• Volgens mij was 4 vol, dus vandaar nummer 5!
    Dat gaat snel zeg xd we hebben in zeer korte tijd al een aantal topic's vol gekregen.
    Ik ben trots op de otaku's, we gonna rule the world!

    Algemeen Anime/manga/otaku topic.
    Waar je alles mag vertellen/vragen.zeggen dat gerelateerd is aan Japan!






    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Midori schreef:


    I really should watch that anime, (*^*)


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    @Midori, uit mijn eigen veiligheid ga ik jouw filmpje van Menma en Atsumu niet bekijken!

    Soumei schreef:
    (...)

    Is het op gebaseerd. Ik maakte een eigen character en omdat ik geen naam wist ging ik het maar een beetje afleiden van namen die ik mooi vond, (#*v*#)

    Serieus? O_O.. Damn nu voel ik mij awesome dat ik het doorhad ;D.
    -zoekt gauw door tumblr-...
    Jouw plaatje maar dan met tekst ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you


    Kawaii ^w^

    Shion schreef:
    @Midori, uit mijn eigen veiligheid ga ik jouw filmpje van Menma en Atsumu niet bekijken!
    (...)
    Serieus? O_O.. Damn nu voel ik mij awesome dat ik het doorhad ;D.
    -zoekt gauw door tumblr-...
    Jouw plaatje maar dan met tekst ;D


    Ik HOU van dat gezicht van Nezumi. :3
    Shion zo heel opgewonden brabbelen over namen en dan Nezumi.....
    Ik word daar bijzonder hyper van, :,D


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Soumei schreef:
    (...)

    Ik HOU van dat gezicht van Nezumi. :3
    Shion zo heel opgewonden brabbelen over namen en dan Nezumi.....
    Ik word daar bijzonder hyper van, :,D

    Haha je bent niet de enige hoor xd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    @ Tsukuyomi: Bollieeee! :D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Shion schreef:
    @Midori, uit mijn eigen veiligheid ga ik jouw filmpje van Menma en Atsumu niet bekijken!
    (...)
    Serieus? O_O.. Damn nu voel ik mij awesome dat ik het doorhad ;D.
    -zoekt gauw door tumblr-...
    Jouw plaatje maar dan met tekst ;D


    Ik schrik me helemaal kapot van die muziek op jouw tumblr XD.
    Ik word ook hyper van bijna alles wat met No. 6 te maken heeft - of sowieso van alles wat met anime of Japan te maken heeft. :3


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Ik schrik me helemaal kapot van die muziek op jouw tumblr XD.
    Ik word ook hyper van bijna alles wat met No. 6 te maken heeft - of sowieso van alles wat met anime of Japan te maken heeft. :3

    Sorry D:
    Als ik het niet vergeet verander ik het deze week ;d. Wil er toch nog wat liedjes erbij in doen.

    Weetje. Ik ben een panda aan het maken ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    (...)
    Sorry D:
    Als ik het niet vergeet verander ik het deze week ;d. Wil er toch nog wat liedjes erbij in doen.

    Weetje. Ik ben een panda aan het maken ;D


    Hahaha, het is niet dat ik er last van heb of zo hoor. (':
    Ik heb dat gewoon altijd als iemand liedjes op z'n tumblr page heeft staan, ik verwacht dat gewoon nooit en dan schrik ik ervan xd.

    Een panda? ;D Wat voor panda? ;D

    Ugh, ik ben nu net terug van vakantie en ik moet zoveel bij kijken. o______O
    Zijn eigenlijk de animes van het nieuwe seizoen al begonnen? ;o


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Haha, ik ben pas bij aflevering 6 en ik ben nu al fan van Little Busters xd


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Tsukuyomi schreef:
    Haha, ik ben pas bij aflevering 6 en ik ben nu al fan van Little Busters xd


    Ik ga nu net de laatste epi van Refrain kijken en ik ben zenuwachtig voor het einde. D:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Hahaha, het is niet dat ik er last van heb of zo hoor. (':
    Ik heb dat gewoon altijd als iemand liedjes op z'n tumblr page heeft staan, ik verwacht dat gewoon nooit en dan schrik ik ervan xd.

    Een panda? ;D Wat voor panda? ;D

    Ugh, ik ben nu net terug van vakantie en ik moet zoveel bij kijken. o______O
    Zijn eigenlijk de animes van het nieuwe seizoen al begonnen? ;o

    Een zwart witte panda? ;D

    Ehm.. Buddy Complex & Witch Craft Works is begonnen? xd... Er zijn wel een aantal al begonnen, maar een aantal moeten ook nog beginnen.. Zoals Pupa en Love Stage..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    (...)
    Een zwart witte panda? ;D

    Ehm.. Buddy Complex & Witch Craft Works is begonnen? xd... Er zijn wel een aantal al begonnen, maar een aantal moeten ook nog beginnen.. Zoals Pupa en Love Stage..


    Mweh, ik ben weer vergeten welke ik wilde gaan kijken xd. Gelukkig heb ik het op m'n lijst staan, ik zal zo eens kijken, maar eerst alle laatste episodes die ik nog moest kijken, kijken. ;o Zoals Little Busters en Yozakua Quartet. ;o

    Een zwart witte? ;o Ik dacht een roze. (": Nee grapje, ik bedoelde eigenlijk hoe je 'm ging maken, tekenen of ... ja, hoe kun je een panda eigenlijk anders maken...
    Volgens mij werkt m'n hoofd niet mee, laat maar. xd


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ehm ik maak hem van vilt ;d
    Een knuffeltje dus eigenlijk. Heb al eens vaker knuffeltjes gemaakt ;d.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you