• Verhaallijn
    De jongens van One Direction hebben besloten om ergens te gaan kamperen, samen met hun broers en zussen en/of normale vrienden. De reden dat ze hebben besloten om ergens te gaan kamperen is omdat ze denken dat ze dan niet lastiggevallen worden door al die fans van hun. Hellaas hebben een paar 'fans' van hun gevonden waar ze naar toe gaan, en nu gaan zij er ook naar toe.
    De reden dat zij er ook naar toe gegaan zijn, is om elke nacht een van de broers/zussen of de vrienden te ontvoeren en dan wanneer de jongens hun gaan zoeken, ze terug te brengen, zodat One Direction hun dankbaar zou zijn en bij hun in het krijt staan. Dat is wat hun willen, maar of dat werkelijk gebeurd?
    Natuurlijk zijn de familie en de vrienden van One Direction niet dom en proberen ze allerlei manieren te bedenken om te kunnen ontsnappen. Hier hebben ze iets op bedacht, ze net zolang martelen tot dat ze het niet meer durven te vertellen.




    Rollen.

    One Direction:
    Louis William Tomlinson - Fluitsma
    Harry Edward Styles - Tenacious
    Liam James Payne - Kendizzzzle
    Niall James Horan - IrishNialler
    Zayn Jawaad Malik
    - Taundriel


    De 'fans': |Minimaal 17 jaar oud.|
    * Lorraine Riley Fowell * SiIhouette
    * Amanda 'Amy' Philippe Cherson * Immence
    *
    *

    De familie/vrienden van One Direction:
    * Genelle Kayleigh Tomlinson * SiIhouette
    * Jacelyn Maeve Styles * Woodley
    * Brooklin 'Brooke' Horan * JustLovegood
    * Mia Avalon Gilbertson * After
    * Anna Jane 'AJ' Tomlinson * Whisperings
    * Aidan James Styles * KiliOfDurin
    * Matthew 'Matt' Richard Payne * KiliOfDurin
    * Emily Maria Malik * JustLovegood
    * Loënné Sarah Tomlinson * Junipher
    * Jesse Mason Horan * Taundriel


    Invullijst:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Reden voor wraak [Alleen voor fans]:
    Uiterlijk:
    Extra:



    Regels:
    - Schrijf a.u.b minimaal 200 woorden.
    - Je mag max, 3 personen p.p
    - Meld het even als je je uitschrijft.
    - 16+ mag, maar hou het netjes.
    - De jongens van One Direction mogen meerdere zussen/broers hebben.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.


    Jullie beginnen bij dat alle jongens bij elkaar komen om daarna gezamenlijk te vertrekken en voor mij en Immence, wij laten onze fans gewoon naar de vakantie plek komen en gaan dan dingen bespreken.




    Deze rpg is twee keer eerder opgestart en doodgelopen.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2014 - 19:38 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Emily Maria Malik

    Jesse schud zijn hoofd waardoor ik eventjes moest lachen. 'Die had ik, maar daar ligt Zayn volgens mij op dit moment. Waarschijnlijk word ik vermoord door Niall en door Zayn en hoogstwaarschijnlijk ook nog door Matt,' Zij hij met een grijns. 'Maar ik vind het een goed idee,' voegt hij eraan toe terwijl hij me aankijkt. Ik grinnik. ‘Nou welkom dan tent buddy.’ Zei ik met een grijns en ging met mijn hand door zijn haar.'We moeten Brooke dan nog wel even mijn tent uit schoppen,' legt hij uit terwijl hij op staat en even rond kijkt. ‘Nou ik hoop dat Brooke het niet erg vind.’ Zei ik een beetje bezorgd maar ook weer speels.'Hoe zit het nou tussen jou en Matt?' vraagt hij geïnteresseerd en ik zucht. ‘Matt is een schat van een jongen en ik weet dat hij verliefd op mij is maar ik voel gewoon niet het zelfde voor hem. Ik praat graag met hem en ravot graag met hem maar meer is er ook niet.’ Zei ik een beetje geïrriteerd en keek beschaamd weg. ‘Sorry ik had me niet zo moeten laten gaan maar ik ben gewoon nog wat boos van het gedoe van daarnet.’ Zei ik zacht met veel minder zelf vertrouwen en zonder dat ik het echt door heb leg ik mijn hoofd op jesse’s schouder.


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Jesse Horan

    ‘Nou welkom dan tent buddy.’ Ze gaat met haar hand door mijn haar. Ik grijns. ‘Nou ik hoop dat Brooke het niet erg vind,’ zegt ze. Ze zucht. ‘Matt is een schat van een jongen en ik weet dat hij verliefd op mij is maar ik voel gewoon niet het zelfde voor hem. Ik praat graag met hem en ravot graag met hem maar meer is er ook niet,’ legt ze uit. Ik zie hoe ze beschaamd wegkijkt en glimlach scheef. Ze ziet er heel erg lief uit zo. 'Sorry ik had me niet zo moeten laten gaan maar ik ben gewoon nog wat boos van het gedoe van daarnet,' zegt ze met minder zelfvertrouwen. Ze legt haar hoofd op mijn schouder en ik sla een arm om haar heen. 'Ik ga even tegen Brooke zeggen dat ze de tent uit moet,' zeg ik en ik loop naar de tent. Daar zie ik Brooke. 'Sorry maar je moet maar een andere tent vinden. Ik ga hier slapen en heb iemand anders gevonden,' leg ik uit. Ik heb geen zin in ruzie, maar ik weet dat ze geen zin heeft om weg te gaan dus pak ik maar haar spullen en begin ik ze naar buiten te sjouwen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ivey schreef:
    Loënné Sarah Tomlinson.

    Even zucht Genelle diep. "Het.. Het is niks hoor," mompelt ze zachtjes tegen me. Als ik er een glimlachje uit weet te persen glimlacht ze een beetje terug. "Vast niet. Iedereen haat me vast daar of vind me weer irritant en dan is Louis unhappy en dat is dan mijn schuld," zegt ze zachtjes.
    Voorzichtig leg ik mijn hand op haar onderarm. "Dat zal niet gebeuren, als ze met Louis kunnen leven kunnen ze dat ook met jou. Er zijn geen redenen om je te haten. Iedereen heeft zo zijn onzekerheden. Niemand is perfect, dat zou saai zijn. Maar je bent wie je bent en geweldig op je eigen manier."
    Ze bijt weer op haar lip. "Je geeft om me? Waarom? Niemand zou eigenlijk om me moeten geven. Ik ben een ondankbare, harteloze en gemene trut. Niemand houdt van me." Ze boort haar tanden zo gemeen hard haar lip in dat deze begint te bloeden.
    Haar woorden doen me schrikken. "Dat ben je niet. En dat zijn meer mensen als je zou denken, ik hou van je, Louis ook en Anna en mam, dat zijn slechts een paar voorbeelden. "
    Dat ze dit al van zichzelf denkt, terwijl het helemaal niet waar is, wat zou ze dan van mij denken als ze erachter komt? Wat voor monster ben ik dan?


    Reality's overrated.

    Emily Maria Malik

    Ik leg mijn hoofd op zijn schouder en hij slaat een arm om me heen waardoor ik zachtjes moet blozen. 'Ik ga even tegen Brooke zeggen dat ze de tent uit moet,' zegt hij en loopt naar de tent waar zijn zus in zat. En zo koppig en vrolijk als ik was volgde ik hem richting de tent en hoorde hem praten. 'Sorry maar je moet maar een andere tent vinden. Ik ga hier slapen en heb iemand anders gevonden,' legt hij uit. Ik stapte de tent in en ik zag dat hij brook’s spullen uit de tent begon te sleuren en ik keek haar aan. ‘Je vind het toch niet erg he want anders slaap ik wel ergens anders.’ Zeg ik een beetje verlegen en kijk haar aan terwijl ze recht staat en glimlacht. ‘Nee het is niet erg hoor ik wou toch al in de auto slapen en nu heb ik een excuus.’ Zei met een verlegen grijns terwijl ze de rest van haar spullen pakten en de tent uit liep. Ik keek haar even verbaasd na en ging daarna op de grond zitten en probeerde mijn gedachten op een rijtje te zetteen. Ik was bang dat Zayn of matt boos gingen worden en daar had ik dus echt geen zin in ik wou dat het gezellig werd dat was het enige wat ik wou.


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Jesse Horan

    Gelukkig vindt Brooke het niet erg dus zijn er tot nu toe geen problemen. Die komen nog wel. Ik ga rustig op mijn matje liggen en kijk naar Emily. Mijn mondhoeken krullen omhoog. 'Dus hoe leggen we de matjes neer? Ik dacht eraan om jou dat stukje te geven, en ik krijg de rest,' grap ik en ik wijs een klein hoekje aan. Ik kruip dichter naar haar toe. 'Grapje hoor. Kies jij maar,' zeg ik. Een arm sla ik om haar heen en ik trek haar op mijn schoot. Van alle familie van de leden van One Direction hier ken ik Emily het beste omdat Niall en Zayn beste vrienden zijn. Maar nu niet meer. Ik grijns. Ik denk aan de afspraak die ik en Niall gemaakt hebben. Geen meisjes en een skateboard. Ik denk erover na. Waarschijnlijk gaat dat me niet lukken aangezien Louis ook nog eens twee knappe zussen heeft die op het moment volgens mij allebei single zijn. Ik schud mijn hoofd. Nooit gaat mij dat lukken. Zo ben ik gewoon niet. Ik kijk naar Emily en twijfel even. Eerst denk ik dat het door de deal komt maar dat is het niet. Ik ben bang dat ik haar nu bang maak ofzo. Ik kijk haar aan en zonder er goed bij na te denken kus ik haar.


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Kunnen jullie 3 seconden wachten op Matt?]


    Bowties were never Cooler

    Matthew Richard Payne
    Na een tijd dwalen liep ik met een grote boog weer terug richting het kamp. Ik wist dat ik me moest verontschuldigen. Iets waar ik heel slecht in was. Toch had ik Zayn niet mogen slaan of hem zo mogen uitlokken, ookal was het erg aantrekkelijk. Ook was ik te hard voor mijn broer geweest. Ik was nogsteeds erg door hem gekwetst en het deed me echt veel pijn dat hij me zo had achtergelaten. Ik kon het alleen niet over mijn hart krijgen om hem niet nog een kans te geven nu hij erom smeekte, hoe weinig woorden hij ook gebruikte. Het duurde een hele tijd en inmiddels begon ik best gespannen te worden over de verontschuldiging. Door het feit dat ik zo druk en onvoorspelbaar was, betekende ook dat mijn emoties en reacties uit allerlei hoeken kwamen aanwaaien en erg veranderlijk waren. Eenmaal terug op de camping liep ik naar de tenten. Daar zag ik iets wat mijn hart in tienduizend stukjes brak. Jesse zoende met Emily. Ik deed moeite mijn tranen in te houden. "Slet." siste ik snikkend voor ik wegrende naar het toiletgebouw. Daar kroop ik ineengedoken onder een van de wasbakken in de hoek en begon te huilen. Hoe kon ze dit doen? Ze wist hoe gek ik op haar was. Ik had dan ook niet Zayn's neus moeten breken en mezelf zo op moeten dringen. Waarom verpestte ik het ook altijd? De tranen bleven stromen terwijl ik steeds verder mezelf de schuld begon te geven over de slechte dingen in mijn leven.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2014 - 23:26 ]


    Bowties were never Cooler

    Liam Payne.

    Inmiddels waren Niall en ik weer op de camping aangekomen. Nog steeds geen Matthew, Harry, en Louis. Ik zuchtte, zei Niall gedag omdat ik ging douchen, en ging naar mijn tent om wat spullen te pakken voordat ik ging douchen. Ik pakte schone kleding, en liep richting het toiletgebouw. Ik hoorde gehuil, en zag dat Matthew onder een van de wasbakken zat. Ik liep naar hem toe, en ging op mijn hurken bij hem zitten. 'He, wat is er?' vroeg ik bezorgd. Ik weet het, hij wil me niet meer zien, maar ik kan hem zo toch niet laten zitten. Hij is en blijft mijn broertje, en ik geef om hem. 'Ik weet dat ik het fout heb aangepakt, maar je kan het me vertellen.' zei ik. Hopelijk gaf hij me een tweede kans. Ik was er ook nog steeds niet ver uit waarom Niall zoveel trainde. Als het met het management te maken heeft zorg ik er persoonlijk voor dat we naar een ander management gaan. Ik vind het erg om mijn broertje zo te zien, en wil hem echt graag helpen, maar als hij het niet wilt dan leg ik me daar bij neer, ik heb het immers zelf veroorzaakt.


    How far is far

    Matthew Richard Payne
    Na een tijdje hoorde ik iemand dichterbij komen, waardoor ik opgekrult en wel dichter tegen de achterwand kroop. Toen ik de bekende stem hoorde wilde ik het liefst hem wegjagen, maar het feit dat hij me wilde troosten zorgden ervoor dat ik dat niet deed. Ik bleef hard huilen. Het kostte even tijd om mezelf genoeg te bedaren zodat de tranen stil werden en het snikken zacht genoeg was zodat ik kon spreken. "Emily zit te zoenen met Jesse." snikte ik voor ik weer harder begon te huilen en me verder oprolde in een balletje. Nog nooit had ik mijn hart zo bruut gebroken gehad. Ik voelde me verschrikkelijk en wilde nu echt naar huis. Waarom zou ik nog hier blijven? Het meisje dat mijn hart heeft gestolen, heeft het zonet in miljoenen stukjes gebroken en de jongen die ik ooit als mijn broer beschouwde probeerde hopeloos onze band weer te herstellen, terwijl ik wist dat hij me binnenkort toch weer achter zou laten en vergeten. Ik was gewoon een straathond die niemand wilde hebben. Zo'n schattige puppy, maar dan wel meg een zo'n veranderlijk karakter als de pest. Niemand wilde zo iemand, mens of hond, hebben.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    Ik glimlach even naar Liam die alvast ging douchen. "tot zo"zeg ik Zayn met een kusje. Ik loop langs de tenten en ik schrik een beetje. Ik zie Emily met Jesse zoenend in een tent. Ik zuchte. Hij mochy van mij echt wel met een meisje in de tent maar ik kende hem. Hij was ongeduldig en een lange relatie kon hij niet gaan. We waren echt het tgenover estelde van elkaar. Ik heb al due tijd gewacht maar hij neemt gewoon steeds een ander. Ik had ech gehoopt dat hij voor zijn nieuwe skateboard wat meerbmoeite gedaan zou hebben. Hij wist niet dat ik er al een had liggen. Maar nu zou hij hem pas als hij jarig was krijgen. Ij had allang met mam overlegd welke hij wou. Ik loop maar de douches en laat Liam en Matthew maar even alleen. Ik douche mezelf in een hokje en kleed me om. Daarna ga ik terug en ruim alles op. K gooi wat hout op het vuur. 'brooke brook waar bwn je?'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam Payne.

    Toen ik dichterbij kwam kroop hij dichter tegen de achterwand aan. Hij bleef hard huilen, waardoor ik hem in een soort knuffel trok. Even later was hij bedaard, en kon hij wat zeggen. "Emily zit te zoenen met Jesse." zei hij. 'Maar ze is zo gek op je. Sorry dat je op dit moment zo'n rotleven hebt, het komt mede door mij. Als ik iets tegen haar of Jesse moet zeggen of zo moet je het zeggen, dat wil ik best doen. Ik snap het eigenlijk niet waarom ze het doet, maar als ze dat doet is ze jou gewoon niet waard.' zei ik in een poging om hem te troosten, wat om eerlijk te zijn niet een van mijn beste punten is. Daarna begon hij weer harder te huilen en rolde zich op als een balletje. 'Het is oké, je mag huilen.' stelde ik hem gerust. Dit is echt niet eerlijk voor hem. Eerst doe ik zo stom, daarna ziet hij het meisje dat zijn hart heeft gestolen met ander zoenen. Ik kan er nu best weinig aan veranderen, ook al wil ik hem er ontzettend graag mee helpen. Tenslotte vind ik het gewoon een gemene streek van Emily. Ik vind haar harstikke aardig, maar ze zag dat Matt zo verdrietig was, en dan gaat ze gewoon met de eerste jongen die ze tegen komt lopen zoenen.


    How far is far

    (Kunnen jullie even wachten ik kan om 4 uur pas reageren en ik wil niet dat emily op een bitch lijkt XD)


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Genelle Kayleigh Tomlinson

    Voorzichtig legt Lows haar hand op mijn onderarm. 'Dat zal niet gebeuren, als ze met Louis kunnen leven kunnen ze dat ook met jou. Er zijn geen redenen om je te haten. Iedereen heeft zo zijn onzekerheden. Niemand is perfect, dat zou saai zijn. Maar je bent wie je bent en geweldig op je eigen manier.' Ik glimlach nog een keer. 'Denk je? Ik vertrouw het niet? Wat nou als ze me echt allemaal haten?' vraag ik dan aan haar met tranende ogen.
    Ik bijt weer op mijn lip als Lows zegt dat ze om me geeft. 'Je geeft om me? Waarom? Niemand zou eigenlijk om me moeten geven. Ik ben een ondankbare, harteloze en gemene trut. Niemand houdt van me.' Daarna bijt ik zo hard in mijn lip dat het begint te bloeden. 'Dat ben je niet. En dat zijn meer mensen als je zou denken, ik hou van je, Louis ook en Anna en mam, dat zijn slechts een paar voorbeelden.' Ik kijk Lows weer aan. 'Dankje dat je me probeert op te beuren, maar hoe goede zus ben ik nou? Ik verpest jullie vakantie alleen omdat ik door iedereen gehaat wordt. De meeste zussen zouden daar niet al te happy mee zijn? Wel dan?' vraag ik aan haar. Daarna trek ik Loënné in een knuffel. Ik hield van mijn zusje.


    That is a perfect copy of reality.

    Zayn Javvad Malik

    Een bezweette Niall komt aangerend. 'Heey Zayn sorry ik was enthiosiast, ehm ik ga me douchen en Liam ook hij ging mee rennen,' zegt Niall. Ik knik en laat niet merken dat ik me echt zorgen om Niall maak. 'Tot zo,' zegt hij en hij geeft me nog een kusje. Ik glimlach zwakjes en ga verder met lezen. Na een tijdje komt Niall terug en gooit hij wat hout op het vuur. Ik loop van achteren naar hem toe en sla mijn armen om hem heen. 'Boe,' zeg ik. Alsof hij ervan schrikt. 'Dus wat is er allemaal aan de hand hier? Vertel me maar alle roddels,' zeg ik met een glimlach. Zijn blonde haren zijn in de war door het douchen en ruikt naar shampoo. 'Weet je trouwens waar Emily is? Net was ze met Jesse aan het praten maar nu is ze weg.' Ik verberg mijn ongerustheid. Ik weet dat het voor Emily helemaal niet leuk moet zijn om een beschermende broer te hebben. Daarom probeer ik meestal gewoon toe te kijken en grijp ik pas in als het mis gaat. Maar Matt vertrouw ik gewoon niet meer. Ik kus Niall op zijn kruin en glimlach.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Niall

    Als ik bezig ben met mijn spullen uithangen dan voelaik armen en een " boe" ik glimlach even breed. Dus wat is er allemaal aan de hand hier? Vertel me maar alle roddels ik frons even en haal mijn hand door mijn natte haren. " roddels van wat? Ik snap je niet" zeg ik hem en niet begiejpend kijk ik hem aan. Weet je trouwens waar Emily is? Net was ze met Jesse aan het praten maar nu is ze weg.' Ik haal mijn schouders op. " wacht met Jesse. O nee he dat is verdomme waar ik heb ze zien kussen. Nee fuck fuck fuck waarom kan hij zich nou echt niet een keer inhouden voor een skateboard. Dadelijk heeft hij haar pjin gedaan ofzo" mopper ik op Jesse ik glimlach even doord e kus en staar wat in. Het vuur. " ik voel me slecht ik ben Brooke ook al kwijt en ik zit hier met jou alleen terwijl ik met hun meer zou optrekken maar het lligt niet aan jou maar en ohw ik ratel" breng ik uit en zucht even diep en leg mijn hoofd op zijn schouder


    Change is for weirdos ~ Niall Horan