• Oorspronkelijk is dit verhaal begonnen op Hyves, maar omdat die er helaas mee gaat stoppen, willen we hier graag verder gaan.
    Iedereen is natuurlijk vrij om mee te doen, maar we zitten dankzij Hyves' faillissement dus wel midden in het verhaal! Hopelijk hebben jullie hier begrip voor.


    Het is zeven jaar na het begin van het eerste verhaal. Nadat ze het Instituut hebben verlaten, wonen Kato, Cordelia, Emily, Wyatt en Rodey op het eiland waar Kato is opgegroeid.
    Inmiddels hebben Cordelia en Emily een kind gebaard.
    De vulkaan op het eiland Montserrat begint weer actief te worden. Uit angst dat hij gaat uitbarsten, verhuisd iedereen met de kindertjes naar Hawaii, plus enkelen van Kato's familieleden die dieper in het bos wonen en hem geloven.
    Omdat ze allemaal zo verschillend leven en de luxe van het Instituut gewend zijn, zijn ze altijd afhankelijk gebleven van de mensen aan het vaste land van de Verenigde Staten.
    Op Hawaii blijkt een hele nederzetting te zijn van vreemde wezens die niet in de mensenwereld kunnen wonen en om welke reden dan ook, hebben besloten om niet bij hun soortgenoten te zijn.
    Er is maar een kleine groep van die wezens die hen durft te vertrouwen. De zeemeerminnen en Rodey worden wel toegelaten, maar voor de halfwolven blijven ze vrezen. Ze zijn bang dat ze andere wezens opeten.
    Zij worden geacht om in de bossen, buiten het dorp te leven, tussen de andere, gevaarlijkere wezens. Daarom verlaat ook niemand het dorp. Behalve voor het water.
    Het dorp wordt bestuurd door een stel wijzen, die bepalen wat ze allemaal moeten doen wanneer er iets gebeurd.

    Meer uitleg en het inschrijf topic vindt je hier: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=157054

    Personages

    Bethany 'Beth' - 21 - tijgermens q]Marjannee[/q
    Enaid - 97 - ederos q]Hohenheim[/q
    Ferapyle - ? - sater q]Ensiferum[/q
    Leona - 27 - trol q]Ensiferum[/q
    Meller Wartons - 14 - mensee q]Marjannee[/q
    Michelle L'Oreal - 22 - vervloekt mens q]Ensiferum[/q
    Minkabh - +/- 47 - papegaaienotter q]Hohenheim[/q
    Peikka - 31/32/33 - follet q]Hohenheim[/q
    Russel Wartons - 22 - mensee q]Marjannee[/q
    Satyr - 21 - sater q]Ensiferum[/q
    Stimpy - 1 - eekhoorn q]RosanneB[/q
    Tari - 19 - elf q]Marjannee[/q
    Venomis - 24 - dracaena q]Ensiferum[/q
    Weather - 20 - Treeture q]Marjannee[/q

    Nieuwkomers
    Allie - 22 - zeemeermin q]Hohenheim[/q
    Athiabbe Duskfury - 20 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Baiel - 22 - nereïde q]Marjannee[/q
    Cordelia Duskfury-Grecia - 21 - zeemeermin q]RosanneB[/q
    Emily Grecia - 22 - zeemeermin q]Marjannee[/q
    Glaie - ? - nereïde q]Marjannee[/q
    Gyab Duskfury - 19 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Javelin Ash - 21 - halfwolf q]Marjannee[/q
    John ? - ? - mens q]Marjannee[/q
    Kato Duskfury - 22 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Limany Redfinder - 22 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Maerle - 0 - zeemeermin/nereïde q]Marjannee[/q
    Nykin Duskfury - 0 - halfwolf/meermin q]Hohenheim[/q]/[q]RosanneB[/q
    Oliver May - 24 - mendax q]Marjannee[/q
    Pagelino Duskfury - 12 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Patja Duskfury - 9 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Prahi - 29 - Syrene q]Hohenheim[/q
    Qako Duskfury - 26 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Rodey Diablo - 21 - bosduivel q]Hohenheim[/q
    Wyatt - 23 - waternimf q]Hohenheim[/q
    Yati Stormghost - 22 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Zipp +/- 4- bosduivel q]Hohenheim[/q

    Overig
    Jill - 22 - mendax q]RosanneB[/q

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=157055 --> Deel 1
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=157891 --> Deel 2
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=158285 --> Deel 3

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 19:45 ]


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Cordelia was verbaasd om Enaid te zien. 'Hallo,' zei ze. 'Ik had je bijna niet gezien,' zei ze verontschuldigend. 'Hoe gaat het met je? Athi, dit is Enaid.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Stimpy knikte. 'Ja, misschien vind ik nog meer nootjes!'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Hello,' zei hij beleefd tegen de jonge vrouw die zich aan hem voorstelde en een baby in een draagdoek rond haar torso had gebonden. 'Ik heb weer watoude bekenden opgezocht,' vertelde hij aan Cordelia. Hij keek naar haar verbondenarm. 'Hoe gaat het met jou?'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Eh, wel redelijk,' glimlachte Cordelia. Ze keek een beetje onbeholpen naar haar arm. 'Ik ben weer moeder geworden.' Ze knikte trots naar Liae.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'En anders koop ik er wel een paar voor je!' zei Weather.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Eh, hoe kom je aan geld dan?' Had je dat nodig als je een boom was?


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Ik werk. Ik moet ook eten.' Ze lachte.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Wat eet je dan?'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Vooral voedsel met veel koolhydraten,' antwoordde ze. 'Dus brood en granen, zulk soort dingen. Sommige dingen kan ik uit de boom halen, maar als ik al mijn voedsel uit de bomen in het park zou halen, zouden die helemaal verslappen.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Klinkt logisch,' giechelde Stimpy.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'O, wat leuk! Gefeliciteerd.'
    Enaid liep op Athiabbe af die Liae in haar armen hield. Hij had direct geweten dat het witte wolfje van Cordelia was, want Nykin was precies zo, alleen dan bruin.
    Athiabbe knielde voor hem neer zodat hij het kleintje kon bekijken. Ze had haar ogen dicht gedaan, waarschijnlijk tegen de felle zon. Haar vachtje beschermde haar huid gelukkig tegen verbranding.
    'Ze is mooi.'
    Athiabbe glimlachte. 'Inderdaad,' en ze keek trots naar Cordelia, blij dat zijzelf de tante was.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Ja, dat is ze zeker.' Cordelia glimlachte. Nykin wees enthousiast naar Enaid en trok Cordelia's aandacht. 'Hij herkent je denk ik nog,' zei ze terwijl ze zijn haren kuste. 'Terwijl hij nog zo klein is.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Javelin huppelde over de markt. Haar avond met Qako had haar helemaal opgefleurd en ze kon niet wachten om hem weer te zien. Ze zou hem niet direct zelf opzoeken, omdat ze niet wanhopig wilde overkomen, maar die kus had de avond nog perfecter gemaakt dan hij al was geweest. Ze was een wolf en enkele dorpelingen deinsden nog steeds voor haar weg, omdat ze bang waren dat ze iemand zou aanvallen, maar daar kon ze zich nu niet aan ergeren. Ze veranderde in een mens en kocht een paar mandarijntjes, die ze mee zou nemen naar haar huisje.
    'Mag ik ook een mandarijn?' Javelin draaide zich om om te kijken welk jong meisje het haar had gevraagd, maar zag dat het meisje zich niet tot haar had gericht. Ze wilde weglopen, tot ze het meisje herkende als het zusje van Qako. Ze keek om zich heen of ze Qako zag, maar helaas was dat niet het geval. Een jongetje - het broertje van Qako - gaf antwoord.
    'Nee, we mochten een appel van Qako.'
    Een zucht van teleurstelling ontsnapte aan haar lippen. 'Je mag wel een mandarijn van mij, hoor,' zei Javelin vriendelijk. Gezien Qako er niet bij was, had het geen nut om een wit voetje te halen bij hem, maar ze vond het zo sneu voor het meisje.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Ja!'
    Patja liep naar haar toe en pagelino volgde aarzelend. Ze hadden javelin maar enkele keren gezien, maar goed kende hij haar niet.
    'Patja? Pagelino? Waar zijn jullie nou?'
    Qako stapte de hoek om en keek opgelucht naar zijn broertje en zusje. Patja was er in haar enthousiasme vandoor gehold en Pagelino had haar gevolgd.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Hij is slim,' vond Enaid. Ik hoorde trouwens dat er een feestje werd georgniseerd!'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes