• Volgens mij was 4 vol, dus vandaar nummer 5!
    Dat gaat snel zeg xd we hebben in zeer korte tijd al een aantal topic's vol gekregen.
    Ik ben trots op de otaku's, we gonna rule the world!

    Algemeen Anime/manga/otaku topic.
    Waar je alles mag vertellen/vragen.zeggen dat gerelateerd is aan Japan!






    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Dus... Golden Time skipt een week? D: Of heb ik die hele episode deze week gemist?
    -zelfde geld voor Kuroko no Basket, maar niemand kijkt het..-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Tsukuyomi schreef:
    Er heeft zich een nieuwe 10 zich gemeld op mijn lijstje anime's op MAL :'D
    Eindelijk heb ik weer een anime gevonden die echt een dikke 10 verdient.

    De winnaar is:



    Toradora!

    Echt wat een geweldige anime, wat vond ik deze goed. Ik kan er wel een hele analyse overgeven hoe geweldig ik hem vond op zijn eigen unieke manier, want ik heb echt zoveel gezien en zoveel gevoeld tijdens deze aniime. Het is echt geweldig! Zonder twijfel heeft het van mij een dikke 10 gekregen! :)


    Haha ik vond het ook een heel goed anime ^^
    Vond het inderdaad ook wel een anime voor jou c:
    Ik wil binnenkort nog met Ao no exorcist beginnen =3

    Soumei schreef:
    @Midori

    I LOVE THAT ANIME! :3
    Which character was your favorite?
    Ik claim Natsume... C;



    Karuta Roromiya
    Ze was zo grappig Character haha. En haar liefde voor eten xD
    Miketsukami Vond ik ook een leuk charachter alleen die twee verschillende kleuren ogen vond ik wat vaag.
    Natsume vond ik overigens een funny Character haha (:


    Kawaii ^w^

    Zelf vandaag verder ook nog Little busters!: Refrain afgerond. Het einde was erg mooi en ik werd er weer helemaal blij van na alle drama in de vorige aflevering.
    Verder begonnen aan aan No.6 heb net eerst aflevering gekeken. Lijk me echt een goeie anime. A.U.B geen spoiler hier neer zetten al je de anime al hebt gezien, Want dan is het minder leuk om verder te kijken al ik al ongeveer weet hoe het verder gaan enz.


    Kawaii ^w^

    Apricity schreef:
    (...)

    Haha ik vond het ook een heel goed anime ^^
    Vond het inderdaad ook wel een anime voor jou c:
    Ik wil binnenkort nog met Ao no exorcist beginnen =3


    Hahah ty,
    Het was echt zo'n mooie anime en ik ben er wel even stil van geweest naar het zien ervan.
    Ik had er een hard hoofd in of ze het niveau van Clannad zouden benaderen, zoals velen zeiden dat het net zo goed was.
    maar ik moet zeggen dat het hen aardig is gelukt ja xd Ohhh, echt, wat een anime.
    Ik heb expres even een pet opgedaan, zodat ik hem af kon doen voor deze anime.
    Geweldig!


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Midori schreef:
    Zelf vandaag verder ook nog Little busters!: Refrain afgerond. Het einde was erg mooi en ik werd er weer helemaal blij van na alle drama in de vorige aflevering.
    Verder begonnen aan aan No.6 heb net eerst aflevering gekeken. Lijk me echt een goeie anime. A.U.B geen spoiler hier neer zetten al je de anime al hebt gezien, Want dan is het minder leuk om verder te kijken al ik al ongeveer weet hoe het verder gaan enz.


    Ik kan nog niet kijken want ik ben op vakantie... T^T Maar ik ben ontzettend benieuwd!
    No.6 is lajdfladjfweaojifdlkj awesome en meer ga ik niet zeggen. :3


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Shion schreef:
    Dus... Golden Time skipt een week? D: Of heb ik die hele episode deze week gemist?
    -zelfde geld voor Kuroko no Basket, maar niemand kijkt het..-


    I dunno ik kan niet kijken deze week want ik ben op vakantie en zit nu op m'n laptop net alsof te doen dat ik aan m'n paper van 5000 woorden bezig ben, maar het gaat me niet lukken om die schijn op te houden als ik ineens anime ga kijken. x]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Tsukuyomi schreef:
    Er heeft zich een nieuwe 10 zich gemeld op mijn lijstje anime's op MAL :'D
    Eindelijk heb ik weer een anime gevonden die echt een dikke 10 verdient.

    De winnaar is:



    Toradora!

