• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    Mowkay, dan ook niet hé


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Straks gaan we op bezoek bij een een of andere aangetrouwde oom en dan krijg je het 'Hé Anne! Wat ben je grooooooot geworden! Ken je me nog?'
    Ieeeee. Ik heb er echt geen zin in :(


    I dress to kill, but tastefully

    Waarom verschijn je in al mijn dromen? Ik wil niet meer over je dromen...


    Your make-up is terrible

    Wow...dat heb ik nog nooit gehad. Dat twee quizzen van mij TEGELIJKERTIJD in de TOP staan :O
    En beide heb ik gemaakt voor de quizzenwedstrijd van Avarosa en Scandal :Y)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ziek, zwak en misselijk. :c


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ugh. Ik haat mijn verlatingsangst in combinatie met mijn dysthyme stoornis. Het zorgt ervoor dat ik ga piekeren, ga denken aan situaties die zich niet eens voor zouden kunnen doen en dat maakt me helemaal gek.


    26 - 02 - '16

    Zo meteen maar even een oefenparcour springen, i guess?


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Hmm.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    I totally understand how batteries feel because I'm rarely ever included in things either.


    Your make-up is terrible

    Ik zou wel graag willen dat er een pauzeknop bestond voor het leven, omdat ik soms gewoon helemaal gek wordt en een pauze nodig heb. Ik zou graag een moment willen zonder negatieve emoties en gedachten. Ik vraag er elk jaar opnieuw om. Is dat verdomme teveel gevraagd? )':


    26 - 02 - '16

    Het lijkt wel alsof er klitten in mijn haar zitten, maar als ik erdoorheen kam is het gewoon niets :') En ik ben zo blij met mijn nieuwe computer thema! Ik heb nooit gedacht dat dit mogelijk was aan te passen. De tekst ziet er veel mooier uit nu. :'D

    Ik bedoel, kijk gewoon! Is het niet te leuk voor woorden?


    Some people are art and do art at the same time

    Het zal toch niet..?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Pfffft, bekijk het ook maar.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ugh.

    Just seriously. Ik bedoel, ik weet dat ik moet opruimen en shizzle, maar mag ik niet even een pauze nemen want ik verga hier echt van de pijn. Maar nee, van mevrouw moet alles natuurlijk weer meteen gebeuren, want ik ben toch zo'n stom, lui kind met teveel uitstelgedrag OOK AL IS HET FUCKING VAKANTIE en natuurlijk heb ik gewoon echt geen zin om alles te doen. Iemand is slechtgezind vandaag, maar dan moet je dat toch niet afreageren op mij? Jesus, waarom overreageer je altijd zo? D:


    help

    GODVERJOWEGJOWEGJOWGJO
    Kunnen jullie nou nooit eens heel blijven?! En als jullie van plan zijn om kapot te gaan kies dan niet de dag waar de winkels dicht zijn!


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you