• Tien beroemdheden worden op ieder een verschillende manier meegenomen door twee ontvoerders. Ze worden tegen hun wil in naar een huis vervoerd waarvan iedereen denkt dat het er spookt. Dit is echter allemaal onzin, wel is het vervallen huis omgetoverd tot in één groot martelgebouw. De ontvoerders vragen voor elk beroemdheid een gelijk hoeveelheid miljoen dollar. Maar het is onmogelijk te betalen dus zullen de mensen nog wel een tijdje gevangen blijven, maar of dat nou zo leuk is. Als iemand de ontvoerders tegenwerkt of als iets hun niet zint wordt die beroemdheid gemarteld op een gruwelijke wijze. Zo moeten ze het proberen vol te houden, met ruzies, liefdes en een hoop pijn.


    Rollenverdeling

    Ontvoerders
    VOL


    - Cheryl Wakefield • HaIcyon
    - Antonio Francesco Giovanni • xZiall

    Beroemdheden

    - Adam Lambert • MissKaulitz6
    - Francisco Lachowski • Jaymes
    - Liam Payne • Kendizzzzle
    - Taylor Swift • xZiall
    - Ian Somerhalder • Koena
    - Lulu Antariksa • SnowHeart
    - Demi Lovato • Imagines
    - Niall Horan • IrishNialler
    -
    -

    Regels

    • Hele bands zijn niet toegestaan. Maximaal twee bandleden.
    • Minimaal vijf regels, dit is om te voorkomen dat iemand niet gaat reageren vanwege te weinig inspiratie.
    • Maximaal twee rollen.
    • Je mag personages reserveren. Deze reservering blijft 48 uur staan.
    • Geen Mary Sue's of Gary Stu's
    • 16+ mag, al is het niet echt logisch in de situatie waarin de celebs zich bevinden.
    • Naamsveranderingen alsjeblieft doorgeven.
    • Schelden mag in het verhaal zelf. Schelden op elkaar vind ik niet zo netjes, dus laten we dat dan ook niet doen.
    • Na twee waarschuwingen in het praattopic, bijvoorbeeld door seksueel getinte berichten of schelden, zet ik je uit de RPG.
    • Off-topic niet in het speeltopic plaatsen. Hiervoor maak ik een apart praattopic.
    • Niet geheel onbelangrijk. Geniet ervan.
    • Het originele idee komt van Fergie, maar omdat zij al langer dan een maand niet online is geweest, heb ik besloten een nieuw topic aan te maken. Hier kun je haar rollentopic vinden.

    • Praattopic

    Start
    • Iedereen begint bij het beschrijven van hun ontvoering. Hierna komen ze allemaal in de kelder terecht.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2013 - 20:05 ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Cheryl Wakefield

    Ik kwam Antonio tegen en ik zag dat hij heel kwaad werd toen hij het bloed uit mijn neus zag lopen. Ik veegde het snel weg en liep terug naar de kamer waar Antonio nu als een wilde tekeerging. Ik richtte mij op Francisco die nog al de tijd lag te huilen en te schreeuwen. Ik voelde weer de vlaag van medelijden die ik ook al had tijdens zijn marteling had terugkomen. Ik liep naar Francisco en ging naast hem zitten. 'Francisco chill. Je bent al uit die kamer. Wat kan ik doen zodat je je beter gaat voelen? Je een sigaret laten roken?' vroeg ik zachtjes aan hem. Antonio hoefde dat echt niet te horen. Ik vroeg me nog altijd af waarom ik bij hem steeds dat medelijden kreeg, en het niet zou durven om hem te vermoorden terwijl ik bij die andere het makkelijk zou kunnen doen.


    That is a perfect copy of reality.

    Demi Lovato.

    Er was zoveel aan de hand dat het meeste aan mij voorbij vloog. Het viel me op dat ik nog steeds niet was gemarteld en om eerlijk te zijn wil ik dat liever zo houden, tenzij ik iemand anders er mee red natuurlijk. Ik ga rechtop zetten en trek mijn benen op om daar vervolgens mijn hoofd op te leggen. Een paar tranen glijden over mijn wangen terwijl ik op de binnenkant van mijn wang kauw. Ik proef de metale smaak van bloed mijn mond en sta dan op. We moeten hier uitkomen right?

    - Iemand voor Demi?

    Antonio Francesco Giovanni

    Zoals gewoonlijk trekt Payne zijn enorm grote bek weer open. Ik schud mijn hoofd afkeurend. Zijn zwakke punt is anderen zien lijden. En dat is precies wat ik ga doen. Ik pak hem vast en sleur hem mee naar de kamer met martelwerktuigen, waar ik hem stevig vastbind zodat hij absoluut niet kan ontsnappen. Daarna loop ik naar de kamer. Ik zie Taylor Swift en Demi Lovato. Ik besluit uiteindelijk toch maar voor Lovato te gaan, en pak haar ruig vast. 'Helaas moet jij boeten voor wat Payne gedaan heeft. Sorry, Bella,' zeg ik, en ik sleur haar ook mee, de kamer in. Ik kijk vals naar Payne. 'Ik heb besloten dat jij geen grote bek meer hebt als je ziet dat iemand anders pijn lijdt. Dus is het zometeen jou schuld als zij half doodbloedt,'zeg ik met een grijns op mijn gezicht. Ik pak mijn zweep en sla eerst Payne tegen zijn rug. Daarna kijk ik naar Lovato. 'Trek je shirt maar uit, dan doet het meer pijn,' beveel ik.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Demi Lovato.

    Plotseling komt er een man naar binnen lopen en verschrikt stap ik naar achter. Zijn ogen blijven even hangen tussen Taylor en mij maar uiteindelijk loopt hij naar me toe en sleurt me hardhandig mee naar een andere kamer. 'Helaas moet jij boeten voor wat Payne gedaan heeft. Sorry, Bella,' zegt de man. Italiaans? 'Ik heb besloten dat jij geen grote bek meer hebt als je ziet dat iemand anders pijn lijdt. Dus is het zometeen jou schuld als zij half doodbloedt,' grijnst hij en bang kijk ik hem aan, hij pakt een zweep en slaat Liam daarmee op zijn rug. ‘Nee!’ Mijn stem galmt door de kamer en huilend kijk ik toe hoe Liam pijn lijd. 'Trek je shirt maar uit, dan doet het meer pijn,' beveelt de man. Is hij echt zo dom dat ik dat ga doen? Beschermend sla ik mijn armen om mezelf heen en in paniek ren ik naar Liam toe om de touwen los te krijgen, maar tevergeefs, het lukt niet.

    Niall Horan

    Cheryl word kwaad en trapt hsrd tegen mijn neus die kraakt.ik vloek even hard en al snel boel ik klapen tegen mijn lichaam. Lulu werd gelukkig wel uit de douhe gehaald. Ik begin hard te vloeken tegen Cheryl. ' verdomme vuile trut' sis ik oijnlijk. Ik zie dat Cheryl naar frans gaay. Ik kijk Antonio boos aan. ' krijgen we nog eten of wat??. Ik begin te schreeuweb als Liam en Demi wg genomen wordsb. ' laat ze terug!!!!' krijs ik

    Soorrryyy ben aanr ete

    [ bericht aangepast op 16 dec 2013 - 19:01 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam Payne.

    Antonio schudde zijn hoofd afkeurend. Hij sleept me mee naar een kamer waar allemaal martelwerktuigen staan, waardoor de rillingen over mijn rug liepen, en hij bond me stevig vast. Daarna loopt hij weer naar de kamer. 'Helaas moet jij boeten voor wat Payne gedaan heeft. Sorry, Bella,' Hoorde ik hem zeggen. Shit, ik moet echt een keer mijn woorden voor me houden, nu krijgt Demi de klappen die ik verdien. 'Ik heb besloten dat jij geen grote bek meer hebt als je ziet dat iemand anders pijn lijdt. Dus is het zometeen jou schuld als zij half doodbloedt,' Grijnsde hij, en Demi keek hem bang aan. 'Je blijft met je gore poten van haar af!' Zei ik met mijn kaken op elkaar van woede. Hij moest van iedereen hier afblijven, ik kon mijn woorden toch niet voor me houden, hun wel. Dus hij moet mij straffen, dat is mijn verdiende loon, en niet hun, hun hebben hem niets gedaan. Hij pakte zijn zweep en sloeg mij er daarna mee op mijn rug. Er schoten even tranen in mijn ogen, maar ik ging niet schreeuwen of zo, die lol gun ik hem niet. ‘Nee!’ Hoorde ik Demi roepen, en ze huilde. 'Trek je shirt maar uit, dan doet het meer pijn,' Beveelt Antonio haar. Waarom heb ik mijn bek niet gewoon gehouden? Dan had Demi nu ook geen pijn hoeven lijden. 'Nee! Sorry, sorry, laat haar gaan, ik zal mijn mond voortaan houden.' Smeekte ik Antonio. Demi rende naar me toe om me los proberen te krijgen. 'Demi, doe nou niet, zo doet hij je alleen maar nog meer pijn.' Zei ik met tranen in mijn ogen. Dit is wel mooi mijn schuld, waarom heb ik er zoveel moeite mee om mijn mond te houden?


    How far is far

    Francisco Lachowski

    'Francisco chill. Je bent al uit die kamer. Wat kan ik doen zodat je je beter gaat voelen? Je een sigaret laten roken?'
    Voorzichtig keek ik op en keek Cheryl wazig aan.
    Ik voelde mijn pakje sigaretten in mijn broekzak zitten en ik knikte.
    'Graag,' zei ik met een droge, schorre stem.
    Ze bond me vast aan en touw en hield het uiteinde in haar hand - sorry, ik bestuur je personage een beetje -, zodat het net leek alsof ze haar hondje, mij, uitliet.
    Ik ging haar voor naar het luik en liep automatisch naar buiten.
    Zo ging het thuis ook altijd, ik mocht niet binnen roken, omdat de geur anders in het meubilair ging zitten. En vanwege Milo's gezondheid natuurlijk. Milo ging voor alles.
    Ik viste het rood met witte pakje uit mijn broekzak en haalde er een sigaret uit, die ik tussen mijn lippen klemde. Ook mijn aansteker haalde ik uit mijn pakje, die stop ik daar altijd in, omdat ik die anders altijd kwijt raak, en stak mijn sigaret op.
    'Jij ook?' bood ik Cheryl aan,
    Waarom deed ik dit eigenlijk? Uit automatische beleefdheid? Omdat ze aardiger tegen mij deed dan tegen de rest?
    'Weetje, als je niet zo gemeen en gewelddadig was, zou je best een leuk meisje zijn geweest,' bracht ik sarcastisch uit.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Antonio Francesco Giovanni

    'Nee!' gilt ze. Ik grijns en negeer Payne totaal. Met zijn smeekbeden. Alsof ik luister. Een beetje tegensputteren is altijd wel leuk. Toen ik tegen Horan vocht was er echt helemaal niets aan. Over Horan gesproken: die gast staat nu echt als een blinde tegen de deur te bonken. Ik rol met mijn ogen en open de deur. Ik trek Horan naar binnen en doe de deur meteen weer dicht. Ik bind hem vast aan een andere paal, en doe het zelfde met Lovato. Ik zwaai met mijn zweep in het rond, en loop naar Lovato. 'Ik zei: doe je shirt uit,' zeg ik bedreigend, en ik sla met de zweep tegen haar rug aan. Daarna loop ik naar Payne. 'Er komt enkel pijn van jou tegengestribbel. Op dit moment zal je dat wel zien,' zeg ik boos. 'Niemand is beter dan ik,' zeg ik, met opgeheven hoofd. Ik sla Horan hard met mijn zweep. 'Doe jij je shirt ook maar uit,' beveel ik.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2013 - 19:11 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    NIall HOrna

    Ik hoor Demi huilen en Liam wat roepen voer dat het zijn schuld is. Ik hoor Demi een harde 'Nee' gillen en slik moeilijk. Ineens word de deur open getrokken en ik word binnen getreokken. Ik word mee gesleurd en aan een paal vast gebonden en probeer te bewegen maar de touwen zitten pijn lijk strak. Mijn ogen vullen zich met water al sik Demi huilend zie en Antonio met eeen zweep zie zwaaien. 'Ik zei doe je schirt uit' zegt hij bedreigen. Ik slaak een kreet als hij de zweep tegen haar aan slaat. 'Laat Demi gaan oke, doe met mij wat je wilt, laat haar. Als hier iemand is waar je geen last van hebt is het Demi wel' roep ik beschermend. Ik wou dat ik haar kon beschermen tegen dit. Hij loopt naar Liam en ik ben bang dat hij weer gaat slaan. 'Er komt enkel pijn van jou tegen gestribbel. Op dit moment zal je dat wel zien, niemand is beter dan ik' zegt hij boos. Ik slaak een schreeuw als hij mij hard slaat met de zweep. In wat voor een belachelijke wereld was ik beland? 'Doe jij je shirt ook maar uit' beveelt hij me. 'Al zou ik het willen, ik zit vast' zeg ik zacht maar vol sarcasme.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cheryl Wakefield

    Voorzichtig keek Francisco op en keek mij wazig aan. Ik zag zijn pakje sigaretten in zijn broekzak zitten en hij knikte. Ik glimlachte even. Ik hoorde geschreeuw van boven komen en ik rolde even met mijn ogen. Er kwam nog steeds wat bloed uit mijn neus, maar ik negeerde het. 'Graag,' zei hij met een droge, schorre stem.
    Ik bond hem vast aan en touw en hield het uiteinde in mijn hand, zodat het net leek alsof ze ik mijn hondje, hem dus, uitliet. Hij ging voor mij naar het luik en liep automatisch naar buiten.
    Hij viste het rood met witte pakje uit zijn broekzak en haalde er een sigaret uit, die hij tussen zijn lippen klemde, daarna haalde hij ook zijn aansteker uit het pakje.
    'Jij ook?' bood hij mij aan. Ik knik even zachtjes en pakte ook een sigaret uit het pakje. Ik stak het met zijn aansteker aan en stopte die daarna in mijn zak. Ik gaf hem echt niet altijd de kans om te kunnen roken. Dit was een uitzondering. 'Weetje, als je niet zo gemeen en gewelddadig was, zou je best een leuk meisje zijn geweest,' bracht hij sarcastisch uit. Ik lachte even en rolde daarna met mijn ogen. 'Tuurlijk. En dat moet ik geloven? Iedereen haat me' zeg ik dan tegen hem. Ik kijk hem even aan en bijt dan op mijn lip. 'Er is alleen iets aan jou waardoor ik je nooit lang pijn kan doen. Je lijkt op iemand. Op iemand die ik ken. Om iemand die ik geef' mompel ik dan zachtjes. Oké, waarom vertelde ik dit hem? Zo stel ik me alleen maar zwak op.


    That is a perfect copy of reality.

    Liam Payne.

    Niall stond aan de deur te bonken, en Antonio trok hem naar binnen, en bond hem en Demi vast aan een paal. 'Ik zei: doe je shirt uit,' Zei Antonio dreigend tegen Demi, en sloeg haar vervolgens met de zweep op har rug. Ik wou een scheldwoord naar zijn hoofd schreeuwen, maar dat maakt de zaak alleen maar erger. Daarna loopt hij naar me toe. 'Er komt enkel pijn van jou tegengestribbel. Op dit moment zal je dat wel zien,' Zei hij boos. 'Niemand is beter dan ik,' Zei hij met opgeheven hoofd. Hij heeft ook nog eens eigendunk ook. Hij sloeg Niall hard met zijn zweep, en ik kon het niet aanzien. Ik kon niets doen, en schelden maakte het alleen maar erger, dus ik draaide mijn hoofd weg om het niet te zien. 'Doe jij je shirt ook maar uit,' Zei hij tegen Nialll. 'Wat moet ik doen om je te laten stoppen?' Vraag ik aan Antonio in de hoop dat hij Niall en Demi met rust laat.


    How far is far

    Antonio Francesco Giovanni

    'Laat Demi gaan oke, doe met mij wat je wilt, laat haar. Als hier iemand is waar je geen last van hebt is het Demi wel,' zegt Horan. Ik rol met mijn ogen en geef Lovato een klap met mijn zweep. 'Al zou ik het willen, ik zit vast,' zegt hij. Ik pak mijn mes en snij zijn shirt los. Daarna sla ik hem hard met mijn zweep op zijn rug. k grijns als de zweep zijn rug raakt. Ik voel de pijn van hem, en ik geniet ervan. 'Wat moet ik doen om je te laten stoppen?' vraagt Payne. Ik leg mijn hoofd in mijn nek en begin hard te lachen. 'Niets. Gewoon kijken. Je kan niets meer doen. Dat is wat jij moet leren, en ik zal het je leren, hoe moeilijk dan ook. Jij snapt gewoon niet dat als je iets doet, je het niet meer terug kan draaien. En nee, ik vergeef het je niet. Je kijkt maar gewoon lekker toe,' zeg ik vals.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Demi Lovato.

    'Sorry, sorry, laat haar gaan, ik zal mijn mond voortaan houden.' Smeekt Liam Antonio, waarna hij zich op mij richt. 'Demi, doe nou niet, zo doet hij je alleen maar nog meer pijn.' Fluistert Liam, maar Antonio trekt me ruw weg en ik wordt ook vastgebonden. Hij grijnst naar me en slaat dan met de zweep op mijn rug. Ik gil het uit van de pijn en kronkel tegen de paal aan. 'Ik zei: doe je shirt uit,' zegt hij boos. Met trillende handen trek ik mijn hemdje uit, voor zover het kan. Hij blijft bij mijn buik alweer hangen aangezien ik vast zit. Ik probeer mijn lichaam zoveel mogelijk te beschermen. Ik weet dat ik niet superdik ben, maar ik ben wel onzeker. Plotseling haalt Antonio Niall op. 'Laat Demi gaan oke, doe met mij wat je wilt, laat haar. Als hier iemand is waar je geen last van hebt is het Demi wel' Ik glimlach zwak. Wat lief. Maar zijn tegengestribbel resulteert er alleen maar in dat ik weer met de zweep wordt geslagen. Ik druk me tegen de paal aan en mijn gegil vult de ruimte. 'Wat moet ik doen om je te laten stoppen?' vraagt Liam dan smekend. 'Niets. Gewoon kijken. Je kan niets meer doen. Dat is wat jij moet leren, en ik zal het je leren, hoe moeilijk dan ook. Jij snapt gewoon niet dat als je iets doet, je het niet meer terug kan draaien. En nee, ik vergeef het je niet. Je kijkt maar gewoon lekker toe,' Antonio lacht vals en kreunend kom ik weer iets overeind. 'Klootzak,' mompel ik in mezelf.

    - 4141e post! (:

    [ bericht aangepast op 16 dec 2013 - 19:50 ]

    Niall HOrna

    ik bijt hard op mijn lip als hij mijn shirt kapot snijd en Demi weer een tik met de zweep geeft. Great nu had ik dus ook geen kleding meer hier. . 'Wat moet ik doen om je te laten stoppen?' vraagt Liam dan smekend. 'Niets. Gewoon kijken. Je kan niets meer doen. Dat is wat jij moet leren, en ik zal het je leren, hoe moeilijk dan ook. Jij snapt gewoon niet dat als je iets doet, je het niet meer terug kan draaien. En nee, ik vergeef het je niet. Je kijkt maar gewoon lekker toe,' Antonio lacht vals , Demi kreunt vol pijn . 'Klootzak,mompelt ze zacht. 'Demi alsjeblieft stil oke, je verdient dit niet' fluister ik zacht naar haar. Ik wou niet toe kijken als zij pijn had, en ze was prachtig maar dat zou nu verpest worden, al zou ik Demi altijd prachtig blijven vinden. Ik trek mijn buik even in, ik vond mezelf nou niet echt bepaald knap. Ik had geen sixpack en ik at veel en daarbij was ik te lui. Mijn maag maakt een hard rommelend geluid en ik word even rood.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam Payne.

    'Laat Demi gaan oke, doe met mij wat je wilt, laat haar. Als hier iemand is waar je geen last van hebt is het Demi wel,' Zei Niall, en ik knikte zacht. Antonio rolde met zijn ogen, en geeft Demi een klap met zijn zweep. Er schieten tranen in mijn ogen, ik kon het niet aanzien. 'Al zou ik het willen, ik zit vast,' Zei Niall, en Antonio sneed zijn shirt los, waarna hij hem hard met zijn zweep op zijn rug sloeg. Ik keek weg, en bleef weg kijken, ik moest mezelf echt beheersen om die Antonio niet uit te schelden, en ik kan het gewoon niet aanzien hoe hij ze martelt. Antonio legde zijn hoofd in zijn nek, en begon hard te lachen. 'Niets. Gewoon kijken. Je kan niets meer doen. Dat is wat jij moet leren, en ik zal het je leren, hoe moeilijk dan ook. Jij snapt gewoon niet dat als je iets doet, je het niet meer terug kan draaien. En nee, ik vergeef het je niet. Je kijkt maar gewoon lekker toe,' Zei hij vals, terwijl ik nog steeds weg keek en moeite deed om mijn mond dicht te houden.


    How far is far