• Volgens mij was 4 vol, dus vandaar nummer 5!
    Dat gaat snel zeg xd we hebben in zeer korte tijd al een aantal topic's vol gekregen.
    Ik ben trots op de otaku's, we gonna rule the world!

    Algemeen Anime/manga/otaku topic.
    Waar je alles mag vertellen/vragen.zeggen dat gerelateerd is aan Japan!






    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Oeh, I don't mind his hair. :3
    Hoewel hij op sommige afbeeldingen wel een beetje een meisje lijkt, ja...


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik vind zijn lange haar ook wel leuk, maar idk lijkt het nou ook alsof zijn gezicht veranderd is. Vind het wel heel epic gedaan ^^
    Ben benieuwd =3

    Plot twist: Hij is gewoon in een meisje veranderd.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Hoop wel dat hij nog dezelfde stem blijft behouden

    Incedunt schreef:
    Plot twist: Hij is gewoon in een meisje veranderd.

    Zou me niks verbazen dat hij in een spel terecht komt en inderdaad daar een meisje is...


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    (...)
    Zou me niks verbazen dat hij in een spel terecht komt en inderdaad daar een meisje is...


    Eigenlijk hè... Mij ook niet echt. ;x


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Dus... Iemand episode 1 gezien van Buddy Complex en nu in een totale mindfck zit?
    Ik hou niet van die grote robots.. Maar nu wil ik de dingen weten die er in gebeurde dus ik zit met robots opgescheept..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    Dus... Iemand episode 1 gezien van Buddy Complex en nu in een totale mindfck zit?
    Ik hou niet van die grote robots.. Maar nu wil ik de dingen weten die er in gebeurde dus ik zit met robots opgescheept..


    Had ik met Code Geass xd


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Volgens mij gaan ze met Buddy Complex een paradox creëren of zo -.- ...
    Hopelijk gaan ze het snel uitleggen.. Ik snap het namelijk niet ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    Dus... Iemand episode 1 gezien van Buddy Complex en nu in een totale mindfck zit?
    Ik hou niet van die grote robots.. Maar nu wil ik de dingen weten die er in gebeurde dus ik zit met robots opgescheept..

    Ik heb de eerste aflevering van Buddy Complex ook gekeken. Ik ben zelf ook niet van de grote robot maar ja ik vind het verhaal verder wel interessant dus nu kijken wat episode 2 gaat brengen !


    Kawaii ^w^

    Ouran high school host club AMV Die ik gemaakt heb met vriendin !!

    [ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 22:13 ]


    Kawaii ^w^

    ^^ cute ;d. Wil die anime nog een keer rewatchen ;d.

    -Propt stiekem weer een paar gifs in een spoiler van animes die in deze topics amper tot niet genoemd zijn-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    KARNEVAL! Ik wil wel praten over Karneval. ;D
    Gareki is geweldig. En Yogi ook. En Nai is assdfgjklkhx cuuute. :3 En ik mag Karoku niet.
    En Tsukumo is ook awesome. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Overal mee eens ;o. Vergeet de konijnen hulpjes niet! Die zijn awesome ;o.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    ^^ cute ;d. Wil die anime nog een keer rewatchen ;d.

    -Propt stiekem weer een paar gifs in een spoiler van animes die in deze topics amper tot niet genoemd zijn-



    Zijn die allemaal van Karnival?
    Kent iemand hier Gundam Seed ofzo? Een vriend vind dat ik 'm moet kijken.