• Tien beroemdheden worden op ieder een verschillende manier meegenomen door twee ontvoerders. Ze worden tegen hun wil in naar een huis vervoerd waarvan iedereen denkt dat het er spookt. Dit is echter allemaal onzin, wel is het vervallen huis omgetoverd tot in één groot martelgebouw. De ontvoerders vragen voor elk beroemdheid een gelijk hoeveelheid miljoen dollar. Maar het is onmogelijk te betalen dus zullen de mensen nog wel een tijdje gevangen blijven, maar of dat nou zo leuk is. Als iemand de ontvoerders tegenwerkt of als iets hun niet zint wordt die beroemdheid gemarteld op een gruwelijke wijze. Zo moeten ze het proberen vol te houden, met ruzies, liefdes en een hoop pijn.


    Rollenverdeling

    Ontvoerders
    VOL


    - Cheryl Wakefield • HaIcyon
    - Antonio Francesco Giovanni • xZiall

    Beroemdheden

    - Adam Lambert • MissKaulitz6
    - Francisco Lachowski • Jaymes
    - Liam Payne • Kendizzzzle
    - Taylor Swift • xZiall
    - Ian Somerhalder • Koena
    - Lulu Antariksa • SnowHeart
    - Demi Lovato • Imagines
    - Niall Horan • IrishNialler
    -
    -

    Regels

    • Hele bands zijn niet toegestaan. Maximaal twee bandleden.
    • Minimaal vijf regels, dit is om te voorkomen dat iemand niet gaat reageren vanwege te weinig inspiratie.
    • Maximaal twee rollen.
    • Je mag personages reserveren. Deze reservering blijft 48 uur staan.
    • Geen Mary Sue's of Gary Stu's
    • 16+ mag, al is het niet echt logisch in de situatie waarin de celebs zich bevinden.
    • Naamsveranderingen alsjeblieft doorgeven.
    • Schelden mag in het verhaal zelf. Schelden op elkaar vind ik niet zo netjes, dus laten we dat dan ook niet doen.
    • Na twee waarschuwingen in het praattopic, bijvoorbeeld door seksueel getinte berichten of schelden, zet ik je uit de RPG.
    • Off-topic niet in het speeltopic plaatsen. Hiervoor maak ik een apart praattopic.
    • Niet geheel onbelangrijk. Geniet ervan.
    • Het originele idee komt van Fergie, maar omdat zij al langer dan een maand niet online is geweest, heb ik besloten een nieuw topic aan te maken. Hier kun je haar rollentopic vinden.

    • Praattopic

    Start
    • Iedereen begint bij het beschrijven van hun ontvoering. Hierna komen ze allemaal in de kelder terecht.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2013 - 20:05 ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    IrishNialler schreef:
    (even ssn vraag hoe ziet de kamer eruit. Is het alleen vloer. Of zijn er ook bedden ofwat?')

    [Betonnen muren, betonnen vloer. In een hoek liggen twee matrasjes. In een andere hoek zitten achter een deur een wc en een douche waar alleen koud water uit komt. Het enigste licht wat er is, is het licht van een peertje die aan het plafond hangt.]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Lulu Antariksa

    Ik hoorde voetstappen naar me toe komen, die me erg bang maakte. 'Hé, wat is er? Rustig.' klonk Liam's stem. Ik wist niet waarom, maar het kalmeerde me. Door zijn accent verstond ik hem al een tijdje niet, maar de lage klanken van zijn stem waren gewoon voor iedereen de sleutel naar rust. 'Er is niks aan de hand, wij zijn bij je.' De stemmen verdwenen langzaam en ik ging ook weer normaal ademen. 'Sorry…' mompelde ik schor. 'Ik…' Dat was het moment dat ik gewoon niks meer aankon en me languit op de grond liet vallen. 'Ik wil weg…' fluisterde ik. 'Ik moet weg…' Ik wist dat ik niet veel fans had, maar Max zou me vast gaan zoeken. Max Schneider, mijn beste vriend. Ik keek naar mijn pols, waar hij nog geen vierentwintig uur geleden met pen op had geschreven: Mulu + Lax = Us, Lulu & Max. Ik was er erg trots op dat Max mijn vriend was, hij kon geweldig zingen en we hadden daarom ook een aantal filmpjes online gezet. 'Ken jij Max Schneider?' mompelde ik naar Liam.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Liam Payne.

