• Volgens mij is hier nog geen topic over, dus bij deze ;)

    Over een week begint de jacht op de Mol alweer! Land en kandidaten zijn bekend en de intro en leader zijn er ook al.



    Op dit topic kunnen we alvast discussiëren over wie de Mol zou kunnen zijn, en alles uiten over wat we van de serie vinden als die verder gaat.
    Ook iets om in je agenda te noteren: Woensdag 1 Januari, 21.20, Nederland 3. Dan is een special over de afgelopen seizoenen...

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 dec 2013 - 14:10 ]

    Ik zat altijd op sofie dus als ze het is ben ik proud en herhaalt mijn jeugd zich.x) Zo niet dan voel ik me een ezel die in susan is getrapt.:')


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik ben echt blij dat Freek het niet is, super balen dat Tygo de finale net niet heeft gehaald tho, I liked him so much.
    Mijn mol is susan en als Sofie het is vond ik dr geen leuke mol.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Het is echt jammer dat Tygo er uit is idd. Al had ik wel verwacht dat hij niet de mol zou zijn. Ik ben nu echt heel erg aan het twijfelen tussen Suzan en Sofie...
    Ik denk toch Sofie, maar het zou ook goed Suzan kunnen zijn, want ik twijfelde al de hele tijd tussen die twee.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Ik ga nu vol op Suzan, maar ik weet het nog steeds niet zeker...

    Ik vond het wel een mooie aflevering! Mooi muziek gebruik en die laatste opdracht was gewoon wauw!


    Stenenlikker

    Ik zat al op Suzan en ook al twijfel ik ook nog, ik zit toch op haar. Ik denk dat Sofie winnaar is en Freek verliezer. Onderbuikgevoel, maar ik zal het vast mis hebben. Uiteraard gun ik ze allemaal de winst/de rol van Mol.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Suzan is de mol. Freek de winnaar en Sofie de verliezer. Tenminste: dat denk ik.


    Wanna roll with the wind, bringing distance to everything...

    Caprino schreef:
    Suzan is de mol. Freek de winnaar en Sofie de verliezer. Tenminste: dat denk ik.

    ...
    Dat kan niet als Suzan de mol is. Dat werd noujuist uitgesloten bij die laatste woorden van Art.


    Deep inside, I've never felt alive

    Guys, niet Suzan, Susan.
    Ik denk hetzelfde als HuIIabaIoo: Suus de mol, Soof de winnares en Freek the verliezer.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Beifong schreef:
    Guys, niet Suzan, Susan.
    Ik denk hetzelfde als HuIIabaIoo: Suus de mol, Soof de winnares en Freek the verliezer.

    Oeps.


    Deep inside, I've never felt alive

    Vanaf vandaag is het Wie is de Mol bordspel te koop. Heb hem net meteen besteld voor de verjaardag van mijn zus ^^


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Neverlands schreef:
    Vanaf vandaag is het Wie is de Mol bordspel te koop. Heb hem net meteen besteld voor de verjaardag van mijn zus ^^

    Wauw ik wist niet eens dat er een bordspel van gemaakt werd!


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Stiekem is het Jan-Willen, aangezien het een fout was dat hij eruit werd gestuurd.(krul) Ik baal echt dat hij er uit is, net zoals Tygo. Ik vond hem echt een leuke kandidaat, in tegenstelling tot Sofie. Ik weet het niet, maar ik voel me best ongemakkelijk bij het idee dat Sofie de mol zou kunnen zijn. Het spreekt me echt niet aan. c;


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik vond het stiekem heel grappig dat Tygo naakt ging zwemmen (":


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Grant schreef:
    Ik vond het stiekem heel grappig dat Tygo naakt ging zwemmen (":

    "Sorry kijkend Nederland."
    Ik ging plat :')


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Grant schreef:
    Ik vond het stiekem heel grappig dat Tygo naakt ging zwemmen (":

    "Sorry kijkend Nederland."
    Ik ging plat :')


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.