om bij te houden. Het is soms wel raar, want het kan één week ineens super serieus en ingewikkeld zijn en de volgende week staan ze ineens dansjes te doen in rare pakjes om youmu te verslaan. :/


    Ja dat episode was gewoon een opvul iets xd.
    Maar ik heb dat gevoel omdat de plaatjes en gifs en shit die te voorschijn komen niet echt bepaald vrolijk zijn..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    (...)

    Ja dat episode was gewoon een opvul iets xd.
    Maar ik heb dat gevoel omdat de plaatjes en gifs en shit die te voorschijn komen niet echt bepaald vrolijk zijn..


    Ik denk dat ik wel snap wat je bedoelt ja. Maar ik weet niet, ik denk in ieder geval niet dat het een anime is waarin veel mensen dood zullen gaan of iets dergelijks.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Ik denk dat ik wel snap wat je bedoelt ja. Maar ik weet niet, ik denk in ieder geval niet dat het een anime is waarin veel mensen dood zullen gaan of iets dergelijks.


    Oeh daar hou ik je aan ;D.
    Nee ik weet gewoon zeker dat er iets gaat gebeuren.. Of je krijgt zo'n gemene cliffhanger.. Die van vorige week was ik al niet blij mee dat hij beetje knock out op de vloer lag en zijn youmu ogen tevoorschijn kwamen..
    Hij is trouwens wel cute als hij meer youmu word ;D Net zoals in die episode waar hij dat voor het eerst werd, hij keek nogal derpish en cute..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    (...)

    Oeh daar hou ik je aan ;D.
    Nee ik weet gewoon zeker dat er iets gaat gebeuren.. Of je krijgt zo'n gemene cliffhanger.. Die van vorige week was ik al niet blij mee dat hij beetje knock out op de vloer lag en zijn youmu ogen tevoorschijn kwamen..
    Hij is trouwens wel cute als hij meer youmu word ;D Net zoals in die episode waar hij dat voor het eerst werd, hij keek nogal derpish en cute..


    Oh wacht, je volgt 'm wel dan? XD Ik dacht dat je 'm nog niet aan het kijken was. ;p
    Mja, ik denk wel dat er iets gaat gebeuren met 'm inderdaad... Maar denk niet dat er echt veel slachtoffers gaan vallen ofzo, denk ik, hoop ik.
    Oh shit, straks krijg ik zeker de schuld als het wel mis gaat? XD
    Weet je, ik vind het eigenlijk wel een leuke anime, maar ik vind de hoofdpersoon gewoon niet zo leuk. xd Senpai/Akkey/ikweetz'nechtenaamniet wel, maar dat meisje niet. :/ Oh en ik ben wel fan van die gast met die sjaals. :'D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Oh wacht, je volgt 'm wel dan? XD Ik dacht dat je 'm nog niet aan het kijken was. ;p
    Mja, ik denk wel dat er iets gaat gebeuren met 'm inderdaad... Maar denk niet dat er echt veel slachtoffers gaan vallen ofzo, denk ik, hoop ik.
    Oh shit, straks krijg ik zeker de schuld als het wel mis gaat? XD
    Weet je, ik vind het eigenlijk wel een leuke anime, maar ik vind de hoofdpersoon gewoon niet zo leuk. xd Senpai/Akkey/ikweetz'nechtenaamniet wel, maar dat meisje niet. :/ Oh en ik ben wel fan van die gast met die sjaals. :'D


    Haha ja ik volg hem xd. Heb alleen de episode van deze week nog niet gezien xd.
    Nee hoor je krijgt de schuld niet ;D.
    & je hebt dezelfde mening als mij over de personages xd. Vind alleen 1 zinnetje ergens grappig van dat meisje; Jokkai desu ;D ik zeg het verkeerd waarschijnlijk lijk het er helemaal niet op.. Maar was op school met nog iemand en toen hadden we het er ineens over.. We kwamen er niet meer op hoe ze dat zei.. Toen besloten we maar dat dat het was (dat was het enige wat bij te binnen kwam), want we weten nu niet beter hoe ze het zegt.. Weet dat het; How unpleasant betekent xd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you