• Verhaallijn
    De jongens van One Direction hebben besloten om ergens te gaan kamperen, samen met hun broers en zussen en/of normale vrienden. De reden dat ze hebben besloten om ergens te gaan kamperen is omdat ze denken dat ze dan niet lastiggevallen worden door al die fans van hun. Hellaas hebben een paar 'fans' van hun gevonden waar ze naar toe gaan, en nu gaan zij er ook naar toe.
    De reden dat zij er ook naar toe gegaan zijn, is om elke nacht een van de broers/zussen of de vrienden te ontvoeren en dan wanneer de jongens hun gaan zoeken, ze terug te brengen, zodat One Direction hun dankbaar zou zijn en bij hun in het krijt staan. Dat is wat hun willen, maar of dat werkelijk gebeurd?
    Natuurlijk zijn de familie en de vrienden van One Direction niet dom en proberen ze allerlei manieren te bedenken om te kunnen ontsnappen. Hier hebben ze iets op bedacht, ze net zolang martelen tot dat ze het niet meer durven te vertellen.




    Rollen.

    One Direction:
    Louis William Tomlinson - Fluitsma
    Harry Edward Styles - Tenacious
    Liam James Payne - Kendizzzzle
    Niall James Horan - IrishNialler
    Zayn Jawaad Malik
    - Taundriel


    De 'fans': |Minimaal 17 jaar oud.|
    * Lorraine Riley Fowell * SiIhouette
    * Amanda 'Amy' Philippe Cherson * Immence
    *
    *

    De familie/vrienden van One Direction:
    * Genelle Kayleigh Tomlinson * SiIhouette
    * Jacelyn Maeve Styles * Woodley
    * Brooklin 'Brooke' Horan * JustLovegood
    * Mia Avalon Gilbertson * After
    * Anna Jane 'AJ' Tomlinson * Whisperings
    * Aidan James Styles * KiliOfDurin
    * Matthew 'Matt' Richard Payne * KiliOfDurin
    * Emily Maria Malik * JustLovegood
    * Loënné Sarah Tomlinson * Junipher
    * Jesse Mason Horan * Taundriel


    Invullijst:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Reden voor wraak [Alleen voor fans]:
    Uiterlijk:
    Extra:



    Regels:
    - Schrijf a.u.b minimaal 200 woorden.
    - Je mag max, 3 personen p.p
    - Meld het even als je je uitschrijft.
    - 16+ mag, maar hou het netjes.
    - De jongens van One Direction mogen meerdere zussen/broers hebben.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.


    Jullie beginnen bij dat alle jongens bij elkaar komen om daarna gezamenlijk te vertrekken en voor mij en Immence, wij laten onze fans gewoon naar de vakantie plek komen en gaan dan dingen bespreken.




    Deze rpg is twee keer eerder opgestart en doodgelopen.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2014 - 19:38 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Matthew Richard Payne
    Ik liep huilend weg en zakte zo'n metertje of honderd later tegen een boom op de grond. Ik kroop in elkaar en bleef huilen. Ik hoorde wat geritsel en keek op. Daar zag ik Liam staan. "Wat?!" vroeg ik rauw. Ik luisterde naar zijn woorden. Het maakte me niet rustiger. "Dat ik wel makkelijk, he?!" riep ik hem na terwijl ik op sprong. Ik greep hem bij zijn schouder en draaide hem naar me toe. "Zelf gaan huilen en een keertje sorry zeggen. Dan is alles vast weer goed en heeft iedereen medelijden met jou. Nou, niet dus. Jij bent de boosdoener hier. Jij bent degene die nog geen minuut tijd per dag hebt genomen voor je familie. Als je dit echt zo erg vind had je het in eerste instantie niet gedaan. Kom terug naar de werkelijkheid, Liam. Je bent me kwijt, ik ben volwassen geworden zonder en en hoef je ook niet meer terug." Ik liet hem los en liep verder het bos in. Dacht hij nou echt dat dit zo makkelijk ging? Hij had me totaal laten stikken. Ik hoefde echt niet nog een keer teleurgesteld worden. Dat was al te vaak gebeurt. Ik had er inmiddels mee leren leven en was er hard en volwassen door geworden. Ik bleef maar lopen. Ik wilde ook niet meer stoppen. Nee, want dan zou Liam me terughalen. Al moest ik de hele dag lopen. Het was niet dat ik er niet genoeg energie voor had. Ik voelee me alleen te slecht om te huppelen en te springen. Ik liep en hard ook. Hij zou echt met wat beters moeten komen mocht hij me nog terug krijgen op de camping. Inmiddels liep ik door het dichtbeplante bos, maar ik ging niets langzamer. Ik liep nog liever helemaal terug naar huis dan dat ik hier zou blijven op dit moment. Natuurlijk wilde ik graag Emily als vriendin, maar Liam was het niet waard om te blijven. Ik smste haar anders later wel.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2014 - 14:27 ]


