• Volgens mij was 4 vol, dus vandaar nummer 5!
    Dat gaat snel zeg xd we hebben in zeer korte tijd al een aantal topic's vol gekregen.
    Ik ben trots op de otaku's, we gonna rule the world!

    Algemeen Anime/manga/otaku topic.
    Waar je alles mag vertellen/vragen.zeggen dat gerelateerd is aan Japan!






    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Apricity schreef:
    Waar zijn jullie usernames eigenlijk van?
    Best veel hebben hier een username gerelateerd aan iets Japans of een anime geloof ik als ik zo kijk.
    Van paar zie ik het wel though c:
    Ik wil ook mijn volgende username iets met anime of een Japans woord, ik zat te denken aan Gomenasai of Sugoi =3


    Lastig uit te leggen waar die van mij momenteel van is. Hij is van een anime, maar tegelijkertijd komt die ook uit het Shintoïsme. Maar ik zou wel zeggen waar ik hem vandaan heb. Hij is uit de anime Naruto Shippuuden, een anime waar ik tot nu toe wel het langste plezier van heb. Het komt van een van mijn favoriete personage uit die anime genaamd Itachi. Tsukuyomi is een speciale manier wanneer iemand in zijn ogen kijkt of wanneer hij zelfs al een handgebaar maakt, dat hij iemand in een illusie kan brengen die hij kan vormen naar wat hij wilt. Dat gebruikt hij natuurlijk ook in gevechten, maar ook zijn hele leven lijkt een Tsukuyomi soms te zijn en ik vind dat gewooon echt heel mooi gedaan. Het is misschien een ontzettend lange anime, maar het is wel een van de mooiste anime die ik ooit heb gezien, hoewel het ook hele zwakke momenten heeft. :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Tsukuyomi schreef:
    (...)

    Lastig uit te leggen waar die van mij momenteel van is. Hij is van een anime, maar tegelijkertijd komt die ook uit het Shintoïsme. Maar ik zou wel zeggen waar ik hem vandaan heb. Hij is uit de anime Naruto Shippuuden, een anime waar ik tot nu toe wel het langste plezier van heb. Het komt van een van mijn favoriete personage uit die anime genaamd Itachi. Tsukuyomi is een speciale manier wanneer iemand in zijn ogen kijkt of wanneer hij zelfs al een handgebaar maakt, dat hij iemand in een illusie kan brengen die hij kan vormen naar wat hij wilt. Dat gebruikt hij natuurlijk ook in gevechten, maar ook zijn hele leven lijkt een Tsukuyomi soms te zijn en ik vind dat gewooon echt heel mooi gedaan. Het is misschien een ontzettend lange anime, maar het is wel een van de mooiste anime die ik ooit heb gezien, hoewel het ook hele zwakke momenten heeft. :)


    Wauw, best vet =3, ik wil Naruto ook nog gaan kijken maar kijk er eerst wat korte af. Maar ik twijfel als ik Naruto eerst zou doen of One Piece.

    Die van mij is een van mijn zelf verzonnen characters, C,:
    Dat was Xionn ook eigenlijk....

    Gelukkig nieuw jaar!

    Wuu-uuh ik heb mijn manga's al weer uit....
    MEW MEW STYLE, MEW MEW GRACE! MEW MEW POWER IN YOUR FACE!


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Apricity schreef:
    (...)

    Wauw, best vet =3, ik wil Naruto ook nog gaan kijken maar kijk er eerst wat korte af. Maar ik twijfel als ik Naruto eerst zou doen of One Piece.


    Ty :)
    ja, Naruto is ook de enige lange die ik kijk, hoewel ik ook twijfel om Fairy tail ooit te kijken, die lijkt me ook wel goed of Bleach. :)
    Maar ik zou kiezen voor Naruto, maar dat kom doordat ik echt een enorme fan ervan ben xd dus geheel objectief ben ik nou ook weer niet.
    Ik moet toegeven dat het wel langzaam opgang komt, de eerste arc tot en met aflevering 16 is niks, maar ja, het is ook de introductie arc. Maar daarna wordt het echt beter en vooral het tweede seizoen Shippuuden, daar kun je echt van genieten. Daar zitten echt van zulke goede momenten tussen, waarbij het eerste seizoen op een kinderserie lijkt. Maar als je ervoor kiest om Naruto te kijken dan moet je gewoon door blijven kijken hoe slecht het ook wordt, want het heeft echt een aantal goede dingen erin zitten dat zo buitengewoon goed gedaan is en waar de schrijver zeg maar tijd voor moest creëren, omdat het anders nooit zo emotioneel aanvalt, dat je er gewoon echt fan van wordt. Vooral als je the truth of Itachi kent. :) Daarna ben je gegarandeerd fan :) Dus ik zou voor Naruto gaan, maar ik heb one piece eigenlijk nog nooit gezien alleen tja, ik hoor er wel dingen over en ik vind het er een beetje goofy uitzien, hoewel het plot nog wel goed kan zijn. Maar ik hoor dat die serie nog langzamer opgang komt en dat die de aankomende 10 jaar nog niet gaat eindigen, terwijl naruto een beetje tot zijn eind loopt, volgens mij stapt de manga in 2014 :) Maar ja, duurt wel even voor je bij bent, mij heeft het bijna een half jaar gekost om bij te komen xd haha, echt erg. Dus go Naruto! Believe it!


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Apricity schreef:
    (...)

    Jaa moet ook nog gaan kijken >3<
    Ik ben nu begonnen met Inu x boku SS. En blood lad =3
    Ben heel benieuwd naar het tweede seizoen van SAO.
    Via welke site kijk jij het ? c:

    Ik heb Sao Special gekeken op www.onepieceofbleach.com
    Inu x Boku heb ik ook gekeken. En blood lad was niet mijn genre.


    Kawaii ^w^

    Mijn Naam Midori is het japanse woord voor Groen (^.^)
    Niet zo bijzonder maar het is mijn favorite kleur haha.
    Verder nog een vraagje wat zijn jullie favoriete anime Quotes??

    Hier een paar van mijn favoriete:
    Anime Quote
    Pasta! 'North Italy' (Hetalia)
    Don't call me miss rang two ! 'Hikari' (Special A)
    I-chi-go!! 'Johnny' (Yumeiro Pâtissière SP Professional)
    Come on, Mr. Cuddly wuddly. 'Ichigo Amano' (Yumeiro Pâtissière SP Professional)
    You love Kashino, Right ? 'Chocolat'(Yumeiro Pâtissière SP Professional)
    Stay with me for ever! 'Makoto Kashino'(Yumeiro Pâtissière SP Professional)
    Hiroto is so much cooler! 'Kirari' (Kirarin Revolution)
    There is some on your back too a umeboshi. I can see it. 'kyo'(Fruit basket)
    You wanna eat cake with me Haru-Chan 'Honey' (Ouran High school host club)
    Kuronuma! I Like you! 'Shouta Kazehaya'(Kimi ni Todoke 2nd Season)
    Oh I love it. It is Fun to play Basketball with my friends "Hinata" (Ryo Kyuu Bu!)
    Wafuu! "Kud" (Little busters)
    Gao "Misuzu Kamio" (Air)
    Ichigo-Tan LOVE YOU DESU! "Omome" (Aikatsu!)
    Memna we found you!! "Members of Super Peace Busters" (Anohana)

    Nog een heleboel andere maar te lui om er meer te typen deze had ik nog op een word op geslagen staan.

    Nog ff gif van Maize

    [ bericht aangepast op 1 jan 2014 - 17:43 ]


    Kawaii ^w^

    I rather trust and regret than doubt and regret - Kirito
    If you really love someone that much, even when things look hopeless, you can't give up. - Suguha
    There won't be any progress if we don't take risks - Kyouko Kirigiri
    If you keep making light of people's emotions, it would come back to bite you - Kyouoko Kirigiri


    Voor de rest heb ik niet heel veel quotes ooit opgezocht of opgeslagen.
    Die van Kyouko waren screenshots terwijl ik de anime keek, en die van sword art online opgezocht ooit c:

    [ bericht aangepast op 1 jan 2014 - 17:47 ]

    Tsukuyomi schreef:
    (...)

