• Hoi Q'ers ^^
    Ik zag onlangs een topic voorbij komen waarin de fantastische serie 'Reign' werd vermeld en toen vroeg ik me af wie hem ook kijkt (: Reign gaat over de jonge koningin van Schotland (Mary) die op jonge leeftijd is uitgehuwelijkt aan de prins van Frankrijk. Omdat zij de troonopvolgster is, heeft ze veel vijanden en dus veel bedreigingen rond zich heen. En dan gebeuren er nog een heleboel awesome dingen. :Y)

    Dus.. wie op Q is ook een fan? (:



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 jan 2014 - 15:23 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Bij mij ook (: ik heb zonet de laatste aflevering gekeken en
    als hij Kenna geduwd had, was ik echt boos geweest. Plus, dan had Mary nog maar 2 ladies over, waarvan ééntje haar bedrogen heeft met Francis.

    Precies. Op Tumblr wordt Kenna gezien als iedereens minst favoriete personage. Ik snap dat niet zo, eerlijk gezegd. Kenna is heel interessant en haar verhaallijn vind ik wel duizend keer zo leuk als die van de andere ladies. Plus, ik vind Kenna's persoonlijkheid heel leuk ook. Ze is echt m'n favoriete vrouwelijke personage. Ben nooit zo'n fan van Lola geweest. Vind ook Mary's moeder niet leuk.

    Serpents schreef:
    (...)
    Precies. Op Tumblr wordt Kenna gezien als iedereens minst favoriete personage. Ik snap dat niet zo, eerlijk gezegd. Kenna is heel interessant en haar verhaallijn vind ik wel duizend keer zo leuk als die van de andere ladies. Plus, ik vind Kenna's persoonlijkheid heel leuk ook. Ze is echt m'n favoriete vrouwelijke personage. Ben nooit zo'n fan van Lola geweest. Vind ook Mary's moeder niet leuk.


    Mary's mom is a bitch...

    DreamerN schreef:
    (...)

    Eehhmm... Er bestaat ook zoiets als witte wijn... x)


    Ze dronken vooral rode wijn in die tijd... witte wijn is best ongebruikelijk had ik het idee x)

    Ik snap dat van Henry en zijn enge ideeën niet zo. Nu hij al die rare, enge dingen wilt doen met die vrouwen. Moet dit voorstellen dat hij langzaam gek wordt o.i.d.?

    DreamerN schreef:
    (...)

    Eehhmm... Er bestaat ook zoiets als witte wijn... x)

    Ik ken echt wel het verschil tussen wijn en water. ^^


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Serpents schreef:
    Ik snap dat van Henry en zijn enge ideeën niet zo. Nu hij al die rare, enge dingen wilt doen met die vrouwen. Moet dit voorstellen dat hij langzaam gek wordt o.i.d.?


    Echt zo, wtf is going on O_O

    Ik met mijn hoofd vol snot dit topic over het hoofd gezien. Aaaah. Ik hou van deze serie, en vanavond wéér een nieuwe aflevering (:


    Miep

    En ik ben een Frary shipper:Y)


    Miep

    Henry has really lost it.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nog nooit van gehoord, maar ik denk dat ik het ga proberen. ^^


    | Reality is for people that lack imagination |


    Oké, dat einde echt echt gewoon fucked up Henry is door gedraaid en heeft nu opeens een bitchy kitchen maid als zijn queen en hij laat Bash en Kenna trouwen.. O.o
    De scene tussen Bash en Francis was wel mooi (: En ik heb echt te doen met Greer, maar ze trouwt in ieder geval nu met een goed man die oprecht in haar geïnteresseerd is, maar natuurlijk hoop ik dat Leith terug komt !!!


    Credendo Vides


    Penelope the kitchen maid wordt gespeeld door Kathryn Prescott, van Skins, awhyesh<3
    Her bondage scene was amazing, haha. :') Ergens vind ik de scenes van King Henry echt grappig.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Natsukashii schreef:
    Henry has really lost it.

    Ik vind Henry echt zó grappig.

    Mary: "Are you serious?"
    Henry: "Hmhm!"

    Die van Kenna en Bash zag ik niet aankomen.

    Serpents schreef:
    Ik vind Henry echt zó grappig.

    Mary: "Are you serious?"
    Henry: "Hmhm!"

    Die van Kenna en Bash zag ik niet aankomen.


    Echt zo, ben beetje in shock ik vind het echt sneu voor Bash ): en dat van Greer aawh poor her! Ik hoop trouwens echt dat Francis er snel achterkomt van Lola en dan boos wordt op Mary voor het verzwijgen hiervan (a)
    Still praying for Mash <3