• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    Waarom ben je nu zo druk? We kunnen nu maar twee minuten praten op een dag ofzo, terwijl we eerst dag en nacht spraken. I miss those times.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik heb koppijn, maar dit alles word overschaduwt door mijn blijdschap als ik denk aan mijn allerbeste vriendin waar ik Oud & Nieuw ga vieren! ;D. Word zowat een soort traditie haha.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Marshall schreef:
    Ik heb koppijn, maar dit alles word overschaduwt door mijn blijdschap als ik denk aan mijn allerbeste vriendin waar ik Oud & Nieuw ga vieren! ;D. Word zowat een soort traditie haha.

    Aaaah, dat is leuk. Heeel veel plezier! :3


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik wil echt een vos als huisdier.
    Die beesten zijn echt zooo mooi. *.*
    Als het kon zou ik misschien een aapje in huis halen, maar helaas mag het niet volgens de Belgische wetgeving.
    Gelukkig staat de vos en de poolvos op de positieflijst en kan ik het, indien ik dat later nog wil, zo'n beestje in huis halen zonder vergunning.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Hoeveel praten wel niet op kan luchten. Ik hou ook teveel binnen.


    -

    Oi, wil je het zo spelen?
    Bitch, Imma get you.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik ben zo moe gewoonweg. En ik heb een shitload te doen.


    -

    Waarom kan ik niet gewoon slapen zoals ieder normaal mens doet?


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Waarom ben ik dan ook constant ziek!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Hoewel het eigenlijk niet zo slim is als je tot 02.00 uur Tangled gaat kijken, ben ik nog niet een zó moe. Alleen wel iritant dat ik niet in lachen kon uitbarsten want nou ja, dan maak ik dus iedereen in 't huis wakker. Maar goed, zo was het ook leuk. Het is goed dat ik daarna niet nog eens Tangled Ever After ben gaan kijken, want dan weet ik zeker dat ik mij niet had kunnen inhouden.
    Ik heb zin om met mijn nichtjes naar Frozen te gaan.
    Ik wil morgen in het dorp het Disney Prinsessen Winterboek kopen.
    Ik wil deze vakantie op z'n minst Jungle Book, Lion King, Tarzan, Belle & Het Beest, Lilo & Stitch kijken en oh my, ik ben echt heel, heel erg. Ik denk dat ik maar 'ns ga ontbijten en alles op mij af laat komen, op schoolwerk na, want dit wordt 10x niks. Of alles. Idk. Laat maar.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Gaap. Ik moet echt douchen.

    ik heb eigenlijk helemaal geen zin om te werken morgen. ..


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Hahahaha! Loopt er een kind voorbij en hij maakt vet raar geluid, het klonk als; "HnhnhnhnNANANANANANJAUUUUW!" Ik lig helemaal dubbel hier. Whahaha


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jemig, mijn broer is sinds gisteren 10 jaar samen met zijn vrouw en ze zijn al weer meer dan 3,5 jaar getrouwd.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Straks die visite hier voor m'n vaders verjaardag, maar ik weet niet of ik daar wel zo'n zin in heb, hmm.


    stay safe because I like being alive at the same time as you