• Nieuwe (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Je hebt gelijk, ik had het hier moeten plaatsen. Ik ben nog niet zo gewend aan de praattopics, haha :'p
    Ik vind een weekend weg trouwens niet heel lang hoor. Zo actief is het verhaal immers niet. :'p

    Maar goed, ik kan je verder niet echt helpen. Van mij mag ze bij de dwergen komen zitten, maar ik weet niet of ze dat zou doen xD


    Every villain is a hero in his own mind.

    Nahahaha, ik denk dat dat heel erg onlogisch is, zeker als Sha'rin daar zit :')
    Nou ja, ik dacht ik meld het even. In ieder geval moet ik offline, tot morgenochtend/zondag!

    Ik kan toevallig deze twee weken af en toe online komen, dus ik wilde even verder schrijven. Heeft iemand een idee over hoe groot de troep orcs kan zijn? Natuurlijk niet te groot, anders kan de groep het nooit overleven, maar ook niet te klein want dan was het dorp vast niet platgebrand zijn... Suggesties?

    Ik weet niet hoe goed voorbereid dat dorp was. Als er geen wachten of niks zijn dan kunnen dertig orks dat zo in de fik steken :p.
    Misschien was het gewoon een gehucht:p.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2014 - 18:08 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    xPeredhil schreef:
    Ik weet niet hoe goed voorbereid dat dorp was. Als er geen wachten of niks zijn dan kunnen dertig orks dat zo in de fik steken :p.
    Misschien was het gewoon een gehucht:p.


    Ik kijk wel even, bedankt!

    Pssst, Lieke, iedereen lijkt het weer vergeten te zijn, maar Brennen lijkt op het eerste gezicht een elf en gezien hij zich veel afwezig heeft gehouden en aan niemand zijn ware aard heeft getoond/vertelt, kan Ithilwen nog niet echt weten dat hij eigenlijk een mens is ;')


    Stenenlikker

    Arqueiro schreef:
    Pssst, Lieke, iedereen lijkt het weer vergeten te zijn, maar Brennen lijkt op het eerste gezicht een elf en gezien hij zich veel afwezig heeft gehouden en aan niemand zijn ware aard heeft getoond/vertelt, kan Ithilwen nog niet echt weten dat hij eigenlijk een mens is ;')


    Haha sorry, dat had ik helemaal niet gezien! Ik heb tijdens het schrijven even gauw in het lijstje in de beginpost gekeken en niet in de beschrijving. Zak ik het voor je aanpassen?

    Fenoglio schreef:
    (...)

    Haha sorry, dat had ik helemaal niet gezien! Ik heb tijdens het schrijven even gauw in het lijstje in de beginpost gekeken en niet in de beschrijving. Zak ik het voor je aanpassen?


    Haha, geeft niet hoor :'). But yes please ^^


    Stenenlikker

    Anybody for Ithilwen? Ik heb geen idee van wie er op vakantie is en het lijkt me niet heel handig als ik tegen iemand ga praten die er niet is. Dus ik vraag het maar even ;')

    Nou ja, ik ben er om te schrijven en je kunt ook gewoon antwoorden op de vraag van Hobson.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Gezellug :3

    TheLostMermaid had gezegd dat ze niet meer meedeed met Bombur, dus die is nu... vrij.. en hij mag - op zich - sterven tijdens het komende gevecht.
    Niet dat ik het leuk vind om een van de dwergen te verliezen, maar het is wel realistisch (;


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Hij moet Prisca proberen te redden en dan sterven. :'3


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik zat zo te denken, er zijn heel veel personages die uit de lijst zijn gestreept. Miss kunnen we met de eigenaars ervan overleggen of zij ook ergens kunnen sterven. Dan hoeven we geen actieve personages op te offeren en zo (:

    Fenoglio --> Factionless