• Oorspronkelijk is dit verhaal begonnen op Hyves, maar omdat die er helaas mee gaat stoppen, willen we hier graag verder gaan.
    Iedereen is natuurlijk vrij om mee te doen, maar we zitten dankzij Hyves' faillissement dus wel midden in het verhaal! Hopelijk hebben jullie hier begrip voor.


    Het is zeven jaar na het begin van het eerste verhaal. Nadat ze het Instituut hebben verlaten, wonen Kato, Cordelia, Emily, Wyatt en Rodey op het eiland waar Kato is opgegroeid.
    Inmiddels hebben Cordelia en Emily een kind gebaard.
    De vulkaan op het eiland Montserrat begint weer actief te worden. Uit angst dat hij gaat uitbarsten, verhuisd iedereen met de kindertjes naar Hawaii, plus enkelen van Kato's familieleden die dieper in het bos wonen en hem geloven.
    Omdat ze allemaal zo verschillend leven en de luxe van het Instituut gewend zijn, zijn ze altijd afhankelijk gebleven van de mensen aan het vaste land van de Verenigde Staten.
    Op Hawaii blijkt een hele nederzetting te zijn van vreemde wezens die niet in de mensenwereld kunnen wonen en om welke reden dan ook, hebben besloten om niet bij hun soortgenoten te zijn.
    Er is maar een kleine groep van die wezens die hen durft te vertrouwen. De zeemeerminnen en Rodey worden wel toegelaten, maar voor de halfwolven blijven ze vrezen. Ze zijn bang dat ze andere wezens opeten.
    Zij worden geacht om in de bossen, buiten het dorp te leven, tussen de andere, gevaarlijkere wezens. Daarom verlaat ook niemand het dorp. Behalve voor het water.
    Het dorp wordt bestuurd door een stel wijzen, die bepalen wat ze allemaal moeten doen wanneer er iets gebeurd.

    Meer uitleg en het inschrijf topic vindt je hier: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=157054

    Personages

    Bethany 'Beth' - 21 - tijgermens q]Marjannee[/q
    Enaid - 97 - ederos q]Hohenheim[/q
    Ferapyle - ? - sater q]Ensiferum[/q
    Leona - 27 - trol q]Ensiferum[/q
    Meller Wartons - 14 - mensee q]Marjannee[/q
    Michelle L'Oreal - 22 - vervloekt mens q]Ensiferum[/q
    Minkabh - +/- 47 - papegaaienotter q]Hohenheim[/q
    Peikka - 31/32/33 - follet q]Hohenheim[/q
    Russel Wartons - 22 - mensee q]Marjannee[/q
    Satyr - 21 - sater q]Ensiferum[/q
    Stimpy - 1 - eekhoorn q]RosanneB[/q
    Tari - 19 - elf q]Marjannee[/q
    Venomis - 24 - dracaena q]Ensiferum[/q
    Weather - 20 - Treeture q]Marjannee[/q

    Nieuwkomers
    Allie - 22 - zeemeermin q]Hohenheim[/q
    Athiabbe Duskfury - 20 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Baiel - 22 - nereïde q]Marjannee[/q
    Cordelia Duskfury-Grecia - 21 - zeemeermin q]RosanneB[/q
    Emily Grecia - 22 - zeemeermin q]Marjannee[/q
    Glaie - ? - nereïde q]Marjannee[/q
    Gyab Duskfury - 19 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Javelin Ash - 21 - halfwolf q]Marjannee[/q
    John ? - ? - mens q]Marjannee[/q
    Kato Duskfury - 22 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Limany Redfinder - 22 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Maerle - 0 - zeemeermin/nereïde q]Marjannee[/q
    Nykin Duskfury - 0 - halfwolf/meermin q]Hohenheim[/q]/[q]RosanneB[/q
    Oliver May - 24 - mendax q]Marjannee[/q
    Pagelino Duskfury - 12 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Patja Duskfury - 9 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Prahi - 29 - Syrene q]Hohenheim[/q
    Qako Duskfury - 26 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Rodey Diablo - 21 - bosduivel q]Hohenheim[/q
    Wyatt - 23 - waternimf q]Hohenheim[/q
    Yati Stormghost - 22 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Zipp +/- 4- bosduivel q]Hohenheim[/q

    Overig
    Jill - 22 - mendax q]RosanneB[/q

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=157055 --> Deel 1
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=157891 --> Deel 2
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=158285 --> Deel 3

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 19:45 ]


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'In Leona's grot!'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Oh ja, die ken ik wel.' Een plek die ze ook vermeed. Ze vroeg zich af of Leona alleen vriendelijk was tegenover het eekhoorntje of dat ze haar echt zo verkeerd had ingeschat, maar vond het moeilijk om dat laatste te kunnen begrijpen. Haar scherpe ondertanden joegen Weather angst aan, evenals de vieze, groene kleur van haar huid en het wilde bos haar. Bovendien had Weather eerder met een trol te maken gehad en dat was niet plezierig geweest. Toch wilde ze het lieve, rode eekhoorntje niet direct beledigen door iets kwaads over Leona te zeggen, al zou ze nimmer meegaan naar de grot. 'Ik kom soms ook in het bos, want daar zijn meer bomen, en ook mooiere bomen,' zei ze, omdat ze liever niet langer over de trol sprak. 'Het is er erg mooi, al zijn er wel gevaarlijke wezens waar ik voor moet oppassen.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Ik kom er ook niet graag,' zei Stimpy. 'Het is er eng.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Ben je wel eens een eng wezen tegengekomen?' vroeg Weather.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Die grote enge trol. Peikka.' Stimpy huiverde even. 'Hij verwoest altijd alles dat hij tegenkomt.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Ze knikte. 'Vreselijk. Ik heb hem ook eens gezien. Hij is nogal angstaanjagend.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Stimpy knikte heftig.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Gezellig!' zei Athiabbe opgewekt. 'Kijk maar of je komt, hoor. Het is ook wel lastig met Liae en Nykin.'
    Nykin liep nieuwsgierig op de groentekraam af. Athiabbe volgde hem en kocht een banaan voor hem, die hij dankbaar in zijn handjes nam.
    'Mama, open!'zei hij toen hij de schil er niet af kreeg en liep met de banaan voor zich uitgestoken naar zijn moeder toe.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Cordelia was teleurgestele dat ze zelfs hier al handen te kort bij kwam. Ze wist hem uiteindelijk toch los te krijgen en kuste Nykin. 'Lief jongetje dat je bent.' Ze slaakte een zucht. 'Zelfs dit kan ik niet voor hem doen, ik voel me behoorlijk nutteloos zo.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    [Dat is zo schattig xD]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Wat is schattig?


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Je hebt hem toch geholpen?' vroeg Athiabbe die een jurk bekeek.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Ja, en hoe,' mompelde ze. 'Was er nog iets tegen de schrammen?' vroeg ze, omdat ze niet wilde zeuren.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Athiabbe wees op de mand die ze bij zich had en glimlachte geruststellend naar Cordelia.
    'Ontspan je een beetje. Die schrammen trekken zo weg. Geniet een beetje van de buitenlucht.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Het brandt gewoon op mijn huid,' mompelde ze. 'Vindt je me een aansteller?' vroeg ze onzeker.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?