• Ik was van het weekend bij een vriendin van me in Den Haag (Voor de iets oudere Quizletters onder ons, kennen jullie Lisa nog? JoJudicious? Zij dus.) En toen ik bij haar aankwam was ik verbaasd over hoeveel ze in een korte periode was afgevallen. Ze vertelde me dat ze dit heeft gedaan door enkel te sporten, en zei dat als ik ook weer in mijn oude figuur wilde komen, ik het ook moest gaan doen omdat het zeer effectief is. Eerlijk gezegd ben ik sinds de zomervakantie heel erg aangekomen. Ik zie het zelf en mijn ouders zeggen het ook.
    Dus na een paar dagen erover nagedacht te hebben (?) heb ik gisteren besloten om te beginnen met de 30 Day Squat Challenge. Ik heb zojuist mijn eerste set achter de rug en besloot ook de Crunch Challenge aan te gaan. So far, so good. Ik hoop dat ik het volhoud. Ik heb een paar weken geleden mijn voeding al aangepast, ik ben gezonder gaan eten en in minder grote porties. De crunches gingen me aardig goed af, al moest ik daarvoor bij de squats wel even op mijn kiezen bijten. Ik doe het samen met een vriendin van me, en ik hoop echt dat we het volhouden en het kunnen afmaken. Ik ben ook van plan na de challenges nog verder te gaan met andere Challenges, zoals de Yoga challenge, ik ben benieuwd of dit me gaat lukken en anders pak ik mijn spitzen weer op en ga ik in mijn kamer gewoon wat balletoefeningen doen. Voor degenen die zich afvragen wat de Challenges inhouden, hieronder staan ze.




    Edit: Warming up en Cooling down videos hier onder.

    Warming Up:


    Er zitten squats in, maar ik vervang ze voor high-kicks, misschien een idee?

    Cooling Down:


    10 verschillende soorten squats!:

    [ bericht aangepast op 21 dec 2013 - 20:15 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Oh, ik heb die squats ook heel lang gedaan, maar dan via een filmpje van Blogilates. http://www.youtube.com/watch?v=xDpB8pWEjhk. (er staat een xd in, sorry) Zij heeft echte leuke challenges.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2013 - 19:18 ]


    Your make-up is terrible

    en wat zijn crunches?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Een crunch is toch gewoon op je rug liggen en omhoog gaan met je bovenlichaam?

    Leuk dat je dit gaat doen. Misschien ga ik het zelf ook maar proberen.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2013 - 19:16 ]


    Pretty is just a pretty word.

    ik zou dit niet vol :'D


    You can't not look cool with a crossbow.

    Hm, misschien probeer ik dit ook wel eens.


    Pedras no caminho? Guardo todas, um dia vou construir um castelo.

    Veel succes ermee! (:


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Mullingford schreef:
    Een crunch is toch gewoon op je rug liggen en omhoog gaan met je bovenlichaam?

    Leuk dat je dit gaat doen. Misschien ga ik het zelf ook maar proberen.


    Ja, voeten in de lucht en dan kleine bewegingen maken met je handen naar je voeten.


    Goed dat je dit doet!


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Goed dat je dat doet. Je brengt mij echt op het idee om het ook te gaan doen.


    26 - 02 - '16

    @ Nikki; Ik zal eens kijken! :'D
    @ KittyChan & Mullingford; een Crunch is eigenlijk hetzelfde als een sit-up alleen bij een crunch hoeft niet je hele rug van de grond af te komen. Zeker het proberen waard! En er is nog nooit iemand doodgegaan aan een beetje sporten!
    @ Zarautz; Echt doen! Als ik zie hoe dat meisje met alleen dit en een paar Jumping Jacks is afgevallen is bizar! In 3 maanden tijd ongeveer 3 á 4 broekmaten!
    @ Wunjo; Je benen moeten in een hoek van 45 graden op de grond staan, aan gelijke hoogte als je schouders!
    @ Child; DOEN! :'D

    [ bericht aangepast op 12 dec 2013 - 19:21 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Wat is een squat trouwens?


    26 - 02 - '16

    Child schreef:
    Wat is een squat trouwens?


    Een squat is met rechte rug en benen gespreid (ter hoogte van de schouders) gaan 'zitten' zonder echt op iets te gaan zitten.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    (...)

    Een squat is met rechte rug en benen gespreid (ter hoogte van de schouders) gaan 'zitten' zonder echt op iets te gaan zitten.



    Ah, oke, ik ga het ook eens proberen denk ik ^^


    26 - 02 - '16

    Valentino schreef:
    @ Nikki; Ik zal eens kijken! :'D
    @ KittyChan & Mullingford; een Crunch is eigenlijk hetzelfde als een sit-up alleen bij een crunch hoeft niet je hele rug van de grond af te komen. Zeker het proberen waard! En er is nog nooit iemand doodgegaan aan een beetje sporten!
    @ Zarautz; Echt doen! Als ik zie hoe dat meisje met alleen dit en een paar Jumping Jacks is afgevallen is bizar! In 3 maanden tijd ongeveer 3 á 4 broekmaten!
    @ Wunjo; Je benen moeten in een hoek van 45 graden op de grond staan, aan gelijke hoogte als je schouders!
    @ Child; DOEN! :'D


    Oh, dan doen wij het op training anders :') Wij doen onze benen in de lucht en maken dan korte bewegingen omhoog.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    oke ik ga proberen ;)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Wat is de yoga challenge? Want die lijkt me wel leuk om te doen(:
    Ik heb pas een push up challenge gedaan en doe nu een soort christmas squat challenge, en daarna wil ik ook de squat challenge doen(:


    Food.