• Ik was van het weekend bij een vriendin van me in Den Haag (Voor de iets oudere Quizletters onder ons, kennen jullie Lisa nog? JoJudicious? Zij dus.) En toen ik bij haar aankwam was ik verbaasd over hoeveel ze in een korte periode was afgevallen. Ze vertelde me dat ze dit heeft gedaan door enkel te sporten, en zei dat als ik ook weer in mijn oude figuur wilde komen, ik het ook moest gaan doen omdat het zeer effectief is. Eerlijk gezegd ben ik sinds de zomervakantie heel erg aangekomen. Ik zie het zelf en mijn ouders zeggen het ook.
    Dus na een paar dagen erover nagedacht te hebben (?) heb ik gisteren besloten om te beginnen met de 30 Day Squat Challenge. Ik heb zojuist mijn eerste set achter de rug en besloot ook de Crunch Challenge aan te gaan. So far, so good. Ik hoop dat ik het volhoud. Ik heb een paar weken geleden mijn voeding al aangepast, ik ben gezonder gaan eten en in minder grote porties. De crunches gingen me aardig goed af, al moest ik daarvoor bij de squats wel even op mijn kiezen bijten. Ik doe het samen met een vriendin van me, en ik hoop echt dat we het volhouden en het kunnen afmaken. Ik ben ook van plan na de challenges nog verder te gaan met andere Challenges, zoals de Yoga challenge, ik ben benieuwd of dit me gaat lukken en anders pak ik mijn spitzen weer op en ga ik in mijn kamer gewoon wat balletoefeningen doen. Voor degenen die zich afvragen wat de Challenges inhouden, hieronder staan ze.




    Edit: Warming up en Cooling down videos hier onder.

    Warming Up:


    Er zitten squats in, maar ik vervang ze voor high-kicks, misschien een idee?

    Cooling Down:


    10 verschillende soorten squats!:

    [ bericht aangepast op 21 dec 2013 - 20:15 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    Ik denk dat ik voor Kerst een setje dumbbells en een yoga-matje ga vragen. Goed idee?


    Ja! Ik heb zelfs 2 dumbells van 1 kilo per stuk. Het lijkt misschien weinig, maar als je hiermee begint te trainen voel je echt wel je armen hoor, haha.


    Your make-up is terrible

    Ik heb mezelf wel is vaker aangenomen spieren te kweken, conditie, of wat af te vallen. Opzich heb ik het niet heel hard nodig, maar het zou wel fijn zijn om er iets af te halen. Maar ik doe het nooit haha, wel leuk dat je echt het inhoudsvermogen er voor hebt! Succes (:

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja! Ik heb zelfs 2 dumbells van 1 kilo per stuk. Het lijkt misschien weinig, maar als je hiermee begint te trainen voel je echt wel je armen hoor, haha.


    Ja die wil ik ook! In het roze. Haha!
    @ Foxfire; Ik heb het ook niet hard nodig, maar ik wil het voor mezelf, zodat ik me lekkerder in mijn vel voel zitten. (:


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Goed van je! Waar haal je die challenges vandaag eigenlijk?
    Die squats doe ik altijd bij yoga, maar dan gewoon door 1 keer die 'stoel' (zoals dat in het yoga-boekje genoemd wordt) lang vast te houden.
    Denk dat ik zelf liever iets gevarieerder doe, zodat er meer gedeelten van m'n lichaam soepel worden.


    You are beautiful, you are love.

    Foxfire schreef:
    Ik heb mezelf wel is vaker aangenomen spieren te kweken, conditie, of wat af te vallen. Opzich heb ik het niet heel hard nodig, maar het zou wel fijn zijn om er iets af te halen. Maar ik doe het nooit haha, wel leuk dat je echt het inhoudsvermogen er voor hebt! Succes (:


    Tell me about it, stud.

    Veel succes, ik hoop dat het je lukt!

    Ikzelf ben drie jaar geleden begonnen met spinning en sinds maart ben ik ook beginnen fietsen en daardoor voel ik me ook veel beter in mijn vel.


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Ik denk dat ik dit ga proberen! Ik wil graag weer op mijn oude figuur komen en ik denk dat dit goed gaat werken. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Count me in.
    Dit ga ik zo niet volhouden.


    I was raised to be charming, not sincere. -- prince charming

    Lol, iedereen voelt hun benen. Ik was te lui om achter de laptop te gaan (bloos)


    -

    Mijn benen zijn flubber en ik was zo stom om vanmorgen ook nog te hardlopen haha. Not good.


    Your make-up is terrible

    Ik doe al vier weken of misschien wel vijf sit-ups, crunches (maar dan met mijn rug zo vermogelijk van de grond om mijn tenen aan te raken), hmm, squats heb ik er nog niet bij geprobeerd. Maar ik doe dit voornamelijk om mijn buikspieren aan te sterken en mijn rugspieren, zo hoop ik rugpijn te voorkomen. (Hoe sterker je buikspieren, hoe meer last zij wegnemen van je rugspieren) En ik wil graag yoga gaan doen, ooit hahaha. Ik heb al een goed figuur - iets aan de dunne kant eerlijk gezegd, maar ik sport omdat ik het leuk vind :) Mijn lichaam is niet gebouwd voor marathons, dus dan maar zo.


    Chasing goals.

    Ik doe deze en het gaat me redelijk goed af. Misschien dat ik de Squat Challenge er ook bij ga doen. :Y)

    Imagines schreef:
    Ik doe deze en het gaat me redelijk goed af. Misschien dat ik de Squat Challenge er ook bij ga doen. :Y)



    Oh, die ga ik de volgende 30 dagen doen!


    Your make-up is terrible

    Imagines schreef:
    Ik doe deze en het gaat me redelijk goed af. Misschien dat ik de Squat Challenge er ook bij ga doen. :Y)



    Kun je even uitleggen hoe elke beweging moet?


    Pretty is just a pretty word.

    Mullingford schreef:
    (...)

    Kun je even uitleggen hoe elke beweging moet?

    Situp
    Crunches Let op! Deze lijkt op een situp, alleen is een crunch is alleen je hoofd die omhoog gaat, bij een situp gaat je hele bovenlichaam omhoog! (tenminste, zo werd ik het wijs uit de plaatjes.)
    Leg raises
    Planking


    Deep inside, I've never felt alive