• Oorspronkelijk is dit verhaal begonnen op Hyves, maar omdat die er helaas mee gaat stoppen, willen we hier graag verder gaan.
    Iedereen is natuurlijk vrij om mee te doen, maar we zitten dankzij Hyves' faillissement dus wel midden in het verhaal! Hopelijk hebben jullie hier begrip voor.


    Het is zeven jaar na het begin van het eerste verhaal. Nadat ze het Instituut hebben verlaten, wonen Kato, Cordelia, Emily, Wyatt en Rodey op het eiland waar Kato is opgegroeid.
    Inmiddels hebben Cordelia en Emily een kind gebaard.
    De vulkaan op het eiland Montserrat begint weer actief te worden. Uit angst dat hij gaat uitbarsten, verhuisd iedereen met de kindertjes naar Hawaii, plus enkelen van Kato's familieleden die dieper in het bos wonen en hem geloven.
    Omdat ze allemaal zo verschillend leven en de luxe van het Instituut gewend zijn, zijn ze altijd afhankelijk gebleven van de mensen aan het vaste land van de Verenigde Staten.
    Op Hawaii blijkt een hele nederzetting te zijn van vreemde wezens die niet in de mensenwereld kunnen wonen en om welke reden dan ook, hebben besloten om niet bij hun soortgenoten te zijn.
    Er is maar een kleine groep van die wezens die hen durft te vertrouwen. De zeemeerminnen en Rodey worden wel toegelaten, maar voor de halfwolven blijven ze vrezen. Ze zijn bang dat ze andere wezens opeten.
    Zij worden geacht om in de bossen, buiten het dorp te leven, tussen de andere, gevaarlijkere wezens. Daarom verlaat ook niemand het dorp. Behalve voor het water.
    Het dorp wordt bestuurd door een stel wijzen, die bepalen wat ze allemaal moeten doen wanneer er iets gebeurd.

    Meer uitleg en het inschrijf topic vindt je hier: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=157054

    Personages

    Bethany 'Beth' - 21 - tijgermens q]Marjannee[/q
    Enaid - 97 - ederos q]Hohenheim[/q
    Ferapyle - ? - sater q]Ensiferum[/q
    Leona - 27 - trol q]Ensiferum[/q
    Meller Wartons - 14 - mensee q]Marjannee[/q
    Michelle L'Oreal - 22 - vervloekt mens q]Ensiferum[/q
    Minkabh - +/- 47 - papegaaienotter q]Hohenheim[/q
    Peikka - 31/32/33 - follet q]Hohenheim[/q
    Russel Wartons - 22 - mensee q]Marjannee[/q
    Satyr - 21 - sater q]Ensiferum[/q
    Stimpy - 1 - eekhoorn q]RosanneB[/q
    Tari - 19 - elf q]Marjannee[/q
    Venomis - 24 - dracaena q]Ensiferum[/q
    Weather - 20 - Treeture q]Marjannee[/q

    Nieuwkomers
    Allie - 22 - zeemeermin q]Hohenheim[/q
    Athiabbe Duskfury - 20 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Baiel - 22 - nereïde q]Marjannee[/q
    Cordelia Duskfury-Grecia - 21 - zeemeermin q]RosanneB[/q
    Emily Grecia - 22 - zeemeermin q]Marjannee[/q
    Glaie - ? - nereïde q]Marjannee[/q
    Gyab Duskfury - 19 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Javelin Ash - 21 - halfwolf q]Marjannee[/q
    John ? - ? - mens q]Marjannee[/q
    Kato Duskfury - 22 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Limany Redfinder - 22 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Maerle - 0 - zeemeermin/nereïde q]Marjannee[/q
    Nykin Duskfury - 0 - halfwolf/meermin q]Hohenheim[/q]/[q]RosanneB[/q
    Oliver May - 24 - mendax q]Marjannee[/q
    Pagelino Duskfury - 12 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Patja Duskfury - 9 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Prahi - 29 - Syrene q]Hohenheim[/q
    Qako Duskfury - 26 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Rodey Diablo - 21 - bosduivel q]Hohenheim[/q
    Wyatt - 23 - waternimf q]Hohenheim[/q
    Yati Stormghost - 22 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Zipp +/- 4- bosduivel q]Hohenheim[/q

    Overig
    Jill - 22 - mendax q]RosanneB[/q

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=157055 --> Deel 1
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=157891 --> Deel 2
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=158285 --> Deel 3

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 19:45 ]


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Satyr kon dat wel begrijpen. Hij wilde best de avond met haar doorbrengen, maar durfde dat op de een of andere manier niet te vragen omdat hij niet de verkeerde indruk wilde wekken. Ze brachten al best wel veel tijd met elkaar door, maar het was niet alleen Athiabbe die iedere avond alleen was. Het was voor hem ook een tijd geleden dat hij samen met een meisje was geweest en hij durfde eigenlijk niet zoveel moeite meer te investeren doordat hij vreesde dat Venomis nog eens hetzelfde zou doen als een tijdje terug.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Qako grijnsde naar Patja die haar mandarijn pelde.
    'Lief van je,' zei hij en hij richtte zijn aandacht weer op Javelin.

    ~~

    'Venomis heeft je familie zeker wel heel erg te grazen genomen, he?' vroeg Athiabbe die zijn aandacht had zien afdwalen.
    Ze hing haar schort aan een haakje en bekeek zichzelf in een glimmende ovenschaal.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Satyr zuchtte. 'Ik heb haar eens met een pijl geraakt. Ik was aan het jagen en ik zag wat bewegen, niet wetende dat zij het was.' Zijn blik versomberde. 'Het werd een dure pijl.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Denk jij dat Baiel he overleefd, Kato?' vroeg Cordelia plots. 'Denk je dat hij weer beter wordt?'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Ik had er toch veel,' zei Javelin. Ze glimlachte verlegen en streek een lok haar achter haar oor. 'Wil jij er ook één?' vroeg ze toen aan het broertje van Qako.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ze had nooit gedacht dat hij dat kon, maar er was zoveel dat ze niet van hem wist. Ze brachten hele dagen met elkaar door in het cafe, maar dan spraken ze nauwelijks over hun persoonlijke leven.
    'Heeft ze toen je zusje meegenomen?' vroeg ze voorzichtig. Ze wist niet hoe gevoelig dat lag, maar nu ze weer veilig thuis was, hoopte ze dat ze Sattyr er niet al te veel mee kwetste door er toch naar te vragen. Ondanks dat Venomis haar angst aankoeg, was ze toch nieuwsgierig.

    ~~

    'Geen isee. Ik hem hem weinig gezien, maar als alimany en Emily zeggen dat het sodelijk is, denk ik niet dat hij ooit beter wordt. Niet als we Ariana niet terugkrijgen.'

    ~~

    'Graag!'
    Pagelino stak zijn hand al uit voor ze uberhaupt een mandarijn had kunnen pakken.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Javelin legde de vrucht in het kleine handje van het jongetje. Hij glimlachte naar haar en keek even naar zijn zusje om zijn de grootte van zijn mandarijn met die van het meisje te vergelijken. 'Wil jij ook één?' vroeg ze aarzelend aan Qako.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Nee, hoor,' zei hij , toch dankbaar. 'Hou ze maar lekker zelf.'
    Hij wilde zelf toch fruit en groenten kopen, maar zijn broertje en zusje waren gierig en hadden na het middageten gewoon nog trek gehad.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ze glimlachte. 'Oké. Dan eh - dan moet ik ze zo maar naar huis brengen.' Ze glimlachte even naar de twee kleintjes en voelde uit het niets een brok in haar keel komen.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Cordelia beet op haar lip. 'Ik vind het zo erg. Voor hen allemaal.' Ze slaakte een wanhopige zucht en keek naar Kato. 'Ik ben wel uitgebadderd. Help je me?'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    ‘Ik moest dezelfde keuze als Emily maken en ik weigerde dat te doen,’ mompelde hij. Hij had er nog steeds spijt van, al wist hij dat hij niet had kunnen voorzien waartoe Venomis in staat was. ‘Daardoor raakte ik mijn moeder én mijn zusje kwijt. Mijn moeder heb ik nooit meer terug gezien.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Jeetje...' Ze legde een hand voorzichtig op zijn schouder. Ze kon zich goed voorstellen hoe hij zich voelde, maar wilde het daar niet over hebben.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Ja, lieverd,' zei hij afwezig. Hij tilde haar op onder haar armen en wikkelde haar in een handdoek om haar vervolgens naar de slaapkamer te dragen.

    ~~

    'We kunnen best even meelopen,' zei Qako, die dat zelf in ieder geval graag wilde. 'Je kunt dat fruit beter niet in de zon laten liggen.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Cordelia merkte dat Kato een beetje gan slag was, zo leek het tenminste, en ze greep zijn hand toen hij weg wilde lopen.
    'Kom eens bij me zitten, lieve knuffelbeer.' Ze kuste zijn slaap en keek in zijn ogen. 'Zal ik je voorlezen? Misschien leidt het ons allebei een beetje af, van alle zorgen en problemen.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Ik zal een boek voor je paken.'
    Hij stond vlug op en liep naar de woonkamer om er een uit te zoeken en nam daar alle tijd voor, omdat hij haar de gelegenheid wilde geven zich af te drogen en in bed te gaan liggen. Dat vond hij toch fijner.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes