• Volgens mij is hier nog geen topic over, dus bij deze ;)

    Over een week begint de jacht op de Mol alweer! Land en kandidaten zijn bekend en de intro en leader zijn er ook al.



    Op dit topic kunnen we alvast discussiëren over wie de Mol zou kunnen zijn, en alles uiten over wat we van de serie vinden als die verder gaat.
    Ook iets om in je agenda te noteren: Woensdag 1 Januari, 21.20, Nederland 3. Dan is een special over de afgelopen seizoenen...

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 dec 2013 - 14:10 ]

    Jan-Willem zat op Sofie, dacht ik, dus ik denk dat Sofie niet de mol is. Ik zat al op Susan en tijd lang als 2e Tygo en deze week Jan-Willem. Met zijn vertrek ben ik vrij zeker van Susan.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Attraversare schreef:
    Jan-Willem zat op Sofie, dacht ik, dus ik denk dat Sofie niet de mol is. Ik zat al op Susan en tijd lang als 2e Tygo en deze week Jan-Willem. Met zijn vertrek ben ik vrij zeker van Susan.
    Jan Willem zat toch op Suuz? :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Jan-Willem twijfelde tussen Susan en Sofie, maar wilde niet spreiden. Hij heeft dus vol op één van de twee ingezet, maar wij hebben als het goed is niet gehoord of gezien gekregen wie van de twee dat was.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Wat mij opviel was dat Susan op de foto, die ze iedere week aan het begin laten zien met de nog overgebleven deelnemers, met haar ogen dicht op de foto stond.


    •*• Lululu •*•

    Ateara schreef:
    (...)Jan Willem zat toch op Suuz? :W


    Ik dacht op Sofie. Maar dan is het juist vreemd dat hij eruit is, toch? Ik kijk dit jaar voor het eerst écht mee en ik heb de indruk dat als je fout zit, je eruit vliegt. Als je goed zit, blijf je er wel in. Toch?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Wie heeft er vandaag de juniorserie gekeken?

    Lucia is eruit, had ik eigenlijk totaal niet verwacht. Ik dacht dat ze al wat ouder en wat gehaaider was. Lees ik achteraf op de site dat ze nog maar 13 is. O_O Totaal niet verwacht...


    Theorieën en dergelijke over Wie is de Mol Jr. kunnen uiteraard ook hier gedeeld worden!

    [ bericht aangepast op 9 maart 2014 - 20:57 ]

    Ongewoonlijk schreef:
    Wie heeft er vandaag de juniorserie gekeken?

    Lucia is eruit, had ik eigenlijk totaal niet verwacht. Ik dacht dat ze al wat ouder en wat gehaaider was. Lees ik achteraf op de site dat ze nog maar 13 is. O_O Totaal niet verwacht...


    Theorieën en dergelijke over Wie is de Mol Jr. kunnen uiteraard ook hier gedeeld worden!


    Ik snap niet dat er altijd een "Junior" programma moet komen van een populaire serie. Het irriteert me altijd mateloos aan die programma's. ;s


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik hoop nog steeds dat het Tygo is. Heb nog geen enkele aflevering gezien, maar ik vond z'n gezicht er vanaf het begin verdacht uitzien. Heb een weddenschap lopen, dus hij kan maar beter de mol zijn. 8D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Nu Jan-Willem eruit ligt, moet ik weer helemaal overnieuw beginnen met al mijn theorieën. Hoezo tunnelvisie.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Frelissa schreef:
    Ik hoop nog steeds dat het Tygo is. Heb nog geen enkele aflevering gezien, maar ik vond z'n gezicht er vanaf het begin verdacht uitzien. Heb een weddenschap lopen, dus hij kan maar beter de mol zijn. 8D

    Ik vind hem te enthousiast om de mol te zijn. Ik blijf op mezelf zitten :Y)
    En Dirkje/Parachutes heeft gelijk. Jan-Willem zat of op Suzanne of op Sofie, maar dat is niet duidelijk geworden (anders zou het wel héél makkelijk zijn geweest).
    Ik hoop dat Tygo er eigenlijk uitvliegt morgen, omdat dan de eerste aflevering klopt. Sowieso klopt éénderde al wel van de voorspelde finale x'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Frelissa schreef:
    Ik hoop nog steeds dat het Tygo is. Heb nog geen enkele aflevering gezien, maar ik vond z'n gezicht er vanaf het begin verdacht uitzien. Heb een weddenschap lopen, dus hij kan maar beter de mol zijn. 8D


    En ik denk nog steeds dat je weddenschap gaat verliezen. Hehe.


    Danmarks Dynamite.

    Ik ging vanaf aflevering 1 al op Suzanne, dus ik ga mezelf echt goed vinden als zij het is. :Y)


    | Reality is for people that lack imagination |

    Wel godnondeju, wat een klote-einde. Aaargh. ;D


    Deep inside, I've never felt alive

    Ok. Nu is het Sofie. (cat)
    Oh echt erg dit, ik weet het gewoon helemaal niet meer. :'D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik begin nu steeds meer te denken dat het toch Suzan moet zijn. Dit kan bijna niet anders... D:


    Deep inside, I've never felt alive