• Volgens mij is hier nog geen topic over, dus bij deze ;)

    Over een week begint de jacht op de Mol alweer! Land en kandidaten zijn bekend en de intro en leader zijn er ook al.



    Op dit topic kunnen we alvast discussiëren over wie de Mol zou kunnen zijn, en alles uiten over wat we van de serie vinden als die verder gaat.
    Ook iets om in je agenda te noteren: Woensdag 1 Januari, 21.20, Nederland 3. Dan is een special over de afgelopen seizoenen...

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 dec 2013 - 14:10 ]

    Took schreef:
    (...)

    Vanwege de winterspelen.


    Ja, ik had net ook uitgevonden. Ik hou van de spelen, maar nu ben ik best pissed. D':


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Attraversare schreef:
    (...)

    Ja, ik had net ook uitgevonden. Ik hou van de spelen, maar nu ben ik best pissed. D':


    Ik kijk het niet, maar mijn zusje wel. Die was best kwaad. :')


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Attraversare schreef:
    (...)

    Ja, ik had net ook uitgevonden. Ik hou van de spelen, maar nu ben ik best pissed. D':


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    SPECS schreef:
    (...)

    Echt? Waar?


    s'Maandags om 5 uur. Elke aflevering duurt maar 10 minuten, maar het is wel een tussendoorlijkse WIDM-injectie. En ik weet 100% zeker dat de echte afleveringen langer zullen zijn. In deze afleveringen worden alleen maar de kandidaten uitgekozen...

    Ik heb de voorrondes gezien en vind het echt zwaar prut :')


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Nog maar een week, en dan kunnen we weer verder...

    Beifong schreef:
    Ik heb de voorrondes gezien en vind het echt zwaar prut :')

    Tja ik kan nou idd ook niet zeggen dat ik de voorrondes echt geweldig vind...
    De "normale" WIDM vind ik veel leuker.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Celebration schreef:
    (...)
    Tja ik kan nou idd ook niet zeggen dat ik de voorrondes echt geweldig vind...
    De "normale" WIDM vind ik veel leuker.


    Wat ik daarop kan zeggen: als die voorrondes voorbij zijn begint het echte werk met die kids...

    Ik kan serieus echt niet meer wachten. 20 dagen zonder WIDM, D:


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik zette net de tv aan op 1 en toen zag ik WIDM, dus ik denk dat er nu een soort marathon is, voordat hij vanavond weer verder gaat.
    Weet niet zeker hoor, maar zou wel logisch zijn. Ik weet ook niet welke aflevering het was en of het nog bezig is.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Beifong schreef:
    Ik kan serieus echt niet meer wachten. 20 dagen zonder WIDM, D:


    Haha, nog een paar uurtjes! ^^


    | Reality is for people that lack imagination |

    Nu vind ik het echt grappig dat ik laatst per ongeluk Expeditie Robinson ipv Wie is de Mol zei :')


    Stenenlikker

    GilGalad schreef:
    Nu vind ik het echt grappig dat ik laatst per ongeluk Expeditie Robinson ipv Wie is de Mol zei :')


    Ik snap het, ja.

    Mijn hoofdverdachte heeft het behoorlijk goed gedaan voor de pot nu, terwijl mijn minst verdachten veel hebben zitten te klooien...
    Het is en blijft een mindfuck...

    Hebben jullie al de Vodcasts van Joeri gezien? :)

    Gaan ze nu naar het eiland van Expeditie Robinson of ben ik nu gek? Ik had trouwens hetzelfde gedaan als Susan, hoor. Alleen ik ben wel wat confused doordat Jan-Willem door is en hij op Sofie had ingezet, maar we de rest gewoon niet weten. Maar aan de andere kant: als Jan-Willem de mol is, dan, nou ja, kan hij op iedereen inzetten zonder eruit te gaan. Ik zat op Susan, maar ik twijfel. Ik blijf op Susan zitten en dan Tygo. Daarna Jan-Willem, Sofie en dan Freek.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ongewoonlijk schreef:
    (...)

    Ik snap het, ja.

    Mijn hoofdverdachte heeft het behoorlijk goed gedaan voor de pot nu, terwijl mijn minst verdachten veel hebben zitten te klooien...
    Het is en blijft een mindfuck...

    Hebben jullie al de Vodcasts van Joeri gezien? :)


    En daarbij moet je ook kijken op Mollen-acties. Een paar seizoenen geleden, maakte de mol ook gebruik van dingen die horen bij de mol als beest. Er was iets ondergronds en de mol ging dat dus doen, omdat mollen graag onder de grond zitten. Ik zit dus te kijken naar specifieke mollenacties van zowel een dier als die, die het programma heeft gecreeërd. Confuuuuuuuuuuuuuuusing!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife