• Verhaallijn
    De jongens van One Direction hebben besloten om ergens te gaan kamperen, samen met hun broers en zussen en/of normale vrienden. De reden dat ze hebben besloten om ergens te gaan kamperen is omdat ze denken dat ze dan niet lastiggevallen worden door al die fans van hun. Hellaas hebben een paar 'fans' van hun gevonden waar ze naar toe gaan, en nu gaan zij er ook naar toe.
    De reden dat zij er ook naar toe gegaan zijn, is om elke nacht een van de broers/zussen of de vrienden te ontvoeren en dan wanneer de jongens hun gaan zoeken, ze terug te brengen, zodat One Direction hun dankbaar zou zijn en bij hun in het krijt staan. Dat is wat hun willen, maar of dat werkelijk gebeurd?
    Natuurlijk zijn de familie en de vrienden van One Direction niet dom en proberen ze allerlei manieren te bedenken om te kunnen ontsnappen. Hier hebben ze iets op bedacht, ze net zolang martelen tot dat ze het niet meer durven te vertellen.




    Rollen.

    One Direction:
    Louis William Tomlinson - Fluitsma
    Harry Edward Styles - Tenacious
    Liam James Payne - Kendizzzzle
    Niall James Horan - IrishNialler
    Zayn Jawaad Malik
    - Taundriel


    De 'fans': |Minimaal 17 jaar oud.|
    * Lorraine Riley Fowell * SiIhouette
    * Amanda 'Amy' Philippe Cherson * Immence
    *
    *

    De familie/vrienden van One Direction:
    * Genelle Kayleigh Tomlinson * SiIhouette
    * Jacelyn Maeve Styles * Woodley
    * Brooklin 'Brooke' Horan * JustLovegood
    * Mia Avalon Gilbertson * After
    * Anna Jane 'AJ' Tomlinson * Whisperings
    * Aidan James Styles * KiliOfDurin
    * Matthew 'Matt' Richard Payne * KiliOfDurin
    * Emily Maria Malik * JustLovegood
    * Loënné Sarah Tomlinson * Junipher
    * Jesse Mason Horan * Taundriel


    Invullijst:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Reden voor wraak [Alleen voor fans]:
    Uiterlijk:
    Extra:



    Regels:
    - Schrijf a.u.b minimaal 200 woorden.
    - Je mag max, 3 personen p.p
    - Meld het even als je je uitschrijft.
    - 16+ mag, maar hou het netjes.
    - De jongens van One Direction mogen meerdere zussen/broers hebben.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.


    Jullie beginnen bij dat alle jongens bij elkaar komen om daarna gezamenlijk te vertrekken en voor mij en Immence, wij laten onze fans gewoon naar de vakantie plek komen en gaan dan dingen bespreken.




    Deze rpg is twee keer eerder opgestart en doodgelopen.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2014 - 19:38 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Liam Payne.

    Ik liep nog steeds door het bos. Waar is Matt toch? Als hij straks nog niet terug is zweer ik dat ik desnoods met Niall of zo hem ga zoeken. Nu kan ik misschien maar beter naar de camping gaan, misschien is hij daar wel weer heen gegaan. Maar waar ben ik nu ooit? Ik zuchtte. Ik ben weer eens de weg helemaal kwijt geraakt. Ik startte met lopen in een willekeurige richting. Toen ik al weer een tijdje aan het lopen was keek ik een beetje rond. Ik was zo druk bezig met rond kijken dat ik zowat tegen iemand aan botste. Niet iemand, een van mijn beste vrienden, Niall. 'Niall, wat doe jij hier?' vroeg ik en ik kon een glimlach niet onderdrukken. Ik wil het wel aan hem vertellen over mijn broertje, maar dan lijk ik zo zwak, misschien kan ik het maar beter later vertellen.


