• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    You are beautiful, you are love.

    Ohmygod, ik ben echt enorm blij met die RPG-filter op de actieve topics. *O*


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    PradaNova schreef:
    En toen zat er een scheur in het scherm van me telefoon :( gelukkig werkt het nog allemaal! Sorry telefoon! :$

    Eh, hoe komt dat nou weer? o.O


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb het helemaal gehad ermee.
    Duits toets van vandaag ging slecht want ik blijk dus een 1.5 te hebben, kan niet beter. Bij Frans kan mijn klas zich niet eens volwassen genoeg gedragen om met de docent een afspraak te maken over het inhalen van de toets, omdat er zoveel onvoldoendes waren. Vervolgens kwam de afdelingsleider de klas in om te praten over de "regels" die we met de klas hadden opgesteld.Niet dat dat er van komt, want mijn klas is zo kinderachtig als de pest.

    Oh en dit jaar word een ramp als ik mijn vreemde taal moet gaan kiezen, want ik ben in Frans en Duits beide niet goed..

    Uh ja, ik probeer je te begrijpen.


    'Darling, just hold on'

    Wat zijn jullie nou weer voor een rotklas dat jullie zelfs je wiskundeleraar razend krijgen, terwijl dat helemaal niks is voor die arme man. Ik heb zelfs meegemaakt dat hij zich heeft verontschuldigt voor dat hij boos was...


    Stenenlikker

    Ik wil gewoon echt verdwijnen. Alles gaat toch alleen maar fout.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Facts schreef:
    Ohmygod, ik ben echt enorm blij met die RPG-filter op de actieve topics. *O*


    Take me to wonderland

    Mijn hoofd barst uit elkaar...


    Your make-up is terrible

    Olicity schreef:
    Ik wil gewoon echt verdwijnen. Alles gaat toch alleen maar fout.

    Mijn scherm

    Handig!! :P
    Nu ze het optioneel of je rpg topic kunt zien.

    Oeps....
    Mijn tweede scherm wordt ook een printscreen van gemaakt xd
    Hahaha, okeey, dat zag ik niet aankomen. Negeer het rechter scherm.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2013 - 16:55 ]


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Wij hebben officieel teveel kerstspullen >.< kerstboom in haar is niet leuk!


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Waarom zeik je nog steeds door? Seriously, nobody cares. Anders was d'r allang wel iets op gezegd.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    I don't like this at all.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fuck this shit. Ik ga gewoon POTC kijken. En jullie gaan maar door met zeiken ergens anders.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Aslgkjasdlgkj. Het is weer zo'n verrekt drukke periode, zoals altijd rond kerst. -.-


    "Well, well. Look who we've got here!"