    Bowties were never Cooler

    Loënné Sarah Tomlinson.

    Even zucht Genelle diep. "Het.. Het is niks hoor," mompelt ze zachtjes tegen me. Als ik er een glimlachje uit weet te persen glimlacht ze een beetje terug. "Vast niet. Iedereen haat me vast daar of vind me weer irritant en dan is Louis unhappy en dat is dan mijn schuld," zegt ze zachtjes.
    Voorzichtig leg ik mijn hand op haar onderarm. "Dat zal niet gebeuren, als ze met Louis kunnen leven kunnen ze dat ook met jou. Er zijn geen redenen om je te haten. Iedereen heeft zo zijn onzekerheden. Niemand is perfect, dat zou saai zijn. Maar je bent wie je bent en geweldig op je eigen manier."
    Ze bijt weer op haar lip. "Je geeft om me? Waarom? Niemand zou eigenlijk om me moeten geven. Ik ben een ondankbare, harteloze en gemene trut. Niemand houdt van me." Ze boort haar tanden zo gemeen hard haar lip in dat deze begint te bloeden.
    Haar woorden doen me schrikken. "Dat ben je niet. En dat zijn meer mensen als je zou denken, ik hou van je, Louis ook en Anna en mam, dat zijn slechts een paar voorbeelden. "
    Dat ze dit al van zichzelf denkt, terwijl het helemaal niet waar is, wat zou ze dan van mij denken als ze erachter komt? Wat voor monster ben ik dan?

    [ bericht aangepast op 15 jan 2014 - 18:04 ]


    Reality's overrated.

    Liam Payne.

    "Wat?!" vroeg hij. "Dat ik wel makkelijk, he?!" riep hij me na, en ik bleef door lopen. Waarom zou ik stoppen als hij toch niet naar me luisterde. Hij greep me bij mijn schouder en draaide me naar hem toe. "Zelf gaan huilen en een keertje sorry zeggen. Dan is alles vast weer goed en heeft iedereen medelijden met jou. Nou, niet dus. Jij bent de boosdoener hier. Jij bent degene die nog geen minuut tijd per dag hebt genomen voor je familie. Als je dit echt zo erg vind had je het in eerste instantie niet gedaan. Kom terug naar de werkelijkheid, Liam. Je bent me kwijt, ik ben volwassen geworden zonder en en hoef je ook niet meer terug." zei hij. Oké, ik ben een vreselijke broer geweest, maar ik heb er spijt van, en wil er alles aan doen om zijn vertrouwen weer terug te winnen en een goede broer te zijn. Ja, ik ben degene die het hier fout doet, maar ik maak ook fouten. Dit is een hele grote fout geweest, maar gebeurd is gebeurd, en ik heb er spijt van. Meer valt er niet over te zeggen. Ik heb er inderdaad meer voor Matthew moeten zijn, maar ik had geen idee wat me tegen hield. Natuurlijk houd ik van hem, hij is mijn broertje, dus dat is het niet geweest. Ik ben gewoon simpel weg dom geweest, en heb het voor altijd gepest, gefeliciteerd Liam, het is je gelukt. Op dit moment kan ik mezelf wel wurgen, maar daar los ik ook niets mee op. Matthew liet me los en liep steeds verder het bos in. Ik besloot hem maar even zijn gang t laten gaan. Ik ging op de grond zitten, en dacht na. Wat nou als er iets met hem gebeurd? Ik weet niet of het juist is wat ik nu ga doen, maar ik moet hem kalmeren en over halen om terug te komen. Hij kan toch niet snachts in zijn eentje in het bos zijn, straks gebeurt er iets. Het ging moeilijk worden, zowel om hem te vinden als hem over te halen, maar ik kan hem niet aan zijn lot over laten, ook al wil hij me niet meer zien. Ik rende door het bos op zoek naar hem, maar hij was nergens meer te bekennen, of ik was gewoon weer eens de verkeerde kant op gelopen. 'Matt, waar ben je?' riep ik. Waarom is dit bos nou ook zo groot. 'Ik weet dat je me niet meer wilt zien, maar je kan gewoon niet in je eentje de hele dag en nacht in het bos blijven.' riep ik daarna. Ik zuchtte. Dit gaat waarschijnlijk nog heel lang duren, maar hij moet gewoon mee terug naar de camping.


    How far is far

    Zayn Javvad Malik

    Ik zie aan Niall dat hij het niet leuk vindt. Meteen spijt het me heel erg. 'Ik ook van jou. Ik ga geen speech geven,' zegt hij droog. Ik hou mijn mond en kijk strak vooruit. Ik vind het helemaal niks dat het nu helemaal misloopt door mijn opmerking. 'Een maand met dit is weinig ik geef het hooguit een week,' zegt hij. Ik rol met mijn ogen en zeg niks. 'Sorry van net. Het spijt me als ik een verkeerde opmerking maakte. Ik voel me er heel erg slecht door en het was alleen maar een grapje,' zeg ik, en mijn stem slaat over. Ik kijk naar het vuur. Ik hou ervan. Het is warm en het geeft me een huiselijk gevoel. Ik glimlacht en leg mijn hoofd tegen Nialls rug. 'Je bent goed als je bent,' zeg ik om hem wat moed in te spreken. Ik wil niet dat hij door mij gaat denken dat hij slecht is, want dat is hij niet. Ik hou van hem zoals hij is en niet anders. Ik zit te bedenken hoe ik het uit kan leggen, maar zeg niks en doe mijn ogen dicht. Ik ben moe en wil eigenlijk slapen, maar ik wil aan de andere kant ook bij Niall zijn.


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Iemand kan Liam komen ophalen uit de ballenbak... Matt komt even niet terug]


    Bowties were never Cooler

    Niall Horna

    'Sorry van net. Het spijt me als ik een verkeerde opmerking maakte. Ik voel me er heel erg slecht door en het was alleen maar een grapje,' zzijn stem slaat over en ik merk dat hij echt spijt heeft van zijn opmerking. 'het is geod' zeg ik deels menend deels liegend. Als ik vanacht of leen keer alleen ben dan haalde ik alle slechte beledigende dignen naar boven en ging ik me rot voelen. Dat was een van de slechtste eigenschappen. Ik trok het me te erg aan wat een ander van mij vind. Hij glimlacht en legt zijn oofd tegen mijn rug. 'Je bent goed als je bent,' zegt hij meodig en ik glimlach even' dankje.' 'Zayn kom we maken onze bedden klaar en dan ga jij lekker slapen en dan kan ik lekker tegen je aanliggen' giechel ik zachtjes. Ik sta op en pak uit mijn koffer een matje. Ik laat hem opblazen en leg mijn slaapzak en kussen neer en mijn lievelings knuffel een teddybear. GLimlachend kruip ik in mijn sluaapzak en wacht op Zayn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Javvad Malik

    'Het is goed,' zegt hij, maar ik hoor dat het niet goed is. Toch zeg ik niks. 'Dankje. Zayn kom we maken onze bedden klaar en dan ga jij lekker slapen en dan kan ik lekker tegen je aanliggen,' giechelt Niall zacht. Ik glimlach. Hij is ontzettend schattig. Ik pak mijn matje een slaapzak en leg het in de tent tegen Nialls matje aan. Ik kruip in mijn slaapzak en ga tegen Niall aanliggen. Rustig doe ik mijn ogen dicht en laat ik mijn hoofd op Nialls borst rusten. Ik geniet van de stilte en van de rust die het bos met zich mee brengt. Ik kijk op om Nialls hoofd te zien. 'I'm in love with you, and all your little things,' fluister ik zachtjes. Hij doet iets met me waardoor ik de rust zelve word. Net was ik nog ongelooflijk boos op Matt, maar nu kan ik enkel aan de jongen denken waar ik nu tegenaan lig. Ik haal mijn hand door zijn geblondeerde haar en leg mijn hand daarna om zijn schouder. 'Ik zou niets liever willen dan hier zijn samen met jou,' zeg ik tegen hem. Het is de waarheid. Ik glimlach en ga even goed liggen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Niall HOra

    Al senl ligt Zaynie tegen me aan in zijn slaapzak. 'I'm in love with you, and all your little things,' fluisterd hij zacht en ik kleur tomaatrood. ik glimlach als zijn hand door mijn haar gaat en zijn hand op mijn schouder ligt. 'Ik zou niets liever willen dan hier zijn samen met jou,'ik glimlach 'je bent hier samen met mij, en nu val je in slaap met mij' glimlach ik en rol me op tegen zijn borst en snauf zijn geur op. volgens mij lag Zayn te slapen en ik pak mijn mobiel en open twitter. Mijn ogen worden nattig, van alle berichten was de helft haat. tuurlijk reeg ik ook hele lieve dingetjes maar ik kreeg zoveel haat gewoon. De lads kregen veel minder en het schopte mijn zelfvertrouwen aardig in de grond als ik nog zelfvertrouwen had. Ik denk dat iedereen zich wel klote voelt als je hoort dat ze jou lelijk vinden, haten of niet mogen maar ik was erg gevoelig dus dat ging met mijn baan samen nooit zo erg goed. Soms ook bij tekstverdeling als ik dan veel minder kreeg dan voelde ik me ook altijd klote. Dan begon ik te twijfelen aan mezelf, was mijn stem wel goed genoeg? Horode ik hier wel thuis?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    -

    [ bericht aangepast op 14 jan 2014 - 21:36 ]


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    [Shit loop heel erg achter hoe kan ik weer met Anna reageren.]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Whisperings schreef:
    [Shit loop heel erg achter hoe kan ik weer met Anna reageren.]


    | Dat ze gaan vertrekken ofzo.. Idk. |


    That is a perfect copy of reality.

    Emily Maria Malik

    'Gaat het? Ik hoorde de ruzie.' Ik Keek eventjes op en zag dat Jesse naast me ging zitten ik had hem nog nooit in het echt gesproken maar Zayn had al wel eens iets over hem verteld.’Het gaat wel hoor ik voel me gewoon eventjes niet meer zo goed in mijn vel.’ Zei ik zachtjes en keek even weg. Hij pakt een reep chocola uit zijn broekzak en geeft het een aan mij. 'Hier. Eet maar,' zegt hij en ik glimlach naar hem. ‘Dankje.’ Zei ik met een scheve grijns. Uit het niets slaat hij een arm om me heen en keek me aan. 'Wees maar niet bang dat ik je ga versieren ofzo hoor. Ik zag je zitten en denk dat jij wel een vriend kunt gebruiken die niet in die ruzie betrokken is,' legt hij uit en ik knik zachtjes terwijl ik zie dat hij naar Niall en zayn kijkt. ‘Ik kan inderdaad wel een vriend gebruiken zeg ik met een speels grijnsje en kijk hem even aan. 'Ik vind het erg leuk voor ze, maar het is gewoon een beetje ongemakkelijk,' legt hij uit en pakt mijn hand vast en glimlacht naar me. ‘Ik begrijp je wel hoor maar denk aan Niall hij ziet er zo gelukkig uit.’ Zei ik met een grijns en keek hem weer eventjes aan. ‘En heb jij al een tent buddy?’ Vroeg ik met een speels grijnsje en keek hem eventjes speels aan.


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Jesse Horan

    Ik luister aandachtig naar wat ze zegt. 'Heb jij al een tentbuddy?' vraagt ze. Ik schud mijn hoofd. 'Die had ik, maar daar ligt Zayn volgens mij op dit moment. Waarschijnlijk word ik vermoord door Niall en door Zayn en hoogstwaarschijnlijk ook nog door Matt,' zeg ik met een grijns. 'Maar ik vind het een goed idee,' voeg ik eraan toe. Ik kijk naar haar. Ze is mooi. Maar nee, ik wil een skateboard. En die krijg ik van Niall als ik de meiden links laat liggen. Wauw, Dit gaat me echt niet lukken. Ik grijns. 'We moeten Brooke dan nog wel even mijn tent uit schoppen,' leg ik uit. Ik sta op en kijk even rond. Ik kan Matt nog nergens zien en Niall en Zayn liggen samen in hun tent. Mijn blik gaat weer naar Emily. Mijn vakantie begint steeds beter te worden. Met een grijns kijk ik of er al nieuwe auto's aangekomen zijn. Nee, nog niet. 'Hoe zit het nou tussen jou en Matt?' vraag ik geïnteresseerd. Matt is duidelijk verliefd op haar en hij is erg beschermend. Misschien is het beter als ik gewoon bij haar uit de buurt blijf. Maar één blik is genoeg me ervan te overtuigen dat ik het ten minste kan proberen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Zayn Malik

    Ik slaap half en zie dan opeens dat Niall verdrietig is. Ik sla mijn armen om hem heen en draai hem naar mij toe. 'Wat is er, Nialler?' vraag ik. Ik veeg een traan van zijn gezicht en pak zijn mobiel af. 'Die krijg je later wel terug.' Ik sla mijn armen steviger om hem heen. Ik neurie de melodie van Happily. Voor de rest kijk ik gewoon naar de jongen in mijn armen. Hij ziet er heel erg onschuldig uit. 'Wat doe je met me waardoor ik als ik bij jou in de buurt ben ik me meteen goed voel?' vraag ik met een scheve glimlach. Ik druk een kus op zijn mond en trek hem dichter naar mezelf toe. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder en rust zo even. Ik denk aan een paar weken geleden. Ik was van plan om Niall te kussen en dan als hij het niks vond alcohol de schuld te geven. Nooit had ik gedacht dat ik hier nu tegen hem aan zou liggen. Niet zo. Ik denk aan alle keren dat ik het net niet durfde. Deze jongen heeft me helemaal gek gemaakt. Ik kus hem opnieuw, en dit keer langer.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Niall

    Terwijl mijn ogen overstromen lees ik verder. Wat is er, Nialler?' ik snif. Hij pakt mijn mobiel weg 'die krijg je later al terug"zegt hij neuroet Hapily. Zacht snokkend kruip ik in zijn armen. 'qaarom krijg ik zoveel gaat Zayn'snik ik zacht. 'Wat doe je met me waardoor ik als ik bij jou in de buurt ben ik me meteen goed voel?'  ik bloos lichtjes en veeg mijn tranen weg. Hij kust me glimlachend op de mond. Ik pak een reep xhocolade en breek hem. Zayn kreeg eenderde en ik at zelf de tweederde op. Hij zou me wel begrijpen en het was veel want normaal gaf ik een ander liever helemaal niks. Alleen bij de lads ging het wel dan zouden ze een klein blokje krijgen. Snel eet ok het op en uiteibdelijk lik ik mijn vingers af. Ik giechel even en voel chocolade rond mijn lippen. 'smaakte goed de choco 'glimlach ik en bekijk kort de verpakking. 'die neem ik vaker"mompel ik in mezelf. " Zayn ik ga even wandelen oke ik wil even alleen zojn" zeg ok zachtjes. " ik ben in een half uur terug" beloof ik en sta op. Ik trekw at sportkleding aan en een flesje water. Elke dag liep ik zon twee of drie kilometer hardlopen. Zo had ik genoeg bewegiing en ik deed aan opdrukken en buikspier oefeningen aangezien ik gespierder wouw ord. Ik start met joggen enna een paar minuten ben ik al hele,aal bezweet

    [ bericht aangepast op 15 jan 2014 - 12:39 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan