• Oorspronkelijk is dit verhaal begonnen op Hyves, maar omdat die er helaas mee gaat stoppen, willen we hier graag verder gaan.
    Iedereen is natuurlijk vrij om mee te doen, maar we zitten dankzij Hyves' faillissement dus wel midden in het verhaal! Hopelijk hebben jullie hier begrip voor.


    Het is zeven jaar na het begin van het eerste verhaal. Nadat ze het Instituut hebben verlaten, wonen Kato, Cordelia, Emily, Wyatt en Rodey op het eiland waar Kato is opgegroeid.
    Inmiddels hebben Cordelia en Emily een kind gebaard.
    De vulkaan op het eiland Montserrat begint weer actief te worden. Uit angst dat hij gaat uitbarsten, verhuisd iedereen met de kindertjes naar Hawaii, plus enkelen van Kato's familieleden die dieper in het bos wonen en hem geloven.
    Omdat ze allemaal zo verschillend leven en de luxe van het Instituut gewend zijn, zijn ze altijd afhankelijk gebleven van de mensen aan het vaste land van de Verenigde Staten.
    Op Hawaii blijkt een hele nederzetting te zijn van vreemde wezens die niet in de mensenwereld kunnen wonen en om welke reden dan ook, hebben besloten om niet bij hun soortgenoten te zijn.
    Er is maar een kleine groep van die wezens die hen durft te vertrouwen. De zeemeerminnen en Rodey worden wel toegelaten, maar voor de halfwolven blijven ze vrezen. Ze zijn bang dat ze andere wezens opeten.
    Zij worden geacht om in de bossen, buiten het dorp te leven, tussen de andere, gevaarlijkere wezens. Daarom verlaat ook niemand het dorp. Behalve voor het water.
    Het dorp wordt bestuurd door een stel wijzen, die bepalen wat ze allemaal moeten doen wanneer er iets gebeurd.

    Meer uitleg en het inschrijf topic vindt je hier: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=157054

    Personages

    Bethany 'Beth' - 21 - tijgermens q]Marjannee[/q
    Enaid - 97 - ederos q]Hohenheim[/q
    Ferapyle - ? - sater q]Ensiferum[/q
    Leona - 27 - trol q]Ensiferum[/q
    Meller Wartons - 14 - mensee q]Marjannee[/q
    Michelle L'Oreal - 22 - vervloekt mens q]Ensiferum[/q
    Minkabh - +/- 47 - papegaaienotter q]Hohenheim[/q
    Peikka - 31/32/33 - follet q]Hohenheim[/q
    Russel Wartons - 22 - mensee q]Marjannee[/q
    Satyr - 21 - sater q]Ensiferum[/q
    Stimpy - 1 - eekhoorn q]RosanneB[/q
    Tari - 19 - elf q]Marjannee[/q
    Venomis - 24 - dracaena q]Ensiferum[/q
    Weather - 20 - Treeture q]Marjannee[/q

    Nieuwkomers
    Allie - 22 - zeemeermin q]Hohenheim[/q
    Athiabbe Duskfury - 20 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Baiel - 22 - nereïde q]Marjannee[/q
    Cordelia Duskfury-Grecia - 21 - zeemeermin q]RosanneB[/q
    Emily Grecia - 22 - zeemeermin q]Marjannee[/q
    Glaie - ? - nereïde q]Marjannee[/q
    Gyab Duskfury - 19 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Javelin Ash - 21 - halfwolf q]Marjannee[/q
    John ? - ? - mens q]Marjannee[/q
    Kato Duskfury - 22 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Limany Redfinder - 22 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Maerle - 0 - zeemeermin/nereïde q]Marjannee[/q
    Nykin Duskfury - 0 - halfwolf/meermin q]Hohenheim[/q]/[q]RosanneB[/q
    Oliver May - 24 - mendax q]Marjannee[/q
    Pagelino Duskfury - 12 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Patja Duskfury - 9 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Prahi - 29 - Syrene q]Hohenheim[/q
    Qako Duskfury - 26 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Rodey Diablo - 21 - bosduivel q]Hohenheim[/q
    Wyatt - 23 - waternimf q]Hohenheim[/q
    Yati Stormghost - 22 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Zipp +/- 4- bosduivel q]Hohenheim[/q

    Overig
    Jill - 22 - mendax q]RosanneB[/q

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=157055 --> Deel 1
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=157891 --> Deel 2
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=158285 --> Deel 3

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 19:45 ]


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Cordelia was blij met het boek dat Kato had gekozen en klopte op het bed. 'Kom je bij me zitten? Ik heb je gemist vandaag.' Ze glimlachte.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Kato wilde niet dat se die dingen zei en hem naar zich toe wilde lokken, wamt hij was eigenlijk een beetje bang om fysiek zo dicht in haar huurt te zijn. Hij wilde niet dat hij haar op een andere manier nog pijn zou doen en bewaarde dan ook de nodige afstand tussen hen in.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Kato wilde niet dat se die dingen zei en hem naar zich toe wilde lokken, wamt hij was eigenlijk een beetje bang om fysiek zo dicht in haar huurt te zijn. Hij wilde niet dat hij haar op een andere manier nog pijn zou doen en bewaarde dan ook de nodige afstand tussen hen in.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Kato wilde niet dat se die dingen zei en hem naar zich toe wilde lokken, wamt hij was eigenlijk een beetje bang om fysiek zo dicht in haar huurt te zijn. Hij wilde niet dat hij haar op een andere manier nog pijn zou doen en bewaarde dan ook de nodige afstand tussen hen in.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Nou - graag, dan!' glimlachte Javelin. 'Ik moet nog even snel wat appels kopen.' Ze nam meestal niet zomaar hulp van iemand aan, maar hierdoor kon ze weer wat langer bij Qako zijn en daar had ze veel voor over, al zou ze dat niet zomaar tegen hem zeggen.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Kom,' glimlachte Cordelia. 'Jij moet me opwarmen.' Ze streek met haar hand door zijn haren.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Pagelino en Patja liepen vrolijk over de markt, terwijl Qako naast Javelin ging lopen.
    'Ben je de hele dag vrij?' vroeg hij nieuwsgierig.

    ~~

    'Dat likkt me miet zo'n goed idee.'
    Kato stopte haar in, maar kwam niet dichterbij zitten. Hij wist niet wat se van plan was, maar daar wilde hij miet aan toe geven. Zeker nu niet, ze was nog niet eens geheeld.
    'Gaat het zo? Ik wil ook best nog een deken voor je halen.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Hoezo geen goed idee?' zei Cordelia verbaasd. 'Wil je niet bij me zitten, door gisteravond?' vroeg ze teleurgesteld. 'Ik wil je zo graag bij me. Sluit me niet buiten alsjeblieft.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Satyr haalde zijn schouders op en verviel weer in zijn gebruikelijke onverschilligheid.
    ‘Gedane zaken nemen geen keer, hè? Mijn zusje is in ieder geval weer terug.’
    Hij sloeg zijn armen over elkaar en keek nog even het café rond, maar de volgende ploegdienst zou het verder prima zonder hem afkunnen. Hij had echter niet zoveel zin om al naar huis toe te gaan en zocht naar een nieuw gespreksonderwerp.
    ‘Hoe gaat het met Cordelia’s kindje? Heeft het een last gehouden van haar ontvoering?’


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Dat doe ik niet. Ik - ik vind het gewoon eiskant.'

    ~~

    'O - eh - nee. Volgens m'n broer was ze wat aan de vroege kant uit haar ei gekomen, maar dat is gelukkig allemaal goed gegaan. Ze lijkt meer op een zeemeermin dan je in eerste instantie zou denken. Haar wolvenvachtje is spierwit. Echt heel mooi.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Naast me zitten is toch niet riskant? Ik vind het juist fijn.' Ze stapte uit bed en liep naar Kato toe. 'Kom nou, lieve Kato.' Ze gaf een kusje op zijn neus. 'Anders ga ik je expres proberen te knuffelen.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Hij zette haar gauw weer op haar helft van het bed.
    'Nee, pas op je arm, alsjeblieft. Ik wil niet dat je je nog meer bezeerd.'
    Hij kuste haar hand en legde het boek weer op haar schoot.
    'Wil je nog lezen?'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Alleen als jij bij me komt zitten. Niet helemaal dan, als je wilt. Gewoon een beetje bij me. Ik vind het gewoon zo fijn als je bij me bent.' Ze zond hem een liefdevolle blik toe en hield zijn hamd vast terwijl ze voor Kato begon te lezen.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Hij zuchtte. 'Oke.'
    Hij vomd het ook wel fijn om in haar buurt te zijn, maar wat als hij zichzelf weer niet onder controle had? Voorzichtig kegde hij zijn hoofd op haar schoot, maar zorgde ervoor dat de rest van zijn lijf het hare niet raakte.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Cordelia streelde afwezig zijn haren en zag dat hij zijn ogen af en toe dicht deed. Hij was lief, en ze wilde niet dat hij contact met haar zou vermijden door wat er gebeurd was. Dat zou ze niet toestaan.
    'Misschien moeten we een keer langsgaan bij Michelle in de bieb, om een nieuw boek te lenen. En kinderboekjes voor Nykin,' zei ze, toen ze een hoofdstuk had afgesloten en een adempauze nam.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?