• Volgens mij is hier nog geen topic over, dus bij deze ;)

    Over een week begint de jacht op de Mol alweer! Land en kandidaten zijn bekend en de intro en leader zijn er ook al.



    Op dit topic kunnen we alvast discussiëren over wie de Mol zou kunnen zijn, en alles uiten over wat we van de serie vinden als die verder gaat.
    Ook iets om in je agenda te noteren: Woensdag 1 Januari, 21.20, Nederland 3. Dan is een special over de afgelopen seizoenen...

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 dec 2013 - 14:10 ]

    Ugh, ik had er echt iemand uit willen hebben, nu weten we nog steeds niks. .____.
    Ach ja, dan blijf ik maar bij Jan-Willem.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik weet echt niet meer wie ik moet verdenken, bij de laatste vijf raak ik altijd zo confused en kan ik niet kiezen. Momenteel verdenk ik iedereen behalve Freek.
    Ik ga echt zo hard lachen als Freek de mol is.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Ik verdenk nog steeds Jan Willem (cat)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ateara schreef:
    Ik verdenk nog steeds Jan Willem (cat)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Jan Willem, ik denk dat ik Tygo té verdacht vind om de mol te kúnnen zijn - en verder is iedereen verdacht, behalve, inderdaad, Freek.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Neverlands schreef:
    Ik weet echt niet meer wie ik moet verdenken, bij de laatste vijf raak ik altijd zo confused en kan ik niet kiezen. Momenteel verdenk ik iedereen behalve Freek.
    Ik ga echt zo hard lachen als Freek de mol is.


    Freek lijkt mij een vreemde mol, ja.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik vind het nogal irritant dat er bijna iedere aflevering wel een vrijstelling valt te verdienen. Van mij hoeft dat niet zo. :')


    •*• Lululu •*•

    Ik verdenk Jan-Willem alleen omdat iedereen hem bijna verdenkt.
    Mijn gevoel zegt Tygo, hoe obvious hij ook is, en mijn hoofd zegt Susan.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Ik heb dat mijn gevoel Jan-Willem zegt en mijn hoofd Susan. (': Maar ik zit al sinds aflevering 2 op Jan-Willem, dus ik wil ook gewoon dat hij het is. :'D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik zit nog steeds op Susan. Al sinds het begin.


    | Reality is for people that lack imagination |

    ik zat eerst op Tygo en Sofie en toen kwam Jan-willem er door dit topic ook nog bij.....maar Tygo en Sofie zit ik al op het begin op en ze vallen maar niet af.=')


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik vind ze allemaal verdacht tbh :')


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Yayde schreef:
    Ik zit nog steeds op Susan. Al sinds het begin.


    Same here


    #WWED - What Would Emma Do?

    Zojuist op RTL nieuws gezien: Hugo Brandt Corstius, de vader van Aaf, is overleden. )':
    Wat erg voor de familie, veel sterkte met dit verlies. )':

    Ik verdenk nog steeds Susan.


    Travel far enough, you'll meet yourself