• Oorspronkelijk is dit verhaal begonnen op Hyves, maar omdat die er helaas mee gaat stoppen, willen we hier graag verder gaan.
    Iedereen is natuurlijk vrij om mee te doen, maar we zitten dankzij Hyves' faillissement dus wel midden in het verhaal! Hopelijk hebben jullie hier begrip voor.


    Het is zeven jaar na het begin van het eerste verhaal. Nadat ze het Instituut hebben verlaten, wonen Kato, Cordelia, Emily, Wyatt en Rodey op het eiland waar Kato is opgegroeid.
    Inmiddels hebben Cordelia en Emily een kind gebaard.
    De vulkaan op het eiland Montserrat begint weer actief te worden. Uit angst dat hij gaat uitbarsten, verhuisd iedereen met de kindertjes naar Hawaii, plus enkelen van Kato's familieleden die dieper in het bos wonen en hem geloven.
    Omdat ze allemaal zo verschillend leven en de luxe van het Instituut gewend zijn, zijn ze altijd afhankelijk gebleven van de mensen aan het vaste land van de Verenigde Staten.
    Op Hawaii blijkt een hele nederzetting te zijn van vreemde wezens die niet in de mensenwereld kunnen wonen en om welke reden dan ook, hebben besloten om niet bij hun soortgenoten te zijn.
    Er is maar een kleine groep van die wezens die hen durft te vertrouwen. De zeemeerminnen en Rodey worden wel toegelaten, maar voor de halfwolven blijven ze vrezen. Ze zijn bang dat ze andere wezens opeten.
    Zij worden geacht om in de bossen, buiten het dorp te leven, tussen de andere, gevaarlijkere wezens. Daarom verlaat ook niemand het dorp. Behalve voor het water.
    Het dorp wordt bestuurd door een stel wijzen, die bepalen wat ze allemaal moeten doen wanneer er iets gebeurd.

    Meer uitleg en het inschrijf topic vindt je hier: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=157054

    Personages

    Bethany 'Beth' - 21 - tijgermens q]Marjannee[/q
    Enaid - 97 - ederos q]Hohenheim[/q
    Ferapyle - ? - sater q]Ensiferum[/q
    Leona - 27 - trol q]Ensiferum[/q
    Meller Wartons - 14 - mensee q]Marjannee[/q
    Michelle L'Oreal - 22 - vervloekt mens q]Ensiferum[/q
    Minkabh - +/- 47 - papegaaienotter q]Hohenheim[/q
    Peikka - 31/32/33 - follet q]Hohenheim[/q
    Russel Wartons - 22 - mensee q]Marjannee[/q
    Satyr - 21 - sater q]Ensiferum[/q
    Stimpy - 1 - eekhoorn q]RosanneB[/q
    Tari - 19 - elf q]Marjannee[/q
    Venomis - 24 - dracaena q]Ensiferum[/q
    Weather - 20 - Treeture q]Marjannee[/q

    Nieuwkomers
    Allie - 22 - zeemeermin q]Hohenheim[/q
    Athiabbe Duskfury - 20 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Baiel - 22 - nereïde q]Marjannee[/q
    Cordelia Duskfury-Grecia - 21 - zeemeermin q]RosanneB[/q
    Emily Grecia - 22 - zeemeermin q]Marjannee[/q
    Glaie - ? - nereïde q]Marjannee[/q
    Gyab Duskfury - 19 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Javelin Ash - 21 - halfwolf q]Marjannee[/q
    John ? - ? - mens q]Marjannee[/q
    Kato Duskfury - 22 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Limany Redfinder - 22 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Maerle - 0 - zeemeermin/nereïde q]Marjannee[/q
    Nykin Duskfury - 0 - halfwolf/meermin q]Hohenheim[/q]/[q]RosanneB[/q
    Oliver May - 24 - mendax q]Marjannee[/q
    Pagelino Duskfury - 12 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Patja Duskfury - 9 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Prahi - 29 - Syrene q]Hohenheim[/q
    Qako Duskfury - 26 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Rodey Diablo - 21 - bosduivel q]Hohenheim[/q
    Wyatt - 23 - waternimf q]Hohenheim[/q
    Yati Stormghost - 22 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Zipp +/- 4- bosduivel q]Hohenheim[/q

    Overig
    Jill - 22 - mendax q]RosanneB[/q

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=157055 --> Deel 1
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=157891 --> Deel 2
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=158285 --> Deel 3

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 19:45 ]


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Athiabbe keek om toen de eieren zachtjes op de bodem van de ketel tikten.
    'Nee... Ik - hij heeft niks gezegd.' Fijn. Hij liet haar gewoon achter. Ze hadden toch vrienden kunnen zijn? 'Waarom is hij weg? Ik begrijp het niet.'

    [Misschien is het handig om het rollentopic ([url]http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=157054&page=2[/url ook even in de beginpost te zetten en de links even zo te doen:
    [/url]i]url=[/i] LINK ] KLIKBARE TEKST[[i]/url[/i

    [ bericht aangepast op 11 jan 2014 - 0:17 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Hij wilde hier even weg,' zei Cordelia. 'Hij komt weer terug. Ik weet alleen niet wanneer. Het spijt me, dat je het zo moet horen.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Venomis verliet om middernacht het dorp via één van de vluchtwegen. Zodra ze tussen de bomen was verdwenen, veranderde zich in haar dracaena lichaam en vloog ze naar een van haar schuilplaatsen, waar ze de laatste ingrediënten bijeen zocht om een slaapdrank te maken. Ze mat de juiste hoeveelheden af en gooide ze in een grote ketel. Het zou zeker twee dagen moeten pruttelen voordat het klaar was, maar daarna was het klaar voor gebruik.


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Het geeft niet,' mompelde ze. 'Jij kan er ook niks aan doen.'
    Ze miste Wyatt. Ze wilde dat alleen niet toegeven, omdat ze het zelf had uitgemaakt. Athiabbe had gewoon vrienden willen zijn en eigenlijk gehooptd at hij het niet zo zwaar zou oppikken. Ze had gedacht dat hij daar, ondanks dat hij zo lang bij haar was geweest, het luchtig zou opvatten en er niet zo moeilijk over zou doen, maar ze had hem meer gekwetst dan ze had kunnen weten.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Cordelia legde een hand op Athiabbes schouder. Nykin kwam met open armpjes op haar af gelopen en begon een beetje te jammeren. Cordelia knielde bij hem neer en kuste zijn donkere haren.
    'Je krijgt zo eten knuffeltje.' Ze keek op toen Kato de woonkamer binnen kwam en glimlachte even naar hem. 'He lieverd. Heb je goed geslapen?'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Kato haalde als antwoord zijn schouders op en liep na Athiabbe een goede morgen te hebben gewenst door naar Cordelia om uiterst voorzichtig haar wang te kussen. Liae lag in zijn armen en speelde met de ring aan de ketting om zijn hals. Of liever gezegd, ze had haar wijsvinger er doorheen gestoken en keek gebiologeerd naar het glimmende voorwerp.
    'Het spijt me dat ik je zo alleen moet laten,' zei hij nadat hij Liae op har kussen had gelegd.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Het geeft niet. Athi is er om me te helpen,' zei Cordelia. 'Wil je niet even ontbijten voor je weg moet?' Ze wilde al overeind komen om hem te helpen.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Nee, schat, ik moet gaan.'
    Kato keek Athiabbe dankbaar aan, omdat ze haar werkdag opofferde om voor Cordelia te zorgen.
    Kato wilde snel weg, in de hoop te kunnen voorkomen dat Emily de muren zou verlaten. Hij wist gewoon dat hij gelijk had en dat Venomis niet door de koelen kon komen. Als Emily niet naar buiten ging, met wie dan ook, zou er niets aan de hand moeten zijn. Misschin kon Kato Venomis zelfs volgen naar haar verblijfplaats en haar daar een keer overvallen als hij genoeg vrijwilligers had die het aandurfden mee te doen. Dan zouden ze voor eens en voor altijd van haar af zijn.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Tot vanavond.' Ze zwaaide hem uit met haar goede hand en pakte toen een bordje aannvan Athiabbe. Cordelia gaf Nykin zijn broodje en zag vanuit haar ooghoeken dat Liae in een wolfje was veranderd. Ze was prachtig, zoals ze daar lag, klein en fijn op het grote kussen bij de haard. Nykin had het ook opgemerkt en wees met zijn kleine vingertje naar Liae. Cordelia streelde zijn haren en keek naar Athi. 'Is er misschien een zalfje dat ik op de schrammen kan smeren? Ik wilde niet tegen Kato zeggen dat dat ook pijn deed,' zei ze een beetje ongemakkelijk. 'Hij voelt zich alleen ao zo schuldig. Ik wil niet dat hij zich nog rotter voelt.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Athiabbe stelde haar gerust door haar te beloven straks wat voor haar te maken. Ze meuriede wat toen ze Liae een luier omgaf en legde haar toen bij Cordelia op schoot.
    'Kato draait vanzelf wel weer bij. Dit hoort er nou een,aal bij en het is echt niet anders voor andere halfwolfkoppels.'
    Liae souugde haar speen uit en begon zachtjes te jammeren.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Cordelia wiegde Liae heen en weer, zo goed en kwaad als het ging. 'Ik weet niet of hij bij draait. Hij zal het zichzelf vast kwalijk blijven nemen. Het is alleen ook mijn verantwoordelijkheid.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Jij kunt niet voelen wat hij voelt. Misschien heeft hij niet goed opgelet... Of er was dit keer iets anders dan de vorige, waardoor hij zich niet kon beheersen.'
    Athiabbe hielp Cordelia om Liae zo vast te houden dat ze haar kon voeden en glimlachte toen Nykin met een bal aan kwam lopen.
    'Kato heeft ook zijn behoeften, dat kan hij niet voor eeuwig blijven negeren.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Cordelia beet op haar lip. 'Toch voel ik me ook verantwoordelijk. En - en eerlijk gezegd weet ik ook niet of ik mijn gevoelens voor hem kan negeren.' Ze bloosde.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Athiae grinnikte een beetje ongemakkelijk en keek de andere kant op.
    Het deed haar denken aan al die discussies met Wyatt en dat hij haar steeds weer probeerde over te halen. Zij had het gewoon niet gevoeld.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Misschien kunnen we zo even naar buiten met de kleintjes? Nykin kan wel,een beetje buitenlucht gebruiken, en ik moet nog even langs de markt.' Ze keek Athiabbe hoopvol aan.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?