• Nieuwe (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Het lijkt me wel leuk om nog wat andere mensen in de gesprekken te mengen, maar ik heb geen idee meer wie er nou nog actief bezig is en wie niet. Ik zou het namelijk jammer vinden om iemand erin te betrekken en vervolgens geen antwoord van diegene te krijgen... Zijn er nog mensen die actief zijn?

    Er is al 45 niets meer gepost in dit topic, de RPG is helemaal doodgebloed...

    Deamonium schreef:
    Het lijkt me wel leuk om nog wat andere mensen in de gesprekken te mengen, maar ik heb geen idee meer wie er nou nog actief bezig is en wie niet. Ik zou het namelijk jammer vinden om iemand erin te betrekken en vervolgens geen antwoord van diegene te krijgen... Zijn er nog mensen die actief zijn?

    Er is al 45 niets meer gepost in dit topic, de RPG is helemaal doodgebloed...

    Ik doe nog steeds mee :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Ik denk dat heel wat mensen daar blij mee zouden zijn haha.
    Prisca/Snowqeeun is gestopt, maar Lisa [Kilicious] wil haar graag overnemen als de rest dat goed vind. C:

    Verder beschouw ik Thranduil, Ithilwen, Larduin, Angel, Sha'rin, Hobson, Thorin, Kili, Gengi, Bombur, Skylar en Ignatius in elk geval als actief. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    Ik denk dat heel wat mensen daar blij mee zouden zijn haha.
    Prisca/Snowqeeun is gestopt, maar Lisa [Kilicious] wil haar graag overnemen als de rest dat goed vind. C:

    Verder beschouw ik Thranduil, Ithilwen, Larduin, Angel, Sha'rin, Hobson, Thorin, Kili, Gengi, Bombur, Skylar en Ignatius in elk geval als actief. (:

    Ik vind het prima :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    OakenshieId schreef:
    Ik denk dat heel wat mensen daar blij mee zouden zijn haha.
    Prisca/Snowqeeun is gestopt, maar Lisa [Kilicious] wil haar graag overnemen als de rest dat goed vind. C:

    Verder beschouw ik Thranduil, Ithilwen, Larduin, Angel, Sha'rin, Hobson, Thorin, Kili, Gengi, Bombur, Skylar en Ignatius in elk geval als actief. (:


    Wie daarvan is nog vrij?
    Ik vind het prima hoor, altijd jammer als er iemand stopt, als iemand het dan over kan nemen vind ik dat goed!

    Volgens mij is iedereen vrij. Al zitten de dwergen+Sha'rin wel bij elkaar op de grond. Maar verder is daar geen gesprek ofzo. Dus zoek een leuke uit xD


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hobson en Gengi zijn wel vrij ^^


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    OakenshieId schreef:
    Volgens mij is iedereen vrij. Al zitten de dwergen+Sha'rin wel bij elkaar op de grond. Maar verder is daar geen gesprek ofzo. Dus zoek een leuke uit xD

    Hehe,
    ik raad pleeg Ewijn, zij speelt Elrohir, maar had niet veel inpiatie vertelde ze me laatst,
    Lake, ik ben nu bezig met een reactie op die van Ithilwen


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Ohja, ik leef idd ook nog, maar de inspiratie is een beetje foetsie.
    Elrohir en Brennen zijn beide nog vrij.


    Stenenlikker

    Ewijn schreef:
    Ohja, ik leef idd ook nog, maar de inspiratie is een beetje foetsie.
    Elrohir en Brennen zijn beide nog vrij.

    Kan je zo helpen, als het nodig is ;)


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Feanor schreef:
    (...)
    Hehe,
    ik raad pleeg Ewijn, zij speelt Elrohir, maar had niet veel inpiatie vertelde ze me laatst,
    Lake, ik ben nu bezig met een reactie op die van Ithilwen


    Haha, Lake? Ik ben al meer dan een half jaar geen LakeTown meer :')

    Deamonium schreef:
    (...)

    Haha, Lake? Ik ben al meer dan een half jaar geen LakeTown meer :')

    Voor mij ben je nu nog steeds LakeTown. :')


    Caution first, always.

    Merrill schreef:
    (...)
    Voor mij ben je nu nog steeds LakeTown. :')

    Voor mij ook,
    en het ligt lekkerder in de mond als het komt op afkortingen ;) haha


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Haha fail, noem me dan gewoon Lieke ofzo, dat lijkt er op ^^

    Ik ben trouwens dit weekend weg, dus ik kan helaas niet reageren! Morgen ochtend voordat we weg gaan ga ik nog even proberen online te komen, maar daarna zullen jullie tot zondag avond moeten wachten.
    Fijn weekend!

    [ bericht aangepast op 23 mei 2014 - 15:55 ]

    OakenshieId schreef:
    [Je kunt je eigen personage ook gewoon naar iemand anders schrijven, zonder altijd maar te wachten totdat iemand anders dat initiatief neemt. Dat bedoel ik niet persoonlijk, maar ik vind het zelf altijd nogal irritant als mensen dat steeds vragen. :'p Kies zelf gewoon een willekeurig iemand uit om een conversatie mee te hebben, hehe. Iedereen vind het leuk als zijn personage er een beetje bij betrokken wordt.
    + in het stukje straat dat Ithilwen alleen wil zijn dus dan is het nogal raar als ze meteen de volgende conversatie in wandelt. ;'p ]


    Ik reageer even hier, anders krijgen we daar een heel gesprek.
    Je hebt gelijk hoor! Maar ik ben dit weekend weg en ik vind het lullig om diegene zo lang te moeten laten wachten. Ik probeer altijd zo snel mogelijk terug te schrijven en ik kan me voorstellen dat iemand het irritant vind om langer te moeten wachten voordat hij/zij iets met de personage kan doen. Ik ga er trouwens ook nog een stukje tussen schrijven waarin ze haar gevoelens uit en zo, en daarom wilde ik haar alleen laten zijn. Maar ik vroeg het alvast, dan kan ik anticiperen op een gesprek met die personage. Bijv. ze denkt eens een gesprek aan te gaan met een hobbit omdat ze die nog helemaal niet kent. Snappie? (: Anyway, ik zal er voortaan op letten!