• Ik was van het weekend bij een vriendin van me in Den Haag (Voor de iets oudere Quizletters onder ons, kennen jullie Lisa nog? JoJudicious? Zij dus.) En toen ik bij haar aankwam was ik verbaasd over hoeveel ze in een korte periode was afgevallen. Ze vertelde me dat ze dit heeft gedaan door enkel te sporten, en zei dat als ik ook weer in mijn oude figuur wilde komen, ik het ook moest gaan doen omdat het zeer effectief is. Eerlijk gezegd ben ik sinds de zomervakantie heel erg aangekomen. Ik zie het zelf en mijn ouders zeggen het ook.
    Dus na een paar dagen erover nagedacht te hebben (?) heb ik gisteren besloten om te beginnen met de 30 Day Squat Challenge. Ik heb zojuist mijn eerste set achter de rug en besloot ook de Crunch Challenge aan te gaan. So far, so good. Ik hoop dat ik het volhoud. Ik heb een paar weken geleden mijn voeding al aangepast, ik ben gezonder gaan eten en in minder grote porties. De crunches gingen me aardig goed af, al moest ik daarvoor bij de squats wel even op mijn kiezen bijten. Ik doe het samen met een vriendin van me, en ik hoop echt dat we het volhouden en het kunnen afmaken. Ik ben ook van plan na de challenges nog verder te gaan met andere Challenges, zoals de Yoga challenge, ik ben benieuwd of dit me gaat lukken en anders pak ik mijn spitzen weer op en ga ik in mijn kamer gewoon wat balletoefeningen doen. Voor degenen die zich afvragen wat de Challenges inhouden, hieronder staan ze.




    Edit: Warming up en Cooling down videos hier onder.

    Warming Up:


    Er zitten squats in, maar ik vervang ze voor high-kicks, misschien een idee?

    Cooling Down:


    10 verschillende soorten squats!:

    [ bericht aangepast op 21 dec 2013 - 20:15 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Oeh, dat ga ik ook doen! ^^


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Wunjo schreef:
    (...)

    Oh, dan doen wij het op training anders :') Wij doen onze benen in de lucht en maken dan korte bewegingen omhoog.


    Da's dan een verticale crunch(:


    Food.

    Ik noem dit trouwens niet eens afvallen. Eerder zorgen dat je beter in je vel zit en weer in vorm raakt.


    26 - 02 - '16

    Wunjo schreef:
    (...)

    Oh, dan doen wij het op training anders :') Wij doen onze benen in de lucht en maken dan korte bewegingen omhoog.


    Je kan hem op verschillende manieren doen, inderdaad, benen in de lucht is moeilijker, ik kreeg hem altijd zoals ik hem nu doe als warming-up en hij staat ook zo bij de Challenge, als ik het moeilijker wil maken ga ik het met benen in de lucht doen!


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Child schreef:
    Ik noem dit trouwens niet eens afvallen. Eerder zorgen dat je beter in je vel zit en weer in vorm raakt.


    Deels is het ook wel afvallen, maar ik heb het er maar voor de zekerheid bij gezet, haha!
    Anyways ik ga trainen, want dat heb ik (helaas) ook nog op donderdagavond.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    (...)

    Deels is het ook wel afvallen, maar ik heb het er maar voor de zekerheid bij gezet, haha!
    Anyways ik ga trainen, want dat heb ik (helaas) ook nog op donderdagavond.


    Succes! c;


    26 - 02 - '16

    Ik zal in het weekeind gaan beginnen, mag vandaag en morgen niet sporten..


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Veel succes!

    En oooh, squats... Die doe ik al anderhalf jaar een keer in de week 30 keer. Voor mijn spierziekte. Te-rri-ble. Ik vind het echt stoer dat je het doet c:


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Dat soort dingen vind ik echt zo ongelooflijk saai haha. Ik ga liever, als ik dan wil sporten, gewoon hardlopen of een goede wandeling maken :')

    Maar het is wel goed dat je het doet! Ik kan me alleen nooit voorstellen dat mensen zoiets liever doen dan lekker in de frisse buitenlucht aan de slag gaan. Maar goed, het is daarom ook wel knap als je zoiets kan volhouden, want ik kan dat echt niet :')

    [ bericht aangepast op 12 dec 2013 - 19:40 ]


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Heap schreef:
    Veel succes!

    En oooh, squats... Die doe ik al anderhalf jaar een keer in de week 30 keer. Voor mijn spierziekte. Te-rri-ble. Ik vind het echt stoer dat je het doet c:

    Maar daar blijf je wel slank van. (:

    @Valentino, veel succes hiermee. Ik ben er zelf soms ook wel mee bezig, maar dat eerder om gewoon wat sterkere spieren etc te krijgen. En ik houd me nou niet echt aan een vast patroon. :x


    :)

    Ik hou het wel bij de sportschool :Y) Voel mijn spieren nog steeds door de oefeningen van gisteren, haha.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Assassin schreef:
    Oh, ik heb die squats ook heel lang gedaan, maar dan via een filmpje van Blogilates. http://www.youtube.com/watch?v=xDpB8pWEjhk. (er staat een xd in, sorry) Zij heeft echte leuke challenges.

    bij de helft van haar filmpjes die ik heb geprobeerd viel ik al neer na 10 minuten ;3

    & Ja leuk zoiets, voor mij ook nodig, maar wel na de examens!


    effort never betrays you

    Berzerk schreef:
    (...)
    bij de helft van haar filmpjes die ik heb geprobeerd viel ik al neer na 10 minuten ;3

    & Ja leuk zoiets, voor mij ook nodig, maar wel na de examens!


    Haha, het is ook de bedoeling dat je die filmpjes vaker doet en het uiteindelijk helemaal vol kan houden. 8D


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Haha, het is ook de bedoeling dat je die filmpjes vaker doet en het uiteindelijk helemaal vol kan houden. 8D

    ja waarschijnlijk maar het is zo deprimerend haha ;3 dan zie je haar al die bewegingen perfect doen en terwijl praat ze ook nog probleemloos, en terwijl ga ik dood lol ;d Maar mijn conditie is wel extreem slecht.


    effort never betrays you

    Is dat hetzelfde als wat je vriendin doet?
    Ik heb namelijk het pobleem dat ik amper met mijn stufie + extra geld rondkom (ik kan naast mijn studie niet werken, daar heb ik de energie niet voor. Lang verhaal). Daardoor kan ik dus ook niet naar een sportschool. Als dit wel werkt om me fitter te gaan voelen... :3