• Volgens mij was 4 vol, dus vandaar nummer 5!
    Dat gaat snel zeg xd we hebben in zeer korte tijd al een aantal topic's vol gekregen.
    Ik ben trots op de otaku's, we gonna rule the world!

    Algemeen Anime/manga/otaku topic.
    Waar je alles mag vertellen/vragen.zeggen dat gerelateerd is aan Japan!






    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Shion schreef:
    (...)


    @Diegene die vroeg waar je usernames vandaan kwamen, die van mij komt van de anime No.6 ... Eigenlijk kan het nu ook van Coppelion, maar dan moet ik mijn plaatje veranderen, maar dat doe ik niet..

    @Parachutes, dat is die crossdresser! ;O

    @Mensjes, Vrolijk nieuwjaar ;d. Ook al is hij laat.. Serieus ik was pas tussen 5 en half 6 thuis...
    Ik ga nog wat leuke gifs in een spoiler doen.
    Eigenlijk zijn het 2 plaatjes ;d Automatische muziek. Sorry! Moet dat nog steeds veranderen.



    Ok voor diegene die willen weten waar ze vandaan komen, die staan in deze spoiler.
    Als ik het mij goed herinner is de eerste -Plus de link- van Kuroshitsuji
    De tweede is van Un-Go
    En de laatste is van Btoom!

    Weetje als ik gifs plaats haal ik ze van mijn tumblr af.. En dan zie ik soms een plaatje en dan denk ik; Hoe komt het dat er hier nog nooit is over gepraat..
    Maar dan zit ik gelijk van; Syll.. Dat zijn Minions.. Minions zitten niet in anime..

    Trouwens.. Hoe lezen jullie manga? Bestel je ze of lees je ze online? ;o..
    En ik ben wel eens benieuwd welke jullie volgen die nu nog bezig zijn.


    Ik lees half of half. Ik koop best wel veel manga, omdat ik het prettiger vind om er makkelijk door heen te kunnen bladeren zonder steeds in en uit te moeten zoomen.
    Maar ik lees ook wel best veel op "Manga.* Een app, online lezen is moeilijk voor mij omdat het internet op mijn kamer zwaar vaalt. Dus ik kan het zo opslaan, ^^


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Woooooo, zoveel gemist. Die ene geweldige gif die Shion pas postte, komt nu wel van pas eigenlijk, maar ik ben te lui 'm opnieuw op te zoeken enzo XD.

    Maaaaaaaar ER KOMT EEN TWEEDE SEIZOEN VAN SAO? ;O Dat is eigenlijk het enige wat ik onthouden heb. ;o Omg, wanneer is dat bekend gemaakt, wanneer gaat-ie airen? D:
    Mijn username: niks anime-related, al heb ik wel een tijdje Arlert gehad, als in de achternaam van Armin uit SnK. ^^
    Manga: ik lees altijd via mijn geweldige app, maar ik koop ook heel vaak manga. ;d
    Voor de rest weet ik allemaal niet meer wat er gezegd is xd.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Woooooo, zoveel gemist. Die ene geweldige gif die Shion pas postte, komt nu wel van pas eigenlijk, maar ik ben te lui 'm opnieuw op te zoeken enzo XD.

    Maaaaaaaar ER KOMT EEN TWEEDE SEIZOEN VAN SAO? ;O Dat is eigenlijk het enige wat ik onthouden heb. ;o Omg, wanneer is dat bekend gemaakt, wanneer gaat-ie airen? D:
    Mijn username: niks anime-related, al heb ik wel een tijdje Arlert gehad, als in de achternaam van Armin uit SnK. ^^
    Manga: ik lees altijd via mijn geweldige app, maar ik koop ook heel vaak manga. ;d
    Voor de rest weet ik allemaal niet meer wat er gezegd is xd.


    Volgensmij is de eerste episode er al van SAO van het tweede seizoen.
    Nog niet nagechecked though.

    Apricity schreef:
    (...)

    Volgensmij is de eerste episode er al van SAO van het tweede seizoen.
    Nog niet nagechecked though.


    Serieus? Hoe kan ik dat gemist hebben? ;o


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Serieus? Hoe kan ik dat gemist hebben? ;o


    Er zijn ook nieuwe specials sinds 31 december.
    Ik kan nog niet heel veel vinden over een episode van het tweede seizoen though.
    Maar op facebook zag ik al wel allemaal dingen aangezien ik Sword Art Online geliked heb.

    Parachutes schreef:
    Woooooo, zoveel gemist. Die ene geweldige gif die Shion pas postte, komt nu wel van pas eigenlijk, maar ik ben te lui 'm opnieuw op te zoeken enzo XD.

    Maaaaaaaar ER KOMT EEN TWEEDE SEIZOEN VAN SAO? ;O Dat is eigenlijk het enige wat ik onthouden heb. ;o Omg, wanneer is dat bekend gemaakt, wanneer gaat-ie airen? D:
    Mijn username: niks anime-related, al heb ik wel een tijdje Arlert gehad, als in de achternaam van Armin uit SnK. ^^
    Manga: ik lees altijd via mijn geweldige app, maar ik koop ook heel vaak manga. ;d
    Voor de rest weet ik allemaal niet meer wat er gezegd is xd.

    Wanneer SAO 2 gaat airing is nog geen datum van vast gesteld het enige wat ik weet is dat hij in 2014 uit komt


    Kawaii ^w^

    Thanks, both of you. ;d
    Ik zal het eens in de gaten houden, ben echt super benieuwd! ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Midori schreef:
    (...)
    Wanneer SAO 2 gaat airing is nog geen datum van vast gesteld het enige wat ik weet is dat hij in 2014 uit komt


    Wel is bekend dat het zich gaat afspelen in de gun gale online wereld.
    En niet schrijven, maar dit moet Kirito dan voorstellen xd


    Jaa, ik weet het, het lijkt gewoon net een meisje!

    Trouwens, wat zijn die anime/manga schrijver lui xd Nemen zomaar even vrij.
    Ik wil mijn episode/chapter! Werken jullie xd

    Gelukkig kwam van Angel beats! de manga een chapter vandaag uit, anders was ik echt boos geworden :P

    [ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 16:55 ]


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Tsukuyomi schreef:
    (...)

    Wel is bekend dat het zich gaat afspelen in de gun gale online wereld.
    En niet schrijven, maar dit moet Kirito dan voorstellen xd


    Jaa, ik weet het, het lijkt gewoon net een meisje!

    Trouwens, wat zijn die anime/manga schrijver lui xd Nemen zomaar even vrij.
    Ik wil mijn episode/chapter! Werken jullie xd

    Gelukkig kwam van Angel beats! de manga een chapter vandaag uit, anders was ik echt boos geworden :P


    Die lijkt niet eens op Kirito ook niet qua gezicht ofzo, moet hij dat echt voorstellen? 0.0
    Het is wel een mooie afbeelding though

    [ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 17:02 ]

    Apricity schreef:
    (...)

    Die lijkt niet eens op Kirito ook niet qua gezicht ofzo, moet hij dat echt voorstellen? 0.0


    Volgens mij wel op de site zelf stond er Kirito bij, dus ik ga vanuit van wel.
    Maar als je een betrouwbaarder site wilt op de Sword art online wiki staat dit als Kirito:


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Tsukuyomi schreef:
    (...)

    Volgens mij wel op de site zelf stond er Kirito bij, dus ik ga vanuit van wel.
    Maar als je een betrouwbaarder site wilt op de Sword art online wiki staat dit als Kirito:



    *x* ben ik de enigste die het leuk vind dat Kirito lang haar krijgt?

    @Shion, :3 Je hebt goede muziek smaak! Ik heb zonet gewoon je tumblr profiel aan laten staan voor de muziek, *^* I like the songs!


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Soumei schreef:
    (...)

    *x* ben ik de enigste die het leuk vind dat Kirito lang haar krijgt?

    @Shion, :3 Je hebt goede muziek smaak! Ik heb zonet gewoon je tumblr profiel aan laten staan voor de muziek, *^* I like the songs!


    Ik vind hem gewoon te veel op een meisje lijken zo. :P
    Kirito mag van mij best lang haar krijgen, maar laat hem dan niet op een meisje lijkt zoals dit.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Tsukuyomi schreef:
    (...)

    Ik vind hem gewoon te veel op een meisje lijken zo. :P
    Kirito mag van mij best lang haar krijgen, maar laat hem dan niet op een meisje lijkt zoals dit.



    [Ik pik even dit plaatje, P:]
    Ik vind dat ze hem hier gewoon te erg als een meisje hebben getekend, ja, C,:


    Maar het is stiekem best wel cuteeeeh! *^* (Deze valt wel mee)

    [ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 18:04 ]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Soumei schreef:
    (...)


    [Ik pik even dit plaatje, P:]
    Ik vind dat ze hem hier gewoon te erg als een meisje hebben getekend, ja, C,:


    Maar het is stiekem best wel cuteeeeh! *^* (Deze valt wel mee)


    Haha, ik vind hem nog steeds te lang eigenlijk :X


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Tsukuyomi schreef:
    (...)

    Volgens mij wel op de site zelf stond er Kirito bij, dus ik ga vanuit van wel.
    Maar als je een betrouwbaarder site wilt op de Sword art online wiki staat dit als Kirito:


    Hier doet hij mij denken aan hem;

    maar dan met een wat vriendelijker uitstraling xd.

    Maar 2e seizoen SAO? Dat ding was toch geëindigd zonder een aanleiding van een volgende seizoen? D: Wat is dit D:...
    Ok niet dat ik het erg vind...


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you