    Ze ging weer normaal ademen. 'Sorry…' Mompelde ze schor. 'Ik…' Zei ze, en ze liet zich languit op de grond vallen. 'Ik wil weg…' Fluisterde ze. 'Ik moet weg…' Zei ze daarna. 'Het geeft niet, en we willen allemaal weg, er moet hier toch een uitweg zijn..' Zei ik. 'Ken jij Max Schneider?' Vroeg ze mompelend. Die naam kwam me wel bekent voor, maar ik kende eigenlijk helemaal niet zo veel bekende mensen, en dat terwijl ik er zelf bij hoor. 'Um, ik herken de naam wel, maar eigenlijk weet ik niet echt wie je bedoeld.' Zei ik. Ik weet niet of ik het niet wist doordat ik niet helder kan nadenken, of dat het komt doordat ik gewoon niet zoveel weet van bekende mensen.


    How far is far

    Lulu Antariksa

    'Um, ik herken de naam wel, maar eigenlijk weet ik niet echt wie je bedoeld.' was Liam's antwoord. 'Oh, haha.' zei ik, zonder verder te vertellen wie Max was. Ik was zeker niet verliefd op hem, ik mocht hem alleen graag en had er nu zo veel voor over om maar even zijn stem te horen. Of de vrolijke stem van Halston, of Noah. Dat ik eigenlijk niet zonder hen kon, besefte ik nu pas. Ik besloot te stoppen over mijn vrienden en gewoon weer te gaan praten met Liam. 'Gaan ze ons ook martelen…' fluister ik bang. 'Dat wil ik niet.' Francisco was net ook verdwenen, waarschijnlijk leed hij net moment ook pijn. 'Chico was er niet.' ging ik verder. 'Zullen we proberen om het luik open te maken, en kijken wat ze hem hebben aangedaan? Niet dat ik dat wil zien, maar dan kunnen we wel iets verzinnen.'

    [ bericht aangepast op 15 dec 2013 - 11:36 ]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Niall Horan

    'Niall, dan worden ze maar boos, als jij je water maar krijgt, anders droog je gewoon uit. Dan vermoorden ze me maar of zo, want ik heb veel liever dat jij in leven blijft.' Ik zucht even zachtjes, dat was niet wat ik wou 'Waarschijnlijk wel, maar we zitten ergens in de middle of nowhere, hoe willen ze ons dan ooit vinden..' ik bijt hard op mijkn lip. Fijn Liam dat stelde me niet bepaald gerust.'Stop!' 'Ga weg! Stooop!!!' schreeuwt Lulu. 'He, wat is er, rustig.'Liam gaat naar haar toe en probeert haar te kalmeren 'Er is niks aan de hand, wij zijn bij je.' ze begonnen daarna al snel een gesprek en hoe kinderachtig ook het was ik voelde me alleen en buitengesloten, waarschijnlijk door de angst en omdat ik me zo zwak en slap voelde. Ik was bang datals ik zou flauw vallen dat ik mee genomen zou worden en dan gemarteld zou worden terwijl ik buiten mijn bewustzijn was. Ik baalde als een stekker van mijn arm maar zolang mijn vingers en stembanden het nog deden kon ik her mee leven. Zonder vingers zou ik geen gitaar kunnen spelen en zonder stembanden neit zingen en die twee dingen daar leefde ik voor


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lulu Antariksa

    Ik zag Niall helemaal alleen zitten, wat ik ook best zielig vond. 'Hé, Niall!' riep ik, alsof we gewoon een groep tieners op straat rondhingen. 'Doe je mee?' Ik snapte dat de jongen niet meteen begreep waarmee, dus ik vervolgde, 'ik wil dat luik openmaken.' Ik snapte wel dat het erg moeilijk zou worden om het luik open te duwen, dus daar had ik sterke mensen voor nodig, of iets waarmee ik de scharnieren van het luik los kon peuteren. Iet wat minder zelfverzekerd dan anders nam ik het initiatief om het luik te openen. Ik liep naar het hout toe en drukte al mijn gewicht ertegenaan. 'Li, Ni, help even!' Met mijn nagels probeerde ik de scharnieren kapot te maken, zonder enig resultaat. Maar het luik móést open. Het móést gewoon, want het zou ons leven kunnen redden.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Liam Payne.

    'Oh, haha.' Zei ze. 'Gaan ze ons ook martelen…' Vroeg ze bang. 'Ja, of ze martelen iemand anders voor je, en laten je een van de moeilijkste keuzes ooit maken...' Zei ik. 'Dat wil ik niet.' Zei ze. 'Ik ook niet.' Zuchtte ik. 'Chico is er niet.' Zei ze. 'Zullen we proberen om het luik open te maken, en hem zoeken?' Ging ze verder. 'Het lukt ons toch niet, maar we kunnen het proberen.' Zei ik, en stond op, en liep naar het luik toe. 'Oke, hoe gaan we dit aanpakken?' Mompelde ik, en probeerde het luik een beetje open te krijgen, want niet lukte.


    How far is far

    SnowHeart schreef:
    Lulu Antariksa

    'Um, ik herken de naam wel, maar eigenlijk weet ik niet echt wie je bedoeld.' was Liam's antwoord. 'Oh, haha.' zei ik, zonder verder te vertellen wie Max was. Ik was zeker niet verliefd op hem, ik mocht hem alleen graag en had er nu zo veel voor over om maar even zijn stem te horen. Of de vrolijke stem van Halston, of Noah. Dat ik eigenlijk niet zonder hen kon, besefte ik nu pas. Ik besloot te stoppen over mijn vrienden en gewoon weer te gaan praten met Liam. 'Gaan ze ons ook martelen…' fluister ik bang. 'Dat wil ik niet.' Francisco was ondertussen ook verdwenen, waarschijnlijk lijdt hij op dit moment ook pijn. 'Chico is er niet.' ging ik verder. 'Zullen we proberen om het luik open te maken, en hem zoeken?'
    [Francisco is al weer terug hoor (:]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Niall HOra

    He Niall, doe je mee' ik kijk Lulu niet begrijpend aan., 'ik wil dat luik openmaken.'vervolgt ze haar verhaal en nu snap ik war ze heen wilt. Ik gilmlach en ik knik. 'Li, Ni, help even!' Ik sta wankelend op en loop naar haar toe. 'anders ehmm, als je nu wat hoger bent , ga anders op mijn schouders staan' glimlach ik. Dan stond ze hoger en kon ze beter kracht zetten. Dat ik zwak was boeide me niet, ik wou hier weg, als ik pijn moest lijden om te kunnen ontsnappen deed ik dat graag. Want als hier in de buurt een dorpje was dan kon ik daarheen, en daar zouden mensen mij echt wel herkennen en willen helpen. IK glimlach 'klim maar op mijn schouders dan kun je staan' glimlach ik

    [hmm de ontvoerders zijn offline=(


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dillon schreef:
    (...)[Francisco is al weer terug hoor (:]


    [Aangepast!]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    IrishNialler schreef:
    Niall HOra

    He Niall, doe je mee' ik kijk Lulu niet begrijpend aan., 'ik wil dat luik openmaken.'vervolgt ze haar verhaal en nu snap ik war ze heen wilt. Ik gilmlach en ik knik. 'Li, Ni, help even!' Ik sta wankelend op en loop naar haar toe. 'anders ehmm, als je nu wat hoger bent , ga anders op mijn schouders staan' glimlach ik. Dan stond ze hoger en kon ze beter kracht zetten. Dat ik zwak was boeide me niet, ik wou hier weg, als ik pijn moest lijden om te kunnen ontsnappen deed ik dat graag. Want als hier in de buurt een dorpje was dan kon ik daarheen, en daar zouden mensen mij echt wel herkennen en willen helpen. IK glimlach 'klim maar op mijn schouders dan kun je staan' glimlach ik

    [hmm de ontvoerders zijn offline=(


    | Niet. Niet. :c |


    That is a perfect copy of reality.

