• Volgens mij is hier nog geen topic over, dus bij deze ;)

    Over een week begint de jacht op de Mol alweer! Land en kandidaten zijn bekend en de intro en leader zijn er ook al.



    Op dit topic kunnen we alvast discussiëren over wie de Mol zou kunnen zijn, en alles uiten over wat we van de serie vinden als die verder gaat.
    Ook iets om in je agenda te noteren: Woensdag 1 Januari, 21.20, Nederland 3. Dan is een special over de afgelopen seizoenen...

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 dec 2013 - 14:10 ]

    God, ik vind Tygo echt zo'n knappe vent. :'D Hopelijk blijft hij erin tot het einde van de serie, want anders heb ik geen eye-candy meer. ;c


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik zou het echt heel dom vinden als ze weer hints geven door middel van de titelafleveringen, dat is dus níet de reden dat ik op Jan-Willem zit.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Barnabas schreef:
    God, ik vind Tygo echt zo'n knappe vent. :'D Hopelijk blijft hij erin tot het einde van de serie, want anders heb ik geen eye-candy meer. ;c


    Absolutely same.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    MiIls schreef:
    Ik zou het echt heel dom vinden als ze weer hints geven door middel van de titelafleveringen, dat is dus níet de reden dat ik op Jan-Willem zit.

    Ik zit niet alleen op hem vanwege de afleveringtitels.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Focus schreef:
    (...)
    Ik zit niet alleen op hem vanwege de afleveringtitels.


    Dat zeg ik ook niet – het is alleen mijn mening.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    MiIls schreef:
    (...)

    Dat zeg ik ook niet – het is alleen mijn mening.

    Dat snap ik, zo bedoelde ik het ook niet, (:


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik denk dat het Jan-Willem of Susan is.


    Funny you're the broken one, but I'm the only one who needed savings.

    Ik zit nog steeds vol op Susan :Y)


    | Reality is for people that lack imagination |

    UnIimited schreef:
    Ik denk dat het Jan-Willem of Susan is.


    Of Sofie.

    Barnabas schreef:
    God, ik vind Tygo echt zo'n knappe vent. :'D Hopelijk blijft hij erin tot het einde van de serie, want anders heb ik geen eye-candy meer. ;c

    Same. ^^

    En Jan-Willem is degene die ik verdenk als mol. Niet vanwege de afleveringstitels maar gewoon... Gevoelsmatig. Susan en Tygo zijn het sowieso niet denk ik.

    Nou, gisteren was de eerste aflevering van de voorrondes van Wie is de Mol Jr.!.. xD xD xD

    Ongewoonlijk schreef:
    Nou, gisteren was de eerste aflevering van de voorrondes van Wie is de Mol Jr.!.. xD xD xD


    Echt? Waar?


    You were born original, don't die as a copy.

    Waarom is er vanavond geen Wie is de Mol? D':


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Attraversare schreef:
    Waarom is er vanavond geen Wie is de Mol? D':


    Vanwege de winterspelen.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    ... Ik kijk net op internet en pas over 13 dagen en ruim 23 uur is pas de volgende aflevering door de Spelen. D':


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife