• Volgens mij is hier nog geen topic over, dus bij deze ;)

    Over een week begint de jacht op de Mol alweer! Land en kandidaten zijn bekend en de intro en leader zijn er ook al.



    Op dit topic kunnen we alvast discussiëren over wie de Mol zou kunnen zijn, en alles uiten over wat we van de serie vinden als die verder gaat.
    Ook iets om in je agenda te noteren: Woensdag 1 Januari, 21.20, Nederland 3. Dan is een special over de afgelopen seizoenen...

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 dec 2013 - 14:10 ]

    De meesten zijn nobody's, een paar zijn bekend.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 20:37 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Jammer Maurice..

    Waarom heb lk toch zon sterk "jij bent de mol Gevoel" bij die Owen?
    En een beetje bij Tygo..


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Freek, Tygo en Jan-Willem zijn mijn favorieten.
    De mol, hm, ik ga nu voor Freek of Owen.


    Danmarks Dynamite.

    Ik denk dat Freek of Daphne de mol is. Als winnaar denk ik Jennifer


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Om de een of andere reden verdenk ik Owen,


    Tijd voor koffie.

    Disnerd schreef:
    De meesten zijn nobody's, een paar zijn bekend.


    Ze zijn allemaal bekend, maar het ligt er puur aan wat je precies kijkt.


    Credendo Vides

    Daphne, Susan en Tygo zijn mijn Mol-favorieten.
    De titel van deze aflevering was 'schijnbeweging' en eerst krijg Daphne een rood scherm en daarna groen. Hier heb ik opgelet door vorig jaar, maar waarschijnlijk geven ze niet dezelfde hints twee jaar achter elkaar :'D.
    Bij Susan heb ik echt zo'n gevoel.. Moeilijk uit te leggen haha c:
    Tygo is naar mijn mening veel te veel op de voorgrond en wat Freek zei: niemand van zijn groep had het bij de laatste proef goed.

    Imagines schreef:
    Daphne, Susan en Tygo zijn mijn Mol-favorieten.
    De titel van deze aflevering was 'schijnbeweging' en eerst krijg Daphne een rood scherm en daarna groen. Hier heb ik opgelet door vorig jaar, maar waarschijnlijk geven ze niet dezelfde hints twee jaar achter elkaar :'D.
    Bij Susan heb ik echt zo'n gevoel.. Moeilijk uit te leggen haha c:
    Tygo is naar mijn mening veel te veel op de voorgrond en wat Freek zei: niemand van zijn groep had het bij de laatste proef goed.
    Schijnbeweging kan ook slaan op het feit dat Tygo en Freek met die laser moesten schijnen


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik hoop dat Anouk de mol is, lol.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Jaico schreef:
    (...)Schijnbeweging kan ook slaan op het feit dat Tygo en Freek met die laser moesten schijnen


    Dat kan ook kloppen :'D. Door WIDM ga ik echt rare dingen denken – maar dat gebeurt meestal pas rond de 2/3 aflevering, als ik al die mensen ken. (:

    Tygo heeft meteen een plekje in mijn hart veroverd. Wat een heerlijk mens. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Burglar schreef:
    Om de een of andere reden verdenk ik Owen,

    Ja, dat had ik dus ook...

    Jaico schreef:
    (...)Schijnbeweging kan ook slaan op het feit dat Tygo en Freek met die laser moesten schijnen


    Oooof, dat ene shot toen ze aan het winkelen waren, waarin één van de kandidaten (volgens mij een man) op zijn/haar hand scheen om te testen hoe fel het lampje brandde. WiDM kennende heeft dat onbelangrijke detail evenveel kans als het rode scherm en Tygo en Freek. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Tbh, ik ken ze allemaal niet echt. Misschien een keer voorbij zien komen maar ik zou zo 1, 2, 3 niet kunnen zeggen wie ze zijn of waarvan haha.
    Anyways aan de ene kant denk ik op dit moment Tygo (oa reflectie in het scherm tijdens de eerste executie), maar aan de andere kant ligt het er een beetje te dik bovenop voor mijn gevoel.

    Jammer van Maurice, vond hem wel sympathiek. Tygo en Freek samen was echt hilarisch. Twee van m'n favorieten.
    Apart ook dat het programma begon met de test.


    You can't have a rainbow, without a little rain.