• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    Misschien gaat mijn essay wel lukken. Heb al betere dingen nu, joahh (:

    [ bericht aangepast op 29 dec 2013 - 14:15 ]


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Ok je hebt geluk.. een winkel heeft koopzondag.. Je komt er dit keer vanaf..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    I feel... Estatic!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Juist dat ongeïnteresseerde trekt me aan. Alleen ik maak me best zorgen over hoe dit gaat aflopen.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Volgens mij crasht mijn hoofd gewoon de hele tijd.


    Your make-up is terrible

    Ik voel me nu wel iets beter, maar toch nog niet helemaal optimaal.


    26 - 02 - '16

    Vannacht echt heel vreemd gedroomd. Het is toch raar dat hersens zo creatief kunnen omgaan met gebeurtenissen en die verwerken tot een compleet nieuwe fantasiewereld.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Yeah, this hurts.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    "Wie echter op de aard van het denken let, welke het begrip van de Uitgebreidheid in het minst niet in zich sluit, zal deze vooroordelen gemakkelijk kunnen uitroeien en duidelijk inzien dat een voorstelling (die immers een openbaring van het Denken is) noch in een beeld van een of ander ding, noch n een woord kan bestaan."

    Spinoza's wijsheid is zo wijs en vergezocht dat ik er niks van begrijp :l

    [ bericht aangepast op 29 dec 2013 - 15:51 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ugh ik wil die cursus uit het raam kegelen en er nooit meer aan denken. Jammer genoeg heb ik na dit examen nog een heel semester labo waarbij ik de kennis in mijn achterhoofd moet houden. Pfff het is zo al niet moeilijk genoeg. : (


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    M'n ouders waren zonet een beetje in paniek toen ze "Liefs uit" keken. Ze dachten meteen aan mij en dat ik over anderhalf jaar naar Zweden toe ga. :'D
    Drukken ze me meteen op m'n hart om daar niet verliefd te worden op een Zweed, lol. Alsof ik in staat ben om een relatie te beginnen, laat staan die relatie te onderhouden. XD


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Since when did the world turned everybody into crybabies?


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Ik word gek van al die mensen die gaan zeuren over aandachtszoekers, ugh. Persoonlijk vind ik het noggal aandachttrekkend als je tegen iemand gaat zeggen dat diegene aandacht trekt. Zoals Lorde bijvoorbeeld, ik kende haar niet eens voordat ze Demi Lovato en 1D had gekleineerd.

    Ja hoor. Doe er ook nog maar even een gecrashte iPod bij van 205 euro. Natuurlijk. Wat een feest.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    En dan zet iemand ook nog eens op twitter dat ze vanochtend een 'ontbeitje op bed op heeft'. How. About. No.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.