• Nieuwe (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Factionless schreef:
    Ik zat zo te denken, er zijn heel veel personages die uit de lijst zijn gestreept. Miss kunnen we met de eigenaars ervan overleggen of zij ook ergens kunnen sterven. Dan hoeven we geen actieve personages op te offeren en zo (:


    Ik vind het goed!


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Whoeehooeehh.. Iemand die Chase [Hobbit] wilt helpen? x] Ik moet mijn personages weer even in de groep mengen, aangezien ik eeuwen onactief was maar wel weer mee doe! ;á


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Stapper schreef:
    Whoeehooeehh.. Iemand die Chase [Hobbit] wilt helpen? x] Ik moet mijn personages weer even in de groep mengen, aangezien ik eeuwen onactief was maar wel weer mee doe! ;á


    Haha Ithilwen wil best helpen, al heeft ze al een Hobbit met een pollepel die haar hulp nodig heeft. Anyway, Chase is welkom! Ze heeft niet echt een goed praatmaatje op dit moment...

    Factionless schreef:
    (...)

    Haha Ithilwen wil best helpen, al heeft ze al een Hobbit met een pollepel die haar hulp nodig heeft. Anyway, Chase is welkom! Ze heeft niet echt een goed praatmaatje op dit moment...


    Dan laten we Chase even haar kant op rennen x].

    Edit: O, wacht.. Ik weet niet 'ns waarie is. ;s. Waar is Ithilwen [ofzoiets] ? XD

    [ bericht aangepast op 6 sep 2014 - 19:08 ]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Stapper schreef:
    (...)

    Dan laten we Chase even haar kant op rennen x].

    Edit: O, wacht.. Ik weet niet 'ns waarie is. ;s. Waar is Ithilwen [ofzoiets] ? XD


    Ghehe, ze staat ergens midden in het slachtveld geloof ik. Op enige afstand van de brandende boom, in gevecht met een of andere orc. Maar je kan hem wel naar Hobson laten rennen, die staat achter haar (:
    Oh jee, nu heeft ze de enige twee actieve Hobbits onder haar hoede. Ze moet het uitstervende ras redden ^^

    Factionless schreef:
    (...)

    Ghehe, ze staat ergens midden in het slachtveld geloof ik. Op enige afstand van de brandende boom, in gevecht met een of andere orc. Maar je kan hem wel naar Hobson laten rennen, die staat achter haar (:
    Oh jee, nu heeft ze de enige twee actieve Hobbits onder haar hoede. Ze moet het uitstervende ras redden ^^


    Wees goed voor ze! Hobbits zijn belangrijk in het volgende deeeeeel! ;d

    [ bericht aangepast op 6 sep 2014 - 19:23 ]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Gezien Thranduil ook voor dood speelt op de grond, wil iemand zo lief zijn om Ithilwen wakker te maken? :3

    Factionless schreef:
    Gezien Thranduil ook voor dood speelt op de grond, wil iemand zo lief zijn om Ithilwen wakker te maken? :3


    Ik kan Gawain haar kant op sturen.. x]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Ik heb Sha'rin er al heen geschreven.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Thunx, both of you.

    'kzag het ja. :] Oook goed!


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Jouw poppie mag er ook gerust bijkomen hoor.
    Al mag hij zich ook over iemand anders ontfermen. ;p


    Every villain is a hero in his own mind.

    al mag hij ook chillen met mijn nieuwe poppie trouwens.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hehe, Natas zit in de 'poppies' fase :')
    Sorry, dat moest ik gewoon even zeggen ^^

    Peredhel schreef:
    al mag hij ook chillen met mijn nieuwe poppie trouwens.


    Hahaha. ff lekker chillen met jouw nieuwe poppie, terwijl veel mensen hulp..nodig hebben xd. Sounds Good, but does not sounds like Gawain. Meer als Chase x].


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.