• Oorspronkelijk is dit verhaal begonnen op Hyves, maar omdat die er helaas mee gaat stoppen, willen we hier graag verder gaan.
    Iedereen is natuurlijk vrij om mee te doen, maar we zitten dankzij Hyves' faillissement dus wel midden in het verhaal! Hopelijk hebben jullie hier begrip voor.


    Het is zeven jaar na het begin van het eerste verhaal. Nadat ze het Instituut hebben verlaten, wonen Kato, Cordelia, Emily, Wyatt en Rodey op het eiland waar Kato is opgegroeid.
    Inmiddels hebben Cordelia en Emily een kind gebaard.
    De vulkaan op het eiland Montserrat begint weer actief te worden. Uit angst dat hij gaat uitbarsten, verhuisd iedereen met de kindertjes naar Hawaii, plus enkelen van Kato's familieleden die dieper in het bos wonen en hem geloven.
    Omdat ze allemaal zo verschillend leven en de luxe van het Instituut gewend zijn, zijn ze altijd afhankelijk gebleven van de mensen aan het vaste land van de Verenigde Staten.
    Op Hawaii blijkt een hele nederzetting te zijn van vreemde wezens die niet in de mensenwereld kunnen wonen en om welke reden dan ook, hebben besloten om niet bij hun soortgenoten te zijn.
    Er is maar een kleine groep van die wezens die hen durft te vertrouwen. De zeemeerminnen en Rodey worden wel toegelaten, maar voor de halfwolven blijven ze vrezen. Ze zijn bang dat ze andere wezens opeten.
    Zij worden geacht om in de bossen, buiten het dorp te leven, tussen de andere, gevaarlijkere wezens. Daarom verlaat ook niemand het dorp. Behalve voor het water.
    Het dorp wordt bestuurd door een stel wijzen, die bepalen wat ze allemaal moeten doen wanneer er iets gebeurd.

    Meer uitleg en het inschrijf topic vindt je hier: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=157054

    Personages

    Bethany 'Beth' - 21 - tijgermens q]Marjannee[/q
    Enaid - 97 - ederos q]Hohenheim[/q
    Ferapyle - ? - sater q]Ensiferum[/q
    Leona - 27 - trol q]Ensiferum[/q
    Meller Wartons - 14 - mensee q]Marjannee[/q
    Michelle L'Oreal - 22 - vervloekt mens q]Ensiferum[/q
    Minkabh - +/- 47 - papegaaienotter q]Hohenheim[/q
    Peikka - 31/32/33 - follet q]Hohenheim[/q
    Russel Wartons - 22 - mensee q]Marjannee[/q
    Satyr - 21 - sater q]Ensiferum[/q
    Stimpy - 1 - eekhoorn q]RosanneB[/q
    Tari - 19 - elf q]Marjannee[/q
    Venomis - 24 - dracaena q]Ensiferum[/q
    Weather - 20 - Treeture q]Marjannee[/q

    Nieuwkomers
    Allie - 22 - zeemeermin q]Hohenheim[/q
    Athiabbe Duskfury - 20 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Baiel - 22 - nereïde q]Marjannee[/q
    Cordelia Duskfury-Grecia - 21 - zeemeermin q]RosanneB[/q
    Emily Grecia - 22 - zeemeermin q]Marjannee[/q
    Glaie - ? - nereïde q]Marjannee[/q
    Gyab Duskfury - 19 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Javelin Ash - 21 - halfwolf q]Marjannee[/q
    John ? - ? - mens q]Marjannee[/q
    Kato Duskfury - 22 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Limany Redfinder - 22 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Maerle - 0 - zeemeermin/nereïde q]Marjannee[/q
    Nykin Duskfury - 0 - halfwolf/meermin q]Hohenheim[/q]/[q]RosanneB[/q
    Oliver May - 24 - mendax q]Marjannee[/q
    Pagelino Duskfury - 12 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Patja Duskfury - 9 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Prahi - 29 - Syrene q]Hohenheim[/q
    Qako Duskfury - 26 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Rodey Diablo - 21 - bosduivel q]Hohenheim[/q
    Wyatt - 23 - waternimf q]Hohenheim[/q
    Yati Stormghost - 22 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Zipp +/- 4- bosduivel q]Hohenheim[/q