    Echt wat een geweldige anime, wat vond ik deze goed. Ik kan er wel een hele analyse overgeven hoe geweldig ik hem vond op zijn eigen unieke manier, want ik heb echt zoveel gezien en zoveel gevoeld tijdens deze aniime. Het is echt geweldig! Zonder twijfel heeft het van mij een dikke 10 gekregen! :)


    Was ie echt zo top? Ik had hem namelijk gedropped na 2/3 afleveringen (geloof ik) :a Ik weet niet zo goed meer waarom, volgens mij stoorde ik me dood aan de ogen van die gast. Echt, lelijk getekende dingen zijn voor mij echt een dikke no-go.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Tsukuyomi schreef:
    Er heeft zich een nieuwe 10 zich gemeld op mijn lijstje anime's op MAL :'D
    Eindelijk heb ik weer een anime gevonden die echt een dikke 10 verdient.

    De winnaar is:



    Toradora!

    Echt wat een geweldige anime, wat vond ik deze goed. Ik kan er wel een hele analyse overgeven hoe geweldig ik hem vond op zijn eigen unieke manier, want ik heb echt zoveel gezien en zoveel gevoeld tijdens deze aniime. Het is echt geweldig! Zonder twijfel heeft het van mij een dikke 10 gekregen! :)


    Yay voor Toradora! Maar ik vond hem niet beter dan Clannad, Angel Beats en Ef. En ik kan eigenlijk niet zo goed uitleggen waarom, maar ik denk dat ik gewoon meer met die drie had dan met Toradora. Dat komt misschien ook omdat ik Shakugan no Shana heb gezien vóórdat ik Toradora zag, en dus de personages zoveel vond lijken, dat ik er eigenlijk, ja, al een beetje genoeg van had, of zo. Maar ik vond het zeker een goede anime. (: Al vond ik het op het einde wat overdreven snel gaan...


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Oh, en mijn avatar/profielfotodinges is Nezumi uit No. 6. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Was ie echt zo top? Ik had hem namelijk gedropped na 2/3 afleveringen (geloof ik) :a Ik weet niet zo goed meer waarom, volgens mij stoorde ik me dood aan de ogen van die gast. Echt, lelijk getekende dingen zijn voor mij echt een dikke no-go.


    Nou, zo zeer in het begin had het nog niet echt iets dat opviel, dan vond ik het nog een vrij normale high school anime die rustig verliep, maar bij die scene bij het zwembad, toen zag ik voor het eerst echt iets van Hey! Ze proberen eigenlijk iets geheel niets en dit is eigenlijk nog allemaal opbouw. Ook van dat klunzige snapte ik het eerst niet goed, ik dacht dat ze dat gewoon hadden ingegooid in het begin om het personage interessanter te maken, maar dat hebben ze echt heel goed weten te gebruiken voor de diepgang van het verhaal. Ja, die ogen lette ik ook eerst in het begin op en ik dacht eigenlijk ook van tja, Het ziet er niet echt uit. Alleen daar zit ook weer een verhaal achter dat vrijwel in het begin al geïntroduceerd wordt, dat te maken heeft met Ryuuji's status op school dan. en als je dat begrijpt dan stoor ik me er niet heel veel aan.

    Parachutes schreef:
    (...)

    Yay voor Toradora! Maar ik vond hem niet beter dan Clannad, Angel Beats en Ef. En ik kan eigenlijk niet zo goed uitleggen waarom, maar ik denk dat ik gewoon meer met die drie had dan met Toradora. Dat komt misschien ook omdat ik Shakugan no Shana heb gezien vóórdat ik Toradora zag, en dus de personages zoveel vond lijken, dat ik er eigenlijk, ja, al een beetje genoeg van had, of zo. Maar ik vond het zeker een goede anime. (: Al vond ik het op het einde wat overdreven snel gaan...


    Ik vond hem wel gewaagd aan Clannad + afterstory, maar ik kan niet echt zeggen of hij beter was, maar Angel Beats blijft toch wel het icoon voor mij. Dat is echt net nog een stapje verder. Bij Ef dat vond ik ook wel een hele goede anime, maar ze forceerde wel een beetje het artistieke gedoe en ze hadden niet echt dat absolute top extra's dat ik in Toradora wel zag, hoewel iedereen daar anders tegenaan kan kijken. Miss kan het ook wel komen dat ik helemaal in de kerstsfeer ben en dan wat milder ben in de beoordeling en die kerst-arc van Toradora zo leuk vond, maar ik blijf het zeggen dat het toch wel een anime is van top niveau. En natuurlijk zie ik wel de slodderige foutjes dat de tekenaars soms wat lui waren in hun tekeningen en zo en de soundtrack waren op een paar uitzonderingen na niet heel bijzonder. Ook vind ik ook dat ze wat meer met Kawashima Ami konden doen met miss een link naar Kitamura of zoiets, want die is na zijn fame moment ook een beetje een belangrijk bij-personage geworden, terwijl Kawashime wel steeds aan het plot van de arc iets toevoegd net als Midorin. En ik vond het einde ook een beetje een vreemde kronkel maken bij aflevering 24, maar ik snap wel dat het in het verhaal paste en erbij hoorde en zo kan ik wel even doorgaan, maar zulke foutjes kan ik ook wel vinden in clannad en zelfs een paar in Angel Beats, maar alsnog blijf ik het geweldig vinden. Toradora die laat je qua gevoelens steeds iets anders denken dan wat het blijkt te zijn en spelen er ook continu mee, vooral doordar Kawashima haar rol daarin goed vertolkt. :) Dus het blijft echt geweldig.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Tsukuyomi schreef:
    Er heeft zich een nieuwe 10 zich gemeld op mijn lijstje anime's op MAL :'D
    Eindelijk heb ik weer een anime gevonden die echt een dikke 10 verdient.

    De winnaar is:



    Toradora!

    Echt wat een geweldige anime, wat vond ik deze goed. Ik kan er wel een hele analyse overgeven hoe geweldig ik hem vond op zijn eigen unieke manier, want ik heb echt zoveel gezien en zoveel gevoeld tijdens deze aniime. Het is echt geweldig! Zonder twijfel heeft het van mij een dikke 10 gekregen! :)


    Hmm. Ik vond hem niet zo heel speciaal. Hij wij wel goed maar niet super. Al vond ik sommige characters wel interessant ik zou het zelf niet zo snel een tien geven.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Incedunt schreef:
    (...)

    Hmm. Ik vond hem niet zo heel speciaal. Hij wij wel goed maar niet super. Al vond ik sommige characters wel interessant ik zou het zelf niet zo snel een tien geven.


    Nou, ligt er net aan waar je op let. Ik vond het echt een top serie en gezien ik zelf ook echt niet snel 10'en geeft, heb er namelijk tot nu toe nog slechts 3 anime's met een 10, vond ik hem wel 10-waardig. Maar dat ligt miss ook wel aan waar je zelf van houdt. Ik hou namelijk meer van anime's met veel diepgang, veel emoties en tragedie erin, dat vind ik mooi, maar zo zal vast niet iedereen daarover denken xd Maar ik vind wel dat Aisaka Taiga gewoon een enorm groot verschil maakt in de anime en echt ontzettend goed is. Er zijn veel personages die hun rol goed kunnen vertolken, maar Taiga dat is gewoon echt geweldig.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Tsukuyomi schreef:
    Er heeft zich een nieuwe 10 zich gemeld op mijn lijstje anime's op MAL :'D
    Eindelijk heb ik weer een anime gevonden die echt een dikke 10 verdient.

    De winnaar is:



    Toradora!

    Echt wat een geweldige anime, wat vond ik deze goed. Ik kan er wel een hele analyse overgeven hoe geweldig ik hem vond op zijn eigen unieke manier, want ik heb echt zoveel gezien en zoveel gevoeld tijdens deze aniime. Het is echt geweldig! Zonder twijfel heeft het van mij een dikke 10 gekregen! :)

    Nou ik vond Toradora ook heel goed vooral Taiga vanwege mijn liefde voor Tsundere!! Ik heb zelf persoonlijk geen 10 gegeven voor de serie maar een 8. Ook blij Toradora echt een goeie serie. Ik vind ook de Opening en Ending er mooi. Verder is het Jammer dat er geen tweede seizoen is.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2013 - 11:48 ]


    Kawaii ^w^

    Over Toradora:

    Ik had trouwens wel dat ik het een vreemde plottwist vond dat Minori (heet ze zo? Of was het Midori) ook gevoelens voor Ryuuji bleek te hebben. Naar mijn idee had het meer geklopt als ze verliefd op Taiga was, omdat ik dat zelf ook de hele tijd dacht en dat gewoon voor mijn gevoel beter paste of zo. Maar ja, je kent Japan, en die voegen geen yuri aan iets toe als het hoofdgenre geen yuri is. (': Maar iemand die het met me eens is, of ben ik in deze alleen met mijn vreemde hersenspinsels? xd


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)