• Nieuwe (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    GilGalad schreef:
    Ze bedoelt denk ik: Wie gaat de draak spelen?

    Ja, dat bedoel ik, was misschien een beetje onduidelijk


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Feanor schreef:
    (...)
    Ja, dat bedoel ik, was misschien een beetje onduidelijk


    Hmmm. Als er meer mensen zijn die dat willen... Moeten we misschien dobbelen of zo?


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Neeeeewton, where are you? (:

    Myriophyllum schreef:
    Neeeeewton, where are you? (:

    Sorry! Ik had het niet gezien. D;
    Ik zal vanavond proberen te kijken, maar ik moet nog weg.


    Caution first, always.

    Newton schreef:
    (...)
    Sorry! Ik had het niet gezien. D;
    Ik zal vanavond proberen te kijken, maar ik moet nog weg.


    Mijn stukje bevat een tijdssprong, dus je bent niet meer afhankelijk van mij (:

    [ bericht aangepast op 19 feb 2014 - 14:03 ]

    Took schreef:
    Ik denk dat ik Keyla's wapen een bijl maak. Gewoon omdat dat niet zoveel voorkomt. :Y) Ik moet alleen nog wel even bedenken hoe ze daar aan komt. Via Fili, i guess.


    Kan ook met Rurin.


    "She Is Far Away, She Is Far Far Away From Me." ~ Kili About Tauriel

    Well, Well.. Na een drukke week stage te hebben gelopen in het Dierenpark. En elke avond te vroeg in slaap te zijn gevallen en elke ochtend om 5:30 weer te hebben opgestaan.. HEB IK WEEKEND EN TIJD OM EVEN TE REAGEREN! ;D. Nu Gawain en Chase terugvinden, natuurlijk.. Maar die zullen wel levenloos uit hun neus staan te vreten. :Y)


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Lannisters schreef:
    Well, Well.. Na een drukke week stage te hebben gelopen in het Dierenpark. En elke avond te vroeg in slaap te zijn gevallen en elke ochtend om 5:30 weer te hebben opgestaan.. HEB IK WEEKEND EN TIJD OM EVEN TE REAGEREN! ;D. Nu Gawain en Chase terugvinden, natuurlijk.. Maar die zullen wel levenloos uit hun neus staan te vreten. :Y)

    Die zullen we wel vinden hoor, ;) geen zorgen,


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Scoresby >> AWOLNATION


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Myriophyllum --> Athenae

    Athenae schreef:
    Myriophyllum --> Athenae


    Leuk!


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Het valt helemaal stil... Misschien moeten we iets doen waardoor iedereen weer een beetje kan schrijven, want ik heb het idee dat de inspiratie voor nog meer gesprekken een beetje weg is 0,0 Een aanval ofzo?

    Ja, ze moeten wat meer doen dan een beetje rondhobbelen op pony's. Misschien iets horen over de draak of iets gevaarlijks tegenkomen. [Misschien de twee orks die Hobson eerder tegengekomen was].


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Misschien dat ze een in as gelegd dorp kunnen doorkruisen, waarna ze op een bende plunderende orks stuiten?


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    Misschien dat ze een in as gelegd dorp kunnen doorkruisen, waarna ze op een bende plunderende orks stuiten?

    Dat klinkt geniaal :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf