• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    Child schreef:
    (...)

    Same here, al heb ik totaal geen zin om te leren :c


    Inderdaad ;c
    Maar wie komt dan ook met het geweldige idee, om alles gelijk de eerst week na een vakantie te plannen en dan ook de volledige week?

    [ bericht aangepast op 28 dec 2013 - 23:34 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    CityOwl schreef:
    (...)

    Ik deed precies hetzelfde toen ik het voor het eerst hoorde hahah

    En die neus waar ik slecht door adem? ;o... Dat ding haalt toch ook adem binnen?
    Neuzen zijn nu dus nog raarder dan ik al dacht..
    Ik ga er niet meer te veel aan denken xd. Ik kan nu ademen dankzij super neusspray ;D..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Dilemma D:


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Shion schreef:
    (...)
    En die neus waar ik slecht door adem? ;o... Dat ding haalt toch ook adem binnen?
    Neuzen zijn nu dus nog raarder dan ik al dacht..
    Ik ga er niet meer te veel aan denken xd. Ik kan nu ademen dankzij super neusspray ;D..


    Ik hoop voor je dat je maar één neus hebt o.O
    Hahah, je moet er ook niet over nadenken. Dat maakt het vreemd en soms ook wel wat eng hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    DarkSavior schreef:
    (...)Dat snap ik en dat weet ik ook. Daarbij, ik doe het ook liever niet, maar uiteindelijk kan hij het me niet verbieden. Mijn app is te vergelijken met een webbrowser, zoals Opera, IE en Chrome. Zou hij het toch willen verbieden dan zou hij moeten controleren wie de website gebruikt en de mensen die mijn app gebruiken blokkeren, iets wat niet mag vanwege privacy en stuff. Daarom wil ik ook weten waarom het niet mag, dan kan ik er iets aan doen, snap je?
    Ik heb echt respect voor Rutger, maar ik vind het nogal disrespectvol om iemand die geholpen heeft met Quizlet en Quizlet alleen maar wil helpen te negeren.

    Maar hij is wel degene die Quizlet heeft aangemaakt, om het zo maar te zeggen. Heb jij dan niet alsnog zijn goedkeuring nodig om die app te lanceren? Want het zijn wel zijn rechten of iets waar je eigenlijk om moet vragen, denk ik zo.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Neeeeeeen, waarom is mijn Mcflurry nu al oooooop :'{


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    AAHAHAHAHAAHAHA, Tangled Ever After is het meest hilarische wat ik ooit heb gezien. X'D


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    CityOwl schreef:
    (...)

    Ik hoop voor je dat je maar één neus hebt o.O
    Hahah, je moet er ook niet over nadenken. Dat maakt het vreemd en soms ook wel wat eng hahah


    Ik bedoelde dus neusgat! Haha xd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    (...)

    Ik bedoelde dus neusgat! Haha xd.


    Hehehe. Ik wachtte al op deze reactie :P


    OT; Slim hé, tot 12:00 blijven liggen en nu niet moe zijn en vol energie zitten. Zucht...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Marshall schreef:
    (...)
    Maar hij is wel degene die Quizlet heeft aangemaakt, om het zo maar te zeggen. Heb jij dan niet alsnog zijn goedkeuring nodig om die app te lanceren? Want het zijn wel zijn rechten of iets waar je eigenlijk om moet vragen, denk ik zo.

    Hij kan hooguit de naam Quizlet claimen, iets wat hij niet heeft gedaan. Tenminste daar ga ik vanuit, omdat er ook een Engelse Quizlet is. Maar nee, ik hoef hem eigenlijk niet om toestemming te vragen. Ik steel namelijk niks van hem, verdien niks van de app en verwacht er ook niks mee. Ik gebruik zijn "product" dus niet voor mijn eigen profijt. Ik doe hetzelfde wat elke webbrowser doet. De website downloaden en weergeven.
    Nontheless, vraag ik het wel aan hem, omdat dat wel zo netjes is en ik hem respecteer.

    OT: What the hell moet ik hiermee doen? Ik weet echt niet wat ik moet doen, wat ik hiertegen kan doen. Hoe kan ik je helpen...?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ugh, gedoe altijd met multiplayer games. Ik wil samen gamen, maar dingen werken niet meee.


    You are beautiful, you are love.

    That voice, amazing!


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Ik kan er ook niks aan doen dat ik zo geworden ben...


    Your make-up is terrible

    Soms vind ik het verschrikkelijk om te lezen hoe erg dingen jou kunnen raken, en hoe erg mensen jou zo veel verdriet kunnen doen. Ik zou iedereen die dat doet zo graag eens flink op hun bek willen slaan. Ik heb altijd de neiging als ik weer eens zie hoe kut je je voelt, om naar je huis te rennen en je in me armen te sluiten en je gewoon te troosten, je laten zien dat ik er altijd ben. Dat ik dat niet kan omdat je te ver woon frustreert me zo. Woonde we nogmaar in dezelfde straat, dan zou ik er elke dag zijn om gewoon samen met jou te zijn, te lachen en je te knuffelen als je huilt, als je je kut voelt of gewoon als je een luisterend oor nodig hebt. Ik ben allang al blij dat ik je elke dag spreek, maar soms wil ik dat ik meer kon doen. Ik doe me best en zal dat altijd blijven doen voor jou. Je betekend meer voor me dan wie dan ook. Je bent meer mijn zus dan mijn eigen zussen en ik hoop dat dit altijd zo blijft want ik kan oprecht zeggen dat ik niet zonder jou kan. Want ik weet dat jij dit alles ook voor mij doet en zou doen en daar ben ik zo dankbaar voor. Ik zou geen betere vriendin kunnen wensen dan jij, daarom houd ik zo van je.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    Soms vind ik het verschrikkelijk om te lezen hoe erg dingen jou kunnen raken, en hoe erg mensen jou zo veel verdriet kunnen doen. Ik zou iedereen die dat doet zo graag eens flink op hun bek willen slaan. Ik heb altijd de neiging als ik weer eens zie hoe kut je je voelt, om naar je huis te rennen en je in me armen te sluiten en je gewoon te troosten, je laten zien dat ik er altijd ben. Dat ik dat niet kan omdat je te ver woon frustreert me zo. Woonde we nogmaar in dezelfde straat, dan zou ik er elke dag zijn om gewoon samen met jou te zijn, te lachen en je te knuffelen als je huilt, als je je kut voelt of gewoon als je een luisterend oor nodig hebt. Ik ben allang al blij dat ik je elke dag spreek, maar soms wil ik dat ik meer kon doen. Ik doe me best en zal dat altijd blijven doen voor jou. Je betekend meer voor me dan wie dan ook. Je bent meer mijn zus dan mijn eigen zussen en ik hoop dat dit altijd zo blijft want ik kan oprecht zeggen dat ik niet zonder jou kan. Want ik weet dat jij dit alles ook voor mij doet en zou doen en daar ben ik zo dankbaar voor. Ik zou geen betere vriendin kunnen wensen dan jij, daarom houd ik zo van je.


    Je bent de beste vriendin die er bestaat. <3


    Your make-up is terrible