• Oorspronkelijk is dit verhaal begonnen op Hyves, maar omdat die er helaas mee gaat stoppen, willen we hier graag verder gaan.
    Iedereen is natuurlijk vrij om mee te doen, maar we zitten dankzij Hyves' faillissement dus wel midden in het verhaal! Hopelijk hebben jullie hier begrip voor.


    Het is zeven jaar na het begin van het eerste verhaal. Nadat ze het Instituut hebben verlaten, wonen Kato, Cordelia, Emily, Wyatt en Rodey op het eiland waar Kato is opgegroeid.
    Inmiddels hebben Cordelia en Emily een kind gebaard.
    De vulkaan op het eiland Montserrat begint weer actief te worden. Uit angst dat hij gaat uitbarsten, verhuisd iedereen met de kindertjes naar Hawaii, plus enkelen van Kato's familieleden die dieper in het bos wonen en hem geloven.
    Omdat ze allemaal zo verschillend leven en de luxe van het Instituut gewend zijn, zijn ze altijd afhankelijk gebleven van de mensen aan het vaste land van de Verenigde Staten.
    Op Hawaii blijkt een hele nederzetting te zijn van vreemde wezens die niet in de mensenwereld kunnen wonen en om welke reden dan ook, hebben besloten om niet bij hun soortgenoten te zijn.
    Er is maar een kleine groep van die wezens die hen durft te vertrouwen. De zeemeerminnen en Rodey worden wel toegelaten, maar voor de halfwolven blijven ze vrezen. Ze zijn bang dat ze andere wezens opeten.
    Zij worden geacht om in de bossen, buiten het dorp te leven, tussen de andere, gevaarlijkere wezens. Daarom verlaat ook niemand het dorp. Behalve voor het water.
    Het dorp wordt bestuurd door een stel wijzen, die bepalen wat ze allemaal moeten doen wanneer er iets gebeurd.

    Meer uitleg en het inschrijf topic vindt je hier: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=157054

    Personages

    Bethany 'Beth' - 21 - tijgermens q]Marjannee[/q
    Enaid - 97 - ederos q]Hohenheim[/q
    Ferapyle - ? - sater q]Ensiferum[/q
    Leona - 27 - trol q]Ensiferum[/q
    Meller Wartons - 14 - mensee q]Marjannee[/q
    Michelle L'Oreal - 22 - vervloekt mens q]Ensiferum[/q
    Minkabh - +/- 47 - papegaaienotter q]Hohenheim[/q
    Peikka - 31/32/33 - follet q]Hohenheim[/q
    Russel Wartons - 22 - mensee q]Marjannee[/q
    Satyr - 21 - sater q]Ensiferum[/q
    Stimpy - 1 - eekhoorn q]RosanneB[/q
    Tari - 19 - elf q]Marjannee[/q
    Venomis - 24 - dracaena q]Ensiferum[/q
    Weather - 20 - Treeture q]Marjannee[/q

    Nieuwkomers
    Allie - 22 - zeemeermin q]Hohenheim[/q
    Athiabbe Duskfury - 20 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Baiel - 22 - nereïde q]Marjannee[/q
    Cordelia Duskfury-Grecia - 21 - zeemeermin q]RosanneB[/q
    Emily Grecia - 22 - zeemeermin q]Marjannee[/q
    Glaie - ? - nereïde q]Marjannee[/q
    Gyab Duskfury - 19 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Javelin Ash - 21 - halfwolf q]Marjannee[/q
    John ? - ? - mens q]Marjannee[/q
    Kato Duskfury - 22 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Limany Redfinder - 22 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Maerle - 0 - zeemeermin/nereïde q]Marjannee[/q
    Nykin Duskfury - 0 - halfwolf/meermin q]Hohenheim[/q]/[q]RosanneB[/q
    Oliver May - 24 - mendax q]Marjannee[/q
    Pagelino Duskfury - 12 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Patja Duskfury - 9 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Prahi - 29 - Syrene q]Hohenheim[/q
    Qako Duskfury - 26 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Rodey Diablo - 21 - bosduivel q]Hohenheim[/q
    Wyatt - 23 - waternimf q]Hohenheim[/q
    Yati Stormghost - 22 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Zipp +/- 4- bosduivel q]Hohenheim[/q

    Overig
    Jill - 22 - mendax q]RosanneB[/q


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Venomis sloeg het boek dicht en vermoedde dat ze wel genoeg over nereides wist om zich even te kunnen redden. Er was maar een grot waar de wezens woonde, maar ze zou gewoon doen alsof dat een misverstand was. Ze zette het boek terug en kreeg toen Rodey in het oog, die ook een boek in zijn hand was. Ze liep naar hem toe en grijnsde. 'Je kennis aan het uitbreiden?'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Cordelia had Emily direct weg zien kijken bij binnenkomst en zuchtte. Ze was vast nog steeds boos. Maar goed, boos of niet.. Ze moest niet van een ander horen dat hun baby geboren was. Bovendien was ze die ruzie onderhand wel zat en wilde ze dat ze weer normaal tegen elkaar zouden doen. Ze miste Emily.
    Ze vroeg om een sapje toen iemand haar bestelling op kwam nemen en zag Satyr bij de bar staan. Ze moest binnenkort maar eens vragen hoe het met zijn zusje was. Misschien wist Satyr wel niet eens dat ze zijn zusje had vrijgekocht.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Emily was blij toen haar dienst erop zat. Omdat Ariana nog niet terug was, liep ze naar Cordelia toe. Ze vond het niet leuk dat ze ruzie met haar zusje had en wist wel dat het ontrecht was, maar bleef het moeilijk vinden om niet stinkend jaloers te zijn op haar perfecte gezinnetje. 'Hé.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Hai,' zei Cordelia. 'Kom je niet zitten?' vroeg ze, toen Emily bleef staan. 'Ik heb een glas sap voor je besteld.' Ze schoof het naar haar zus toe. 'Je zong mooi,' zei ze uiteindelijk. Cordelia bestudeerde even haar handen voor ze weer verder ging.
    'Hoe gaat het met je?' vroeg ze behoedzaam. Ze zat niet wachten op weer een uitval van Emily en zou dat dit keer ook niet meer pikken. Ze wilde geen verwijten meer waar niets van waar was.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2013 - 20:59 ]


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Emily haalde haar schouders op. 'Het gaat wel.' Ze draaide het glas in haar handen en staarde ernaar. 'Hoe gaat het met jou? En het ei?'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Hmm.' Rodey had net en boek gepakt dat in genet Fins geschreven was. Hoewel hij Se taal vloeiend sprak, had hij het nooit leren lezen. Hij wist niet hoe de woorden werden uitgesproken zoals ze op papier stonden en het duurde al een paar minuten voor hij de inhoudsopgave ontcijferd had.
    'Het is keer een soort afleiding.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Het gaat wel goed,' zei Cordelia. 'Het ei is vannacht uitgekomen. Het is een meisje.' Cordelia vond het moeilijk om haar reactie ineens enthousiast te laten klinken, omdat de sfeer zo gespannen was. Toch straalden haar ogen van geluk en trots.
    'Ze is prachtig.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Is ze geboren?' Emily's stemming veranderde direct. 'Echt? Maar - dat is heel vroeg!'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Cordelia knikte. 'Ja, maar ze lijkt kerngezond. Ze is alleen heel klein en fijn. Kato en ik laten haar nog wel even onderzoeken, denk ik.' Gewoon om het zeker te weten, dacht ze.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Emily knikte. 'Gelukkig is ze gezond,' zei ze. Toen verscheen er een glimlach op haar gezicht. 'Ik ben weer tante.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Ja, gefeliciteerd.' Cordelia glimlachte flauwtjes. 'We hebben haar Liae genoemd.' Het gemis van Haliae drukte ineens weer als lood op haar borst en ze ademde even diep in en uit. 'Dat vonden we wel een mooi eerbetoon aan Haliae.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Emily sloeg haar ogen neer. 'Dat is een prachtige naam.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Cordelia knikte. 'Ik wil geen ruzie meer, Emily. Ik mis je.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Emily beet op haar lip. 'Ik mis jou ook. Ik weet dat ik je die dingen niet had mogen verwijten, maar ik vind het gewoon heel moeilijk om te zien hoeveel geluk jij hebt. En ik gun het je van harte, maar ik zou het zelf ook gewoon zo graag willen.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Ik heb niet altijd geluk, Emily. Kato en ik hebben ook geen sprookjeshuwelijk. Wij hebben ook wel eens iets. Vaak genoeg. Ik wilde je alleen maar helpen, en toen zei je die dingen. Ik - ik wil gewoon dat we dat achter ons laten. Zand erover.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?