    How far is far

    Niall

    Ik ren op de paden terwijl mijn muziek in mijn oren afspeelt. Ik schrik op als iemand voor me staat. Ik doe mijn oortjes uit als het Liam is en hijgend glimlach ik en veeg het zweet weg. Niall, wat doe jij hier?' Vraagt hij. " trainen" glimlach ik. Ik had met het management een keer een pittig gesprek gehad die ik geheim moesy houden. Ik moest afvallen , minder etene n spieren kweken. Minder eten deed ik niet, wel gezonder eten. De rest hield. Ik me aan. Nogsteeds was niemand erachter gekomen want we zeiden dat het voor mijn gezondheid, conditie en voor mijn knieblessure was. Zo trainde mijn knie alles aan te kunnen zodat ik op het podium minder last had. Dit hielp maar een beetje, het was alleen om de operatie uit te stellen zodat we door konden gaan aangezien het herstel lang was. Ik was in korte tijd al best wel wat afgevallenen mijn buije was wet. Ik had al een beginnende sixpack en mijn armspierenw aren ook al verbeterd. " wat doe jij hier eigenlijk? " vraag ik bezorgd en zie in zijn ogend ate r iets mis is


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam Payne.

    Hij schrok een beetje toen ik ineens voor hem stond aangezien hij muziek in had, en hij me dus niet hoorde aankomen. "trainen" glimlachte hij toen ik vroeg wat hij hier deed. Ik knikte. Niall moest trainen voor zijn knieblessure. Ik had geluk dat ik hem tegen het lijf liep, anders had ik never nooit geweten waar ik heen moest. Ik heb echt de navigatie van een aardappel. "wat doe jij hier eigenlijk?" vroeg hij bezorgd. 'Mijn broertje zoeken.' zei ik met een zwakke glimlach en een lichte zucht. Ik wist nog steeds niet waar Matt was, en ik maak me ontzettende zorgen. Nu het nog licht is kan hij zich wel redden, maar als het donker is niet, hij heeft niet eens een zaklamp of zo bij hem. Ik had mijn moeder beloofd dat ik op hem zou letten, en zelfs dat kan ik niet. Ik ga haar echt niet sms'en dat ik Matt kwijt ben, dan gaat ze helemaal stressen. Ik zorg wel dat ik hem vind, ook al moet ik daarvoor midden in de nacht het bos in. Ik had echt een betere broer moeten zijn, maar daar kan ik nu niets meer aan veranderen, alleen maar nu het juiste doen.


    How far is far

    Niall

    " mijn broertje zoeken" ik knik " doen jullie verstoppertje" grinnik ik dommig en kijk hem vrolijk aan " dat moeten we een keer doen in het donker" lach ik vrolijk. " maar ik ga verder met trainen, als ik hem zie zal ik het je zeggen of ga je mee?" Vraag ikvrolijk als altijd. Ik moest de chocolade van net er af zien te trainen , dat moest. Ik moest. Nog tien kilo deze vakantie afvallen van het management end aar ging ik hard voor werken want dan tsja had ik tenmiste geen gezeur of ruzie.
    Ik kijk Liam aan " maar waarom doe je verstoppertje dat is veel leuker met meerdere. Weet jij trouwens waar de rest is en blijft? Zayn ligt in de tent, Jesse en Emily waren samen en Brooke ben ik kwijt" zucht ik. Ik wou graag meer tijd met ze maar ik moest, ook trainen en ik wou op een dag tien kilometer hardlopenen. Dan alle oefeningen nog doen en dan met de rest gezellige dingen doen, dit ging vermoeiend worden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam Payne.

    Hij knikte. "doen jullie verstoppertje" grinnikte hij. "dat moeten we een keer doen in het donker" lachte hij daarna vrolijk. Verstoppertje? Deed ik maar verstoppertje met hem, dan was alles goed tussen ons. 'Nee, ik doe geen verstoppertje, ik zoek hem echt. Hij is weggelopen, door mij.' zei ik, en keek naar benden. "maar ik ga verder met trainen, als ik hem zie zal ik het je zeggen of ga je mee?" vroeg hij vrolijk zoals altijd. Ik knikte. 'Ja, ik ga wel mee als je het niet erg vind.' zei ik. Dan kon ik nog rond kijken of ik Matt ergens zie, en tenslotte is het nogal goed voor stres en zo. Hij keek me aan. " maar waarom doe je verstoppertje dat is veel leuker met meerdere. Weet jij trouwens waar de rest is en blijft? Zayn ligt in de tent, Jesse en Emily waren samen en Brooke ben ik kwijt" zuchtte hij. 'Ik doe dus geen verstoppertje.' grinnikte ik licht. 'En ik heb geen idee, ik weet wel dat Louis en zijn zusjes onderweg zijn.' zei ik. Trouwens, Lows zij dat ze bijna weg gingen, maar dat was nu al twee uur geleden of zo, waar zijn ze ooit? Als ze er binnen een uur nog niet zijn bel ik haar wel even.


    How far is far

    Niall Horan

    " nee ik doe geen verstoppertje, ik zoek hem echt. Hij is weggelopen door. Mij" zegt hij en een zachte " oh" verlaat mijn mond. " hadden jullie dan ruzie?" Vraag ik hem. " jae n ik ga wel mee als je het niet erg vind" ik glimlach even. " nog vier minuten hardlopen voor ik mijn oefemingen moet doen" lieg ik soepeltjes"" " ik doe dus geen verstoppertje" grinnikt hij zachtEn ik heb geen idee, ik weet wel dat Louis en zijn zusjes onderweg zijn.' Ik knik." Ze zijn laat maar Hazza is er ook niet" ik begin weer met rennen en na vier minuten begin ik mezelf twi tig keer op te drukkene n vijftig keer zon buikspieroefe ing te doen. Ik doe wat oefeningen voor mijn knie. " verder gaan of heb je noge ven nodig?" Ik kijk hema an en neem een slok water. Ik zet snel mijn ipod uit end uw mijn orrtjes in mijn zak zodat die niet leeg ging. Ik veeg snel mijn zweet weg


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam Payne.

    "oh" verliet zacht zijn mond. "hadden jullie dan ruzie?" vroeg hij. Ik knikte. 'Ja.' zei ik. Hij glimlachte toen ik zei dat ik mee ging. "nog vier minuten hardlopen voor ik mijn oefeningen moet doen" zei hij. Ik glimlachte. 'Oke' grinnikte ik. Hij knikte toen ik zei dat ik wist dat Louis en zijn zusjes onderweg waren. "Ze zijn laat maar Hazza is er ook niet" zei hij en begon weer te rennen, en ik rende met hem mee. Ik knikte. Na vier minuten stopte hij met rennen en begon zichzelf twintig keer op t drukken, en ik deed hem maar gewoon na. Toen hij klaar was met op drukken begon hij vijftig keer buikspieroefeningen te doen, en ik deed dat ook maar. "verder gaan of heb je nog even nodig?" vroeg hij. 'Nee, ik ben klaar, we gaan wel verder' zei ik. Die trainingen helpen enorm om alles even te vergeten. Hij keek me aan en deed zijn Ipod in zijn zak.


    How far is far

    Niall Horan

    " ja" zegt hij toen ik vroeg of hij ruzie had. " wil jee r over praten?" Vraag ik zacht . Hij deed mee met de oefeningen wat me liet glimlachen. Maar ikw ist dat de lads woedend gingen worden op het management maar ook op mij als ze ziuden horen dat ik tien kilo in de vakantie eraf moest hebben. Boosd at het management me dingen dwong, boos dat ik het ookd eed. Maar als het goed was merkte ze het niet. Mijn knie kwam wel goed uit zo maar als ze echt goed opgelet hadden dan wistenz eook dat ikjuist niet teveel moest rennen en springen maar het maakte mij niet uit. Ik renw eer een tien minuten en na tien minuten begin ik me weer op te drukken, buikspieroefening en ook omhoogspringen en dan de grond aan tikken. Daarna rende ik nog een half uur. In totaal was ik nu al een uur bezig en het voelde goed.

    ( mijn spatie op ipad luistrd nooit


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam Payne.

    "wil je er over praten?" vroeg hij. 'Ja, maar hoe moet ik er over praten?' vroeg ik. 'Ik weet niet meer wat ik eraan kan veranderen, hij wil niets meer met me te maken hebben.' zei ik. Hij rende weer tien minuten en begon daarna weer trainingen te doen, en daarna rende hij nog eens een half uur. 'Waarom train je zoveel, je knie kan zoveel niet aan.' vroeg ik aan hem. Ik heb zo het idee dat hij dit van het management moet doen, en als dat zo is gaan we serieus weg bij hun. Hoe durven ze Niall dit te vragen. Ik kan het natuurlijk ook mis hebben, maar ik kan geen andere reden vinden waarom hij dit anders zou doen. 'Je kan alles tegen mij vertellen.' zei ik.


    How far is far

    Nall Horan

    Ja, maar hoe moet ik er over praten?' vraagt hijik. 'Ik weet niet meer wat ik eraan kan veranderen, hij wil niets meer met me te maken hebben.' zegt hij ik knik " misschien kun je uitleggen waarom je zo reageerde" stel ik voor'Waarom train je zoveel, je knie kan zoveel niet aan.' vraagt hij aan mij. " het zijn goede oefeningen en ikw il graag een betere conditie" zeg ik rustig en zo dat hij het jiet door krijgt. Ik hield het al een jaar geheim en niemand had het opgemerkt. Vergelijken met eerst was ik al best veel afgrvallen. 'Je kan alles tegen mij vertellen.' zegt hij en ik knik. " ik wil ook gewoon veel bewegen want ik weet niet wanneer ik geopereerd heb en dan kan ik drie maanden helemaal niks dus ik heb liever dat ik gewoon een goede conditie opbouw zeg maar en er van geniet nu het nog kan" stel ik hem gerust. " kom we gaan terug, ik ga me even douchen bij zon hokje bij het groot hoofdgebouw" glimlach ik. Het hoofdgebouw was heel simpel. Twee jongens en twee meisjes wcs en vijf douches meer was het eigenlijk niet. Elke avond kwam iemand het schoonmaken als het terrein gebruikt werd


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Anna Jane "AJ" Tomlinson

    Ik had echt heel veel zin in dit kampeergedoe. Alhoewel ik haast niemand echt goed kende. Ook van alle drama had ik niet veel opgevangen. Die was verliefd op die, maar had een relatie met die… De enigen die ik echt goed kenden waren Louis, Genelle en Loënné. Nou ja, de anderen boys hadden vast ook wel zusjes of vriendinnen, daar kon ik misschien wel een band mee opbouwen. Veel mensen vonden mij opvliegerig en springerig, dus wilde ze niks met mij te maken hebben. Daarom wilde ik dit keer gewoon rustig zijn, zodat iedereen de twee kanten van Anna Jane Tomlinson zag. Ik was net van school af, waar ik het redelijk goed deed. Ik had havo afgerond en… Ik had een beste vriendin, Sara. Sara Voilanetta. Ik hield van haar, iederneen op school hield van haar. Ze had al duizenden vriendjes gehad, waarbij ik er nog niet eens aan dacht. Totdat ze echt de liefde van haar leven ontmoette, waarmee ze vaak naar zijn of haar huis ging. Die jongen had een zus: Ronasy. Sinds dien ging ze niet meer met mij om, terwijl we elkaar al kenden sinds de kleuterklas. Een traan rolde over mijn wang, toen ik me besefte dat we al bijna vertrokken. Hoe ging ik die koffers en tassen ooit de auto inkrijgen? 'LOUIIIIISSSS!!!!!' gilde ik.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Liam Payne.

    Hij knikte. "misschien kun je uitleggen waarom je zo reageerde" zei hij. 'Dat is nou juist het probleem, ik reageerde helemaal niet. Puur omdat ik niet wist hoe ik moest reageren, en ik dacht dat ze een hekel aan me hadden, en blij waren dat ik weg was.' zei ik. Niet dat ze me dat gevoel gaven, maar ik zat gewoon een beetje in de knoop me mezelf voor een best wel lange tijd. En aangezien mijn familie zo verweg was heb ik er nooit echt goed over kunnen praten. Tuurlijk kan ik alles bij de Lads kwijt, maar ik wil ze gewoon niet lastig vallen met mijn problemen, hun kunnen er niets aan doen. "het zijn goede oefeningen en ik wil graag een betere conditie" zei hij. 'Maar je hebt al een goede conditie. Iemand zonder conditie had dit niet vol gehouden.' zei ik. Hij knikte. "ik wil ook gewoon veel bewegen want ik weet niet wanneer ik geopereerd heb en dan kan ik drie maanden helemaal niks dus ik heb liever dat ik gewoon een goede conditie opbouw zeg maar en er van geniet nu het nog kan" zei hij, en ik knikte. "kom we gaan terug, ik ga me even douchen bij zon hokje bij het groot hoofdgebouw" glimlachte hij. 'Ja, is goed.' glimlachte ik, en liep met hem mee terug.


    How far is far

    Amanda 'Amy' Philippe Cherson
    'Prima, zij wordt het eerste slachtoffer. Aan jou de eer om die baby dood te trappen,' zei ze lachend. Ik knikte en grijnsde. 'Nou, het plan is dus dat we wraak nemen op de jongens voor wat ze ons hebben aangedaan en dan er voor zorgen dat ze bij ons in het krijt staan doordat we hun familie en vrienden hebben gevonden en terug hebben gebracht? Niet?' vroeg ze, waarna ik bevestigend knikte. Lorraine grijnsde. 'De ontvoerden zullen nooit meer iets durven zeggen, aangezien wij ze eens lekker gaan martelen,' vervolgde ze toen. Ze pakte haar mes er weer bij. 'Dit leuke speeltje gaat zeker gebruikt worden,' zegt ze met een sadistische grijns. Ik knikte weer en glimlachte. 'Ik heb ook zo de nodige dingen tussen mijn spullen zitten, dus er kan niets meer misgaan, denk ik zo.'
    Lorraine knikte even. 'Als ze zullen ontsnappen zullen ze nooit zo snel de weg terug vinden. Wij vinden ze eerder terug, denk ik. Je wilt niet weten hoe vaak ik deze plek wel niet heb verkend voordat we dit plan in werking gingen zetten. Ik ken deze plek geweldig goed, dat is al een probleem minder.'
    Ik knikte nogmaals. Dat was inderdaad wel handig, aangezien ik het hier nog niet zo heel geweldig kende.
    Lorraine zuchtte. 'Ze mogen trouwens zo wel komen, ik heb een hekel aan wachten.'
    Ik zuchtte ook. 'Wie niet? Ze mogen inderdaad wel even opschieten. Pakken we er trouwens meteen een, of wachten we daar nog even mee tot middernacht?'


    "Family don’t end in blood”

    Zayn Javvad Malik

    Ik kan even niks zeggen en troost Niall zo goed als ik kan. Ik ben er waardeloos in. Na een tijdje staat hij op om te gaan sporten. Ik pak mijn mobiel erbij en open Twitter. Er zijn een heleboel haatberichtjes, maar ik negeer ze gewoon en bekijk de leuke berichtjes. Ik blokkeer alleen accounts die er echt voor zijn aangemaakt om mij te haten. Ik kan er niet tegen dat mensen Niall haat sturen en probeer zoveel mogelijk antwoord te geven op gemene berichtjes. Na een tijdje besluit ik maar weer naar buiten te gaan. Eerst doe ik nog even snel wat aan mijn haar, dat nu helemaal in de war zit. Ik loop naar buiten en kijk rond. Ik zie dat Jesse en Emily zitten te praten. Zolang het bij praten blijft vind ik het best, maar ik blijf toch de hele tijd korte blikken werpen. Ik ga bij het kampvuur zitten. Ik vind het erg jammer dat Lou en Harry er nog niet zijn. Ik besluit ze maar iets te sturen. Hey, Liam, ik en Niall zijn er al. Wanneer komen jullie? Z. stuur ik naar ze en ik stop mijn mobiel weer weg.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Niall horan

    'Dat is nou juist het probleem, ik reageerde helemaal niet. Puur omdat ik niet wist hoe ik moest reageren, en ik dacht dat ze een hekel aan me hadden, en blij waren dat ik weg was.' zegt hij en ik kijk hem aan. " vertel dan waarom je niet reageerde over hoe je je voelde. Weet je nog in het begin toen ik alles opkropte. Je moedigde me aan om te. Praten, hulp aanvaardene n een reactie tegen mensen te durven hebben. Tuurlijk we zijn veel weg en onze families kijden daar ook onder maar ze moeten ook aan jou denken. Het is voor jou ook zwaar. Jij moet hun ook missen" ga ik ert egen.'Maar je hebt al een goede conditie. Iemand zonder conditie had dit niet vol gehouden.' Zegt hij en ik zuct ." Laat het maar oke" zeg ik zacht. Ik was bang dat ik me ging veradene n danw as ik flink de lul 'Ja, is goed.' glimlacht hij. We lopen terug en ik ga snel naar de tent. " heey Zayn sorry ik wase nthiosiast, ehm ik ga me douchen en Liam ook hij ging mee rennen" glimlach ik. Uit mijn koffer neem ik een beige broek, witte supras, polo en een cap en loop met handdoek en toilettas naar Liam


    Change is for weirdos ~ Niall Horan