• Volgens mij was 4 vol, dus vandaar nummer 5!
    Dat gaat snel zeg xd we hebben in zeer korte tijd al een aantal topic's vol gekregen.
    Ik ben trots op de otaku's, we gonna rule the world!

    Algemeen Anime/manga/otaku topic.
    Waar je alles mag vertellen/vragen.zeggen dat gerelateerd is aan Japan!






    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Shion schreef:
    Angel Beats is allang genoemd haha xd. In een andere topic ;P..

    @Parachutes, Bij Free ook! ;O Bij Danganronpa kan ik het mij ook zo even niet meer herinneren.. En als het dan was dan misschien bij die crossdresser of die krijger meid..

    Mja ik ben zo naar me zus xd, Misschien dat ik daar af en toe reageer via mijn mobiel, maar weet niet zeker...


    Jaa, maar ik bedoel over anime's waar je bij huilt, dan hoort Angel Beats! daar sowieso bij.
    Ik zat bijna al bij aflevering 3 stuk bij het moment van Iwasawa :X


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Tsukuyomi schreef:
    (...)

    Jaa, maar ik bedoel over anime's waar je bij huilt, dan hoort Angel Beats! daar sowieso bij.
    Ik zat bijna al bij aflevering 3 stuk bij het moment van Iwasawa :X

    Owww, nja ik zat meer even de dingen op te noemen waar je het eigenlijk niet zo gauw verwachtte als je de naam hoort en beetje weet waar het over gaat ;d.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Apricity schreef:
    Meh Kyoukai no Kanata is leuk =3 Hebben jullie eigenlijk wel is gehuild bij een anime? =3
    Zojaa welke?


    Ik heb gehuild bij One Piece.
    Oh, ik heb ook gehuild bij Pokémon toen ik klein was. Je weet wel; die aflevering dat Pikachu Ash verlaat. haha ^^


    | Reality is for people that lack imagination |

    Wacht.. Pikachu verliet Ash? Welke Pokemon keek jij? O_O
    Ik herinner mij wel Butterfree & Charizard die weggingen..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    Wacht.. Pikachu verliet Ash? Welke Pokemon keek jij? O_O
    Ik herinner mij wel Butterfree & Charizard die weggingen..


    Pikachu kwam een hele kudde andere pikachu tegen en toen bleef hij daar. Maar op het allerlaatste moment bedacht hij zich en ging hij toch weer met Ash mee.
    Ik ben er helemaal door getraumatiseerd geraakt, want ik weet nog steeds dat ik toen heel erg moest huilen. D:


    | Reality is for people that lack imagination |

    Apricity schreef:
    Meh Kyoukai no Kanata is leuk =3 Hebben jullie eigenlijk wel is gehuild bij een anime? =3
    Zojaa welke?

    Anohana
    Clannad/Clannad After story
    Air
    Angel beats
    Little busters! Refrain
    H2O : Footprints in the sant

    En nog een heleboel waar ik de naam ff niet meer van weet .


    Kawaii ^w^

    @Shion mja ik weet niet, ik bind me normaal gesproken heel erg aan personages en dan ga ik huilen xd. Maar ik had dat bij Danganronpa niet zo erg. Hoewel... Misschien heb ik trouwens toch wel gehuild bij die ene jongen die een meisje leek... Weet ik niet meer zeker.

    @Tsukuyomi yes yeeees I know, ik ga Nana nog wel eens kijken. ^^

    @Yayde dat herinner ik me nog! ;o Ik vond dat ook echt verschrikkelijk ja, maar ik weet niet meer of ik gehuild heb of niet.

    Ik heb bij Sukitte Ii na yo ook heel erg gehuild, om er maar even één te noemen die nog niet genoemd is. ;d Oh, en No. 6 natuurlijk.

    Ik ging echt kapot toen ik dacht dat Shion doodging. O_____o Oh en ook op dat moment waarop Shion die gast neer ging schieten en Nezumi daar helemaal van overstuur was... God, ik wil die anime rewatchen ook al heb ik 'm pas een paar maanden terug voor het eerst gezien...


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    HAPPY NEW YEAR FELLOW OTAKUUUU'S! *O*


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    HAPPY NEW YEAR OTAKU'S!


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Gelukkig nieuwjaar! Weer een jaar om volop anime te kijken. :Y)


    | Reality is for people that lack imagination |

    Gelukkig nieuwjaar de beste wensen voor 2014 !!!
    Weer een heel jaar met anime :3


    Kawaii ^w^

    Hihi iedereen een gelukkig nieuwjaaaar ^^ =3

    [ bericht aangepast op 1 jan 2014 - 13:44 ]

    Net Sword Art Online: Extra Edition gekeken van 1 hr. 41 min.
    Ik vond het een hele goeie Special.

    Eerste deel vooral veel Recapes Tweede deel heeft meer actie. Zo leuk wanneer ze Suguha leren zwemmen. Ook de recapes van uit een bepaald Character waren erg mooi.

    Genre: Action, Adventure, Fantasy, Game, Romance, Shounen
    Punt: 8/10
    Ik kijk nu al weer uit naar seizoen twee http://myanimelist.net/anime/21881/Sword_Art_Online_II


    Kawaii ^w^

    Midori schreef:
    Net Sword Art Online: Extra Edition gekeken van 1 hr. 41 min.
    Ik vond het een hele goeie Special.
    Eerste deel vooral veel Recapes Tweede deel heeft meer actie. Zo leuk wanneer ze Suguha leren zwemmen. Ook de recapes van uit een bepaald Character waren erg mooi.

    Genre: Action, Adventure, Fantasy, Game, Romance, Shounen
    Punt: 8/10
    Ik kijk nu al weer uit naar seizoen twee http://myanimelist.net/anime/21881/Sword_Art_Online_II


    Jaa moet ook nog gaan kijken >3<
    Ik ben nu begonnen met Inu x boku SS. En blood lad =3
    Ben heel benieuwd naar het tweede seizoen van SAO.
    Via welke site kijk jij het ? c:

    Waar zijn jullie usernames eigenlijk van?
    Best veel hebben hier een username gerelateerd aan iets Japans of een anime geloof ik als ik zo kijk.
    Van paar zie ik het wel though c:
    Ik wil ook mijn volgende username iets met anime of een Japans woord, ik zat te denken aan Gomenasai of Sugoi =3