• Ik was van het weekend bij een vriendin van me in Den Haag (Voor de iets oudere Quizletters onder ons, kennen jullie Lisa nog? JoJudicious? Zij dus.) En toen ik bij haar aankwam was ik verbaasd over hoeveel ze in een korte periode was afgevallen. Ze vertelde me dat ze dit heeft gedaan door enkel te sporten, en zei dat als ik ook weer in mijn oude figuur wilde komen, ik het ook moest gaan doen omdat het zeer effectief is. Eerlijk gezegd ben ik sinds de zomervakantie heel erg aangekomen. Ik zie het zelf en mijn ouders zeggen het ook.
    Dus na een paar dagen erover nagedacht te hebben (?) heb ik gisteren besloten om te beginnen met de 30 Day Squat Challenge. Ik heb zojuist mijn eerste set achter de rug en besloot ook de Crunch Challenge aan te gaan. So far, so good. Ik hoop dat ik het volhoud. Ik heb een paar weken geleden mijn voeding al aangepast, ik ben gezonder gaan eten en in minder grote porties. De crunches gingen me aardig goed af, al moest ik daarvoor bij de squats wel even op mijn kiezen bijten. Ik doe het samen met een vriendin van me, en ik hoop echt dat we het volhouden en het kunnen afmaken. Ik ben ook van plan na de challenges nog verder te gaan met andere Challenges, zoals de Yoga challenge, ik ben benieuwd of dit me gaat lukken en anders pak ik mijn spitzen weer op en ga ik in mijn kamer gewoon wat balletoefeningen doen. Voor degenen die zich afvragen wat de Challenges inhouden, hieronder staan ze.




    Edit: Warming up en Cooling down videos hier onder.

    Warming Up:


    Er zitten squats in, maar ik vervang ze voor high-kicks, misschien een idee?

    Cooling Down:


    10 verschillende soorten squats!:

    [ bericht aangepast op 21 dec 2013 - 20:15 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Krijg je hier een strakkere buik van? x'D Ik ga het denk ik wel proberen. :Y)


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Nou, ik heb eens, om het te proberen, 50 van die squats gedaan. Ja, je voelt je benen wel haha :') Ik in ieder geval :')

    En wow, op die andere dagen echt nog meer, like uiteindelijk 250? Ik zou überhaupt niet weten hoe ik dat ooooit zou kunnen ook al zou ik dit gaan volhouden. Het lijkt me zo onmogelijk :')


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Blancefloer schreef:
    Nou, ik heb eens, om het te proberen, 50 van die squats gedaan. Ja, je voelt je benen wel haha :') Ik in ieder geval :')

    En wow, op die andere dagen echt nog meer, like uiteindelijk 250? Ik zou überhaupt niet weten hoe ik dat ooooit zou kunnen ook al zou ik dit gaan volhouden. Het lijkt me zo onmogelijk :')


    Hahaha ik heb het ook gedaan, ik voel het nog steeds.

    Dat haal je wel als je je er gewoon aan houd hoor. 8D


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Hahaha ik heb het ook gedaan, ik voel het nog steeds.

    Dat haal je wel als je je er gewoon aan houd hoor. 8D


    Ik voel het ook nog steeds haha :')

    Hmm, nou ja, ik kan het me niet goed voorstellen dat ik dat ga kunnen (x Ik heb nooit echt heel consequent aan sport gedaan, omdat ik vrij dun ben en ik het daarom gewoon nooit nodig vond haha. Maar vandaar dat ik niet zo'n goede conditie en niet zulke sterke spieren heb. Maar in ieder geval, ik ga het dan maar proberen en kijken of het inderdaad gaat lukken :') (en of ik het überhaupt volhou, omdat ik binnen sporten vrij saai vind, misschien maar wat leuke muziek zoeken dat hiervoor te gebruiken is).


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Ik vind 50 al serieus wegen...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Child schreef:
    Goed dat je dat doet. Je brengt mij echt op het idee om het ook te gaan doen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wauwie, ik ga dat zeker proberen ^^


    -

    Lol, ik heb er twintig gedaan en ben lui gestopt. Straks doe ik die andere dertig nog wel snel voor het slapen gaan. Ik voel stiekem mijn benen nu al.


    Pretty is just a pretty word.

    Goed bezig!

    In de vakantie ga ik ook weer beginnen met sportoefeningen. Ik haal ze altijd uit de CosmoGIRL! Ik heb ook voor Sinterklaas een fitnessmatje en gewichtjes gekregen, dus ik kan weer lekker aan de slag ^^
    Ik was na de zomervakantie ermee begonnen, maar door alle drukte van school heb ik dit niet kunnen volhouden. Nu ik bijna klaar met mijn grootste zorg (PWS) kan ik er weer mee beginnen :'D

    Btw: als je wil weten, tussendoor, hoe goed je buikspieren al zijn: één minuut gaan planken. Als je dit 'met gemak' volhoudt, kun je ook één minuut gaan planken plus praten. Als je dat lukt, heb je pittig goede buikspieren :Y)

    [ bericht aangepast op 12 dec 2013 - 22:47 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Cixx schreef:
    Is dat hetzelfde als wat je vriendin doet?
    Ik heb namelijk het pobleem dat ik amper met mijn stufie + extra geld rondkom (ik kan naast mijn studie niet werken, daar heb ik de energie niet voor. Lang verhaal). Daardoor kan ik dus ook niet naar een sportschool. Als dit wel werkt om me fitter te gaan voelen... :3


    Dit is inderdaad hetzelfde wat die vriendin van me doet, ja. Plus ik herken het stufi probleem, haha en ik ga toch niet als ik het ook thuis kan doen.
    En voor de mensen die zich afvragen waarom ik niet ga hardlopen, dat gaat helaas niet vanwege de ernstige vorm van astma waar ik mee kamp, hier heb ik al moeite mee qua ademhaling.
    Iedereen ook bedankt die me succes wensen en voor iedereen die het overweegt, ik houd jullie wel op de hoogte in het topic hoe de vorderingen gaan.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik kan helaas niet sqauten want ik heb geen evenwich ik flikker dan gwn steik achterover.:') doe het soms in de sportschool met een stan die vastzit maar die doet dan weer pijn aan mijn nek.


    You were born original, don't die as a copy.

    Oh, dat is ook waardeloos zeg. :x
    Ik vind het al erg dat ik niet eens kan rennen, maar evenwicht problemen zouden voor mij persoonlijk voor veel erger zijn. (Danser, dus ja...)


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    Oh, dat is ook waardeloos zeg. :x
    Ik vind het al erg dat ik niet eens kan rennen, maar evenwicht problemen zouden voor mij persoonlijk voor veel erger zijn. (Danser, dus ja...)


    Achja ik ben.onhandig,.ik ben er wel aan gewend onderhand.:') basketbal is iets waar je tenminste geen evenwicht voor nodig hebt en dat doenik met alle plezier.x)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Achja ik ben.onhandig,.ik ben er wel aan gewend onderhand.:') basketbal is iets waar je tenminste geen evenwicht voor nodig hebt en dat doenik met alle plezier.x)


    Haha, nou wel mooi dat je iets hebt gevonden wat je leuk vind en geen evenwicht nodig heeft. (:


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik denk dat ik voor Kerst een setje dumbbells en een yoga-matje ga vragen. Goed idee?


    We'll still love each other, forever and always. <3