    Ty :)
    ja, Naruto is ook de enige lange die ik kijk, hoewel ik ook twijfel om Fairy tail ooit te kijken, die lijkt me ook wel goed of Bleach. :)
    Maar ik zou kiezen voor Naruto, maar dat kom doordat ik echt een enorme fan ervan ben xd dus geheel objectief ben ik nou ook weer niet.
    Ik moet toegeven dat het wel langzaam opgang komt, de eerste arc tot en met aflevering 16 is niks, maar ja, het is ook de introductie arc. Maar daarna wordt het echt beter en vooral het tweede seizoen Shippuuden, daar kun je echt van genieten. Daar zitten echt van zulke goede momenten tussen, waarbij het eerste seizoen op een kinderserie lijkt. Maar als je ervoor kiest om Naruto te kijken dan moet je gewoon door blijven kijken hoe slecht het ook wordt, want het heeft echt een aantal goede dingen erin zitten dat zo buitengewoon goed gedaan is en waar de schrijver zeg maar tijd voor moest creëren, omdat het anders nooit zo emotioneel aanvalt, dat je er gewoon echt fan van wordt. Vooral als je the truth of Itachi kent. :) Daarna ben je gegarandeerd fan :) Dus ik zou voor Naruto gaan, maar ik heb one piece eigenlijk nog nooit gezien alleen tja, ik hoor er wel dingen over en ik vind het er een beetje goofy uitzien, hoewel het plot nog wel goed kan zijn. Maar ik hoor dat die serie nog langzamer opgang komt en dat die de aankomende 10 jaar nog niet gaat eindigen, terwijl naruto een beetje tot zijn eind loopt, volgens mij stapt de manga in 2014 :) Maar ja, duurt wel even voor je bij bent, mij heeft het bijna een half jaar gekost om bij te komen xd haha, echt erg. Dus go Naruto! Believe it!


    Haha, jaa Fairy tail lijkt me ook echt heel leuk en een nicht raad me Bleach aan. Aarg zoveel goede animes die zo lang zijn >3<
    Hihi bedankt voor de tip, ik heb inderdaad meestal als ik er niet door heen kom, dat ik dan met een andere begin. Maar soms zet
    ik me er ook gewoon doorheen en dan ben ik heel erg blij dat ik niet ben gestopt met die anime. Ik heb wel Un-Go, Vampire knight, The world god only knows gedropt. Henneko staat ook bij mij op pauze. Jaa One piece heeft echt superveel episodes, daar ben ik nog wel jaren mee bezig dan waarschijnlijk o.o

    Apricity schreef:
    (...)

    Haha, jaa Fairy tail lijkt me ook echt heel leuk en een nicht raad me Bleach aan. Aarg zoveel goede animes die zo lang zijn >3<
    Hihi bedankt voor de tip, ik heb inderdaad meestal als ik er niet door heen kom, dat ik dan met een andere begin. Maar soms zet
    ik me er ook gewoon doorheen en dan ben ik heel erg blij dat ik niet ben gestopt met die anime. Ik heb wel Un-Go, Vampire knight, The world god only knows gedropt. Henneko staat ook bij mij op pauze. Jaa One piece heeft echt superveel episodes, daar ben ik nog wel jaren mee bezig dan waarschijnlijk o.o


    Nou, ik kan je in ieder geval verzekeren dat het blijven kijken van Naruto het echt waard is, hoewel de fouten nooit opwegen tegen de goede dingen ze doen. Alleen de dingen die ze goed doen, die doen ze vreselijk goed, maar ja, ze maken daarmee de enorme filler arcs niet goed xd daarom sla ik die altijd over, zoals bij het eerste seizoen vanaf 135 alleen nog maar filler komt xd Daar heb ik geen zin in om te kijken, dus heb ik overgeslagen. Maar het is echt een enorm goede anime :) Dus ik zou het erop wagen, als je de tweede arc haalt en rond aflevering 24 komt, dan snap je denk ik wel een beetje wat ik bedoel. Er zitten echt hele goede dingen in, maar het ontwikkelt zich zeker in het eerste seizoen zo langzaam.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Shion schreef:
    Zo veel tekst D:


    Waar hebben jullie het over? D:


    @Diegene die vroeg waar je usernames vandaan kwamen, die van mij komt van de anime No.6 ... Eigenlijk kan het nu ook van Coppelion, maar dan moet ik mijn plaatje veranderen, maar dat doe ik niet..

    @Parachutes, dat is die crossdresser! ;O

    @Mensjes, Vrolijk nieuwjaar ;d. Ook al is hij laat.. Serieus ik was pas tussen 5 en half 6 thuis...
    Ik ga nog wat leuke gifs in een spoiler doen.
    Eigenlijk zijn het 2 plaatjes ;d Automatische muziek. Sorry! Moet dat nog steeds veranderen.



    Ok voor diegene die willen weten waar ze vandaan komen, die staan in deze spoiler.
    Als ik het mij goed herinner is de eerste -Plus de link- van Kuroshitsuji
    De tweede is van Un-Go
    En de laatste is van Btoom!

    Weetje als ik gifs plaats haal ik ze van mijn tumblr af.. En dan zie ik soms een plaatje en dan denk ik; Hoe komt het dat er hier nog nooit is over gepraat..
    Maar dan zit ik gelijk van; Syll.. Dat zijn Minions.. Minions zitten niet in anime..

    Trouwens.. Hoe lezen jullie manga? Bestel je ze of lees je ze online? ;o..
    En ik ben wel eens benieuwd welke jullie volgen die nu nog bezig zijn.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    (...)


    @Diegene die vroeg waar je usernames vandaan kwamen, die van mij komt van de anime No.6 ... Eigenlijk kan het nu ook van Coppelion, maar dan moet ik mijn plaatje veranderen, maar dat doe ik niet..

    @Parachutes, dat is die crossdresser! ;O

    @Mensjes, Vrolijk nieuwjaar ;d. Ook al is hij laat.. Serieus ik was pas tussen 5 en half 6 thuis...
    Ik ga nog wat leuke gifs in een spoiler doen.
    Eigenlijk zijn het 2 plaatjes ;d Automatische muziek. Sorry! Moet dat nog steeds veranderen.



    Ok voor diegene die willen weten waar ze vandaan komen, die staan in deze spoiler.
    Als ik het mij goed herinner is de eerste -Plus de link- van Kuroshitsuji
    De tweede is van Un-Go
    En de laatste is van Btoom!

    Weetje als ik gifs plaats haal ik ze van mijn tumblr af.. En dan zie ik soms een plaatje en dan denk ik; Hoe komt het dat er hier nog nooit is over gepraat..
    Maar dan zit ik gelijk van; Syll.. Dat zijn Minions.. Minions zitten niet in anime..

    Trouwens.. Hoe lezen jullie manga? Bestel je ze of lees je ze online? ;o..
    En ik ben wel eens benieuwd welke jullie volgen die nu nog bezig zijn.


    Ik lees eigenlijk manga's op internet. Ik weet het het is slecht xd
    En liever heb ik ze zelf ook, maar ja, dan moet je bestellen en zo en dit is gewoon veel makkelijker.
    Ik volg eigenlijk ook maar 2 manga's Angel Beats & Naruto, waarvan ze allebei nog lopen.
    Alleen Angel Beats dat duut egt lang voor een nieuw hoofdstuk, maar de nieuwste volume was pas geleden uitgekomen :)
    En Naruto, tja elke week :) op woensdag komt die altijd uit en dan op donderdag de nieuwe aflevering van de anime.
    Ik heb trouwens ook volume 1 van Fairy tail gelezen xd


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    ^^ Nee dat is niet slecht D: ... Anders ben ik ook slecht D: ... Syl te arm om te bestellen D: Plus waarschijnlijk heb ik dan te weinig plek.. Er zijn zo veel dingen die ik wil lezen o-o en aan het lezen ben o-o..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    (...)


