• Hoi Q'ers ^^
    Ik zag onlangs een topic voorbij komen waarin de fantastische serie 'Reign' werd vermeld en toen vroeg ik me af wie hem ook kijkt (: Reign gaat over de jonge koningin van Schotland (Mary) die op jonge leeftijd is uitgehuwelijkt aan de prins van Frankrijk. Omdat zij de troonopvolgster is, heeft ze veel vijanden en dus veel bedreigingen rond zich heen. En dan gebeuren er nog een heleboel awesome dingen. :Y)

    Dus.. wie op Q is ook een fan? (:



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 jan 2014 - 15:23 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    DreamerN schreef:
    Oh oh, (promo 01x14 Dirty Laundry)




    Oeeh <3

    Ik zag de naam wel steeds voorbij komen, maar ik wist niet waar het van was/kwam. Ik weet niet of het me wel trekt eigenlijk, misschien als ik de eerste episode ga kijken.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2014 - 22:45 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Medousa schreef:
    Ik zag de naam wel steeds voorbij komen, maar ik wist niet waar het van was/kwam. Ik weet niet of het me wel trekt eigenlijk, misschien als ik de eerste episode ga kijken.


    Give it a try :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Caim schreef:
    (...)

    Give it a try :Y)

    I'll give it a shot. :d


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Medousa schreef:
    (...)
    I'll give it a shot. :d


    Good girl - gives cookie coffee -


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Caim schreef:
    (...)

    Good girl - gives cookie coffee -

    Yeeeeeeuy! You remembered! :3 Omg, /grabs the mug with heaven away. *_*
    /starts Reign. Oeehhh, heaven.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2014 - 23:12 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben nu helemaal bij, whoowhoo, I love it <3

    Ik hou van Francis & Mary samen, ook al heb ik niks tegen Bash, wilde ik ze toch graag samen hebben. Ik had eigenlijk niet gedacht dat Lola & Francis een momentje zouden hebben, ik vond de gedachte van Bash/Lola aan het begin van de serie veel interessanter.
    Bij de eerste scene van deze promo ging ik echt stuk, lol:



    Ben echt benieuwd wat ze nu nog meer voor ons te wachten hebben staan, nu het huwelijk vast staat.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Requille schreef:
    Ik ben nu helemaal bij, whoowhoo, I love it <3

    Ik hou van Francis & Mary samen, ook al heb ik niks tegen Bash, wilde ik ze toch graag samen hebben. Ik had eigenlijk niet gedacht dat Lola & Francis een momentje zouden hebben, ik vond de gedachte van Bash/Lola aan het begin van de serie veel interessanter.
    Bij de eerste scene van deze promo ging ik echt stuk, lol:



    Ben echt benieuwd wat ze nu nog meer voor ons te wachten hebben staan, nu het huwelijk vast staat.


    En natuurlijk is Lola zwanger van Francis... >.< Zoiets is eigenlijk toch veel te voorspelbaar?


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    En natuurlijk is Lola zwanger van Francis... >.< Zoiets is eigenlijk toch veel te voorspelbaar?


    Haha, echt hea en door de heftigheid van de drama in de serie zelf zou ik eigenlijk het feit dat ie Lola uberhaupt heeft aangeraakt al erg genoeg vinden, na alles wat er gebeurd is. Ze leggen zoveel druk op zoveel dingen tegelijk.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Requille schreef:
    (...)

    Haha, echt hea en door de heftigheid van de drama in de serie zelf zou ik eigenlijk het feit dat ie Lola uberhaupt heeft aangeraakt al erg genoeg vinden, na alles wat er gebeurd is. Ze leggen zoveel druk op zoveel dingen tegelijk.


    Echt hé, afgelopen aflevering was een aaneensluiting van belangrijke situaties, je kreeg amper tijd om bij te komen van de vorige XD


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Echt hé, afgelopen aflevering was een aaneensluiting van belangrijke situaties, je kreeg amper tijd om bij te komen van de vorige XD


    Daarom, en we zijn er nog lang niet. O_O We moeten nog een beetje oorlog krijgen met Engeland, Bash & Francis hebben nog genoeg uit te vechten, die moeder van Mary zal ook nog wel wat dingetjes uitspoken, Catherine loopt nog steeds rond om leuk te doen, Clarissa is niet dood dus die komt ook nog even gezellig langs. En wanneer krijgt Greer nou eindelijk een beetje vooruitgang? Maar neee, we moeten Lola zien zielig doen en ik dacht juist dat zij de slimme zou zijn, lol. Trouwens, ze zouden hoe dan ook nog steeds een bericht moeten krijgen van het Veticaan toch, ondanks Mary & Francis getrouwd zijn? Straks gooien ze dat er ook nog bij. o-o


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Requille schreef:
    (...)

    Daarom, en we zijn er nog lang niet. O_O We moeten nog een beetje oorlog krijgen met Engeland, Bash & Francis hebben nog genoeg uit te vechten, die moeder van Mary zal ook nog wel wat dingetjes uitspoken, Catherine loopt nog steeds rond om leuk te doen, Clarissa is niet dood dus die komt ook nog even gezellig langs. En wanneer krijgt Greer nou eindelijk een beetje vooruitgang? Maar neee, we moeten Lola zien zielig doen en ik dacht juist dat zij de slimme zou zijn, lol. Trouwens, ze zouden hoe dan ook nog steeds een bericht moeten krijgen van het Veticaan toch, ondanks Mary & Francis getrouwd zijn? Straks gooien ze dat er ook nog bij. o-o



    Ik wist gewoon dat Lola zwanger zou raken van Francis, ietsje te voorspelbaar... Lijkt mij dat ze nogsteeds bericht krijgen van het Vaticaan ja en indien ze dat krijgen heeft Bash nog steeds recht op de troon omdat hij gelegitimeerd is wat hem wettelijk de eerste in de lijn van de koning maakt omdat hij ouder is dan Francis...
    Greer moet ook weer wat meer er in voorkomen ja.

    Eum... vraagje waar zenden ze eigelijk Reign uit in Belgie op tv?


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    TomXSarah schreef:
    Eum... vraagje waar zenden ze eigelijk Reign uit in Belgie op tv?


    Niet, het is ook niet in Nederland (;


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Niet, het is ook niet in Nederland (;


    Ach ik dacht het al. Omdat ik al een paar dagen aan het zoeken was in
    de digtale telenet tv gids. Maar ik zag het er niet bij staan. Gaan ze dat niet uitzenden op acht?
    Waar de vampire diaries ook op was?


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,