• Ik was van het weekend bij een vriendin van me in Den Haag (Voor de iets oudere Quizletters onder ons, kennen jullie Lisa nog? JoJudicious? Zij dus.) En toen ik bij haar aankwam was ik verbaasd over hoeveel ze in een korte periode was afgevallen. Ze vertelde me dat ze dit heeft gedaan door enkel te sporten, en zei dat als ik ook weer in mijn oude figuur wilde komen, ik het ook moest gaan doen omdat het zeer effectief is. Eerlijk gezegd ben ik sinds de zomervakantie heel erg aangekomen. Ik zie het zelf en mijn ouders zeggen het ook.
    Dus na een paar dagen erover nagedacht te hebben (?) heb ik gisteren besloten om te beginnen met de 30 Day Squat Challenge. Ik heb zojuist mijn eerste set achter de rug en besloot ook de Crunch Challenge aan te gaan. So far, so good. Ik hoop dat ik het volhoud. Ik heb een paar weken geleden mijn voeding al aangepast, ik ben gezonder gaan eten en in minder grote porties. De crunches gingen me aardig goed af, al moest ik daarvoor bij de squats wel even op mijn kiezen bijten. Ik doe het samen met een vriendin van me, en ik hoop echt dat we het volhouden en het kunnen afmaken. Ik ben ook van plan na de challenges nog verder te gaan met andere Challenges, zoals de Yoga challenge, ik ben benieuwd of dit me gaat lukken en anders pak ik mijn spitzen weer op en ga ik in mijn kamer gewoon wat balletoefeningen doen. Voor degenen die zich afvragen wat de Challenges inhouden, hieronder staan ze.




    Edit: Warming up en Cooling down videos hier onder.

    Warming Up:


    Er zitten squats in, maar ik vervang ze voor high-kicks, misschien een idee?

    Cooling Down:


    10 verschillende soorten squats!:

    [ bericht aangepast op 21 dec 2013 - 20:15 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Vanavond de 55 squats. Maar ik heb vanmiddag ook al een wandeling/hardlopen gedaan, en mijn benen voel ik nu nog steeds hahaha. Pretty bad, ik weet echt niet of ik die 55 wel ga halen :')

    Maar ik ga het proberen!


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Ik ga ook de volgende 30 dagen de ab challenge doen en ook de yoga challenge. Ik heb na een kwartier stretchen en warming up, die al moeizaam gingen, de 55 squats en 25 crunches gedaan. Ik heb eerst een set van 30 squats gedaan toen de crunches en daarna de 25 resterende squats. Mijn benen zijn ontiegelijk gevoelig pijnlijk en ik loop alsof ik in mn kont ben genomen maar het voelt zo goed dat ik het gewoon gedaan heb! Nu even lekker relaxen en met vrienden naar de kroeg. Natuurlijk wel alleen water! Hihi!


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Vandaag de 60 squats gedaan + 20 crunches. Woohooh.


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Dit ga ik proberen :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik ga op 1 januari beginnen haha. Nu met kerst enzo komt het er allemaal niet van. Dan ga ik met mijn goede voornemens starten. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Day 3 achter de rug! 60 Squats en 30 Crunches (Ik doe eigenlijk sit-ups, dus voor mij 30 day Sit-up Challenge?)
    Ondanks de spierpijn ging het me vandaag redelijk goed af! Ik had er al veel minder moeite mee als de eerste twee dagen. Ik heb ze opgedeeld in drie sets, dertig squats, dertig sit-ups en dan de laatste dertig squats, Ik kreeg pas een beetje moeite bij de laatste 6 squats!
    Hoe is het bij jullie gegaan? (:


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Nikki doet de challenges zoals het hoort en heeft last van pijnlijke benen, haha.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Titan schreef:
    Nikki doet de challenges zoals het hoort en heeft last van pijnlijke benen, haha.


    Ik doe ze ook zoals het hoort hoor, haha! Mijn benen ook hè, ik ga af en toe door de grond als ik op wil staan.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Mijn benen doen gewoon vreselijk veel pijn. Ik kon die 50 gewoon niet afmaken.


    -

    Ik ga vandaag beginnen! ;D


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Vandaag de eerste rustdag!
    Helaas moet ik m'n kamer helemaal opruimen en meubelen verplaatsen omdat ik nu veel te weinig ruimte heb voor mijn warming up en cooling down... Maar we gaan er gewoon het beste van maken haha. Muziek aan en klaar.
    Morgen weer flink er tegenaan 70 squats en 40 crunches!


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Eindelijk rustdag! Poeh, mijn benen kunnen dat wel gebruiken.


    Your make-up is terrible

    Rustdag(yeah)


    tiptoe through the tulips...

    Mm, ik ga dit doen vanaf 1 januari :]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Zo, mijn benen ook hoor! Maar met de warming up en cooling down die ik heb gevonden op internet bij geen last meer dat ik vlak na de oefeningen bijna door m'n benen zak, of nou ja, het gevoel heb. Ik zal ze even in de beginpost zetten, misschien hebben jullie er ook wat aan?


    We'll still love each other, forever and always. <3