    @Diegene die vroeg waar je usernames vandaan kwamen, die van mij komt van de anime No.6 ... Eigenlijk kan het nu ook van Coppelion, maar dan moet ik mijn plaatje veranderen, maar dat doe ik niet..

    @Parachutes, dat is die crossdresser! ;O

    @Mensjes, Vrolijk nieuwjaar ;d. Ook al is hij laat.. Serieus ik was pas tussen 5 en half 6 thuis...
    Ik ga nog wat leuke gifs in een spoiler doen.
    Eigenlijk zijn het 2 plaatjes ;d Automatische muziek. Sorry! Moet dat nog steeds veranderen.



    Ok voor diegene die willen weten waar ze vandaan komen, die staan in deze spoiler.
    Als ik het mij goed herinner is de eerste -Plus de link- van Kuroshitsuji
    De tweede is van Un-Go
    En de laatste is van Btoom!

    Weetje als ik gifs plaats haal ik ze van mijn tumblr af.. En dan zie ik soms een plaatje en dan denk ik; Hoe komt het dat er hier nog nooit is over gepraat..
    Maar dan zit ik gelijk van; Syll.. Dat zijn Minions.. Minions zitten niet in anime..

    Trouwens.. Hoe lezen jullie manga? Bestel je ze of lees je ze online? ;o..
    En ik ben wel eens benieuwd welke jullie volgen die nu nog bezig zijn.


    Ik lees meestal manga online of via app op iPod en iPad , maar heb ook een deel online gekocht en een paar in een boekenwinkel met manga
    Ik volg verschillende manga : Nana, Kimi ni Todoke, fairy tail en nog een heleboel xD

    [ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 10:19 ]


    Kawaii ^w^

    Shion schreef:
    (...)


    @Diegene die vroeg waar je usernames vandaan kwamen, die van mij komt van de anime No.6 ... Eigenlijk kan het nu ook van Coppelion, maar dan moet ik mijn plaatje veranderen, maar dat doe ik niet..

    @Parachutes, dat is die crossdresser! ;O

    @Mensjes, Vrolijk nieuwjaar ;d. Ook al is hij laat.. Serieus ik was pas tussen 5 en half 6 thuis...
    Ik ga nog wat leuke gifs in een spoiler doen.
    Eigenlijk zijn het 2 plaatjes ;d Automatische muziek. Sorry! Moet dat nog steeds veranderen.



    Ok voor diegene die willen weten waar ze vandaan komen, die staan in deze spoiler.
    Als ik het mij goed herinner is de eerste -Plus de link- van Kuroshitsuji
    De tweede is van Un-Go
    En de laatste is van Btoom!

    Weetje als ik gifs plaats haal ik ze van mijn tumblr af.. En dan zie ik soms een plaatje en dan denk ik; Hoe komt het dat er hier nog nooit is over gepraat..
    Maar dan zit ik gelijk van; Syll.. Dat zijn Minions.. Minions zitten niet in anime..

    Trouwens.. Hoe lezen jullie manga? Bestel je ze of lees je ze online? ;o..
    En ik ben wel eens benieuwd welke jullie volgen die nu nog bezig zijn.


    Ik koop ze op anime conferencies of in een winkel =3
    Het is ook gewoon leuk om ze te hebben ze zijn mooi enzo en het staat leuk ghehe ^^
    Mijn zus leest ook manga dus zo lenen we ook wel is van elkaar dat handig.

    Ik lees geen manga, ik kijk enkel anime.
    Nu eigenlijk al een tijdje niet meer, aangezien mijn laptop nog kapot is en deze het niet kan verdragen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.