• Vandaag heb ik nieuwe gerbiltjes gekocht, nadat de vorige na een veel te korte tijd het leven gelaten hadden op Kerstmis. We waren van plan om twee meisjes mee te nemen en gelukkig waren er net twee ook in de winkel. Toevallig was eentje net aan het bevallen, dus mochten we de baby's gewoon meenemen! In de winkel had ze al 2 kleintjes en hier thuis kwamen er nog twee bij. Nu hebben we eigenlijk nog één probleempje, de moeder en tante zegmaar lijken identiek op elkaar. We hebben dus geen idee hoe de twee uit elkaar te houden. Iemand die misschien kan helpen? :)
    Nu is het niet zo moeilijk, aangezien alleen de tante rondloopt en de mama bij de kleintjes blijft, maar zodra de kleintjes wat groter zijn wordt het wat moeilijker.

    Hier alvast een foto van de tante, de kindjes en moeder zijn moeilijk te fotograferen, omdat die bijna constant in het nest zitten.



    EDIT: De tante hebben we Elsa genoemd en de mama heet Dory ;)
    Nu ze alleen nog uit elkaar houden :P

    Een kleine update over de baby'tjes ;)
    Ze krijgen nu al haar op hun rug! ;D


    [ bericht aangepast op 12 jan 2014 - 16:37 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Zet, met een watervaste stift, een klein stipje op de staart van de moeder, of tante, net welke je wilt. En zo houd je ze uit elkaar. Eens in de zoveel tijd bijwerken. Op mijn stage is er een vrouw die doet dat met twee identieke ratten, en zo houd ze ze dus uit elkaar ^^

    [ bericht aangepast op 12 jan 2014 - 16:24 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    H00K schreef:
    Zet, met een watervaste stift, een klein stipje op de staart van de moeder, of tante, net welke je wilt. En zo houd je ze uit elkaar. Eens in de zoveel tijd bijwerken. Op mijn stage is er een vrouw die doet dat met twee identieke ratten, en zo houd ze ze dus uit elkaar ^^

    Ik zit inderdaad wel dat te overdenken, aangezien de moeder nu ook nog eens vermagerd is en ze nu echt bijna onmogelijk uit elkaar te houden zijn. Ik ben alleen bang de verkeerde stift te gebruiken, iets dat te sterk is of zo.. Je weet maar nooit, maar aangezien je iemand kent die het ook doet, is het waarschijnlijk niet zo schadelijk.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Huaso schreef:
    Een kleine update over de baby'tjes ;)
    Ze krijgen nu al haar op hun rug! ;D




    Als je de kleintjes kwijt wilt, ik heb wel een mooi adresje, alleen maar hopen of ze dat dan mag.

    Ninuturu heeft ze zelf ook ^^

    [ bericht aangepast op 12 jan 2014 - 16:27 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Huaso schreef:
    (...)
    Ik zit inderdaad wel dat te overdenken, aangezien de moeder nu ook nog eens vermagerd is en ze nu echt bijna onmogelijk uit elkaar te houden zijn. Ik ben alleen bang de verkeerde stift te gebruiken, iets dat te sterk is of zo.. Je weet maar nooit, maar aangezien je iemand kent die het ook doet, is het waarschijnlijk niet zo schadelijk.


    Het kan geen kwaad, zolang je niet het hele beestje in gaat kleuren :W
    Nee, het is niet schadelijk. ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    H00K schreef:
    (...)

    Als je de kleintjes kwijt wilt, ik heb wel een mooi adresje, alleen maar hopen of ze dat dan mag.

    Ninuturu heeft ze zelf ook ^^

    valt te zien, hoe ver ze woont :p
    En we kunnen ze ook wel terug brengen naar de winkel, had die meneer gezegd, want 2 van de 6 zijn nog in de winkel geboren. Een paar onderweg naar huis en de rest hier thuis ;)

    en ok, als het geen kwaad kan, kunnen we dat zeker wel eens doen! :)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Huaso schreef:
    (...)
    valt te zien, hoe ver ze woont :p
    En we kunnen ze ook wel terug brengen naar de winkel, had die meneer gezegd, want 2 van de 6 zijn nog in de winkel geboren. Een paar onderweg naar huis en de rest hier thuis ;)

    en ok, als het geen kwaad kan, kunnen we dat zeker wel eens doen! :)


    Noord-Holland wonen we..

    En gewoon uitproberen, het helpt echt ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    H00K schreef:
    (...)

    Noord-Holland wonen we..

    En gewoon uitproberen, het helpt echt ^^

    Ik in België, het Zuiden van Oost-Vlaanderen, zal vast iets te ver zijn, niet? :P

    Ja, ga ik gewoon eens doen :)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Huaso schreef:
    (...)
    Ik in België, het Zuiden van Oost-Vlaanderen, zal vast iets te ver zijn, niet? :P

    Ja, ga ik gewoon eens doen :)


    Dat is wel ver ja, hahahah. Contact haar anders gewoon als je erover denkt ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    H00K schreef:
    (...)

    Dat is wel ver ja, hahahah. Contact haar anders gewoon als je erover denkt ^^

    Zal ik doen :)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leuke namen en die kleintjes zijn echt heel schattig.


    Physics is awesome