    Lulu Antariksa

    Liam en Niall waren bij me gaan staan en Liam vroeg zich af hoe we dit gingen aanpakken. Ikzelf had echt geen idee, maar ja, alles viel te proberen. 'Anders ehmm, als je nu wat hoger bent , ga anders op mijn schouders staan.' bood Niall aan. 'Nee.' besloot ik. 'Dat doe ik je niet aan. Je bent al gewond, ik ben al trots dat je ons helpt.' 'Klim maar op mijn schouders dan kun je staan.' glimlachte de jongen zwakjes. 'Nee, dan val je neer.' herhaal ik. Ik durfde niet tegen hem te zeggen dat ik dacht dat - dat zijn dood zou worden, want ik had al gezien dat Niall het erg zwaar had. Misschien wel het zwaarst van allemaal. 'Dit is een kelder.' bedacht ik me. 'Is hier niet ergens een trappetje?' Voordat Niall misschien van plan was om op me in te gaan, zei ik: 'Niall, ik ga níét op je schouders staan. Dan doe ik je pijn.'


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Francisco Lachowski

    Ik was nog niet eens zo lang terug, toen Lulu, Liam en Niall het luik wilden open maken.
    'Jongens, doe dat nou niet. Als ze merken dat jullie weg zijn, zullen wij daarvoor opdraaien of als ze jullie zien ontsnappen, zullen ze jullie echt niet zomaar laten gaan,' zei ik angstig.
    'W-Waar b-ben i-ik?' hoorde ik ineens een stem. Adam Lambert, hem had ik net nog niet gezien.
    Ik frommelde de foto terug in mijn kontzak en liep naar Lulu, Liam en Niall toe.
    'Niall, ik ga niet op je schouders staan. Dan doe ik je pijn,' zei Lulu.
    'Je mag op mijn schouders?' stelde ik voor. 'Niet gemeen tegenover jou Niall, maar ik denk dat ik fysiek wat meer te bieden heb dan jij,' zei ik tegen Niall.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Niall HOran

    'Nee.' . 'Dat doe ik je niet aan. Je bent al gewond, ik ben al trots dat je ons helpt.' ik zucht even 'Nee, dan val je neer.' ik kijk even geiriteerd 'dat het pjin doet maakt mij niets uit als we maar weg komen. 'Dit is een kelder.' . 'Is hier niet ergens een trappetje?' 'Niall, ik ga níét op je schouders staan. Dan doe ik je pijn.' 'zoals ik zei leiver pijn en ontsnappen dan geen pijn en niet ontsnappen' mompel ik wee. Fransisco kwam erbij 'Je mag op mijn schouders niet gemeen tegenover jou Niall maar ik denk dat ik meer fysiek wat meer te bieden heb dan jij' ik glimlach zwak 'geeft niets ik snap je wel. ' glimlach ik. 'maar ik wil wel helpen met iets wat maakt niet uit al sik maar kan helpen'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam Payne.

    He Niall, doe je mee' Vroeg Lulu aan Niall. 'ik wil dat luik openmaken.' Zei ze daarna. 'Li, Ni, help even!' Zei ze terwijl ze met haar nagels het luik open probeerde te maken. 'anders ehmm, als je nu wat hoger bent , ga anders op mijn schouders staan' Stelde Niall voor. 'Hmm, Niall niet zo'n goed idee, aangezien je omstandigheden. We zijn al blij dat je helpt.' Zei ik tegen hem. 'Dat doe ik je niet aan. Je bent al gewond, ik ben al trots dat je ons helpt.' Zei Lulu en ik knikte. Niall stelde het een tweede keer voor. 'Nee, dan val ja neer.' Zei Lulu daarna. 'Dit is een kelder, Is hier niet ergens een trappetje?' Vroeg ze. 'Ik denk het niet, als ze hier een trappetje achter hadden gelaten is dat vragen om ontsnappende mensen.' Zei ik. 'Jongens, doe dat nou niet. Als ze merken dat jullie weg zijn, zullen wij daarvoor opdraaien of als ze jullie zien ontsnappen, zullen ze jullie echt niet zomaar laten gaan,' Zei Francisco angstig. 'We moeten wel, anders komen we hier nooit meer uit.' Zei ik. 'Je mag op mijn schouders?, Niet gemeen tegenover jou Niall, maar ik denk dat ik fysiek wat meer te bieden heb dan jij,' Stelde Francisco voor, en ik knikte, het is wel een goed idee, maar misschien kon ik het beter doen omdat ik de enigste van de drie ben die niet zwaar toegetakeld is. 'Misschien kan ik het beter doen, ik ben de enigste van jullie twee die niet gewond is.' Stelde ik voor.


    How far is far