    Overig
    Jill - 22 - mendax q]RosanneB[/q


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    [mijn topics]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Ze was wel te vroeg,' zei Cordelia. 'Ze had nog veel langer in het ei moeten blijven.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    ‘Zullen we vanavond naar het strand gaan?’
    Wyatt leunde over de bar, zodat hij met Athiabbe kon praten. Ze had de afwas even laten staan en hielp Satyr in de bediening, omdat het nogal druk aan het worden was en ze eigenlijk niet de tijd had om met hem te praten. Ze bleef staan met de vaat in haar handen en glimlachte.
    ‘Graag. Leuk!’
    Het was een drukke dag en waarschijnlijk zou ze pas laat klaar zijn. En hoewel ze dan waarschijnlijk ook geen puf meer over had, wilde ze die tijd beter benutten dan door te gaan slapen.
    ‘Gezellig!’ Wyatts ogen lichtten een beetje op toen hij dat zei. Hij kuste haar lippen en ging weer rechtop staan. ‘Dan zie ik je vanavond! Werkze.’
    Athiabbe glimlachte en zwaaide even voor ze zich weer op de berg afwas stortte. Lunchtijd was voorbij, wat betekende dat zij weer terug kon naar de keuken en Satyr een paar minuten had om bij te komen van de drukte.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Kato had geen zin in een stomme discussie en knikte.
    Hij stond op om alle botjes van de vloer te rapen. Patja krulde zich verzadigd op tegen Cordelia's schoot en Pagelino weigerde een bot af te staan waar hij net zijn tanden in zette.
    'Ga je het redden als ik vanavond weg ben?' vroeg hij toen hij weer terugkwam nadat hij de botten had begraven. Met Liae en Nykin?'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Ik eh - ik denk dat wij ook maar even terug moeten gaan. Qako kan straks terugkomen,' zei Meller.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Cordelia knikte. 'Ja. Ik dacht erover om even bij Emily langs te gaan. Alleen twijfel ik een beetje, omdat Liae net zo lekker ligt te slapen.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Je kunt nu toch even gaan? Dat uurtje kan ik best op Liae en Nykin letten.' Die moest toch ook naar bed gebracht worden.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Oke. Ik dacht dat je zo al moest werken, vandaar.' Ze kuste Kato's wang en zei de kinderen gedag, waarna ze naar het cafe liep om Emily te zoeken.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2013 - 14:32 ]


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    [Emily was aan het werk...]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    [Moet Cordelia trouwens nooit zingen? Of was die gestopt?]


    Every villain is a hero in his own mind.

    [Ik denk dat ze dat nu niet meer kan doen, nu ze borstvoeding moet geven en ze was natuurlijk zwanger en naar die schat gaan zoeken.

    O en ik dacht dat Athiabbe en Satyr misschien weer een of ander gesprek konden hebben. Omdat we toch niet zo veel met hen doen. :'p
    Moeten Stimpy en... Leona niet ook een keer vertellen wat ze in het bos hebben gehoord / gezien? (: ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    (Misschien dat ze dat doet als de baby iets ouder is. En Cordelia weet niet dat ze aan het zingen is ;P Dus dan wacht ze daar wel of zo. En volgens mij hadden Stimpy en Leona dat al eens verteld maar geloofde niemand dat. Of dat heb ik gedroomd xD)


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    [Volgens mij had niemand het verteld.]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    [Jawel, ze hadden geprobeerd hen te overtuigen, maar dat lukte niet. Maar misschien dat ze wel een van de andere personages kunnen waarschuwen? En een gesprek tussen Satyr en Athiabbe vind ik prima, maar ik weet alleen niet waarover :')]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Emily bleef steeds op de klok kijken in de hoop dat ze bijna mocht stoppen met zingen. Ze vond zingen heerlijk, maar kon zich er op dit moment niet echt op concentreren. Ze keek er naar uit om Baiel voor te stellen aan Ariana. Bovendien dacht ze dat John Ariana ook moest kennen, als ze samen gevangen waren geweest. Misschien was het fijn voor John om een gelijkgezinde in zijn buurt te hebben.
    Haar stem stokte even toen ze Cordelia binnen zag komen. Even bleef ze stil en toen hervatte ze het zingen weer, zonder Cordelia aan te kijken. Niet omdat ze zo boos op haar zusje was - ze was inmiddels wel wat bedaard - maar omdat ze het niet gemakkelijk vond om te zingen en naar Cordelia te kijken.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain