• Hoi Q'ers ^^
    Ik zag onlangs een topic voorbij komen waarin de fantastische serie 'Reign' werd vermeld en toen vroeg ik me af wie hem ook kijkt (: Reign gaat over de jonge koningin van Schotland (Mary) die op jonge leeftijd is uitgehuwelijkt aan de prins van Frankrijk. Omdat zij de troonopvolgster is, heeft ze veel vijanden en dus veel bedreigingen rond zich heen. En dan gebeuren er nog een heleboel awesome dingen. :Y)

    Dus.. wie op Q is ook een fan? (:



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 jan 2014 - 15:23 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    TomXSarah schreef:
    (...)

    Ach ik dacht het al. Omdat ik al een paar dagen aan het zoeken was in
    de digtale telenet tv gids. Maar ik zag het er niet bij staan. Gaan ze dat niet uitzenden op acht?
    Waar de vampire diaries ook op was?


    Geen idee, maar meestal komen series in NL op tv als er meestal in Amerika of Engeland een nieuw seizoen begint, zoals nu Hannibal seizoen 2 begonnen is, komt seizoen 1 op NL tv, hetzelfde gold voor Once upon a time, etc.


    Credendo Vides

    Ik vind Lola echt zo vervelend +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Caim schreef:
    Ik vind Lola echt zo vervelend +.+


    Hahaha x)

    Oooh Lola.. >< Vind Bash met die dame wel leuk. En ben benieuwd wat die 'darkness' inhoud waar de krankzinnige het over had op het einde (ben haar naam even kwijt).


    You are beautiful, you are love.

    HAHAHA, ik ging stuk toen dat wijf uit het raam viel toen ze gingen neuken. x'D


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Requille schreef:
    HAHAHA, ik ging stuk toen dat wijf uit het raam viel toen ze gingen neuken. x'D

    Ik was echt even bang dat hij Kenna ook zou duwen.

    DreamerN schreef:
    (...)

    Geen idee, maar meestal komen series in NL op tv als er meestal in Amerika of Engeland een nieuw seizoen begint, zoals nu Hannibal seizoen 2 begonnen is, komt seizoen 1 op NL tv, hetzelfde gold voor Once upon a time, etc.


    Dan vast hier in Belgie ook. Wil het zo graag zien :)


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Serpents schreef:
    (...)
    Ik was echt even bang dat hij Kenna ook zou duwen.


    Echt zo! Hij had zo'n creepyface en dacht nooo not Kenna!

    WenseKronik schreef:
    Echt zo! Hij had zo'n creepyface en dacht nooo not Kenna!

    Precies. Had ik echt jammer gevonden want Kenna is mijn favoriete Lady van al Mary's Ladies.

    Serpents schreef:
    (...)
    Precies. Had ik echt jammer gevonden want Kenna is mijn favoriete Lady van al Mary's Ladies.


    Ik vind Greer ook wel altijd leuk (:

    Serpents schreef:
    (...)
    Precies. Had ik echt jammer gevonden want Kenna is mijn favoriete Lady van al Mary's Ladies.


    Bij mij ook (: ik heb zonet de laatste aflevering gekeken en
    als hij Kenna geduwd had, was ik echt boos geweest. Plus, dan had Mary nog maar 2 ladies over, waarvan ééntje haar bedrogen heeft met Francis.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Bij mij ook (: ik heb zonet de laatste aflevering gekeken en
    als hij Kenna geduwd had, was ik echt boos geweest. Plus, dan had Mary nog maar 2 ladies over, waarvan ééntje haar bedrogen heeft met Francis.


    Echt sneu, Kenna wil echt graag zwanger zijn van de koning x) ik moest wel lachen om de reactie dan bij Kenna van dat Lola zwanger was van Francis, echt die twinkelende ogen van Waauw!
    Maar ja dat had best ongemakkelijk geweest met Lola en Mary, plus alleen Greer als neutraal persoon.

    Is het jullie opgevallen dat er ook nog een andere fout in de serie zit?
    Op een bepaald moment zitten Greer, Leith en Lord Castleroy in één kamer...
    Castleroy vraagt aan Leith om wijn in te schenken, maar als je goed naar de kruik kijkt, zie je duidelijk dat er water uitkomt. (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Cassia schreef:
    Is het jullie opgevallen dat er ook nog een andere fout in de serie zit?
    Op een bepaald moment zitten Greer, Leith en Lord Castleroy in één kamer...
    Castleroy vraagt aan Leith om wijn in te schenken, maar als je goed naar de kruik kijkt, zie je duidelijk dat er water uitkomt. (:


    Haha, ik ben niet de enige die dat soort dingen ziet! Of dat soms iemand iets in zijn hand heeft en BOEM het staat plots ergens anders of iemand anders heeft het vast :p

    Cassia schreef:
    Is het jullie opgevallen dat er ook nog een andere fout in de serie zit?
    Op een bepaald moment zitten Greer, Leith en Lord Castleroy in één kamer...
    Castleroy vraagt aan Leith om wijn in te schenken, maar als je goed naar de kruik kijkt, zie je duidelijk dat er water uitkomt. (:


    Eehhmm... Er bestaat ook zoiets als witte wijn... x)


    Credendo Vides